Ma ei pea silmas vaid Rasmuse asja, vaid kogu Reporteri lõiku. See ei ole ju ebakompetentsus - nii halba ja ebaatraktiivset klippi ei ole ju võimalik teha!? Peab olema ikkagi tahtlik negatiivne propaganda.
Lisaks nägin juhuslikult ühe liiklussaate patrullimisklippi - ainult ameerika autosid peatati? Mis protsent sõidukitest on ameeriklased? Mulje jäi, et kõik ameeriklased rikuvad midagi.
-------------------
Tuleb ikkagi arvestada, et otseütlemised, nagu "ameerika autod on rämps" on üks asi. Hoopis ohtlikumad on pea märkamatud vihjed, mida tavavaataja ei teadvusta, aga alateadvusse jäävad ja vajalikul hetkel otsust mõjutavad.
Mis toimub?
Kes selle taga on?
Mis nende eesmärgid on?
Meedia ja usakadHakkame mingit vandenõuteooriat ihuma?
Usas aastaid tagasi Obama ise ka tahtis ka vanu "logudikke" hävitada, Cash for Clunkers vms. Ülemaailmne vimm vanemate usakate vastu vist. Keskerakondlased kommenteerivad iga usaraua ürituse uudisjupi kommentaariumites ka juba kuidas need ikka õhku saastavad ja igavesed mõttetud rauakolakad on.
Meedia ja usakadAusa kaubanduse ja õnnelike autoomanike nimel oli vist selle härra allkiri kes minu andmetel on selle kampaania korraldanud.
Kutsuti ju intervjus teda lausa arvmusliidriks.
Kahjuks ei saa ta aru,et meie inimesetel pole võimalik ainult uusi autosid osta.
Oma firma maine päästmiseks oli ka tasuta õlled välja pandud,.
Õnneks galeriist oli näha,et väga paljud liimile ikka ei läinud.
Eile oli TV3 uudistes miski lugu ka eurokeeksidest mis olla uppununa siia toodud( väidetavalt kereosade saamiseks)
Meedia ja usakadVahekas - mis sind nii väga häirib?
Olen ka elus nii mõnegi auto USA-st Eestisse saatnud-toimetanud. Maksud maksnud jne.
Ei ole ühtegi kaheldava ajalooga asja toonud. Pole ka üksgi väga odav olnud.
Mis minu tegevust on häirinud, on just nimelt igasugused maksudega, lammutuse title'itega skeemitajad (alatihti selgita kliendile käibemaksuga skeemitajate autode hindasid)
Praegune nö. kampaania on pigem tööd-äri juurde toonud.
Kui sa oled oma asja sirgelt ajanud, siis ei tohiks ju miski segada.
PS. Õlut sõpradele olen ka ilma autosid müümata pakkunud.
quote:Riho: Vahekas - mis sind nii väga häirib?
Olen ka elus nii mõnegi auto USA-st Eestisse saatnud-toimetanud. Maksud maksnud jne.
Ei ole ühtegi kaheldava ajalooga asja toonud. Pole ka üksgi väga odav olnud.
Mis minu tegevust on häirinud, on just nimelt igasugused maksudega, lammutuse title'itega skeemitajad (alatihti selgita kliendile käibemaksuga skeemitajate autode hindasid)
Praegune nö. kampaania on pigem tööd-äri juurde toonud.
Kui sa oled oma asja sirgelt ajanud, siis ei tohiks ju miski segada.
PS. Õlut sõpradele olen ka ilma autosid müümata pakkunud.
Riho sind ma küll silmas ei pidanud oma eelmises postituses millegagi, siiski ei saa aru mille poolest sa ennast puudutatuna tundsid?
Töö juurde tulemise koha pealt proovi mõnda kasutatud usakat liisingusse saada ja sa näed kelle poolt on rajad tallatud kõikidessse liisinguasutustesse...
Meedia ja usakadKuna sa tundud asjaga väga hästi kursis olevat, siis ehk valgustad ka rumalamaid indiviide, mis takistused on kasutatud auto liisimisel heade inimeste teele visatud?
Mul on endiselt suht arusaamatuks jäänud küsimus, et mis takistab kasutatud ja kontrollitava ajalooga autode kaubastamist kehtivas reaalsuses?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Meedia ja usakadMind ei häirigi miski. Minu ettevõtmisest suurem osa on anyway teisel mandril.
Ei tea ka, et mu klientidel ja nende klientidel oleks olnud probleeme liisingusse saamisega.
quote:Riho: Vahekas - mis sind nii väga häirib?
Olen ka elus nii mõnegi auto USA-st Eestisse saatnud-toimetanud. Maksud maksnud jne.
Ei ole ühtegi kaheldava ajalooga asja toonud. Pole ka üksgi väga odav olnud.
Mis minu tegevust on häirinud, on just nimelt igasugused maksudega, lammutuse title'itega skeemitajad (alatihti selgita kliendile käibemaksuga skeemitajate autode hindasid)
mis valemiga neid lammutuse tõenditega autosid veel arvele saab?
Praegune nö. kampaania on pigem tööd-äri juurde toonud.
Kui sa oled oma asja sirgelt ajanud, siis ei tohiks ju miski segada.
PS. Õlut sõpradele olen ka ilma autosid müümata pakkunud.
Meedia ja usakadVõib-olla tõesti on asi selles.
Ei ole ühtegi Salvage'i või CD'ga autot tõesti toonud.
Pankadele ei saa ka ette heita, et nad vara, mida finantseerivad, tausta kontrollivad.
Enne jäi märkamata sinu kommentaar lammutuse tõendite kohta: Certificate of Destructioniga sai autosid arvele veel üsna hilise ajani (oli vist üleeelmine aasta, kui kraanid kinni keerati). CD autosid leiad ka tänasel päeval auto24'st.
Meedia ja usakadLiisingust rääkides ütlen, et mul ei olnud omal ajal küll mingit probleemi 11 aastat vana usakas liisingusse saada. Tegin taotluse, sain vastuse samal päeval. Maksin sissemakse ja järgmine päev sõitsin platsilt minema.
Olen suht veendunud, et enamusel kritiseerijatest on hinges sulaselge kadedus. Isegi paadunud riisifännist tuttav, ütles, et usakad on ikka sigavinged ja mõnusad asjad. Eriti suured vanemad sedaanid. Õnneks on ta ise ka korralik autopede ja ei kritiseeri rauafänne. Hindab seda tööd, mis inimesed oma masinatega on teinud. Tegelikkuses polegi olulist vahet, kas ehitad riisi või usakat, peaasi, et seda hingega teed ja masinaga hingesugulust tunned.
Samuti ei meeldi mulle palju japsituuningud ja sakslaste mood auto suruda maadligi ja varustada ''lai-velg-kitsas-rehv'' komboga, mis on lisaks veel ebaloomulikult suured. Aga siiski on keegi kulutanud palju raha, aega ja vaeva, et saada endale meeldiv tulemus. Igasugune autode tuunimine ja väärtustamine tähendab ju seda, et tehakse endale meelepärane auto.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize