register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 1991 Deville / Fleetwood   1 2  
Poster Message
Rein000
 
1991 Deville / Fleetwood
Minu omal oli radikas nii kohutavalt kõntsa täis, et selletõttu ei tulnud sooja ja puhumise tuul oli ka nõrga. Igavesti kehva oli sinna puhastama pääseda, aga tehtud ta sai. Kompuutris saab tal mingi nipiga kuvada reaalse temp näidu ka sinna aknasse, kus on kütuse näit.
19.03.2018 at 21:16
johndoe
1991 Deville / Fleetwood
Parkimisandureid on numbrialuse külge käivaid, ei ole nii head kui tehase 4 vs 6 anduriga süsteem aga parem ikka.
20.03.2018 at 10:03
kjoll
1991 Deville / Fleetwood
Mis lahenduse ripplagi sai ?
Mul ootab sama töö tegemist.

____________________________
Chrysler Stratus Cabriolet 2,5 2000
Chevrolet Astro 4,3 1990
Pontiac TransSport 3,8 1995
25.03.2018 at 19:48
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
quote:
kjoll: Mis lahenduse ripplagi sai ?


Kuna silmadega hinnates ei tundunud laepolster esiuksest välja mahtuvat ning kohe mitte ei olnud (ja ei ole siiani) isu laepolstrit üldse välja kakkuda, sai asi seekord vägagi "ajutise" lahenduse:
Lagi ei rippunud väga hullusti, pigem just esiosas päikesesirmide kohalt - sai servade vahelt spreiliimiga veidi asja silutud.
Ideaalist jäi tulemus kaugele, kuid vähemalt on polstririie terve ja päris kaela ei lange.

Tagumise iluliistu vahelt pudises järjepidevalt roostepuru, igavuse peletamiseks sai maha kakutud ning vaatepilt oli järgmine:

Puhtast uudishimust tellisin kaugelt idast AUKUDETA parkimisandurite komplekti- kui kohale jõuavad, siis läheb liist tagasi.
Eks näeb,kuidas tööle hakkavad ( ja kas üldse).

.
12.04.2018 at 15:35
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
Nähtamatu parkimisandur paigaldatud:



Vahepeal on aga ilmnenud järgmine mure:
IAC ? mootor lakkas töötamast.
Mootori komplekti testisin, puhastasin ära - KORRAS.
Seejärel mõõtsin masinast voolu - mootorisse jõuab vaid 5V.
Eeldades, et sinna peaks ikka veidi suurem pinge jõudma, tuleb hakata nüüd juhtme otsa taga ajama.


01.06.2018 at 11:50
max
1991 Deville / Fleetwood
Miks sa arvad, et seal 5V olema ei peaks? Vaata järele kõigepealt. Nt paljud GM andurid toimivad 5V peal, mille pakub neile ECU. IAC võiks samuti ajust juhitav olla.

IAC kontrolimiseks on checklistid olemas, nt manualides. Nagu nt see (pole tingimata sinu masinale kohaldatav):
https://www.yourmechanic.com/article/how-to-check-an-idle-air-control-valve-by-jerel-lawrence
01.06.2018 at 13:25
Vanaisa
  
Moderator
1991 Deville / Fleetwood
ISC vast tahtis ta öelda.
01.06.2018 at 13:43
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
IAC, SCI, ISC, FBI...kõik omavahel segi nagu pudru ja kapsad :)

ISC mootor peaks õige termin olema tõesti.
Maru hää oleks, kui keegi suudaks sajaprotsendilise kindlusega öelda,
kas mootor peabki 5V-ga töötama või jääb umbes 7 volti puudu.
12v peale andes käib ilusti kahele poole, kuid pistikust tuleva viiega mitte piuksugi.
01.06.2018 at 14:28
ivoalaska
 
1991 Deville / Fleetwood
Mootor ise töötab pea alati 12v pealt. 5 on andurite referents pinge, seda kasutatakse lihtsustatult erinevate andurite töös hoidmiseks. Mitme juhtmega pistik sul seal on?

