register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : GMC Yukon XL 2007   1 2 3 4  
Poster Message
maalo
GMC Yukon XL 2007
Tuleb välja, et iPhone osta oli odavam, kui iPod. :)

ülimuhe. 16GB on piisavalt ruumi oma paarisaja loo jaoks.

Neid juhtmevabasid asju ma väga ei usalda, kipuvad loo ära rikkuma. Nooruses lasin kõrvad 3kW tümpsuga vist tagurpidi, nüüd tahaks kvaliteeti, mitte mütsu, kuigi jah, GMi woofri paigutus paneb imestama, et gaasipedaal väriseb, aga salongis väga bassi ei ole. No pole hullu, täpselt konsoolis esimese süvendi all jookseb kogu juhtmemajandus, hakin sinna ükskord normaalse vuufri külge.

Ühe kaasfoorumlase käest sain jooksu ACDelco küünlaid ja uue rihma. Viskasin need Aston Martini küünlad varusse ja originaal Copperid peale. On ikka vaks vahet küll, AFM rakendub palju kiiremini. Kütusekulu ka langes, mitte et see kotiks, kuid kerge värelemine foori all kadus ära, pärast muidugi selgus, et 8.silku küünla portselan oli vigane...
Nüüd võitlen kuulsa "Service StabiliTrak" ja "Traction control OFF", mis üle päeva kustub, kuid kuna tester puudub, mis seda looma loeb, siis peab ootama, kuni GMi kaart jõuab, sest Tech II on mul tööl olemas (Suzuki ja Isuzu on samuti GM ja sama riistvara).

puhkuse alguseks on vaja veel mõned kardaaniristid ritta panna (ulme, kuda ma neist jagu saan :D ).
17 euri maksid uued udukad, uus xenoni plokk ka jõuab kohe mu lauale. Neid sodimüüjaid on Eesti täis, kes tellivad samuti Hiinast seda rämpsu, aga korrutavad hinna viiega. Saksa eBay toidab, 13 euriga uus plokk (tõsi, ilma Hella kirjata).

Sillastendi peaks ka minema pädevamasse kohta, sest mu auto ei mahu sillapinki ja tundub, et silma järgi sai palju parem, kui arvutiga. õigemini, pole asja, mida kaks lauda ja kaks mõõdulinti ei paranda. :)

Vahepeal tegin ära ka unustusse jäänud esidifri tihendid ja vahetasin õli. Õli oli ilus puhas.
Tagasild oli nukram. Õli must kui öö. Loodan, et positraction pole muutunud lihtsalt posiks. :) Uus LSD õli sisse ja tuld. Praegu joonistab ilusad 11 ka asfaldile probleemivabalt.
Teab keegi, palju üldse tagasillal vabalõtku tohib olla? Praegu tundub mulle, et liiga palju võrreldes eesmisega. Ning kas on kellelgi veel olnud muret, et difri yoke pesa on niipalju kulunud, et rist ei püsi paigal korralikult?
19.07.2020 at 18:40
maalo
GMC Yukon XL 2007
Puhkuse 2 nädalat on mööda saanud nagu lennates.
Tirisin Texasest veel ühe kardaaniristi, sest vahepeal hakkas kõhu all jõnksuma jälle ja selgus, et tagumise kardaani eesmine rist ka küpse. Kuna difri küljes käbi ka kulunud, siis võtsin prooviks, offroadi meeste soovitatud, kardaaniristi U-poldid. Natu peab modima, et mutter taha mahuks, aga ei miskit hullu.
Oli plaanitud puhkuse lõppu ka pikem sõit, siis tuli kardaaniga kiirelt tegutseda. Isegi bemmi ma kunagi ei tankinud täis vist, siis Juku sai täispaagi, 122 liitrit. Tehase varustuse list ei valetanud vist - 30 gal + 2 gal. Tuli veel ei põlenud, kui tankima läksin.
Ja peale 900km näitab veel sõita ja keskmine 12.9 kompu järgi. Talutav. Saatuslik on sellele suurele tellisele 110 ala, seal enam AFM ei töödanud aga 8 silindriga rühkis end kenasti tuulest läbi. 106 peal hakkas AFM uuesti tööle ja kulges rahus 2-3L ökomalt.
Teoorias on võimalik 1000km täis sõita rahulikus tempos, sest peale tankimist näitas 705km ja see tõusis Põltsamaaks 720 peale ja kuni Loomaaia Põhjaväravani ei kukkunud, kuniks süüde välja võeti.

