register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Banks Power   1 2  
Poster Message
cartmann
Banks Power
Kas kellegil on kogemusi sellise teemaga kui Banks Power tuuner?
Enda fordile on sellien kpl kylge kruvitud aga hetkel vist pole päris yhendatud. Peaks olema vool järgi ja salongist keera aint nuppu ja jõud tuleb:D Kas selline asi tahab ka mingit seadistamist vms?
Või õn yldse parem ära unustada see teema?
http://www.xtremediesel.com/bankspowersix-gunbundle2.aspx
15.01.2013 at 20:45 1 edit. Last edited 15.01.2013 at 20:46 by cartmann
Vanaisa
  
Moderator
Banks Power
salongis olla touchscreeniga seade, ilmselt ilma selleta ei keera sa mingeid nuppe :)

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
15.01.2013 at 21:01
cartmann
Banks Power
Vot seda mul pole on aint yks nupuke. Aga siiski, see on sebitav kui on vaeva väärt.
15.01.2013 at 21:11
Vanaisa
  
Moderator
Banks Power
võta googel lahti ja loe review´sid mida mikid kirjutavad. Müügiputkade juttudesse ma ei suhtuks väga usaldusega...

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
15.01.2013 at 21:17
Maik
  
Banks Power
Ma lülitaks järgi ja vahele ja paneks tööle, milleks nii pikalt juurdelda...


tundub rohkem "lisa" julla olema
http://www.ebay.com/itm/Banks-iQ-Dashboard-PC-03-07-Ford-Powerstroke-6-0L-/120765608825

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
15.01.2013 at 21:18 1 edit. Last edited 15.01.2013 at 21:20 by Maik
cartmann
Banks Power
Ma pole suurem asi inglise keele oskaja, sellepärast kysingi. Äkki on keegi teema juba läbi nämmutanud.
15.01.2013 at 22:15
partel
  
Banks Power
http://www.bankspower.com/products/show/?option_id=162%7C35%7CDiesel%20Trucks%2C%20%0A03-07%20Ford%20-%206.0L%20Power%20Stroke%7C1

Isiklik kokkupuude puudub ja kodutööd pole teinud, aga lihtsalt taustaks, et Gale Banks on üsna ikooniline tegelane ja muuhulgas ka USA turbovärgi üks rajajaid.

http://www.bankspower.com/gbe

Võib-olla Astro SS ja wagoneer oskavad täpsemalt rääkida.


____________________________
_
16.01.2013 at 08:04
diesel
Banks Power
niipalju võin kosta, et banks on vägagi tegija. asjadel on korralik engineering ja nad töötavad.
samas hinnad on kirved, ehk siis nime eest on kõva lisa pandud.
astro ja wagoneer kindlasti ütlevad, et sama asja saab mujal soodsamalt või siis sama raha eest mujalt rohkem ja kindlasti on neil õigus.
16.01.2013 at 09:38
BENBEN
  
Banks Power
Ma soovitaks võtta inglise keele oskaja koos sinuga arvuti ette, avada juutuubi nimeline asutus ja sealt levib infot, mida ja millises järjekorras 6.0L PowerStroke'ist jõudu hakkab tulema. Esimesed takistused jõu tekitamiseks on liiga vähe koormust kannatavad plokikaane poldid (liiga peenikesed) ja kaaned kerkivad üles ja siis teadagi mis..., on olemas komplektid selle probleemi likvideerimiseks. Siis saab alles jõudu (boosti) juurde keerama hakata.

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee
16.01.2013 at 11:07
pimeroolis
Banks Power
Esmaseks takistuseks on hingamise pool. Välja ja sisselase peaks olema vabalt hingavad, eriti väljalase mitte aint jämedad torud vaid peab ka vabalt hingama mida aint jämedad torud ei taga kui nad suvaliselt seal on. Muidu tõuseb temp. ja surve väljalaskel liiga ja võib tõesti papid kaante vahelt välja puhuda. Ka EGR oleks hea olema ellimineeritud. Turbo VGT peaks olema mitte tahma täis. Aga jõudu tuleb suht lihtsalt juba nende org. pulkadega. See maks pluss 120hp tuleb selle nupuliigutusega suht kergelt pingi seljatuest tuntavaks. BANKS kuulduste põhjal selline natuke kapriisne pulk, eriti käigukasti häälestuse poolel. Aga proovides saad teada, muidugi võtta asja rahulikult enne kui parema jala põrandasse surud, jälgi rahulikuma sõiduga kuidas käigukast toimetab. Kui hakkab väga niikui haamriga käike sisse raiuma siis tasub asja uurida natuke enne. Muidugi milline varjant sul seal on kas karp on roheline või punane. Ilmselt kuskilt kapoti alt leiad, juhi poolsest nurgast, siin kus mootori aju on.

