register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Mõõtühikute teisendus: USA -> EU  
Poster Message
Erkki
  
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Tegelikult huvitab mind see, et kui akukaabli jämeduse kohta öeldakse sealmaal 2 gauge, siis palju see meie mõistes on?
Tolle, jalgu ja naelu arvutan juba vaat et peast, aga see gauge värk on veel uus :)

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
03.01.2003 at 22:49
peep
 
Moderator
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Edit:

http://www.tnt-audio.com/clinica/awg_e.html
03.01.2003 at 23:15 Last edited 03.01.2003 at 23:25 by peep (Moderator)
urmas
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Kas see pole mitte kaliibri mõõt. Kuidas püssi toru mõõdetakse?
03.01.2003 at 23:17
urmas
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
:lol
quote:
We have tried to be accurate with the above table but cannot be held responsible for in-accuracies. Go back to first principals and double check your calculations if the result is 'mission critical'. Even the brilliant brains at NASA have made a conversion error or two !
http://www.kitco.com/jewelry/gauge-inch-mm.html

Muidugi üks õige jahimees teaks kohe, mis on kaliiber. Mingisse mõõteanumasse topiti haavleid ja mida vähem mahtus, seda suurema augu jättis or smth.
03.01.2003 at 23:58
hirax
  
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Huvitav, huvitav - netis gauge teemal kolistades sattusin dragrace mudelistide arvutuslehele Tea kas see B&S on mingi ühik neil või mingi riista näit. Mida suurem ta on seda vähem mm-tes. Juhtmetest räägivad nad küll gauge-des, millest arusaamiseks peebu link oivaline on:)


Edit:Noneh mustangil sama tabel peaegu. Ongi mingi püssikaliiber või??? Keda need mudelistid siis lasevad???

____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981
04.01.2003 at 00:02 Last edited 04.01.2003 at 00:07 by hirax
partel
  
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Jahipüsside kohta - mitu raualäbimõõdus kuuli saab ühest naelast tinast.
04.01.2003 at 00:07
Erkki
  
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Tänan, jälle targem :)

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
04.01.2003 at 10:46
BlueStang
 
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
2ga peaks vastama ca 35 mm2.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
12.01.2003 at 21:59 Last edited 12.01.2003 at 21:59 by BlueStang
Erkki
  
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Ons kellelgi praktilisi kogemusi akukaablitega? Mul sabatunne ütleb, et peaks vähemalt 10 mm-ne olema?? Seda enam, kui akule relocation pagassi teha.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
12.01.2003 at 22:14
hirax
  
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Ise kasutan kõikvõimalike ühikute teisendamiseks convert nimelist progejuppi.
Julgen soovitada:)

____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981
12.01.2003 at 22:17
diesel
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
10 ruutmilli juhet on starteri jaoks piisav (kiud, vask) aga rohkem pole kunagi kurjast. madalate pingete voolukaod on suured ja sel puhul aitab just ristlõike suurendamine. aga voolu poolest jätkub kümnesest küll, vaata ainult, et ühendused viisakad saad.
13.01.2003 at 09:13
BlueStang
 
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
quote:
Erkki: Ons kellelgi praktilisi kogemusi akukaablitega? Mul sabatunne ütleb, et peaks vähemalt 10 mm-ne olema?? Seda enam, kui akule relocation pagassi teha.
Tere Erkki,
Mul just relocation käsil. Kõik kitid, mida pakutakse sisaldavad 2gauge juhtmeid, mis vastavad meie 35mm2 juhtmetele. Ka Tondil asuvast akutarvete kauplusest öeldi, et 35mm2 peaks ikka olema vähemalt need juhtmed, mis aku küljest üks "maasse" ja teine tagant mootoriruumi starterisoloenoidile jooksevad.