Teine nüanss - sain need uued udukad kätte. Noh, udutuled on äärmine liialdus. Võtsin veel "smoke" variandi, aga eks hiinlaste kaasa pandud lambid ei kannatanud ka kriitikat, kuid läksid kasutusse.. Pigem ütleks, et head päevatuled, valgusvihk on olematu. Aga esialgu käib kah.

Lähiajal asendan lisatuled LED variantide vastu, siis need Jumbo Xenonid jäävad üle. Ühe uue ploki ostsin ka, kuid selgus, et mittepõlemise põhjus ei peitunud selles. Vesi oli pistikus kurja teinud ja tuli natuke kolviga töötlemisprotseduure korraldada ja vahetasin klemmi välja. Töötab kenasti. Aga kellel tekkis huvi, neid hoida terve suvi, võib kirjutada.

GMi testrikaart ka saabus, lükkasin testrisse ja nautisin kõiki Tech II hüvesid. Selgus, et vasak tagumine ABS andur on mu jõulupuu põhjuseks. Eks tuleb siis asendada seegi. :) Nüüd natuke lõbusam majandada elektri kallal, kuid kahjuks kodeerimisi ei saa ikka vajalikul määral teostada, tahtsin tagumised parkandurid üldse deaktiveerida...

Pildid lisan hiljem, kui leian koha, kus norm hosting on...
08.08.2020 at 22:49
maalo
GMC Yukon XL 2007
Vinguda on lihtne, kui ise lillegi ei liiguta...
Vähemalt nii võib viimase aja kokku tõmmata.
Igat lambi vahetust ma siia üles ei tähenda, kuid makivahetuse tegin ikka ära.

Magnumil on käes ülevaatusaeg ja kuna üks silm piilub kinnisvara, siis punasest saab müügiobjekt ja seetõttu nokkisin sealt maki välja, et Jukusse ümber plettida. Punapea kostitab mind hetkel tagumise lambda veaga (täiesti lambist) ja seega ei saa veel ülevaatusele minna.

Ühesõnaga, võtsin Jukul konsooli lahti. Nokkisin välja selle tüütu iPodi adapteri. See on üleliigne muideks, kes tunneb, et tahab oma Bose navile külge pookida, siis võib kribada, ma seda veel ära ei visanud.


Nokkisin juhtmesarja välja ja vaatasin, mida mul veel tarvis on, et aftermarket sisse ajada ja et bose võim ka tööle jääks.
Audiocity aitas hädast välja nii raami, kui juhtmesarjaga ja u 130 eurot hiljem oli laua peal hunnik juhtmed, adaptereid ja makiraam.




Aga kuna paps on pisut vormist väljas ja elekter ei ole just 5+, siis juhtus nii, et tööle sain vaid maki ja esiuste kõlarid, kuna need ei käi läbi võimu, vaid otse maki juhtimise all. Võimendit juhtiv pistik ajas mingid liinid kokku ja hetk enne kokkuühendamist läheb võim korraks järgi. No ja siis ei jäänudki muud üle, kui kõigepealt kuulata läbi telefoni, et ilmselt on ikka vaja veel mingi adapter tellida, jne.. kuniks ikkagi ükshaaval juhtmeid lahti võttes hakkas lõpuks võim tööle. Isoleerisin kurjategija ja ühendasin ka roolijuhtimise klotsi ning nüüd kõik kenasti olemas. Usun, et see originaal 8" bose woofer ei ole ka elus niipalju tööd saanud teha :D mul on makist bass täiesti 0 ja lammutab endiselt päris mehiselt. Maki tagune on veidi rohkem täis ehitatud, kui Dodgel, kuid ei hullu, sain juhtmed ikka ära majutatud.
Keegi kuskil foorumis mainis, et Bose võimendi kõlarid on 2ohmi, siis see on ilmselge vale. Võtsin igaks juhuks ikka enne makivahetust ühest esiuksest valjuka välja, et mitte lilleks lasta ja vastu vaatas ilusti 6.75" 4ohm Bose kõlar. Soovitan soojalt sama tuuning ette võtta.
Ainuke miinus, et enam ei kuule suunatule heli, kõik muud hoiatused on ka kuss. Vb ongi hea, hetkel parkimisandurid ka veidi kollitavad, siis nende piiks oli kõige tüütum alati. :D

