register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+  
Poster Message
vendviil
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
Peas mõlguvad mõtted stock 5.0 TBI laadimisest või surveastme tõstmisest,
Olen teinud edukalt kasutanud kütusena etanooli ja metanooli ning erinevates vahekordades bensiiniga.
Kuna nende kütustega detonatsioonioht oluliselt kahaneb, mõtlen midagi ette võtta võimsuse kasvatamise vallas.
Taotluseks on saavutada ökonoomsus rahulikul sõidul kuid gaasipedaalile astudes peab ellu ärkama miskit ägedaloomulist. 250 kW on eesmärgiks.
TH700 kast jääb ka sest mulle igati meeldib selle dünaamika.

Soovin , et kaasamõtlejad oma head mõtted edasi annaksid. Tänud.
27.05.2014 at 12:48
DevilDeVille
  
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
Ülepuhumine on vast hoolega soodsam, kui õnnetust 305-st tükkide vahetamisega jõu otsimine.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
27.05.2014 at 13:19
vendviil
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
mootor on heas seisukorras jätaksin ka kaaned esialgu paigale.
Kas keegi oskab vastata:

1.Kas stock throttlebody ja pihustid saab ära kasutada turbotamisel?
2.Kui suure rõhuni võib kasutada orig klapivedrusid või tuleb igaljuhul tugevamad panna?
3.Plaanis on esialgu mitte kasutada progeaju ning kütuserõhku tõsta koos torborõhuga mehaaniliste meetoditega. ( sobiv pneumosilinder siduda reduktsiooniklapiga, pneumosilindris valitsev hõrendus/rõhk hakkab survestama/nõrgendama kütuserõhuklapi vedru).
4. Millist turbot võiks esialgu proovida?( korralik cooler on olemas)

Torud, fittingud teen kuidas vaja: RV torud põlved ja TIG on igapäevaselt käepärast.
Samuti on autol olemas jämedam kütusetorustik ja 2 järjestikust suure tootlikkusega pumpa, kütuserõhku saan teha kuni 8 bari.


Tänud heade nõude eest:I
27.05.2014 at 15:02
Maik
  
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
Arvan,et stock throttlebody võib madala rõhuga kindlasti jääda, samas aga pihustid peaks kindlasti ära vahetama.

www.turboclub.ee foorumiga oled kursis ilmselt ? Seal paljusid selliseid küsimused vastatud ja eks nõu saab juurde vajadusel.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
27.05.2014 at 19:02
rnx69
 
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
Päris huvitav mõte iseenesest.

TBI puhul ilmselt saavad kõige suuremaks takistuseks ikkagi plokikaaned, need hingavad pädevalt ainult madalatel pööretel ning stock kujul 3500-4000 pööret on nende lagi. Peale portimist oli vahe nii all kui kõrgemal täiesti tuntav isegi poolpiduselt käiva mootoriga.

Klapivedrude valik sõltub ikkagi klapitõusust ning sellest, kui lõbusalt mootorit pöördesse lasta soovid.

Pihustite koha pealt ilmselt on sul vaja kasutada 5.7 pihusteid ning tõsta ka grammike kütterõhku. TBI pihustid hakkasid pihustama adekvaatselt alles kusagil 1.2-1.3 baari peal, stock rõhk peaks olema ca 0.9 baari, ja siis viskab ikka suht suure tilgana sealt kütust välja. Stock kütterõhu regulaator on reguleeritavaks tehtav, pole sul eraldi regulaatorit leiutama hakata vaja. Küll aga võiksid endale selgeks teha aju sättungite muutmise, väga palju abi saad selleks thirdgen.org-ist.