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
13.01.2003 at 09:20 Last edited 13.01.2003 at 09:21 by BlueStang
diesel
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
bluel põhimõtteliselt õigus. aga kogemusest tean, et 10 piisab. pinge küll langeb aga voolu poolest piisab. 10 vask on muidu tabeli järgi 62 A aga lühiajalise koormusega starter seda mitte kuidagi ei kahjusta. 35 on ilmselt juba sihukese varuga, et kannataks starteri najal väheke sõita. samas on 35 kole jäme ja nadi ehk teist vedada. kui ruumi on siis pole see muidugi mingi mure. 35 asemel võiks ka näiteks kaks 16 juhet vedada, need paenduvad märksa paremini. ja topelt 16 ilmselt mahub 25 kinga sisse toppima. pingelang peaks 32-35 juhtme puhul jääma null koma natuke kanti, samas kui 10-se karvaga siiski ilmselt rammus volt tee peal ära kaob sellise pikkuse juures. wrc vankritel on akud kas pagassas või tagaistme piirkonnas ja juhe sama jäme kui tänavasõidu autol, ehk siit siis tuletaks, et ilmselt see pinge lang siiski väga kriitiline pole. no nemad küll üritavad iga viimast grammi ka säästa.
13.01.2003 at 10:58
BlueStang
 
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
quote:
diesel: bluel põhimõtteliselt õigus. aga kogemusest tean, et 10 piisab. pinge küll langeb aga voolu poolest piisab. 10 vask on muidu tabeli järgi 62 A aga lühiajalise koormusega starter seda mitte kuidagi ei kahjusta. 35 on ilmselt juba sihukese varuga, et kannataks starteri najal väheke sõita. samas on 35 kole jäme ja nadi ehk teist vedada. kui ruumi on siis pole see muidugi mingi mure. 35 asemel võiks ka näiteks kaks 16 juhet vedada, need paenduvad märksa paremini. ja topelt 16 ilmselt mahub 25 kinga sisse toppima. pingelang peaks 32-35 juhtme puhul jääma null koma natuke kanti, samas kui 10-se karvaga siiski ilmselt rammus volt tee peal ära kaob sellise pikkuse juures. wrc vankritel on akud kas pagassas või tagaistme piirkonnas ja juhe sama jäme kui tänavasõidu autol, ehk siit siis tuletaks, et ilmselt see pinge lang siiski väga kriitiline pole. no nemad küll üritavad iga viimast grammi ka säästa.

Noh pingelanguse jm kadude kõrval on veel ka auto eksistentsi küsimus üleval:)
Kui juba mõned 10 mm2-sed täkujuhtmed lähevad pikemal käivitamisel suitsema, siis oleks päris kõhe selliste statsionaarsetega liigelda - iga kord käivitades mõtle, kas kustutit läheb seekord vaja või mitte.


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
13.01.2003 at 11:33 Last edited 13.01.2003 at 13:03 by BlueStang
Erkki
  
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Sry, ma väljendasin ennast puudulikult, ma pidasin tegelikult selle 10 mm all läbimõõtu silmas, mis siis pindalaks peaks 78 mm2 tegema. Mulle tundus see 2 gauge =>6 mm läbimõõduga juhe naljakalt peenike olevat??

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
13.01.2003 at 12:51
diesel
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
heh, 10 läbimõõt juba peaks veerandmiili tulemust parandama, kuna lisandunud mass annab parema pidamise :)
tegelikult jah, ilmselt igaks juhuks tunnistan, et olen jobu. minu kogemused ju piirduvad nn. käivitusmootoritega, suure V ringi ajamiseks ilmselt tarvitatakse vähe jämedamat starterit ja kulutatakse ka kübe rohkem voolu.
13.01.2003 at 13:06
BlueStang
 
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Nujah, eks peab kokku leppima jutu alguses millistes ühikutes räägime:)
Usas on jah gauge läbimõõt. Meil jälle aetakse asja ristlõike pindalaga - siit see väike arusaamatus.


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
13.01.2003 at 13:06 Last edited 13.01.2003 at 13:07 by BlueStang
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Mõõtühikute teisendus: USA -> EU  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.