Kardaanivibradest sain ka ikka lõpuks jagu, tuli ikka veel pinget maha lasta ristidest. Mis näpu vahel tundus, et on hea küll, oli auto jaoks ikka liiga tuuga veel.
See siiski ei kahanda helisid diferentsiaalidest ja mõlemad ülekanded on vaja ikka lõpuks ette võtta. Aga ei midagi hullu. Samas uue kardaani vastu ei oleks vist ikka miskit, õigemini see difri käbi on piisavalt kulunud juba.

Lisatuled jäid ikka Jumbod ja led tuled ärisin maha, sest Punapea külge need ka ei sobinud kuidagi.

Talverehvide küsimus hakkab vaikselt kerkima, vb peaks hoopis väiksema rattamõõdu peale kolima...
19.09.2020 at 20:00 1 edit. Last edited 19.09.2020 at 20:01 by maalo
Vanaisa
  
Moderator
GMC Yukon XL 2007
väikese täpsustusena:

kui sul esiuste kõlarid ei käi läbi võimu, siis ilmselt jah pole nad 2 oomi.
Mina olen kahest oomist rääkinud nende kõlarite puhul, kus võimendi on valjuka küljes, nt. Caddy Bose aastatel ´94...´02
21.09.2020 at 13:48
maalo
GMC Yukon XL 2007
USA crutchfield väitis ka kõiki 8 kõlarit 2ohmi olevat, no ei usu ka mina. mängivad jah otse maki taga ja väga kenasti. võim tundub ka töötavat. ekvalaiseritega tuli kõvasti katsetada, et saada kvaliteet. :D ehk siis makist tuli kõvasti maha keerata asju.
21.09.2020 at 20:32
maalo
GMC Yukon XL 2007
Kuna pildid kipuvad koguaeg ära kaduma, siis olen hädas nende taastamisega.