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
02.06.2018 at 08:12 1 edit. Last edited 02.06.2018 at 08:13 by ivoalaska
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
Eeldasingi,et ikka 12V peab olema.
Pistik on nelja juhtmega- 2 juhet mootorisse ja 2 lülitisse.
Eile vilistasin sissetuleva voolujuhtme läbi ning igalt poolt sain vaid 5V,seega tuleb vist sügavamalt asja uurida.
02.06.2018 at 09:13
ivoalaska
 
1991 Deville / Fleetwood
Vilistamine ei ütle sulle absoluutselt mitte midagi, mõõtma pead ikka koormuse all pingelangu.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
02.06.2018 at 09:33
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
Lisaks ka mõne märkme üle pika aja:
Kuna katusel kippus juba pikemat aega üksikute täppidena värv kooruma, sai
see suve keskel vinüülkleebisega üle kleebitud.(sõidukil oli juba eelnevalt passis märge "mitmevärviline" ,seega probleeme ei teki)
Ühendasin alles hiljuti ära ka puldist pagassi avamise juhtmed ja relee- odav hiina pult töötab nüüd nii nagu peab.


Nädal tagasi sai ülevaatus läbitud hindele 5.

Jahedamate ja niiskemate ilmadega hakkab esiistmel sõitjaid taas kergelt ripplagi kimbutama - eks näeb,kas ja millal midagi ette viitsin võtta.
Kuna momendil on silmapiirile ilmunud üks vägagi huvi pakkuv müügikuulutus, on caddy hetkel siin-seal foorumites müügis.
Kui ostjat ei leia,läheb varsti kate peale ja kevadet ootama.
24.09.2018 at 09:04 2 edits. Last edited 25.09.2018 at 08:51 by orubenno
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
Deville müüsin jaanuaris ära ja siiani on ta vaid ühe hangeldaja käest teise juurde rännanud.
Loomulikult on igaüks ka oma äranägemise järgi hoogsalt hinda juurde kruvinud ning
müügis on ta tänaseni.

Ise aga kasutan viimased pool aastat järgmist aparaati:
(millega saab kohe-kohe ka suund Haapsalu poole võetud)




12.07.2019 at 09:34 2 edits. Last edited 25.08.2022 at 13:03 by orubenno
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
Mõtlesin,et ruumi kokkuhoiu mõttes ei hakka foorumisse uut teemat tegema, hoopis muutsin pealkirja ja jätkan siitsamast:

Märkamatult on mitmed aastad vahepeal möödunud Lincolnide roolis (vt eelmist postitust), kuid tee mis tahad-
miski sees ei andnud rahu ja pidevalt ihkas hing tagasi Cadillaci rooli.Jah, Lincud on küll super masinad, kuid
minu jaoks seostub kuskil alateadvuses Cadillac luksusega, kuid Lincudel oli lihtsa Fordi mekk juures...
Ja üldse ei saa välistada ka mingit sisemist kiiksu või tahet,mis käskis pidevalt Cadillace vahtida. ( hunt vaatab ikka metsa poole ? )

Ühesõnaga - Fleetwood oli just see mida hing vajas ! (loomulikult jahtisin ka värskema kerega isendeid, kuid ei õnnestunud sel korral).
Sobiva masina otsa komistasin suve lõpus.
Tõin Leedust. Vinüülkatus, kinnikaetud tagumised rattakoopad - minu jaoks täiskomplekt.
Väikeseks meeldivaks lisaks on ka korralik ja hooldatud gaasiseade.
mootoriks 4,9 V8.
Tänase päeva seisuga on ka ilusti arvele võetud.
Endale üllatuseks sain teada, et tagurdustuli ei olegi alati kohustuslik ning ise ei pidanud midagi leiutama hakkama.
Samuti oli meeldivaks üllatuseks,et Leedu ÜV kanti jälle üle. ( mõned aastad tagasi ei tahetud lätlaste-leedukate ÜV küll siin üle kanda).


