register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Raamide ja kerede sobivus  
Poster Message
2TEP60
  
Raamide ja kerede sobivus
Kas kellelgi on kogemusi raamide vahetusega.Konkreetselt huvitab,kas Fleetwoodi ja Caprice raamid on 1:1 vahetatavad või ei,st kas poldikohad ja muud tähtsad mõõdud kattuvad või ei.Kui ei siis kas keegi on modinud?Googeldades sain vastuseks et peale telgedevahe erinevuse pole vahet,samas ei tuvastanud seda,kui suur see vahe on.Kuna mul kindel plaan oma Caprice algosadeks võtta ja taastada,siis ei tahaks enne Fleetwoodi paremas seisus raamist loobuda,kui vastus käes.Eks õige oleks muidugi ise alla ronida ja mõõta,aga see ka päris vaevarikas ettevõtmine.

____________________________
May the spring be with us!!
13.01.2015 at 23:55 1 edit. Last edited 13.01.2015 at 00:04 by 2TEP60
DevilDeVille
  
Raamide ja kerede sobivus
Teljevahe on 3086 vs 2946, enesestmõistetavalt käkuläku kasuks siit ka väike vihje - see 14 cm pikem siseruum pole mitte teps ebaoluline mõõde.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
13.01.2015 at 00:23
Indrek_S
 
Raamide ja kerede sobivus
Ei pretendeeri küll lõplikule tõele, aga kui fleetwoodi raam tagaistuja jalge juurest vastavalt lühemaks teha, siis kõik kinnituskohad Caprice kerega kattuvad.

____________________________
not done until it's done
14.01.2015 at 12:33
2TEP60
  
Raamide ja kerede sobivus
Ilmselt siis on motakas raamid korvuti panna ja ehitada lyhemaks jah..

____________________________
May the spring be with us!!
14.01.2015 at 15:04
ivoalaska
 
Raamide ja kerede sobivus
Kas Caprice raam nii läbi, et paigata pole võimalik? Ma muidu tean, kus kuuri taga vedeleb üks B-body, mille omanik on nõus vanaraua hinnaga loovutama. Kahjuks raami täpset olukorda ei oska öelda.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
14.01.2015 at 15:08
2TEP60
  
Raamide ja kerede sobivus
Kindlast saab lappida.aga kuna mul see fleetwood vedeleb.siis oleks vast motekam see ara kasutada.too on pmst roostevaba.ega jutt juhuslikult punasest pontiacist kai?

____________________________
May the spring be with us!!
14.01.2015 at 15:26
ivoalaska
 
Raamide ja kerede sobivus
Jutt ühest Olds Delta 88st käib, millelt ise ka mõnda osa nillin. Kui sul raamide lõikamise kõrvalt teemas viidatud jupp üle jääb, siis oleks huvitatud http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=41074

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
14.01.2015 at 15:33
DevilDeVille
  
Raamide ja kerede sobivus
Kõnealune kädiläkk on kapriisist vähemalt 14 cm parem, sestap tundub suht seosetu idee hakata mugavamat olemist siseruumi kahandamisega hävitama. Ilmselt on ka sõiduomadused pikema teljevahe arvelt paremad.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
14.01.2015 at 16:25
hardtop
 
Raamide ja kerede sobivus
Kas soomest ei anna mõnda raami osta? See vahetus tundub minu vaatekohalt vaadatuna üsna nüri.

____________________________
Oled Pontiaci huviline? Kliki siia http://www.originalho.com/HOStory.html või http://originalho.com/
30.01.2015 at 22:38
kaedoo
 
Raamide ja kerede sobivus
Vaadates Sinu meisterlikust, võiksid kahest ühe teha. Minu Caprice raam lapiti korralikult. Edu ! :beer
30.01.2015 at 00:07
2TEP60
  
Raamide ja kerede sobivus
Mul on juba raam pmst olemas,järgmine nädal vean ühe doonormqasina kohale ja mitte Soomest.Kädiläkk on enampakkumisel...

____________________________
May the spring be with us!!
31.01.2015 at 04:14
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Raamide ja kerede sobivus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.