register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Line lock ühendamine  
Poster Message
roodla
Line lock ühendamine
Ehk mõni targem kiirendusäss annab nõu natuke kes selle solenoidi tagavedusele vahele pistnud on.
Probleem selline:
Lülitan pinge peale klapile, klõps käib ja sulgub ära. Õrnalt vajutades laseb tagumistel ratastel ringi käia, tugevama vajutuse korral laseb solenoid natuke läbi ja tagumised rattad jäävadki lukku kuni pinge maha lasen. Tekkis küsimus kas sees olev vedru ei pea vastu või ongi solenoid sellise ehitusega, et sobib ainult kuusepuu tagant startimiseks(et siis lülitab rattad lukku)?
Huvitav on see, et skeemi järgi kokku pandud ja läbi nupu+märgutule ei lülita klappi tööle, samas otse pannes töötab.

On kellegil ettepanekuid?!? Kas line lock ja launch control klappide ehitus/tööpõhimõte erinev?



Samasuguse labase skeemi järgi, pirn ja lüliti eraldi jadamisi
15.03.2017 at 23:07
rescue
 
Line lock ühendamine
Pole küll kiirendusäss aga minu analoogsel SLP tootel peab piduri peale vajutama vastava survega ja siis solenoidi lülitades jätab ta vastavalt eelnenud vajutusele pidurid peale, vabastab lahti lülitades. Võimalik et sain küsimusest valesti aru aga minu süsteem mälu järgi ei tööta nii et klõps lock peale ja siis pidurivajutus, kerge burnout ja lock off...mul ikka nii et pidur peale lock in , pidur lahti burnout ja lock off
15.03.2017 at 23:25
roodla
Line lock ühendamine
quote:
rescue: Pole küll kiirendusäss aga minu analoogsel SLP tootel peab piduri peale vajutama vastava survega ja siis solenoidi lülitades jätab ta vastavalt eelnenud vajutusele pidurid peale, vabastab lahti lülitades. Võimalik et sain küsimusest valesti aru aga minu süsteem mälu järgi ei tööta nii et klõps lock peale ja siis pidurivajutus, kerge burnout ja lock off...mul ikka nii et pidur peale lock in , pidur lahti burnout ja lock off

Täpselt sinu kirjelduse leidsin enne kuskilt USA lehe pealt . Kahjuks selline lahendus ei sobi, tahaks täitsa pimedaks tagumist osa.
Sinu autol on siis solenoid esimestel piduritel vahel.

Lülituse osale juba leidsin lahenduse, pirnile tuleb eraldi mass ja lüliti ainult solenoidi jaoks.
15.03.2017 at 23:43
Maik
  
Line lock ühendamine
Sa tahad ju täiesti erinevaks asjaks teha seda ,kui see minuarust mõeldud on .

Mina olen line lock-ist mõelnud kui asjast millega saab esirattad lukku panna,et burnouti teha.
Sina tahad tagumisi hoopis kinni panna (pöörete hoidmiseks stardis AT kastiga?) ,kuusepuu vaatamiseks?

http://www.frsport.com/B-M-46076-BM-46076-Launch-Control-Solenoid-With-Installation-Kit_p_18232.html

tundub lambine line lock kit olema ju?
Mida sa selle "teha pimedaks" tagumist otsa mõtled, hetkel ei saa isegi aru ausalt öeldes.

Saab teha nii,et line lock peale nupust (ilma pedaali vajutamata) ja edaspidi on piduripedaaliga ühendatud vaid esirattad.
Mul tundub,et sa ajad mingit imelikku asja praegu taga :P

Tegu ongi kõige otsesemas mõttes pidurite lukustussüteemiga,kui sa selle ostsid kas sa siis ei teadnud seda ?

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
15.03.2017 at 00:59 5 edits. Last edited 15.03.2017 at 01:18 by Maik
roodla
Line lock ühendamine
quote:
Maik: Sa tahad ju täiesti erinevaks asjaks teha seda ,kui see minuarust mõeldud on .

Mina olen line lock-ist mõelnud kui asjast millega saab esirattad lukku panna,et burnouti teha.
Sina tahad tagumisi hoopis kinni panna (pöörete hoidmiseks stardis AT kastiga?) ,kuusepuu vaatamiseks?

http://www.frsport.com/B-M-46076-BM-46076-Launch-Control-Solenoid-With-Installation-Kit_p_18232.html

tundub lambine line lock kit olema ju?
Mida sa selle "teha pimedaks" tagumist otsa mõtled, hetkel ei saa isegi aru ausalt öeldes.

Saab teha nii,et line lock peale nupust (ilma pedaali vajutamata) ja edaspidi on piduripedaaliga ühendatud vaid esirattad.
Mul tundub,et sa ajad mingit imelikku asja praegu taga :P

Tegu ongi kõige otsesemas mõttes pidurite lukustussüteemiga,kui sa selle ostsid kas sa siis ei teadnud seda ?

Selles suhtes sul õigus, et tööpõhimõtet ma tõesti ei teadnud enne selle klapi ostmist. Kuna olen metsamasinatega palju kokku puutund siis üldjoontes tean kuidas magnetklapp töötab aga line lock ehitatud natuke teisiti.

Kuna ma niiöelda aitan autot ehitada siis omanik tahtis tagumisi pidureid kinni panna nupust/kraanist/mis iganes veel lahendusega. Tegu manuaal kastiga ja kindlasti plaan ka kuusepuu taha minna. Muud lahendust hetkel pole kui torud ringi tõsta, õhutada ja jääb nii.

Eks omanik tahtis sellist lahendust pigem kus pikemat burnouti tehes, ümber koonuste tiirutades, vms. tehes saad esipiduriga vahepeal kinni hoida nina nii et, saba ei pidurda.
16.03.2017 at 07:25
hotrod
 
Line lock ühendamine
Olen samasugust linelocki kasutanud, kui tahad seda kasutada tagapidurite "pimedaks tegemiseks" siis ühenda see tagumise liini vahele nii et originaalis mõeldud in-out on vastupidiselt. See töötab vaid yhes suunas. Mõnusat burnouti!

____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory
16.03.2017 at 08:41
Martin460
Line lock ühendamine
Benben-i masinal oli kunagi nii lahendatud line-lock, et solenoid mitte ei lukustanud esi/tagapidureid vaid hoidis tagapiduritele mineva piduritoru vabana nii, et piduripedaal rakendus vaid esimestele. See lubas vasaku jalaga hoida esipidureid soovitud tugevusega peal burnouti tehes(sai burnouti tehes edasi liikuda ja seda protsessi pikki asfalti pikemaks venitada)
Vähemalt ta ise selgitas seda mulle nii.
Edit: Hotrod juba põmtslt juba kirjeldas sellist lahendust

____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
16.03.2017 at 08:45 1 edit. Last edited 16.03.2017 at 08:48 by Martin460
roodla
Line lock ühendamine
Suur tänu martin ja hotrod, et infot jagasite.
Korra eile õhtu garages mõtlesime, et äkki nn. kolb/siiber lülitub teistpidi. Keeran ta õhtul ringi ja ehk saab soovitud tulemus.
See nädal kere värvimisse ja kuu lõpus on seadistus rullide peal, eks siis saab esimest triibulised koos suitsukattega maha tõmmata.

Terv
Alo
16.03.2017 at 10:18
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Line lock ühendamine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.