| Poster |
Message |
Taurus_93 |
Check Engine
See tuli põleb vahepeal ja siis kustub et uuesti põlema hakata köik pölemise ka kustus oleku intervallid on täiesti suvalise pikkusega... ainuke asi mida olen täheldanud, on: tuli kustub kui korralikult kiirendada korraks, aga varsti pölemas jälle ? Milles viga |
| 23.09.2002 at 21:37 |
|
hirax
|
Check Engine
Kuna ainuke seos on kiirendusega turgatab esimesena pähe MAP või TPS oma vaakum ja elekter ühenduste jamadega... a nii uuel pillil on neid seoseid veel kindlasti 1+miljon Kui muidu sõit ok võib äkki mingi lahtine juhe armatuuris ka pulli teha
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 23.09.2002 at 22:22 |
|
corvus |
Check Engine
käi arvutis ära ja kui viga ei näita, siis "annuleeri" lamp - US Fordi viga vist - mul põles Mustangil ka pool aastat, kuni "sundkustutuse" tegime! Ei leidnudki põhjust, ju teda lihtsalt polnud....
____________________________
Risto; Corvette '79 |
| 24.09.2002 at 10:04 |
|
ylovoitka |
Check Engine
Kus kohas saab arvutis ära käia? |
| 24.09.2002 at 10:37 |
|
corvus |
Check Engine
Veerennis on selline sell kelle nimi Madis (vist?); üldiselt Veerennis käia ja küsida seda selli kellel on arvuti, teeb testi ja saadki targemaks...
____________________________
Risto; Corvette '79 |
| 24.09.2002 at 10:46 |
|
Taurus_93 |
Check Engine
Käidud US-partsis Imre juures arvuti näitas vist koodi 1-1-1, see pidi tähendama, et kõik tipp-topp on Kas siis pirn välja lihtsalt? |
| 24.09.2002 at 11:12 |
|
AjuVant |
Check Engine
Mul Chevyl sama asi - ühtlastel pööretel sõites lööb tule põlema ja kui vinti anda, kustub ära. Konkreetsel juhul on see aga tingitud poolikust sumpsist ja see ajab mingi anduri ilmselt segadusse. |
| 24.09.2002 at 12:47 |
|
corvus |
Check Engine
lükka pirn välja ja iga aastal korra võid südame rahustuseks sama Imre juures käia... 
____________________________
Risto; Corvette '79 |
| 24.09.2002 at 14:41 |
|
max |
Check Engine
Pirn on ikka selleks seal, et juhile märku anda ja öelda, et mis autoga mäda on. Mina olen GMile tänulik, et nad selle sinna pannud on, saab tihtipeale igasugused probleemid juba eos avastada. Kui auto (aftermarket) karpaga, siis võib jah selle pirni tavaliselt ära visata.
max@tuli.kustus.ja.pirn.alles |
| 24.09.2002 at 15:15 |
Last edited 24.09.2002 at 15:16 by max
|
hirax
|
Check Engine
quote: max: Pirn on ikka selleks seal, et juhile märku anda ja öelda, et mis autoga mäda on. Mina olen GMile tänulik, et nad selle sinna pannud on, saab tihtipeale igasugused probleemid juba eos avastada.
Seda minagi. Kas seda arvutit saa sõidu ajal külge panna(lapakas) Kui siis ka tuli põleb ja masin ütleb ok peaks ju olema mingi lühise kamm... Miski seal ju jandib kasvõi vibratsioonist
Või siis Tartusse kirurgide ja tuumafüüsikute manu 
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 24.09.2002 at 21:10 |
Last edited 24.09.2002 at 21:17 by hirax
|
urmas |
Check Engine
quote: Taurus_93: See tuli põleb vahepeal ja siis kustub et uuesti põlema hakata köik pölemise ka kustus oleku intervallid on täiesti suvalise pikkusega... ainuke asi mida olen täheldanud, on: tuli kustub kui korralikult kiirendada korraks, aga varsti pölemas jälle ? Milles viga
Ma lasen oma autol täiesti teadlikult seda teha. Põhjuseks on lubatust rikkam segu. Heated oxygen sensor indicates rich/lean condition, left/right side. Mul annab asja FMU-ga juhtida (tagastuva kütuse rõhu regulaator). Aju mälust vaadates saab Mustangil konkreetse vea kätte (tuleb siis viga vasakult või paremalt poolt või mõlemalt). Mingeid testreid pole kasutanud, kuna jupp traati tuleb pista testri pessa ja siis võib samalt "Check Engine" lambilt vilkumiste järgi veakoodid üles kirjutada. |
| 24.09.2002 at 21:27 |
|
Taurus_93 |
Check Engine
quote: Mustang GT 94:
Ma lasen oma autol täiesti teadlikult seda teha. Põhjuseks on lubatust rikkam segu.
Mis seda rikkamat segu põhjustab Kas arvuti ei peaks seda näitama Mis andur seal siis jurab
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6 |
| 04.10.2002 at 13:24 |
|
urmas |
Check Engine
Ma olen muutnud kütusesegu valmistamise süsteemi: suuremad pihustid, kompressor, uus intake, vaakum/boostiga juhitav bena tagasivool. Aju on vana, ega taha kõike alla neelata. |
| 04.10.2002 at 13:38 |
|
motopaks
|
Check Engine
tere,
mure vaevab. Olen oma värskelt ostetud 92 taurusega muidu rahulikult sõitnud aga paar päeva tagasi oli vaja korraks kiirendada. Tallasin pedaali põrandasse. Peale manöövri sooritamist süttis "check engine" tuli ja raisk enam ära ei kustu kui auto käib. Chekkisin siis nii nagu oskasin... õlid ja värgid kõik sees ja mõistus otsas. Mis võis selle kiirendamise käigus juhtuda sellist mis mootorile ei meeldi? Või on arvuti ikka kõige targem. Ps. dynastyl põles ka koguaeg aga mingit erilist viga polnud.
|
| 20.09.2004 at 11:07 |
|
Taurus_93 |
Check Engine
Veakoodide seletused:
http://www.therangerstation.com/tech_library/3digitcodes.html
Kuidas veakoode lugeda:
http://www.shotimes.com/SHO3eeccodes.html ja teine teine leht: http://www.therangerstation.com/tech_library/OBD_I.html
Pistik asub kõrvalistuja pool akna pool kapoti all. Selline väike must pistik, kate peal arvatavasti, sama juhtme külge kinnitatud, mis ECU-sse läheb. Põhimõtteliselt saad isegi üksikute silindrite töötamist kontrollida (You an optionally run the SEFI or Cylinder Balance test. Lightly tap the throttle (no need to go to WOT) and release it. The system will cut the injector to each cylinder, looking for an expected drop in RPM. No drop means a problem with that cylinder. A code of 1-6 identifies a cylinder found to be weak. A code of 9 means all OK, 77 means run the test again).
Edu! kui hätta jääd võid helistada. nr profiilis.
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6 |
| 20.09.2004 at 20:30 |
|
motopaks
|
Check Engine
tänks
____________________________
Grand Chero '99, Biker.ee |
| 21.09.2004 at 08:13 |
|