Ühesõnaga, Juku tõestas end ideaalse talveautona. Saab kiirelt sooja, saab lustida, raiub igast jamast läbi ja aeglustiga sikutab 2 Audit korraga hangest välja, kui vaja.
Muidugi viimase sikutamisega tegin natuke liiga, paar päeva hiljem hakkas üle ühe sõidu abs tuluke vilksama ja siis jäigi püsivalt põlema. Tagumise vasaku anduri viga näitab. Eks peab siis asendama, kuigi see sujuv hääbumine on kahtlane, on andur odavam esialgu vahetada, kui sild laiali tõmmata. Rattalaager ei ulu ja vasaku pooltelje pikilõtk on ka u 1 mm, vähem isegi, kui parempoolne. Seega oletan ikka anduri väsimist. 20 rubla aga nüüd peab nati ootama, koroona on kõik laod pikemaks venitanud, ühtegi asja ei saa kiirelt kätte.
Tagumine kojamees lagunes kätte ära, arstisin selle ka ära ja modifitseerisin tavapärase kojamehe tarbeks. Toimib rahuldavalt. veepritsimine on veidi häiritud... Esiklaasi pesurid plaanin ka viia luudade küljest alla plastiku külge ja asendan luuad euroopa auto omaga. seda peab veel hästi läbi mõtlema muidugi.
Esidiffer ka taas niiskub ja kuna kardaani võlli laager ulub, siis ilmselt otsin mitte uluva silla. Arvan, et tuleb odavam, kui tellida rem.kmpl.
Mootori ja kastivaheline osa ka veidi niiske, kuid ei midagi veel hullu aga arvata võib, et vändasimmer on väsimas...
Tagadifri kaas on ka roostest nii puretud, et poldid murdusid ja loobusin selle kaane avamisest, oli plaan kontrollida pooltelje U-seibe... Ja kuna üldises plaanis ka on korpus üpris räsitud, tundub mõistlikum plaan uus differ leida, mis on viisakam ja korralikum. Parempoolne pooltelg liigub nii 3mm jagu välja. Raamat küll väidab sellegi veel suhteliselt okei oleva...
Ühel hommikul oli kuulda häälest kerge lainetus, siis lugesin külmalt misfire loendurit - esimesed 5 sekundit annab 2.sil 2, 3.sil 5 ja 5.sil 7 mittesüütamist ja siis hakkavad kõik tööle. Kahtlustan juhtmeid, kuna juba kevadel kollektoreid tehes sain aru, et küünlajuhtmed on üpris rabedad... Vahepeal sai neid ju veel 3x maha võetud ja eks nad haiget ikka said....
Paagituulutusega olin ka siin viimasel ajal päris hädas. Kui muidu sai ikka paagi enamvähem ühe hooga täis, et lõpus viskas lurtsaka,siis mõni kord oli ka 10L tankimine probleemne. Keegi on kunagi paagituulutuse solenoidi juba asendanud uuendatud detailiga, kuid ots oli varuratta kohal ja mitte üleval tankimiskõri küljes, nagu TSB oli ette näinud. Sättisin õigeks, võtsin söekanistri maha, puhastasin sellegi tolmust, väga palju ei olnud, et võiks mõjutada, kuid abiks ikka... Paremaks sain, kuid mitte väga heaks, kui püstol ringi keerata, siis saab isegi hakkama ja lõpus tuleb pisike lurts ja mitte enam august välja... aga tahaks veel paremaks.. on keegi veel kokku puutunud?
Viimane suur tankimine tekitas ka vea 0446 ja see tekkis jumala tühjast kohast peale pikka sõitu, et hommikul vaatasin, et distantskäivitus enam ei toimi... kustutasin vea, korras. solenoid ka nagu plõksub testrist käivitades.. eks uurin edasi.
Muus osas väga äss. Ostsin uue Pioneer maki, 1 DIN ja panin sahtli, et naine lõpetaks mu topsihoidjate hõivamise. Aga kuna armatuuri ehitus on niivõrd totter, siis sai nii, et sahtel peal ja makk all.
Kärukonksu juhtmed tuleb ka üle käia ja asendada, pistik on roheline seest...
Esitulede regulaatorid keerasin ka natuke katki, nüüd mõtlen, mis on kasulikum... Kellelgi siin vaevalt Yukoni esitulesid vedeleb... Tagatuledest ka ära ei ütleks.. Pilte vorbin natuke hiljem.

Magnum sai ülevaatuse täiesti ausalt, kuid kuna peale seda käis 3 päeva minuga tööl, on ta jälle seisnud. Ootab head peremeest.
01.01.2021 at 21:03
maalo
GMC Yukon XL 2007
Pisarsilmil sai Magnum täna uuele autojuhile üle antud. Muretuid miile! Kui peaksin tegema top 10, siis Magnum on kindlasti tabeli tipus ning kahtlemata ostaks uuesti. Hoolimata mõnest suuremast ostust, oli mugav sõita ja kordagi alt ei vedanud.

***

Juku osas ka paar appdeiti.
Siiani see tankimise mure ikka kummitas ja kui googeldada, siis leiab palju hädalisi.. Nimelt see tankimine on üleüldine probleem kõigil GM suurematel autodel.
Kõik kukuvad kohe solenoidi vahetama, minu puhul see oli juba kunagi vahetatud, sest parendatud detail oli juba küljes. Küll aga pisike aga - vooliku ots, mis peaks olema kõige kõrgema koha peal, vedeles varuratta peal, ehk siis madalamal kui paagi täitevoolik. Tegin selle koheselt õigeks aga uue tankimisega palju ei paranenud. 3 liitri haaval 120 liitrit tilgutada on päris piin.
Võtsin uuesti siis kõik maha, koos tankimistoru ja paagi ja kogu EVAP süsteemi. Torud käisid läbi, solenoid klikkis.. Söekanister va kurivaim... See oli algul tolmu täis. Raputasin selle välja ja siis märkasin, et muidu igast küljest kandiline kanister on keskelt ilgelt punnis. Suruõhuga õrnalt meelitades läks kanister ainult kummi, aga õhku ei väljutanud.. Selge, kus viga oli.
Midagi ma seal tegin, puru pudenes välja järjest ja panin kõik kokku ja uuesti alla tagasi. Nüüd saab kenasti tankida, probleemivabalt. Küll on teada, et söekanister on tuksis aga esialgu saab hakkama. P0446 ka kadus peale seda.

