register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : turbo külma poole koja suuremaks tegemine  
Poster Message
wagoneer
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Pealkiri sai pikk aga mis teha. Nimelt oleks vaja mahutada praeguse 60/86mm tiiviku asemele uus 62/86 tiivik.
Sobilikku koda ei ole aga olemas sellele turbole. Ehk pean oma vana koja ümber tegema.
Kas keegi teaks kedagi, kes tunneks kedagi ,kes oleks võimeline joonestama üles uue tiiviku profiili koos mõõtudega ning vajadusel ka koja pesa suuremaks tegema? Vanakooli treialid arvasid,et saaks, aga see oleks selline liiga katse-eksitus meetod.
Ehk suure tõenäosusega peaks olema siis CNC pingi töö see. Ameerika poisid teevad igaljuhul. Järelikult võimatu ei tohiks olla :D
Kuuldavasti on ka Soomes vastav võimalus olemas, aga uuriks enne kohalikku võimalust antud asi ette võtta.

Tänud juba ette info eest




____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
19.03.2013 at 16:22
Fog
 
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Vanakooli treial ongi õige sellisel puhul, soome on teine variant.
CNC-ga on see viga, et teed valmis, ja siis on jah-või-ei tulemus, üldiselt esimese korraga ei:)
Vaikselt pingis tehes saab vigu vältida.

Kuna suurem mõõt jääb samaks, siis peaks suhteliselt lihtne olema ava laiendamine 60,x pealt 62,x peale, seejärel plastiliin vmt abiks mis kätte näitab koonilise osa kitsaskohad.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
19.03.2013 at 17:45
vlzman
 
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Esinen natuke võibolla OT soovitusega, aga kõige lihtsam oleks kohe uus 88mm turbo osta ;).....

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
19.03.2013 at 18:11
wagoneer
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
quote:
vlzman: Esinen natuke võibolla OT soovitusega, aga kõige lihtsam oleks kohe uus 88mm turbo osta ;).....

88mm on ahvatlev aga sellega ei ole mul tänaval enam midagi teha. Antud suurem tiivik läheb mul ülemisele turbole,et see suudaks rohkem alumise turbo poolt toodetavat õhku edasi pumbata. Probleem sellest tekkiski,et ei suutnud näppe arvutist eemale hoida ja ostsin alumisele s475-le uue pea 25g kergema ja suurema labapinnaga tiiviku :devil mis on suuteline standard tiivikust rohkem ja madalamalt juba puhuma hakkama.
Kui enne seda oli nii ehk naa ülemine turbo siis uue tiivikuga jääb kindlasti jalgu juba. Ja kuna ma ei kasuta westgatei siis ongi jama majas.

Ma ei ole CNC asjadega eriti kursis, aga kui tiivikust on korralik joonis koos mõõtudega ja need mõõdud CNC-le sööta siis ei tohiks ju vussi minna??


____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
19.03.2013 at 19:18
Fog
 
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
quote:
wagoneer:Ma ei ole CNC asjadega eriti kursis, aga kui tiivikust on korralik joonis koos mõõtudega ja need mõõdud CNC-le sööta siis ei tohiks ju vussi minna??
Isand wagoneer, cnc tulemus on hea, kui teed jubina balavankast, kui olemasolevast jupist midagi teha, siis võib paika säädimise viga selle kogu hea joonise sinnasamusesse panna.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
19.03.2013 at 19:27
wagoneer
turbo külma poole koja suuremaks tegemine

Isand wagoneer, cnc tulemus on hea, kui teed jubina balavankast, kui olemasolevast jupist midagi teha, siis võib paika säädimise viga selle kogu hea joonise sinnasamusesse panna.


Vot seda ma tegelt ise ka mõtlesin,et kuidas see paikka sättimine seal toimub. Kas seal siis pole võimalik kuidagi täpselt nn.0 punkti ära määrata kust kohast pihta hakkab?


____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
19.03.2013 at 20:33
Fog
 
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
quote:
wagoneer:Vot seda ma tegelt ise ka mõtlesin,et kuidas see paikka sättimine seal toimub. Kas seal siis pole võimalik kuidagi täpselt nn.0 punkti ära määrata kust kohast pihta hakkab?

See nullpunkt peab ka telgede mõistes ideaalselt paigas olema X Y ja Z. Mina sinu situatsioonis panustaksin suurema kuuspackiga vanakooli treiali juurde minemisele, et rõhutada, et töö ajakulu pole tähtis, tulemus on tähtis, ning saab hea.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
19.03.2013 at 20:52
Astro SS
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Olles näinud kuidas suured mootoriplokid CNC pingis üle töödeldakse siis võin kinnitada,et CNC pink on ise suuteline X Y Z telje määrama mõõtmistulemuste alusel kui määrad baasi.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
19.03.2013 at 23:02
tõnisson
 
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
No kui sitaks ilusasti paigas on, siis pole ju vahet kas cnc või tavaline pink aga kas on ka ilusti paigas, on juba teine küsimus..

____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
19.03.2013 at 23:07
Astro SS
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Probleemiks on uue tiiviku järgi koja kuju arvamine, tiiviku kumerust on suht võimatu mõõta käepäraste vahenditega

CNC'ga on võimalus masinale tiiviku kuju õpetada

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
19.03.2013 at 23:34 1 edit. Last edited 19.03.2013 at 23:34 by Astro SS
tõnisson
 
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Shabloonid või siis vorm valada, millest siis joonis teha?