Ja üks asi, mida ma kipun kahtlustama - kuna originaalis on TBI pritse juhtimine ilma õhulugejata (kütuse vajalikku kogust oletatakse ainult vaakuminäidu järgi), siis see ülelaadimine kõlab ikka parasjagu ulmeprojekktina (sisselaskes valitseb enamasti ülerõhk, mis viib kogu küttemanustamise way metsa). USAs küll on neid mootoreid üle laetud, aga minu mäletamist mööda uuema tüübi van'i aju (kiirem ning suurema häälestusvõimalusega) ning õhulugeja abil küttekoguse määramisega. Teine popp lahendus on olnud Megasquirti paigaldamine.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
28.05.2014 at 09:50
Fog
 
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
Kütterõhu tõstmisega ei pääse, peab tõstma seljuhul sisselaskerõhk ruudus.
Kui pihustite flow @ 3bar diff on 100 ühikut, siis @ 6bar diff ei ole see kohe mitte 200 ühikut.

Aju progemine tuleb selgeks saada, map andur vahetada 2bar-ise vastu, pihustid 2x suuremad, boost reference regulaator ja võib asja saada.
Point siis selles, VE tabel pressida kokku pooleks tabeliks ehk praegune WOT liigub poole tabeli peale kus ka uuel MAP anduril on normaalrõhk.

Aga üldiselt on see paras jura. Lihtsam on sinna MS peale panna. Pole vaja mingit über-super MS-i vaid piisab täiesti tavalisest MS2-st näiteks. 1 süüteväljund ja 2 pihusti väljundit.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
28.05.2014 at 10:00
Maik
  
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
Päris kindlasti progeaju ainuke variant,kui vaakumiga muidu ainult juhitakse seda.

ehk,pane paarsada selle alla..ja vähe peale.. ;) Parem teha ühe korra ja enamvähem korralikult,
kui jebida pooliku süsteemiga aastake.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
28.05.2014 at 21:11 1 edit. Last edited 28.05.2014 at 21:12 by Maik
vendviil
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
Tänud heade tähelepanekute eest.

Kui sisselaskekollektorisse tekitan rõhu, üritab see ju klappe lahti suruda.
Mõtisklen selle üle et millise rõhu juures stock vedrud "alistuvad" ja klapid lahti puhutakse. klappidel ju pinda omajagu. Suurtest pööretest ma veel ei unista.

Kütuserõhu tõstmine ruudus või isegi kuubis on täitsa tehtav: pumbajaam on vägev ;)

Kui siiski jätaksin stock aju ja andurid ning valmistaksin mehaanilise lahenduse mis turborõhu tekkimisel tõstab vastavalt näiteks ruudus kütuserõhku, võiks ju esimesed tulemused saada.

Mulle on väga südamelähedased mehaanilised lahendused, lihtsad loodusjõud ning mida kaugem tänapäevasest arvutimajandusest, seda parem.

Ootan veel häid mõtteid ning Tänan ;)

____________________________
paagis pigem alkohol..
29.05.2014 at 14:45
Jesper
 
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
quote:
vendviil: Mõtisklen selle üle et millise rõhu juures stock vedrud "alistuvad" ja klapid lahti puhutakse. klappidel ju pinda omajagu.
Mida siin mõtiskleda, 50mm klapi pindala on u 0,002 ruutmeetrit, tüüpilise minu majapidamises leiduva klapivedru avamiseks on vaja 500N tuuris. 500/0,002=250kPa ehk 2,5 bari rõhuerinevust klapi eri pooltel.

Kui sa kunagi sellise rõhuni peaks jõudma, siis minu poolt kast :)

PS. Lihtsalt infoks, Megasquirdil ja muudel alumise riiuli progeajudel ei ole mitte mingit pistmist tänapäevase arvutitehnikaga. Neis kasutatavad komponendid on nii vanad et saaks laksust mustad numbrid peale, kui elektroonika alal selliseid asju jagataks :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
29.05.2014 at 16:41 2 edits. Last edited 29.05.2014 at 16:44 by Jesper
Maik
  
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
Igal juhul on vaja wideband kella sul, vahetpole mismoodi mõtled rõhku juhtida. Ilma selleta laseb liiga lihtsalt laiali selle.
Stock mootor võiks kannatada 0,4-0,5 bar ehk ca 7psi-d kenasti. See annab tänapäevasematel mootoritel umbes 50% hp-sid juurde.
Iseasi kas see vana seda toodab :)

Klapivedrud on küll viimane asi tõepoolest mille pärast muretseda :) Kui just pöördeid tõsta ei taha.
Kütuseregulaator peab olema boosti poolt juhitav,muidu tühikäigul uputus... ehk kallis vidin.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
29.05.2014 at 18:40 1 edit. Last edited 29.05.2014 at 18:41 by Maik
partel
  
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
Paraku 305 osas ei oska abi anda, kodutöö tegemata jne.