25.08.2022 at 13:55 2 edits. Last edited 26.08.2022 at 16:37 by orubenno
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
Kuna kordamine olevat tarkuse ema, siis igaks juhuks kirjutan ka siin üle,et mitmetel 80-90-te GM masinatel levinud mureks olevat
"Blower Control Module" ehk salongiventika takistit ei pea tervenisti välja vahetama (maksumus üle 100 euri/usd).
Tuleb vaid vastav jublakas pilukatemaalt tellida ( maksumus ca 10 eur) ja asi toimib !



Veel sain autole alla vähe edevamad 16 tolli veljed.


21.09.2022 at 11:14 2 edits. Last edited 21.09.2022 at 11:16 by orubenno
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
Autole sai küla pealt hangitud ajastukohane raadio.Hetkel veel korralikult paika kinnitamata.
Autol on küljes mingid udupeened Delco/Bose kõlarid,millel olevat igal kõlaril ka oma võimendi küljes.
Seetõttu jäigi maki ühendamine elektrikule, mina oma mõistusega kõlari juhtmeid ära ühendada ei osanudki.


Makile vaja veel raam ka hankida ( kui kellelgi peaks üleliigne leiduma, võib alati hõigata ja märku anda).


Esiistmetele on veel lisatud kompressor, millega saab istmetel eri kõrgustel patju täis pumbata.
Mõned sektsioonid ei toiminud, piilusin üksvahe siis istme alla - mitu õhuvoolikut jäid tükkidena näppude vahele.
Minu jaoks täiesti mõttetu lisa, kuid vast millalgi sügisel krutin istmed välja ja vahetan voolikud välja.

30.09.2022 at 13:33
v6sa
1991 Deville / Fleetwood
quote:
orubenno:
...
Esiistmetele on veel lisatud kompressor, millega saab istmetel eri kõrgustel patju täis pumbata.
Mõned sektsioonid ei toiminud, piilusin üksvahe siis istme alla - mitu õhuvoolikut jäid tükkidena näppude vahele.
Minu jaoks täiesti mõttetu lisa, kuid vast millalgi sügisel krutin istmed välja ja vahetan voolikud välja.
...


Lühemal sõidul vast ei saagi aru, aga pikemalt diivanil istudes on päris mõnus, kui saad täpselt oma selgrootsu kõveruse järgi seljatuge timmida. Kordategemine on küll kannatust ja näpuosavust nõudev pusimine, aga tulemus (kui kotid ikka ka terved on) ka seda väärt.

Kui just ei ole täpselt "standardseljaga" - siis tõesti vahet ei ole.
30.09.2022 at 19:48
Vanaisa
  
Moderator
1991 Deville / Fleetwood
tegelikult pikal sõidul mõnus, ei jää selg kangeks.
Eks see muidugi paljus ka vanaduse viga :)

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
30.09.2022 at 19:49
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
Pikk talv on vahepeal kestnud ja põhiliselt on auto hoovis mitme katte alle seisnud.
Korra sai urust välja õngitsetud ja talverattad alla krutitud, kui oli vaja käia Õnnepalees teatud toiminguid tegemas.



Nüüd,kevade lähenedes,mõtlesin et ajaviiteks vaatan üle esiistmete õhkpatjade värgindused.
Alustasin kõrvalistuja istmest.
Lugu selline,et mõned voolikud said ära parandatud,
kuid paaril padjal on murenenud just vooliku ühenduskoht.Eriti tahaks korda saada põlveõndla aluse padja.
Mõtlesin,et guugeldan ja ebay-tan veidi ning vahetaks padjakese välja, kuid ei leidnudki ühtegi vastet sellisele asjale ( eesti lehtedest rääkimata).


08.02.2023 at 15:26
Vanaisa
  
Moderator
1991 Deville / Fleetwood
Lappida ei kannata?

Ma kahtlustan et hea õnne korral võid leida istme koos patjadega, vaevalt neid nii vanale liikurile eraldi keegi pakub.

Mikid reeglina saadavad kogu auto kohalikku kuusakoskisse, äärmisel juhul läheb tool rednecki terrassile vms.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
08.02.2023 at 21:22
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
Ma ei hakanud end juba eos originaaldetaili leidmise lootusega hellitama ja hakkasin kohe otsima igasugu aftermarket ja universaalseid lahendusi...

