| Poster |
Message |
altraditional |
2.5 + kast?
Äkki keegi teab: kas ´80date GM 2.5l "iron duke"idele (esivedu) tehasest manuaalkaste on pandud? Või siis et kas mõni man. sobib th-125 asemele? |
| 09.12.2002 at 10:29 |
|
PlyVal64 |
2.5 + kast?
On küll, endal oli Cavalier manuaaliga. Nii 2,2 kui 2,5 olid samad manuaalid. Aga mis mark, küll ei tea. Vähemalt 5 käiku oli. |
| 09.12.2002 at 11:21 |
|
altraditional |
2.5 + kast?
Et siis usud, et 2.5 otsa läheb 2.2 kast? |
| 09.12.2002 at 11:47 |
|
PlyVal64 |
2.5 + kast?
quote: udu56: Et siis usud, et 2.5 otsa läheb 2.2 kast?
Visuaalne vaatlus näitas, et samad kastid. Mis sisendvõlli puutub, eu tea. Ka koja kinnitusaukudele ei julge vastust öelda. Aga võin ka täiega puusse panna.
|
| 09.12.2002 at 11:56 |
Last edited 09.12.2002 at 11:56 by PlyVal64
|
Marco |
2.5 + kast?
Chevy Citation (esivedu) 2,5 oli neljane manuaal. Monza 2,5 ka neljane manuaal, samuti Fiero 2,5 neljane manuaal. kõik Iron Duke mootoritega, aga kas kast sama on, ei oska öelda. |
| 09.12.2002 at 17:24 |
|
Riho |
2.5 + kast?
OT: üks tark mees väitis mulle eile, et Fiero 2,5 algselt paadimootorina kasutusel oli. On siin tõepõhja all? |
| 09.12.2002 at 19:07 |
|
PlyVal64 |
2.5 + kast?
quote: Marco: Chevy Citation (esivedu) 2,5 oli neljane manuaal. Monza 2,5 ka neljane manuaal, samuti Fiero 2,5 neljane manuaal. kõik Iron Duke mootoritega, aga kas kast sama on, ei oska öelda.
Monza RWD, kast kindlasti teine. Ja Fiero puhul kaldun sama arvama. Aga sama mootoriga ja ka manuaaliga veel Buickid, Oldsid ja Pontiacid. Reaalselt võiksid(aga ei pea) need enamuses "bolt-on" tüüpi olla. Kas just kestad, kuid sisud kindlasti. Ja manuaali sisu ümbertõstmine pole kõige keerulisem ettevõtmine, lisaks saab pilgu pääle visata ka laagrite ja sünkrode seisukorrale. |
| 09.12.2002 at 19:19 |
|
altraditional |
2.5 + kast?
Ma võin küll idikaks osutuda, aga ega sa ometi ei mõtle automaadi keresse manuaali sisu panna? |
| 10.12.2002 at 12:55 |
|
|