Isiklik kokkupuude on umbes selline, et lööd jalaga nii et see orbiidile lendaks! :)


____________________________
_
30.05.2014 at 12:02
vendviil
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
tänud heade nõude eest!

Kütuseregulaatori jaoks on mul toimiv lahendus olemas ning saan ka muuta jõuõlga st saan otsustada millise kordajaga tõstetakse kütuserõhku sisselaskes valitseva rõhu suhtes.

Kütus läheb enamuses metanooliks, seega peaks kokkusurutav õhk võrreldes bensiiniga tuntavalt jahedam olema enne kui silindrisse pääseb.

Detonatsiooni pole ka karta, kavatsen leida turbo, mis võimaldab minna rõhuni 0,8 bari.

Kas kellelgi on ettekujutust süütelahenduse osas?

Ehk peaks särtsakama süütemängu panema või sädevahed küünaldel pisut väiksemaks tegema, et tihedast udust siiski säde läbi lööks?






____________________________
paagis pigem alkohol..
30.05.2014 at 12:36
hents99
  
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
Esiteks võiksid teha omale selgeks mootori algtõed, need peaks ka Tqhq lehel olemas olema.
Tundub, et algtõed on suhteliselt omandamata.

Arvamus näiteks selle lause põhjal: "Detonatsiooni pole ka karta, kavatsen leida turbo, mis võimaldab minna rõhuni 0,8 bari."

Turbo ise ei reguleeri oma töörõhku. Detonatsioon sõltub eelkõige süütenurgast.

Kõige rohkem on sul vaja muuta süütegraafikut. Sealt hakkab kõik pihta.

Mina sõitsin 10.5 surveastme ja 1.3 bar`i ülerõhuga kuni pea 500hp`ni. Siis läksid 3 kepsu kõveraks, 1 puruks. Detonatsiooni ei olnud. Tegemist 29a vana lahtivõtmata 2.3-liitrise R4 mersu mootoriga.

Alla 10 surveastme ei ole mõtet muretseda peale progeaju mitte millelegi. Euromootorite tugevuse rusikareegel on 100hp/silindri kohta. Mikide kohta ei tea, google on abiks, aga 500-600hp pole küll mingi probleem. Kui on, siis järelikult on mootor kehvasti koostatud või/ja tasakaalust väljas.

Ma soovitaks igal juhul alustada modifitseerimist progeajuga. Kas siis turboga või mitte.

Edu!

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
30.05.2014 at 16:39
viplala
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
quote:
vendviil: tänud heade nõude eest!

Kütus läheb enamuses metanooliks, seega peaks kokkusurutav õhk võrreldes bensiiniga tuntavalt jahedam olema enne kui silindrisse pääseb.



Ma ei saa, sellest lausest, mitte essugi aru.

Teine asi millest ma täpselt aru ei saa on see, et kuidas sa sinna TBI'sse selle rõhu lased? Kui TBIle õhufiltri kopsiku asemele lihtsalt turbo toru toppida, hakkab TBI, rõhu all, igast august susisema ja lekkima.
30.05.2014 at 23:45
vendviil
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
to hents99:

quote:
[i][i]Esiteks võiksid teha omale selgeks mootori algtõed, need peaks ka Tqhq lehel olemas olema.
Tundub, et algtõed on suhteliselt omandamata.

Arvamus näiteks selle lause põhjal: "Detonatsiooni pole ka karta, kavatsen leida turbo, mis võimaldab minna rõhuni 0,8 bari."

Turbo ise ei reguleeri oma töörõhku. Detonatsioon sõltub eelkõige süütenurgast.