Vahetasin ka kõik küünlajuhtmed välja. 5.3 omad on mingi defitsiit, kuskilt ei saa. 6 liitrise juhtmeid on terve ilm täis. Originaaljuhtmed maksid ainult 35 euri. Ühtlasi võtsin ka uue jooksu küünlaid varuks. Uute juhtmete takistus oli 1.2kOhmi, vanad olid 0.7kOhmi. Ei usu, et sealt mingit jama tuleb. Kütusekulu läks veidi paremaks ja AFM toimetab ka taaskord kiiremini.
Nüüd on külmalt käivitumine kõvasti parem ja Cold Misfire Count on nüüd kõigil silindritel 0. Enne kippusid 3, 5 ja 6 silinder külmalt u 5 sekundiga 4-5 pauku vahele jätma...
Tegin ka õlivahetuse lisaks. Meelespea ka teistele, et kataloogid pakuvad ka mingit Boschi filtrit asenduseks, siis see küll mõõtudelt mahub, kuid tihend jääb nii napilt kandma, et mul üks hommik oli kõva kärsakas järel. Õli läks summuti peal kärssama. Ostsin uuesti Manni filtri ja sai asi korda. Õlileke kadus ka koos sellega. Nagu mul vana ülemus ütles ikka, et "õline raud ei roosteta". :D
Nüüd olen ka paar korda aktiivsemalt nelivedu kasutanud ja veakoodide loopimine on sellega ka kadunud. Enne ikka kippus iga kord veateadet viskama aga nelivedu töötas laitmatult ja lülitus oli nõksuga. Nüüd sujuv.
KÜll aga ei pääse lähitulevikus difrite remondist.
Kõik nõuandend võtan vastu, sest remondimanuaal mul otseselt puudub ja jätaks selle kogenumatele. Ise mõtlesin üldse õnne proovida lammari difritega.. Positraction nagunii ei tööta.
Aga talvel on mõnus kaasliiklejaid hangest välja sikutada. :)
06.02.2021 at 17:08
maalo
GMC Yukon XL 2007
Valentinipäev on selline aeg, kus tuleb oma teist poolt ka hellitada ja nii sai Juku pisikese kommikarbi.
Panin selle suht kohe ka külge.









1 lux @ 480m.
Balti Autost pärit pulk, 80cm pikk. Täiesti legaalne ja mul oli soov saada võrelaiune, sest kaks lahkuvat Jumbot jätsid 2 korralikku auku.
160W on piisav ja tekitas mulle vajaliku nähtavuse, mida Jumbo Xenonid enam ei võimaldanud. Kes tahab, siis Jumbod on üle, saab halogeen-Jumbod asendada legaalsete ksenoonlaternatega.

Hetkel ajutine PVC kate ees, kuniks sobivas mõõdus tuuningvõrku leian ja uue võre nokitsen. GMC logo tahaks ka tagasi nina peale saada, ma usun...
Vahetasin ka küünlad, sest külmalt jälle kõrv tuvastas misfire ja arvuti andis kinnitust.
Kahjuks 1. ja 3. silindri küünlad ei tulnud ilusti välja mingil seletamatul põhjusel ja need samad 2 küünalt nägid välja ka, nagu poleks neid 10 aastat vahetatud. Müstika, sest alles eelmise suve lõpus panin AcDelcod asemele. Portselanid olid ka neil kahel katki... Made in China...
Asemele panin nüüd NGK, maksid täpselt 15 eurorubla kokku ja tundub, et vigaste küünalde pesad jäid kuigipalju terveks, sest uued küünlad läksid ilusti asemele...Vast jääb pidama ka.
21.02.2021 at 14:32
maalo
GMC Yukon XL 2007
Noh, poleks pidanud näppima... :D :D
Nagu vanasõna ka ütleb, et töötavat asja ei näpita.
Esimene asi, mis märku andis, oli mootorituli.. Võtan siis skänneri taaskord välja, vaatan - Oil Pressure control circuit high. Ja tõepoolest - õlirõhu näit istub kenasti kroonlinna nullis. reaalne näit oli mingi 800 kopikatega PSI, siis oli selge, et näidik on nullis sellepärast, et skaala on tegelikult täiega põhjas. paar korda süütega mängides andis veel õige näidu ja siis kukkus uuesti tagasi. selge, uut andurit vaja. Seal all on plokis ka metallsõel, ilmselt selle võtan sealt üldse ära. Ei kurda keegi selle puudumise üle ja auto ei kurda ammugi. Ameeriklaste enda soovitus, et viska minema.. Ju siis peab.. Selle anduri sain Texasest päris kiirelt. Aga no, kui sai selgeks, et õlirõhk on olemas ja mootor ei kolise, siis hetkel on suur kiire mööda läinud, oli muid asju, millega tegelema hakata...
Juba mitmeid päevi, õigemini esmased ilmingud olid juba nädalaid tagasi, et kuskilt tuleb toorest bensiini.. Enda teada pole kordagi mootorsaage siia poetanud, siis tekkis kahtlusi, eriti kuna loik hakkas maha jääma ja paak oli küljelt märg.
Ja kui ikka kõige kiirem aeg on ja autot on kohe vaja, siis otsustas auto, et enam ei sõida kuhugi.
Paagi pealt murdusid torud ära, kui paagi alla võtsin.