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
16.01.2013 at 17:22 2 edits. Last edited 18.01.2013 at 05:01 by pimeroolis
cartmann
Banks Power
Karp on muidu punane. Sealt sai koodid võetud ja googeldatud. Muide kpl on ka väljalaskegaaside tempi kell. Yldiselt mind huvitabki , et kas need kaanepoldid,eemaldamata EGR jne kannatavadTtoimivad seda powerit stockina v mitte. Kui on riskibisness siis ma ei hakka sellega hetkel jändama. Raha ei kysi kui ta mul kapoti all vedelej ja 4* väljalase on nkn olemas.
Kas kellegil on infot, et eestis mõnel autol ka Mõni toimiv Banksi kpl peal on?
19.01.2013 at 23:38 2 edits. Last edited 19.01.2013 at 23:45 by cartmann
pimeroolis
Banks Power
Proovida saad alati ega see mootor nüüd nii suhkrust ka ei ole. Ja kui laiali minemas, siis läheb ilma selle tuunerita ka. Kui väljalaskel juba tempi kell olemas, siis näed ka seda mis seal toimub. Oletan et seal peale tuuneri ka muid BANKSi asju küljes. Proovid niikui normaalselt asjale läheneda. Kuidas eri programmid töötavad. Mingise eco programmi, mis nii 60 hobust lisab, peaks ka mingi väikse tilga kütust säästma. Ja ma ei usu, et ta sellega veel mootorile midagi teeb. Muidugi kui rasket käru tahad vedada siis ei peaks tuunerit kasutama jätma ta stocki versiooni, mis võimaldab käigukasti oma tow/haul programmi kasutada. Kui tal raudtee endise auto mootor on, siis võib seal ka EGR kinni olla juba. Ameerika Auto on neid vist kinni ka pannud neil.

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
19.01.2013 at 01:04
cartmann
Banks Power
No mul seda ekraani varianti pole, salongis on ainult 6 astmeline nupp, mida keerata. Niipalju kui olen uurind siis komplektis on 4* banksi väljalase, Koonusfilter, Box, Väljalaske temp. kell.Otsest käru vedamist stabiilselt pole, suht tyhjalt kulgemine.
20.01.2013 at 09:45
wagoneer
Banks Power
Kui on 6 astmeline nupp siis ei käsi ju keegi kohe nr.6-e peale keerata. Hakka ühest pihta ja vaata mis toimub.
Banksi jubinad mida saab tema interneti lehelt osta on suht "safe" tegelikult. Fjoordi ei oska öelda aga dodge omanikud üle suure lombi nii väidavad. Banks või mõni tema tööline muidu suhtleb ka kui neile koduka kaudu kiri saata. Pane oma boksist pilt ja mingi number teele ning küsi mis asi täpsemalt on ja kui "safe" see su auto jaoks on. Ma taga aastaid tagasi suhtlesin kui veel loll ja roheline olin ning oma 6,2 ilma turbota diislit twin turbotada tahtsin :D ja tol ajal jagas ta natuke infot küll.


____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
20.01.2013 at 10:44
pimeroolis
Banks Power
Nii ta on, enamus tuuneritest tehakse sellised "safe" asjad ega valmistaja kindlasti ei soovi kliendiga kohut käia selle pärast, et mõni endal tuuneriga kohe mootori õhku laseb. Ja ega maksimum hp püsivadki siin pluss 100-120 ringis. STC tuner pakub välja isegi 160hp maksimumis. Selle peab küll juba siis auto vin koodi põhiselt tootjalt tellima. Need niikui arvestatud, et enamus mootoreid kestab sellise laksu mingi aeg. Muidugi mootorit võimalik ju ka stockis õhku lasta. Ja ühed kestavad kauem teised vähem. Selles suhtes BANKS asjalik, et ühendatakse niikui pidevalt süsteemi ja sul on reaalselt nupu keeramise (ekraanil vajutamise) taga ette seatud programmid olemas. Ei pea OBD pisikusse midagi toppima ja seadistama. Ja niikui paljudel muudel tuuneritel olemas ka stock versioon nupu all. OBD pistikutega tekib aeg ajalt neid kontaktihäireid ja kipub auto ajul mõtetest aru saamisega probleeme tekkima. Muidugi niikui mainisin jälgi käigukasti, õpeta talle selliste rahulikema kiirendustega hp-d selgeks, kui väga käike raiuma hakkab, noh selline haamriga kuklasse andmise tunne tekib, siis peab natuke tehase manuaaliga tutvuma.