Loomulikult tekib detonatsioon ennekõike varajase süütenurga puhul, kuid kui oleksid metanooliga sõitnud ja palju varasema süütega ning tajunud erinevust kahe kütuse põlemise vahel siis mõistaksid miks ma ei karda detonatsiooni.
Kuitahes varajase süütega ei õnnestunud detoneerima saada mootorit. Rääkimata üldisemast, et mootor käib vaikselt, sisselase on jahedam ning jõulisa võrreldes bensiiniga on tuntav.

Mina ei ole väitnud et turbo oma töörõhku reguleerib. Sellegi poolest peab turbol olema piisavalt potentsiaali tootlikkuse osas, seepärast kasutasin sõna VÕIMALDAB.

Vägev tulemus võimsuse osas selle mersu mootoriga. tõenäoliselt enne esimese kepsu purunemist olid kõik 4 juba kõverad, keegi pidi lihtsalt esimesena purunema.
Kuidas saad kindel olla, et sul ei olnud selliste surveastme ja turborõhu näitajate juures detonatsiooni?

31.05.2014 at 03:46
vendviil
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
quote:
viplala:
quote:
vendviil: tänud heade nõude eest!

Kütus läheb enamuses metanooliks, seega peaks kokkusurutav õhk võrreldes bensiiniga tuntavalt jahedam olema enne kui silindrisse pääseb.



Ma ei saa, sellest lausest, mitte essugi aru.

Teine asi millest ma täpselt aru ei saa on see, et kuidas sa sinna TBI'sse selle rõhu lased? Kui TBIle õhufiltri kopsiku asemele lihtsalt turbo toru toppida, hakkab TBI, rõhu all, igast august susisema ja lekkima.

Mõtlesin seda et metanool jahutab silindrisse imetavat õhku ning jahe õhk on silindris tihedam, siis ka võimalik rohkem kütust põletada.

Jah TBI-l on mõned ebatihedused, kuid need on plaanis kõrvaldada näideks ava pihusti juhtmetele. tuleb luua ühendus muud moodi näiteks keermestatud tapid vinüülist, mida läbivad 1mm-2mm kruvid .

31.05.2014 at 04:01
hents99
  
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
quote:
vendviil: to hents99:

quote:
[i][i]Esiteks võiksid teha omale selgeks mootori algtõed, need peaks ka Tqhq lehel olemas olema.
Tundub, et algtõed on suhteliselt omandamata.

Arvamus näiteks selle lause põhjal: "Detonatsiooni pole ka karta, kavatsen leida turbo, mis võimaldab minna rõhuni 0,8 bari."

Turbo ise ei reguleeri oma töörõhku. Detonatsioon sõltub eelkõige süütenurgast.


Loomulikult tekib detonatsioon ennekõike varajase süütenurga puhul, kuid kui oleksid metanooliga sõitnud ja palju varasema süütega ning tajunud erinevust kahe kütuse põlemise vahel siis mõistaksid miks ma ei karda detonatsiooni.
Kuitahes varajase süütega ei õnnestunud detoneerima saada mootorit. Rääkimata üldisemast, et mootor käib vaikselt, sisselase on jahedam ning jõulisa võrreldes bensiiniga on tuntav.

Mina ei ole väitnud et turbo oma töörõhku reguleerib. Sellegi poolest peab turbol olema piisavalt potentsiaali tootlikkuse osas, seepärast kasutasin sõna VÕIMALDAB.

Vägev tulemus võimsuse osas selle mersu mootoriga. tõenäoliselt enne esimese kepsu purunemist olid kõik 4 juba kõverad, keegi pidi lihtsalt esimesena purunema.
Kuidas saad kindel olla, et sul ei olnud selliste surveastme ja turborõhu näitajate juures detonatsiooni?



Mul on kolvid ja küünlad laual, sealt saab nii mõndagi teada. Lisaks sellele, et töötava mootoriga detonatsiooni ei kuulnud. Väljalaske gaaside temperatuur oli samuti normis.

Kui tegemist on autoga, millega plaanis ka kodulinnast kaugemale sõita, siis kütuseks valiks selle, mida tanklast saada on.
Ma ise ei näe küll väga mõtet, miks peaks bensiini asemel midagi muud eelistama. Tegemist ju tänavaautoga. Ega sa vast üle 1000hp püüdma ei lähe enivei.


