Poster |
Message |
illikas |
Lumina APV (1991 3,1)
Sain paar kuud tagasi selle asjanduse omanikuks ja nüüd on tekkinud mõned probleemid:
1. Kui tihti peaks vahetama käigukasti õli...
2. Kui mootor soojaks läheb kipub teine välja surema. Aju jõueb enamsti ette ja tõstab pöördeid aga mis võiks selle taga olla...
Mootor on monopritung
|
01.10.2002 at 17:13 |
|
bels |
Lumina APV (1991 3,1)
1. ca 40.00 km
2. oletatavasti tyhikägu mootor jupsib
____________________________
Ford Explorer |
01.10.2002 at 21:14 |
|
illikas |
Lumina APV (1991 3,1)
quote: bels:
2. oletatavasti tyhikägu mootor jupsib
Ehk oskad täpsustada |
01.10.2002 at 21:18 |
|
bels |
Lumina APV (1991 3,1)
quote: illikas: quote: bels:
2. oletatavasti tyhikägu mootor jupsib
Ehk oskad täpsustada
eks see mootorike rikkis ole, ei avane vast lõpuni (kui yldse asi selles)
see võrgu kaudu kogemuste jägamine on tegelikult väga yldine ja ebatäpne tegevus.
parim lahendus on ikka koos autuga kuskile remose ja arvuti kylge...
____________________________
Ford Explorer |
01.10.2002 at 21:28 |
|
illikas |
Lumina APV (1991 3,1)
Tegelt tekkis juba mul enne see küsimus:
Olen kuulnud tühikäigu klapist(magnetklapp) aga tühikäigumootorist pole kuulnud. Kas see on mingi lihtsalt väljend (mõtlen klapile) või ongi ta mootor... |
01.10.2002 at 21:57 |
|
Ago |
Lumina APV (1991 3,1)
See ongi mootor. Selline pisike, millel koonus otsas. Sellega antakse sisselaskesse õhku olenevalt parempoolse pedaali asendist.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
01.10.2002 at 23:09 |
|
illikas |
Lumina APV (1991 3,1)
See seletab nii mõndagi... |
01.10.2002 at 23:13 |
|
Ago |
Lumina APV (1991 3,1)
Puust ja punaseks.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
01.10.2002 at 23:51 |
|
gretzky Moderator |
Lumina APV (1991 3,1)
quote: illikas:
2. Kui mootor soojaks läheb kipub teine välja surema. Aju jõueb enamsti ette ja tõstab pöördeid aga mis võiks selle taga olla...
Õnnitlused
Kas mitte väntvõlli andur väsinud ala 1500EEK.
Vii Ameerika http://www.ameerikaauto.ee -sse testi
Taiplik seltskond , kiire töö.
____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08 |
01.10.2002 at 23:53 |
Last edited 01.10.2002 at 23:56 by gretzky (Moderator)
|
illikas |
Lumina APV (1991 3,1)
quote: Ago:
Puust ja punaseks.
Tänan !
See juraks on mulle tuttav. Sai teine ühe teise vea otsingul kah lahti kistud. Paraku pidasin mina seda magnet klapik(targemad ütlesid ...)... Aga kuna soovitati mujalt otsida ja siis keersin ta tagasi.
Aga enne kui tagasi keerasi panin juhtmed taha ja keerasin süüdet, panin mootori käima, andsin gaasi aga see juraks ennast küll ei liigutanud. Kas ta oleks seda pidanud tegema? Minu loogika ütleb, et pidanuks. Või ma eksin...
|
02.10.2002 at 20:11 |
|
bels |
Lumina APV (1991 3,1)
quote: illikas: quote: Ago:
Puust ja punaseks.
Tänan !
See juraks on mulle tuttav. Sai teine ühe teise vea otsingul kah lahti kistud. Paraku pidasin mina seda magnet klapik(targemad ütlesid ...)... Aga kuna soovitati mujalt otsida ja siis keersin ta tagasi.
Aga enne kui tagasi keerasi panin juhtmed taha ja keerasin süüdet, panin mootori käima, andsin gaasi aga see juraks ennast küll ei liigutanud. Kas ta oleks seda pidanud tegema? Minu loogika ütleb, et pidanuks. Või ma eksin...
...ei eksi. see jurakas peab selle koonuse juba syyte ajal sisse kerima.
____________________________
Ford Explorer |
02.10.2002 at 20:58 |
|
Ago |
Lumina APV (1991 3,1)
quote:
...ei eksi. see jurakas peab selle koonuse juba syyte ajal sisse kerima.
Minul kerib ka juba süüte sissekeeramisel ennast sisse. Kui Sa mootorit käima ei lase siis peaks süütega plõksides ilusasti kapoti all surisema. Samas väntvõlli andur annab infi esimese silindri asendist ja kui see läbi on ei tohiks mootor üldse käima minna. Või kui läheb siis hirmsa paukumise ja lonkamise saatel ning SES tuli peks ka põlema hakkama.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
02.10.2002 at 21:07 |
Last edited 02.10.2002 at 21:08 by Ago
|