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
20.01.2013 at 12:41 1 edit. Last edited 20.01.2013 at 12:45 by pimeroolis
pimeroolis
Banks Power
natuke OT, kutid proovivad uut 6,7 Fordi õhku lasta... noh numbrid mis tehase juppide ja käigukastiga saavutatakse avaldavad muljet minu meelest http://new.livestream.com/hsperformance/events/1914328

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
02.03.2013 at 06:44
cartmann
Banks Power
Täna sai siis Banks järgi yhendatud. Sai proovitud maksimaalselt poolt võimsusest. Päris kole kuidas seda pea 3.5T selline jubin liigutada suudab.
Lähipäevil proovin kõik astmed läbi käia.

____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
29.04.2013 at 22:04
Astro SS
Banks Power
quote:
cartmann: Täna sai siis Banks järgi yhendatud. Sai proovitud maksimaalselt poolt võimsusest. Päris kole kuidas seda pea 3.5T selline jubin liigutada suudab.
Lähipäevil proovin kõik astmed läbi käia.
Kuis sa lähed Fjordi6.0 + 1/2 Banksi peale nii pöördesse, siis ilmselt pole sa korralike masinatega enne sõitnud .......

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
30.04.2013 at 08:11
cartmann
Banks Power
No mulle tekitas piisava wow efekti, kuna ma ei pidanud mootorit ehitama ega midagi. Piisab vaid nupu keeramisest ja kuni veerad hobustest ja njuutonitest on juures. Lisaks liigutab see kuni 100hp seda autot päris kiiresti, tehase seadega on vahe kui öö ja päev.
Aga 400hp ja ylespoole selliste suuremate masinate pole saand liikuda jh.

____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
01.05.2013 at 08:22 1 edit. Last edited 01.05.2013 at 08:23 by cartmann
cartmann
Banks Power
Sai nyyd kõik astmed ära proovitud. Viimases astmes on auto ikka kõvasti erkasam kui ilma banksita.( lisa pea 100hp ja 200Nm banksi lubaduste järgi). Hetkel kulgen 3 astmes ja see ons elline normaalne veel, edasi muuub auti juba natuke rahutuks. Kui keegi arvab, et see pole vaimustust väärt siis olen nõus istuma tema masina kõrvale ja tundma vaimustust:D

____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
02.05.2013 at 20:52
Astro SS
Banks Power
Oota pisut kui isand Wagoneer uued viled kapoti alla paigutatud saab ..... :devil


:burnout

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
02.05.2013 at 22:27
rommel
Banks Power
cartmann, alati on kellelgi pikem (või siis lühem), oluline on ju see, et sinu enda autole pakutav 200 Nm lisa sulle rõõmu pakub, jõuad sa siin teiste arvamuse järgi om autot "heaks" sättida. Veerandmiili kuldmedalit taga ajama minakse teiste masinatega aga see pole ju nagunii su eesmärk.
Wagoneeri autosse ma küll isiklikult ei istuks, see võib igasuguse rõõmu ja uhkuse oma auto üle ära rikkuda :) Sama hea kui saad korra printsessi põrutamise juures jalgu hoida ja siis lähed koju baaba juurde....

____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all
02.05.2013 at 00:11
viplala
Banks Power
Kas keegi oskaks ka meite keeles, ja lihtsalt seletada, kuidas see asi töötab?
03.05.2013 at 02:16
DevilDeVille
  
Banks Power
quote:
viplala: Kas keegi oskaks ka meite keeles, ja lihtsalt seletada, kuidas see asi töötab?

rohkem kütet ja rohkem rõhku.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
03.05.2013 at 07:28
wagoneer
Banks Power
quote:
DevilDeVille:
quote:
viplala: Kas keegi oskaks ka meite keeles, ja lihtsalt seletada, kuidas see asi töötab?

rohkem kütet ja rohkem rõhku.


Sama trikki tehakse ju ka jevroopa ning japsi disladega. Seal küll vist sellist nupuga boxi võimalust pole. Kirjutatakse ajus soft üle ja mott.

Aga üks mis kindel. Süües kasvab isu :devil


____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
03.05.2013 at 15:05
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Banks Power   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.