register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 98 camaro ls1 cam upgrade  
Poster Message
crashorburn
98 camaro ls1 cam upgrade
Alustuseks tervitus kõigile usaraua omanikele ja austajatele.Kuna eelmisel aastal sain väikse pisiku sisse hobujõudude lisamisel,siis mõtlesin,et jätkaks sellel aastal samaga.Ehk leiab siit abi või oskab keegi mõne nime soovitada kes oskaks ja viitsiks mind sellel teekonnal juhendada,sest ei tahaks mõtetult raha raisata valede osade tellimise peale.

Alustuseks leides foorumitest,et enamik ls1 mootorite surma põhjuseks on õlipumba üles ütlemine,siis kindluse mõttes sai tellitud (slp ported oli pump with adjustable double roller timing chain) ja ka samas mõtlesin,et miks ka mitte kohe,siis cam-i vahetusele mõelda.Kuid ise pole mehaanikuks õppinud ja teadmised sel alal puudulikud.
Esiteks pean arvestama,et auto on suve hooajal igapäevases kasutuses ja ei tahaks,et jõud alles 3000 pöörde pealt tuleks(Radical cams on a daily driven car are a big NO) and you can make just as good of power thru a wider RPM range with a good set of heads and a 228 Cam with modest lift.

Sai ka tellitud uus 7/8 toru väljalase mis nõuab ka jäigemeid mootori ja käigukasti patju,et kuskile vastu käima ei hakkaks,aga jäigemad padjad ka arvatavasti tekitab rohkem vibratsiooni ja cam-i valikul peaks mõtlema rohkem vast (smooth idle) peale,et liigselt ei vibreeriks.
Kuigi alguses tahaks nii pikalt kui võimalik jätta auto vabalt hingavaks,siis pikemalt ette mõeldes jätaks cam-i valikul 114-117 LSA vahele,et hiljem ka võimalik turbo lisada ilma järjekordse cam-i vahetuseta ja selles vahemikus peaks ka smooth idle jääma.

Siin ka mõned valiku varjandid mille vahel valind ja muidugi sinna juurde ka veel ülejäänud asju vaja plaanis cam package tellida,aga kõike peab ise valima.

1.Texas Speed 220R 220/220 .581"/.581" Sleeper Camshaft http://www.texas-speed.com/p-1145-texas-speed-220r-220220-581581-sleeper-camshaft.aspx +30-35 hp, 111-115 LSA, 1200-6200 RPM Power Band ja ei mingit kadu sõiduomadustes

2.Texas Speed 224/228 .581"/.588" http://www.texas-speed.com/p-1147-texas-speed-224228-581588-camshaft.aspx 40+ hp 111-115 LSA

3.Texas Speed 224R 224/224 .581"/.581" http://www.texas-speed.com/p-1146-texas-speed-224r-224224-581581-camshaft.aspx 40+ hp 112-116 LSA

4.Texas Speed 228R 228/228 .588"/.588" http://www.texas-speed.com/p-1148-texas-speed-228r-228228-588588-camshaft.aspx +45-50hp 111-115 LSA recommend a larger than stock stall converter in automatic cars

5.Texas Speed 233/239 .595"/.603" http://www.texas-speed.com/p-1154-texas-speed-233239-595603-camshaft.aspx +50-55 hp 111-115 LSA recommend a larger than stock stall converter in automatic cars

6.Texas Speed LS3-B Blower Camshaft http://www.texas-speed.com/p-2975-texas-speed-ls3-b-blower-camshaft.aspx +60 hp in ls3 vabalt hingavalt ja erit mõeldud bloweri peale,aga sama nad ei väljasta selle kohta eriti andmeid,et osta põrsas kotis ja siis tuleb ka cpu setingud neilt tellida.

Ise kaldun kas 4 või 5 varjandi poole ja LSA valikul vajaks soovitusi ja ka ehk selgitusi kuna jääb ikkagi veidike arusaamatuks mida ja kuidas see asi täpselt mõjutab,kuigi ise kardan,et see 5 varjant natuke liig ja liiga kõrgetel pööretel jõud hakkab tulema ja ei sobi igapäeva sõiduks.JA PALUN ÄRGE HOIDKE ENNAST TAGASI MINU VIGADE PARANDAMISEL JA ÕPETAMISEL.Ja unusrastasin mainida,et ikkagi plaan cam package tellida,mitte ainult cam üksinda.

Suured tänud juba sellel kes viitsib veidikenegi süveneda siia pikka teksti .
08.05.2015 at 04:36 1 edit. Last edited 08.05.2015 at 08:10 by crashorburn
DevilDeVille
  
98 camaro ls1 cam upgrade
Kui perspektiivis plaanis lisada türbo, siis kõige odavam on minna sissetallatud rada:

https://sites.google.com/site/sloppywiki/everything-ls/sloppyguidejunkyardturbols


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
08.05.2015 at 07:33
AK1
98 camaro ls1 cam upgrade
Kindlasti tuleb koos uue nukaga tellida uus seadistus. Stock seadistusega asi ei toimi. Abiks mõni käsiprogrameerija a la Diablosports, Superchips ja custom tune. Minu autole maksis seadistus mingi 200€ vist kui õigesti mäletan.
08.05.2015 at 09:56
crashorburn
98 camaro ls1 cam upgrade
Selles teadlik,ise vaatasin frost tuningu poole neil pidavat olema üks suurimeid ls mootorite andmebaase.Ja lihtsalt ütlen mis autoga tegu ja mis ümber ehitused tehtud ja mis firmade varuosi olen kasutanud ja nad ütlevad täpselt mis kraadi alla uus nukkvõll keerata ja loevad uude ajju kõige efektiivsemad setingud sisse ja hind vast oli kallim,aga see hind ka olenes erinevatest asjadest.Eks neid firmasi leiab piisavalt,aga rohkem hädas nukvõlli ja sinna juurde kuuluva komplekti kokku panemisel.
Kuna eelistan vabalt hingavalt mootorit,siis algselt kohe turbot ei sooviks.
08.05.2015 at 22:13
Olds
  
98 camaro ls1 cam upgrade
Kui CompCams bränd huvi pakub,võid julgelt ühendust võtta. Saame aidata nii osadega kui õige combo koostamisega.Kuna Premium Performance OÜ on ametlik Comp Performance Group ainuesindaja baltikumis, saame lisaks pakkuda ka paremat turuhinda

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
08.05.2015 at 22:22
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 98 camaro ls1 cam upgrade  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.