____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
31.05.2014 at 22:03
vendviil
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+


Jah kindlasti saab auto selline et, kiire seadistusega saab kütuseliiki vahetada või segu kasutada.
Oleksin rahul alates 250 KW tulemusega, enamus mootorist jääb hästi käinud stock ja oleks hea kui asjad kestaksid veel.

Minu jaoks kaotaks asi mõtte kui tean et olen sinna matnud näiteks 20 000 euri ja 3 aastat ja sellega saab ainult 5 võistlusel käi ning maanteel sõidab treileri peal.
Sellisel juhul pole enam tegemist autoga, on lihtsalt masin mis meenutab pisut autot ja võiks sama hästi lõhkelaenguga edasi loopida ja aega võtta.
Auto peaks olema võimeline läbima vähemalt 100 000 km ilma kap remondita. ning vastama kõigile tänavasõiduki eeskirjadele.
Kui selliste autodega aegajalt ka joonele minna on igati muhe minumeelest.
Loomulikult austan neid kes tegelevad kiirendustehnika arendamisega kogu hingest ning ohverdavad kõik, et veerandmiilil kasvõi ühekordselt rekordaeg sõita.

____________________________
paagis pigem alkohol..
01.06.2014 at 03:10
hents99
  
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
Ma ei saa eriti su loogikast aru, vb seepärast, et minu oma on kardinaalselt erinev.

See selleks.

Sa ei taha teha võistlusautot aga tahad sõita sisuliselt võidusõidu kütusega, mida ltanklast tankida ei saa.
Sa tahad muretult sõita, aga alkoga paraku jõuab karterisse oluliselt rohkem kütust kui bensiiniga.

Sinu soovitud jõunumbri saamiseks oleks vast mõistlik vabalthingavaks jätta. Tuleb isegi odavam.

Aga esiteks võiksid välja mõelda, mis su eesmärk on. Kas tulemus või võimalikult ebatavaliselt tulemuse poole püüelda.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
01.06.2014 at 13:47
vendviil
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
quote:
hents99: Ma ei saa eriti su loogikast aru, vb seepärast, et minu oma on kardinaalselt erinev.

See selleks.

Sa ei taha teha võistlusautot aga tahad sõita sisuliselt võidusõidu kütusega, mida ltanklast tankida ei saa.
Sa tahad muretult sõita, aga alkoga paraku jõuab karterisse oluliselt rohkem kütust kui bensiiniga.

Sinu soovitud jõunumbri saamiseks oleks vast mõistlik vabalthingavaks jätta. Tuleb isegi odavam.

Aga esiteks võiksid välja mõelda, mis su eesmärk on. Kas tulemus või võimalikult ebatavaliselt tulemuse poole püüelda.

Jah ma sõitsin eelmise suve jooksul ca 2000 l metanooli maha pontuga ja olen veendunud et tahan sellega jätkata, samas ei taha masinat totaalselt ümber ehitada, tahan et säiliks originaalse masina võlud, kaunis tühikäik ja sujuv cruise 4 käiguga ja 1100 rpm läbi linnatänavate. ma ei tea kas olen ainuke siin kes sõidab vallai rehvidega :D ? mulle meeldib et saan ca 40 euri eest jälle korraliku mustriga rehvi alla, kui viimased linnaringid on burnoutidega liiale mindud.

Metanooliga sõites tõesti õliga toimub miskit, kergelt punakas toon tekkis kuskil 6000 km läbisõidul, võibolla peaksin vahetama õli pisut sagedamalt.

Olen sõitnud metanooliga ka 1.8 audiga 2 aastat(30 000 km) ja ei ole täheldanud et oleksin liiga teinud talle. Audil on tõenäolislet kõrgem surveaste ning too põletab metanooli täiuslikumalt. Sellegipoolest oli keskmine kütusekulu mõlema auto puhul ca 20l/100km.

Loomulikult on tulemus pisut tähtsam kui ebatavaliselt selle poole püüelda, kuid 305 TBI puhul on juba ainuüksi kaante portimine suur töö.
Tundub millegipärast loogiline natuke juurde puhuda raske jalaga ning muus osas olen juba stock lahendusega rahul.

