register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Mustangi handling - PHR'i uus projekt.  
Poster Message
peep
 
Moderator
Mustangi handling - PHR'i uus projekt.
PHR ostis endale uue projektiauto, esimene artikkel on momendil müügilolevas numbris ja elektroonilisel kujul siin:

http://www.popularhotrodding.com/features/0212phrmustangpt1/

Esialgu kavatsetakse mh. need jupid alla keerata:



ja palju muud ka.
23.11.2002 at 19:05 Last edited 23.11.2002 at 19:07 by peep (Moderator)
rustang
  
Moderator
Mustangi handling - PHR'i uus projekt.
Lahe, et USA-s kõveralt sõitmine järjest populaarsust kogub. Paistab, et PHR teeb selle autoga kõik mis teha annab ilma keret totaalselt lahti lõikamata. Minu jaoks on ainuke küsitavus selle auto juures SFC, mis põhja alla käivad (mitte through-the-floor) aga kui mul oleks selline auto, võibolla ma ei raatsiks ka põhja lõhki lõigata :)
24.11.2002 at 10:02
peep
 
Moderator
Mustangi handling - PHR'i uus projekt.
Jah plaanid on neil suured aga mis mulle huvi pakkus oli, et nad kavatsevad kindlaks teha palju mingi modifikatsioon reaalselt ringiajast maha võtab. See just väga lihtne ei ole aga vaatame kuidas nad õnnestuvad.

Kõik katsed sõidetakse Buttonwillow'i ringrajal #13 ja baseline aeg tuli 2.16. - mis olevat olnud väga hea tulemus stock autole konkreetsel rajal.

Esialgu testiti vaid erinevaid rehve, kõigepealt installiti Yokohama AVS ES 100 255/40-17 (stock olid 245/40-17 Goodyear Eagle) ja ringiaeg paranes keskmiselt 2,8 sek. Nende Yokohamadega toimuvad ka kõik järgmised katsed.

Siis prooviti ka Yokohama A032R võistlusrehve ja nendega oli stock Mustang 4,5 sek. per ring kiirem kui algupäraste Goodyear'idega.
24.11.2002 at 10:25 Last edited 24.11.2002 at 10:25 by peep (Moderator)
rustang
  
Moderator
Mustangi handling - PHR'i uus projekt.
quote:
peep: Jah plaanid on neil suured aga mis mulle huvi pakkus oli, et nad kavatsevad kindlaks teha palju mingi modifikatsioon reaalselt ringiajast maha võtab. See just väga lihtne ei ole aga vaatame kuidas nad õnnestuvad.
Ma liiga tõsiselt seda asja ei võtaks.
OK - on võimalik kindlaks teha ntx palju uued pidurid ringiajale mõjuvad aga nii nagu nemad tahavad - teeme tagasillale upgrade ja vaatame mis ringiajaga juhtub - ei ole asi mõistlik. Installides taha LCA+TA+PHB+vedrud, saab tagaots megalt "grippi" juurde, mis tähendab momentaalset alajuhitavust ja nõuab muudatusi ka ette, et tulemuseks oleks balansis auto.

Millegipärast vennad, kes USA-s Mustangiga ise võidu sõidavad vaatavad ntx MM&FF (mis on sama grupi ajakiri) tegijatele üsna suure eelarvamusega ning peavad enamust nende tech artiklitest rohkem või vähem BS-ks.

Kindlasti on aga Maximum Motorsport üks tegijamaid Mustangi handlingu firmasid, ainuke tõsiseltvõetav konkurent on Griggs (viimane on rohkem hardcore racing juppide suunitlusega).
24.11.2002 at 17:16
peep
 
Moderator
Mustangi handling - PHR'i uus projekt.
No aga ehk ongi nende eesmärk näidata tavainimesele mis juhtub kui teha mingi konkreetne modifikatsioon ja nad ise juba ette teavad mis probleemid võivad tekkida ? Pealegi PHR on natuke teine tase kui need Primedia nishilehed, kuigi näit. GMHTP kohta olen ainult head lugenud. Eks niipalju kui on inimesi on ka arvamusi...
24.11.2002 at 17:24
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Mustangi handling - PHR'i uus projekt.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.