register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Mootorivahetus LM4 vs LM7  
Poster Message
trackday
Mootorivahetus LM4 vs LM7
Autol peal originaalis Gen4 5.3 LM4 alu ploki ja AFM (Active Fuel Managemen) süsteemiga mootor millel saale ringi käinud. Kõrval seisab Gen3 LM7 5.3 Expressi pealt. Milline lahendus oleks parim? Kas teha originaalile kap.rem ja jääda lootma, et see AFM toimetab murevabalt. Teha mootorile kapremont, kasutades AFM delete KIT-i ja lasta süsteem ka ajust välja flashida või tõsta vahele hoopis Expressi malm plokiga mootor, installida kangem nukk ja klapivedrud ning sellele kompotile aju seadistada. LM7 malmplokil on nukaandur ilmselt ploki tagumises otsas, ees vähemalt andurit ei ole vs LM4. Rahaliselt tundub kõik ühte auku jooksvat. Inspireeriks muidugi see, et vändaliiniga ei pea tegelema ning selle raha saaks nuka peale kulutada. Samas see aju progemine tuleks siis 500+€ lisaks, aga kaasneks ka suurem võimsus.
20.12.2017 at 00:21 6 edits. Last edited 21.12.2017 at 09:06 by trackday
Henri_
 
Mootorivahetus LM4 vs LM7
LM4 peaks ju olema ka gen3 ehk siis 24 hambaga lugemine? AFMiga mootorid on muidugi 58x hambaga ja peaksid olema LH6, LH8, LH9, LC9, ning LS4. Vaata igaks juhuks oma mootorikood üle.

Kui mõlemad mootorid on juba olemas, siis põhimõtteliselt saab vahetada ka väntvõlli lugemishammakad omavahel ära ja alumise otsa komplekteerida teise mootori väntvõlliga. Kui aga on sama lugemisega, siis tõsta lihtsalt vänt ringi. Mõne auto puhul ei pea isegi mootorit maha võtma. Läbipesu tuleb muidugi teha. Kas asi oli väga hull?

Või siis oleks ehk kõige mõistlikum tellida endale õige väntvõll, puhastada katkine mootor ja vahetada saaled. Tuleb vast odavam, kui teise mootori vahele panemine (võttes arvesse LM7 väärtuse).

Kui aga otsustad väntvõlli lihvimise ja remontmõõdu kasuks, siis minul peaks olema olemas komplekt 1. remontmõõdus racing saalesid :)



____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
21.12.2017 at 16:31 2 edits. Last edited 21.12.2017 at 16:32 by Henri_
trackday
Mootorivahetus LM4 vs LM7
Ju siis on LH6 see alu plokiga, kuskil kirjutati, et nendel autodel on peal LM4, aga LM4 vist on nokaveoliste verisoon, aga see selleks. Hea meelega jätaks selle alu ploki mõne sõiduauto tarbeks alles ja kunagi tulevikus sinna hea stroker vänt sisse panna koos muude ärevate juppidega. LM7 on komplektne ka, vahetakski lihtsalt nuka vähe järsema vastu ja klapivedrud ning siis jääb see progemise värk kaela. Rohkem oli algne küsimus sellise mõttega püstitatud, et kas see AFM süsteem väärib üldse päästmist või algab elukestev ikaldus. Masina ostsin juba katkisena, seega endal kogemus 0. Loen usa foorumitest, et kellel võtab õli palju, kellel jõnksutab sõidu ajal ja parim hooldus on selle deliitimine.
21.12.2017 at 18:23
Henri_
 
Mootorivahetus LM4 vs LM7
AFM kohta ei tea ma midagi.

Mis selle LM7 läbisõit on? Nad on mõnes mõttes pommikindlad mootorid - käivad ka siis, kui saaled (nukasaaled ei mõjuta peaaegu üldse tööd) on otsas. Kui juba on läbisõitu ka, siis soovitan kindlasti avada ja vaadata, mis karul kõhus. Senimaani pole ma veel ühtegi päris head näind, kuid neid kindlasti eksisteerib. Mõned neist mitteheadest võivad veel aastaid rahulikku sõitu kannatada.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
21.12.2017 at 23:44 1 edit. Last edited 21.12.2017 at 23:44 by Henri_
trackday
Mootorivahetus LM4 vs LM7
Ma ei tea ka LM7 läbisõitu, välimuse järgi tundub suht viisakas, puhas ja ilma leketeta, tundub, et pole liiga palju sõitnud. Pill oli üle nipli käinud, seepärast on juppideks läinud.

Eilsega jõudsin nii kaugele, et defekteerimise käigus selgus, et orikas vänt on utiil ja taastada pole enam midagi.
Lõin kiviautos juppide kalkulli ka kokku. Kui remontida kõik nö stockina, osta komplekt saalesid,tihendid, uued hüdrotõukurid, AFM solenoidiplaat ja uus vänt siis jääb summa 1200-1500€ vahele.
22.12.2017 at 10:56
trackday
Mootorivahetus LM4 vs LM7
Võtsin teise mootori lahti ja kasutan selle vänta ja kepsusid remonditavas mootoris.
24.12.2017 at 15:47
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Mootorivahetus LM4 vs LM7  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.