register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : bolt pattern (oldsilt mark VII-le)  
Poster Message
canarbic
bolt pattern (oldsilt mark VII-le)
Oleks olemas ühed päris kõvad kroom Mangels veljed mis on hetkel all läbi maa vajunud-79 oldsmobile cutlass supreme-il.Auguvahede kohta leidsin infot niipaluju et Mark VII-e auguvahed on 5 X 4 1/2" ja oldsil 5 X 4 3/4" tehakse spets vahetükke USA-s:http://www.wheeladapter.com/wheel_adapters_and_wheel_spacers.asp Huvitav kas mõni asjalik treial ei saaks selliste asjade tegemisega hakkama ja kui kalliks need läheksid? Kas kellegil on kogemust taoliste jubinate tellimisega?
10.12.2002 at 23:39 Last edited 11.12.2002 at 09:11 by LaSa (Moderator)
jyrki
bolt pattern (oldsilt mark VII-le)
At least here the wheel adapters are forbidden, they are not considered safe. Same is true for racing, no wheeladapters or even spacers allowed. They tend to come loose or break. They will also chnage gthe offset of the wheel bringing it outwards at least the thickness of a wheelnut, so there will be more stress for the wheel bearings and maybe tire clearance problems.
11.12.2002 at 08:35
rustang
  
Moderator
bolt pattern (oldsilt mark VII-le)
Kui need Mangelsid on sellised nagu ma ette kujutan, siis saaks sinna teha ju olemasolevate aukude vahele uued, õigele poldijaotusele vastavad augud. Kes selle aga piisavalt täpselt ära teeks - jään vastuse võlgu.
11.12.2002 at 08:42
canarbic
bolt pattern (oldsilt mark VII-le)
quote:
rustang: Kes selle aga piisavalt täpselt ära teeks - jään vastuse võlgu.

Kas on kellegil kogemusi sellise asjaga? Kus see võiks toimuda ja kui palju $ maksta?? Kas need lisaaugud teevad velge nõrgemaks ?


____________________________
V8 TDI
11.12.2002 at 09:07
canarbic
bolt pattern (oldsilt mark VII-le)
quote:
jyrki: At least here the wheel adapters are forbidden, they are not considered safe. quote]

Ega miilitsad liikluses ju ei tuvasta kas sul on velgede vahele mingid jupid pandud voi ei. Kui siis tekib probleem ülevaatusel, aga selleks ajaks saab orig. veljed alla panna. Kui suur on see risk, et nad lahti tulevad või murduvad ?

____________________________
V8 TDI
11.12.2002 at 09:16
margus61
bolt pattern (oldsilt mark VII-le)
Teha peaks saama koordinaatpuur- või freespingis. Velg võetakse tsentri järgi üles, arvutatakse vajalikud aukude asukohad la lastakse uued augud.

Relv on olemas nt. Vasar Instrumendis. Mul seal nihutati auke 1,5 mm.

Velge hullusti nõrgemaks vast ei tee, iseasi, kas seal kohas, kuhu polt peab tulema, velje metalli profiil poldi pea jaoks sobilik on.

$$$=? Pakun pool uue velje hinnast :D
11.12.2002 at 09:30
max
bolt pattern (oldsilt mark VII-le)
Otsi õiged veljed või osta uued, tuleb odavam.
11.12.2002 at 10:26
jyrki
bolt pattern (oldsilt mark VII-le)
I feel that a better solution would be having new bolt holes drilled in to the axles and brakes and install new studs for the correct wheel bolt pattern than the use of spacers. Of course this solution may not be possible in all cases. Even better woudl be salling the Mangels and get yourself some wheels with the correct pattern.
11.12.2002 at 10:54
Ras
bolt pattern (oldsilt mark VII-le)
Kui tagasilda vahetasin siis uuel sillal olid ka teised aukude vahed. Lasin treialil ära teha ja siis viidi pinki et kõik täpne oleks ja tsentris. kaks poolt läks maksma 250 eeku
11.12.2002 at 11:47
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : bolt pattern (oldsilt mark VII-le)  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.