register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : K1500 Tahoe ämblik  
Poster Message
Rauapuru
K1500 Tahoe ämblik
Küsimus järgmine:kuna antud isendiga mingi 1000 kilti ainult sõidetud tekkeis paar mõtet,küsimust.Sõidam 90-100 suht tühikäigul,no mingi 1500+ pööret,pedaali ainult natukene vajutades.Bensiini kulu on alla 20 kindlasti kui palju pole mõõtnud ja polegi väga tähtis.Aga mõte oli selles et kui vahetada pihustite värk uute vastu,hetkel on sünnist saadik asi küljes,peale selle veel 10 aastat seisnud.Ja ega minek sealt 100 pealt edasi nii väga terav ei ole,aga võibolla ei peagi,suht vana asi ikkagi.lambdad töötasid ,kuigi süüde oli vale siis see näit ülevaatusel oli liiga kõrge.hetkel korras see näit.On ehk keegi katsetanud,vahetanud seda ämblikku.On sellest mingit tolku?
17.06.2019 at 12:24
DevilDeVille
  
K1500 Tahoe ämblik
Tarbetu liigutus.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
18.06.2019 at 13:07
Vanaisa
  
Moderator
K1500 Tahoe ämblik
Ei ole tarbetu liigutus kui on originaal, kuulotsikutega pritseämpa. Väga soovitatav.
Siin sellel teemal oli mingi aeg ka teema, pead otsima.
18.06.2019 at 13:16
Rauapuru
K1500 Tahoe ämblik
quote:
Vanaisa: Ei ole tarbetu liigutus kui on originaal, kuulotsikutega pritseämpa. Väga soovitatav.
Siin sellel teemal oli mingi aeg ka teema, pead otsima.
Ahaa,väga hea,tuhlan edasi.Tänud!
18.06.2019 at 19:09
Vanaisa
  
Moderator
K1500 Tahoe ämblik
aga vahetamine muidugi paras keberniit - kogu mootoripealne paljaks, sisselase maha, alles siis pääsed asja kallale. Installides mõistagi uued ja hea firma tihendid sisselaskele jne.

Tavaliselt võetakse asi ette kui tihendid kas jahutusvett välja või sisse, silindrisse laskma hakkavad. Aga hea viitsimise korral muidugi soovitav igal juhul teha.
18.06.2019 at 19:21 1 edit. Last edited 18.06.2019 at 19:23 by Vanaisa (Moderator)
max
K1500 Tahoe ämblik
Vanade töngade korralike uute vastu korralikult vahetamine ei tee kindlasti paha, peale rahalise kulu. Iseasi on see, et kui sa tahad mingi konkreetse probleemi lahendada, siis täiesti suvalise asja ära tegemine ja lootmine, et ehk aitab, pole mõistlik. Vii auto sinna, kus asja jagatakse ja saad kiiremini probleemi lahendatud, ilma et peaksid suvalises järjekorras igaks juhuks juppe nii kaua vahetama, kuni lõpuks mõjub.
18.06.2019 at 20:57
kaedoo
 
K1500 Tahoe ämblik
Mää oma talupoja mõistusega kontrolliks surve süsteemis ja pihustid. Lammutamise jätaks hiljemaks. Torustik ei tohiks muresid tekitada kui just ei leki?
18.06.2019 at 21:31
Rauapuru
K1500 Tahoe ämblik
quote:
kaedoo: Mää oma talupoja mõistusega kontrolliks surve süsteemis ja pihustid. Lammutamise jätaks hiljemaks. Torustik ei tohiks muresid tekitada kui just ei leki?
Survet saab kontrollida,aga pihusteid kuidas?Arvutiga küll saab neid välja lülitada aga mul on infot vähe et sellest midagi välja lugeda.Või siis teha loogiline järeldus ,millise pihusti välja lülitamine mõjub ,millise mitte. Üldiselt hetkel kõik töötab ,võibolla laseks nii edasi.Kuigi aeg on edasi läinud ja asjad paremaks.Antud asi on ikkagi kümme aastat seisnud ja 96 aastal tehtud,ja seismine ei mõju just hästi.Käed on ka enam vähem õige koha pealat välja kasvanud,nii et hetkel mingeid spetsialiste külastada ei kavatse.
18.06.2019 at 22:52
max
K1500 Tahoe ämblik
Kui näpud siiski sügelevad ja elementaarsed tööd üle jõu ei käi, võid metoodiliselt kogu auto olulised sõlmed läbi käia. Igas manualis peaks auto spetsiifiline "tune-up guide" olema või guugelda (mõnda universaalset). Seda peaks niikuinii mingi aja tagant tegema ning pole välistatud, et põrkadki 200k sõitnud küünalde või umbes kütusefiltri otsa.
19.06.2019 at 09:31
TTUUL
K1500 Tahoe ämblik
quote:
Vanaisa: aga vahetamine muidugi paras keberniit


Ei ole . Ilma reklaami ja jutustamiseta ~20 mintsa ;)



____________________________
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, .....
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
19.06.2019 at 12:07
ramman
K1500 Tahoe ämblik
quote:
TTUUL:
quote:
Vanaisa: aga vahetamine muidugi paras keberniit


Ei ole . Ilma reklaami ja jutustamiseta ~20 mintsa ;)


Tahoel lausa lust ja lillepidu selle vahetamine. Vahetasin sisselaske tihendisarja Chevy bussil, see on paras keberniit. Soe soovitus, kui hakkad pealmist sisselaset paigaldama, siis suur ovaalne o-ring ämbliku peal määri mingi vaseliini vms määrdega, läheb oluliselt lihtsamini paika. Ise jebisin selle paikasaamisega üksjagu, isegi vaseliinitatud tihendiga.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
19.06.2019 at 21:19 1 edit. Last edited 19.06.2019 at 21:20 by ramman
Rauapuru
K1500 Tahoe ämblik
Nii ,vahetatud mitu aega tagasi.Natuke nagu muutus teravamaks asi,kütuse trimmingud läksid ka arvutiga vaadates nullile lähedale.Nii lühikesed kui pikad trimmingud,veidi läks vist bensu kulu ka väiksemaks .Nüüd jäi lampi kohapeal tuksudes seisma.Siis mingi aeg läheb ja veidi aja pärast jälle nagu noaga lõigates seisab.Arvuti näitas vända anduri lühist.Koolebki niimoodi ära lihtsalt?Uus tellitud.
28.09.2019 at 17:19
Vanaisa
  
Moderator
K1500 Tahoe ämblik
kooleb ärr jah. tüüpviga, nagu mikimaal arvatakse...
28.09.2019 at 17:31
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : K1500 Tahoe ämblik  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.