| Poster |
Message |
max |
Vända tasakaalustamine
Leidsin sellise artikli:
http://www.hotrod.com/editorial/article.jsp?id=7234
Mida sellest arvatakse, kas maksab teha?
Kas vänta Eestis (juba) tasakaalustatakse?
Kui palju see papib? |
| 22.10.2002 at 19:08 |
|
Erkki
|
Vända tasakaalustamine
Tartus, seal kus plokke lihvitakse ja puuritakse on üks vend, kes ka väntasid balanseerib, aga tema mõistus V8-ni ei küüni. Ridamootorite väntasid teeb ta küll. Enda vända viisin Soome. Sihuke firma nagu GT Motors Oy, Takkatie 13, Pitajamäki, Helsinki, +358 9 550917. Küsivad u. 100EUR-i.
Aga vänta kannatab disainida küll. Mu BB oma on täpselt samuti disainitud. Mul isegi pilt sellest tehtud, aga pole hetkel vaba serveriruumi, et siia üles panna.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 22.10.2002 at 20:03 |
Last edited 22.10.2002 at 20:15 by Erkki
|
max |
Vända tasakaalustamine
quote: Erkki:
Aga vänta kannatab disainida küll. Mu BB oma on täpselt samuti disainitud. Mul isegi pilt sellest tehtud, aga pole hetkel vaba serveriruumi, et siia üles panna.
Saada mulle, topin üles.
Aga mis vänta puudutab... Kas sellest disainimisest ja tasakaalustamisest niiplalju kasu on, et 100EURi ennast õigustab (nt minu mootori puhul)?
Kas kepsude-kolbide tasakaalustamise (kepsude puhul ka disainimise) kohta kah mingit teooriat või õpetusi kellelgi käepärast on?
|
| 22.10.2002 at 20:13 |
Last edited 22.10.2002 at 20:13 by max
|
max |
Vända tasakaalustamine
Erkki väntvõlli pildid:
http://my.tele2.ee/camaro/Erkki_vant/Vantvoll.jpg
http://my.tele2.ee/camaro/Erkki_vant/Vantvol1.jpg |
| 22.10.2002 at 20:42 |
|
max |
Vända tasakaalustamine
Btw, Erkki, kas selle rahe eest ainult tasakaalustati või lihviti kah? |
| 22.10.2002 at 20:50 |
|
Erkki
|
Vända tasakaalustamine
Thanks piltide eest, Max!
Selle raha eest sain ainult tasakaalustamise ja sinna lisandub tegelikult veel vända transport Soome ja tagasi. lihvimine polnud vajalik, sest vänt on sisuliselt uus ja std. mõõdus.
Ma arvan, et vända tasakaalustamisel on mõtet ainult siis, kui sa ka kepsud ja kolvid ühte kaalu ajad. Kusjuures kepsude juures ülemise ja alumise pea veel eraldi. Tänavasõidumootoril ei ole see tasakaalustamine veel nii kriitiline, aga racing mootori puhul on see must.
Mina soovitaks teha. Seda enam, et kolbide vahetusega muutub pöörleva massi suurus ja on reaalne disbalansi oht.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 22.10.2002 at 21:54 |
Last edited 22.10.2002 at 21:56 by Erkki
|
camsist
|
Vända tasakaalustamine
Küsiks ka korraga, kas Eestis või Soomes on võimalik ploki raamlaagrite pesasi ka align hoonida/puurida?
Teema nimelt selles, kui jääda 2-poldise ploki juurde ja asendada stock main capsid tugevamaate steel capsidega või isegi 4 poldiaugustega, siis oleks vast mõtekas neid peale paigaldamist align puurida/hoonida?? On mu mõttekäik enamvähem loogiline?
____________________________
'86 Camaro |
| 23.10.2002 at 09:29 |
|
Erkki
|
Vända tasakaalustamine
Raamlaagri pesade align hoonimine tehakse pärast uute cap'ide paigaldust. Tean, et dvigatelis on selleks võimeline pink olemas, aga kahjuks ei saa ligi sellele... Aga Soomes tehakse küll, samas GT Motorsis, hinda ei tea, helista ja küsi järele.
Kas on mingit kõvemat projekti oodata, et steel caps'ide peale mõtled??
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 23.10.2002 at 12:45 |
|
partel
|
Vända tasakaalustamine
Muidugi on kasulik, iseasi kas hädavajalik.
Aga kui mootor juba lahti on, siis tasub juba asi korralikult ette võtta.
Lauri lasi eelmine aasta Soomes teha:
1. Tasakaalustus
2. Vänt 0.010"
3. Sil hoonimine
4. Caps hoonimine
Kokku oli midagi 13KEEK kanti.
|
| 23.10.2002 at 13:26 |
|
camsist
|
Vända tasakaalustamine
quote: Erkki:Kas on mingit kõvemat projekti oodata, et steel caps'ide peale mõtled??
Oodata vast veel ei tasu , aga uurin ja mõtlen erinevad variandid läbi. Ei ole veel suutnud otsustada, milleks ja millist mootorit üldse tahaks/ehitada tasuks.
____________________________
'86 Camaro |
| 23.10.2002 at 15:13 |
|