Millist teed soovitaksid minna vabalthingavana, et selline 250 kw jõunumber paistaks? Terv.










01.06.2014 at 16:48
DevilDeVille
  
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
LSx ja asi unustatud. Viimases hädas mõni LT.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
01.06.2014 at 18:48
Maik
  
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
lsx on siiski ju mõni tuhat euri, teemaalgatajal paistavad käed küljes olema ja kui materjali tasuta saab, saab ikka oluliselt odavamalt hakkama...

kui ei õnnestu,on alati variant lsx. Vaid 250kw ja 20l sajale keskmine,tundub mulle natuke kallilt tulnud? Kui see linnakulu siis ok.
250kw ls1 corvette peal teeb 8-8,5l maanteel umbes. Absuluutselt raske on sellist asja seletada inimestele kes on oma 1,8l bensukatega terve elu sõitnud...


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
01.06.2014 at 20:50 4 edits. Last edited 01.06.2014 at 20:52 by Maik
vendviil
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
quote:
Maik: lsx on siiski ju mõni tuhat euri, teemaalgatajal paistavad käed küljes olema ja kui materjali tasuta saab, saab ikka oluliselt odavamalt hakkama...

kui ei õnnestu,on alati variant lsx. Vaid 250kw ja 20l sajale keskmine,tundub mulle natuke kallilt tulnud? Kui see linnakulu siis ok.
250kw ls1 corvette peal teeb 8-8,5l maanteel umbes. Absuluutselt raske on sellist asja seletada inimestele kes on oma 1,8l bensukatega terve elu sõitnud...


See kütusekulu 20 sajale nii audi kui pontu puhul oli keskmine ja 85% metanooliga. Bensiiniga keskmise kulu ökotades isegi 11 saanud.

Kuna omal ajal sain metanooli "ülejääkidena", oli siiski soodsam 20 l sajale metanooli sõita kui 11 bensiini.

Ja ei ole sõitnud terve elu 1.8 ga :D see oli antud hetkel ainuke korralik auto selles hinnaklassis ja pidin ära ostma et rattad alla saada :D
Otseselt ei kahetse, hea töökindel autu. Aga täiesti iseloomutu ja igav siiski millegagi peab ju sõitma kui teed on paksult lobjakaga kaetud või siis kevadised kruusateed ja kalalesõit. ikka korralikult tsingitud ja roostevaba sakslane. Sõidurööm tuleb neil hetkedel teisejärguliseks jätta.

Aga kas on kellelgi veel mõtteid kuis 305 TBI-le suurema kärata 100 kW juurde anda :D

02.06.2014 at 05:01
rnx69
 
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
Karburaator, mõistlik nukk, selle tehase harjavarre asemel ja korralikult hingavad kaaned äkki :D

Netis liigub neid 300-350 heppa 5.0 ehitusi küll ja küll, googleda natukene :)

Ahjaa, tänaval tarbitav ei pruugi selline kone küll enam olla...

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
02.06.2014 at 09:16 1 edit. Last edited 02.06.2014 at 09:17 by rnx69
vvt
  
5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+
quote:
TBI puhul ilmselt saavad kõige suuremaks takistuseks ikkagi plokikaaned, need hingavad pädevalt ainult madalatel pööretel ning stock kujul 3500-4000 pööret on nende lagi. Peale portimist oli vahe nii all kui kõrgemal täiesti tuntav isegi poolpiduselt käiva mootoriga.

Ei saa vabalthingava mootori probleeme kohe ülelaadimisele üle kanda. Need kaaned on natuke järgi aidatud seeriamootori ülelaadimisel teisejärguline probleem.

305 tjuunimisest: http://www.popularhotrodding.com/enginemasters/articles/chevrolet/0667_phrs_305_chevy_engine_blocks/
Graafikute järgi täiesti tänaval sõidetav asi, muidugi neid smog-nõudeid sedasi ei täida.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.06.2014 at 09:46 1 edit. Last edited 02.06.2014 at 09:48 by vvt
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 5.0 TBI ülelaadimine vs surveaste+  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.