Kui algul tundus see padjake ikka lootusetult räbal,siis veidi rahunedes hakkas pea lõpuks tööle.
Kuskilt riiulilt sattus pihku veekindel hermeetik, millega lasin murenenud koha paksult täis ja uuristasin pisikese augu ka sisse.
Öö otsa kuivas ja nüüd lükkasin uue otsiku värske portsu hermeetikuga ka vahelt sisse.
Hetkel veel asi kuivamas, kuid kiire test veekausis sai ilusti läbitud.


Veidi sai ka arvuti taga vaeva nähtud ja lõpuks komistasin ebays sellise asja otsa:


10x30cm õhkpadi,täitmine külje pealt voolikuga.
Tellin prooviks paar tk,lähevad peatugede sisse ( mõlemal istmel pudenesid originaalid tükkidena välja.)
Loodan,et suurema,põlveõndla padja saan liimitud-parandatud.Kui ikka üldse asja ei saa,tellin mõned veel,
häda pärast sobiksid need sinna ka.Pikkust on vaid 10 cm vähem.


Ja kui iste juba toas ning pooleldi laiali,otsustasin ka ruttu istmesoojenduse (õigemini selle puudumise) üle kontrollida.
Tester näitas ühendust ja takistust,seega on lootust,et matid ise terved.
Nupukorpuse harutasin lahti - nupp ja skeem täiega vett saanud aastatega ja pooleldi lühises.Nupuga tegeleb edasi tuttav elektrik.

09.02.2023 at 12:26 1 edit. Last edited 09.02.2023 at 12:28 by orubenno
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
Eelmise postituse täienduseks mainin ära,et liimitud vanast õhkpadjast siiski elulooma ei saanud ja läks prügikasti.

Ebay-s 10 eurised õhkpadjad toimivad väga hästi -
-üks läks põlveõndla tõstmiseks ( kogupikkusest 10 cm lühem padi ei anna enda kuidagi tunda, kogu sektsiooni lükkab ilusti üles )
- teine padi läks peatoe sisse ( taaskord ei olnud originaalmõõtu, kuid andis ilusti sisse pista nii et välja ei pudene )
link ka:
https://www.ebay.com/itm/234752054517

Sobivas mõõdus padi,et vahetada välja näiteks ka seljatoe külgmised padjad.

Veel leidsin netist täpselt seljatoe sisse käiva õhkpadja.Endal veel seljaga suuremaid probleeme ei ole,
kuid kaugel see aeg enam ikka on :)
link ka:
https://www.ebay.com/itm/174760420424


Vahepeal sai paar tiirugi linna vahel tehtud.
Esimese hooga märkasin,et salongi ei taha enam väga sooja puhuda,
pärastpoole pistsin käe kapoti alla ja reservuaaris oli tosool ka jahe.
Tuleb natuke tegeleda asjaga...

10.04.2023 at 15:33 2 edits. Last edited 10.04.2023 at 15:43 by orubenno
orubenno
1991 Deville / Fleetwood
Suve lõpus / sügise saabudes sai veidi nokitsetud:

Esitulede pirnid (9005, 9006) välja vahetatud 9011 ja 9012 vastu.
Uued tagumised vedrud.
Esimene väljalaske kollektori tihend vahetatud.Loomulikult tuli ka mõned murdunud poldid välja puurida.
Sellega seoses tuli ka radikas maha võtta ning sisse sai värske jahutusvedelik.
Uued küünlad.
Esimesed stabika vardad.
Tagasilla õhkvedrustuse voolikute tihendid vahetatud.
Piduritorud vahetatud.
Kasti ja mootori mahlad-filtrid juba pagassis ja ootavad kevadet.



27.11.2023 at 11:41
Vanaisa
  
Moderator
1991 Deville / Fleetwood
Edaspidiseks - stabikavardad võta võimalusel määritavad. Neid tavalisi sööb ta korralikult.
Või ehk kestavad ka, kui sõidad ainult mööda siledat asfalti.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
27.11.2023 at 14:05
tqhq.ee foorum : Minu auto : 1991 Deville / Fleetwood   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.