____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
19.03.2013 at 00:15
Maik
  
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Ise mõtlesin,et teeks küljepealt tiivikust pilti ja seejäärel joonistaks cad-i profiili ümber,sealt saaks mingi sablooni tekitada teoorias.

Üldiselt tundub keeruline teema. Kui tiivik on täpselt sama siis cnc masinas peaks olema ju lihtne kõiki kohti millimeetri võrra suurendada.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
20.03.2013 at 09:04 2 edits. Last edited 20.03.2013 at 09:05 by Maik
wagoneer
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Muidu on olemas selline apastraat kuhu paned detaili sisse ning too on võimeline selle üles joonistama koos kõiksugu mõõtudega.
Väidetavalt on Tööriistavabrik AS-is selline asi olemas, et kontrollida valuvormide ja rakise elementide täpsusi. Sinna helistades aga teatati,et kahjuks nii väikeste(üksikute) asjadega ei tegelda.
Äkki on kusagil veel midagi sarnast olemas?

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
20.03.2013 at 09:23
SPITFIRE
 
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
TTÜ-s oli üks 3 teljeline mõõtemasin, millega sai detaili pinda kompida ja sealt punktide koordinaate võtta, samuti on seal 3d skänner.
http://innomet.ttu.ee/rapidlab/contact.html
Tartus on minuteada sellistele eritöödele http://protolab.ee/ spetsialiseerunud, selle foorumi kasutaja Olds peaks ka seal cnc treial olema.
CNC pinkidele on olemas abitööriistad, millega nullpunkte paika panna ja alati on võimalus ohutu proovilaast (mõned kümnendikud) treida ja selle järgi mõõte kontrollida ja korrektuure teha enne lõppmõõdu tegemist. Kui profiil on teada, siis igaljuhul cnc, nii saavad kalded ja raadiused täpselt need nagu mõõdeti.

____________________________
Hell Camino
20.03.2013 at 10:27 2 edits. Last edited 20.03.2013 at 12:49 by SPITFIRE
Olds
  
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
quote:
Fog: Vanakooli treial ongi õige sellisel puhul, soome on teine variant.
CNC-ga on see viga, et teed valmis, ja siis on jah-või-ei tulemus, üldiselt esimese korraga ei:)

Mis jutt fog? :) CNCs on võimalus anda offset ja asjale rahulikult läheneda. Kõige raskem küsimus on detili pinki saamine, et see ei viskuks
Ja wagoneer- üles ei joonista detaili ükski pink. Skännerid annavad vaid punktkoordinaadid, mis tuleb pärast CAD programmiga "ära siduda" ning sellest tekib mudel/joonis. Kõik see on aga väga suur töö, eriti kui on tegu tubiini labadega

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
21.03.2013 at 08:01 1 edit. Last edited 21.03.2013 at 08:04 by Olds
Astro SS
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Mis te tahate öelda,et lihtsam on uus sobilikus freesitud koda meerikast osta?

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
21.03.2013 at 08:57 1 edit. Last edited 21.03.2013 at 08:57 by Astro SS
mth
 
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Uuri lätlastelt - http://www.nerings.lv/

Usun, et nad teevad üsna mõistliku summa eest selle ära.
21.03.2013 at 11:01
hents99
  
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Fog`i jutt on väga õige. Treial teeb ja samal ajal proovib/mõõdab ja lõpuks asi istub.

CNC on hea asi, aga raske on saada tulemust, kui ei tea isegi, mismoodi joonis olla võiks.

Mõttetu on asja liiga keeruliseks ajada.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
21.03.2013 at 17:22
anryo
  
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
quote:
wagoneer: Muidu on olemas selline apastraat kuhu paned detaili sisse ning too on võimeline selle üles joonistama koos kõiksugu mõõtudega.
Helista Andrussile - mul on selline tunne, et ta ehk oskab selles osas aidata sind.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
21.03.2013 at 18:35
madis
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Aga pane jupi pilt siia üles - äkki saan aidata.
23.03.2013 at 03:46
cipo
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Jupi pilt millest? Turbost? seest, väljast ja tiivikust? hr. Madis aitab at: 03.46 - anna andeks aga pidin!


____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family
23.03.2013 at 12:34
madis
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
Ma kujutan ette et wagoneer teab mida ta töödelda tahab või mis ?

Mul on üle keskmise võimekusega töökoda, üht-teist annab siiski teha. Ei ole ainult kõvatamise peal väljas, nagu mõned c tähega kujud siin.
29.03.2013 at 06:19
wagoneer
turbo külma poole koja suuremaks tegemine
quote:
madis: Ma kujutan ette et wagoneer teab mida ta töödelda tahab või mis ?

Mul on üle keskmise võimekusega töökoda, üht-teist annab siiski teha. Ei ole ainult kõvatamise peal väljas, nagu mõned c tähega kujud siin.

Tean ikka mida tahan töödelda. Praegu on uus tiivik veel usas ja peaks varsti siia poole saadetama. Kuna ma ei taha kastikal peal oleva turboga katsetada, siis ostsin teise turbo lisaks mis ka veel hetkel USA s on.
Mul on küll üks analoogne turbo(VGT aga liiga väike) laiali lammutatud mida võiks vaadata. Saaks mingi pildi kojast ja tiivikust ette mida põhimõtteliselt teha oleks vaja.
Kui sul Madis aega on võiksin mõnikord läbi astuda ja näidata seda koda ning tiivikut.

Anna teada: raivo @ tehnovorm . ee või 56 666 100



____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
29.03.2013 at 09:23
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : turbo külma poole koja suuremaks tegemine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.