Ei valeta, kui ütlen, et meelitasin seda roostes võru sealt mingi 1.5h maha. Kartsin paagi küljest ka kõrvu ära lüüa...


Aga noh, kuna kõik pakkusid kütusepumbamoodulit 130-150 euri, siis võtsin südame rindu ja tegin ise ka lõpuks rockautoga suhte ametlikuks. 165€ OEM pump + 4€ OEM paagivõru ja kuna see kuu on ka ülevaatus, siis võtsin uued esituled, piduriringi, OEM ABS anduri 38€, uste sisemised kroomitud lingid ja muud putru lisaks ning sain 4 suurt pakki kokku. Kuna kahjuks oli kiire, et auto sõitma saada, siis seetõttu ka valisin kallima transa. aga 500€ jupid ja maksin u 230€ transa ja riigimaksudega kokku. 730 eurot ja 3 päeva hiljem, oli neljanda päeva hommikul DHL ukse taga kõigi nelja pakiga.

Võtsin DENALI varustuse esituled - nendel on sidemarkerite kamber lahtine. Ehk siis praeguse tuledega puudus mul legaalne ääretuli, siis DENALI tuled lahendasid mu probleemi ilma ühegi augu puurimiseta.


Kogu trall selle pumbaga lõppes 3h pärast, sest enamus aega jebisin seda paagi pealset puhtaks. Vahetus on üpris lihtne, kuigi tagumine paagivits jäi kättesaamatuks. Polt keris natuke lahti ja murdis vastumutri raami küljest lahti. Võtsin ratta alt, lõikasin tiigriga poldi puruks ja lõin köntsud minema. Leidsin sahtlist mingi küljeraua paigalduskomplekti, kus oli täpselt sobiv vastumutter koos sabaga ja sobiv polt ka leitud ning läks pidu edasi. Kurb on muidugi see, et kõik need plastliited läksid nahka rooste tõttu, seega lõikasin maha ja nüüd on mul voolikutega torud pumba küljes. Hetkel ei morjenda, kuid teen esimesel vabal hetkel ümber, kuna oli sahtlist võtta vaid jupike õiges mõõdus vollat...
Positiivne on see, et mootor käib sujuvamalt, pump ei unda enam süüdet keerates. Tüüpiline ameeriklaste pumbavilin on ka suht olematu ning kütusekulu langes drastiliselt. 2 silindri misfire kadus ka lõpuks selle murega ära. Ju see pump ikka juba pikalt oli hädas...
No ei tea...
Uued esituled panin ka täna just külge, kuid veel pole jõudnud pilti teha. Parandan vea järgmise postitusega. Avastasin, et varsti saab aasta täis mul juba Jukuga. 11200km läbitud, 1995 liitrit kütust ja 4 õlivahetust. :)
Selle suve plaan on iluraviga tegeleda ja ilmselt jäävad difrid aasta lõppu, peab hetkel undamised ära kannatama.
08.03.2021 at 22:03
maalo
GMC Yukon XL 2007
Oeh,
pean end ikka kätte võtma ja ükskord pildipanga ära parandama. Paistab, et varem toiminud variant, et lingin õkva FBst, enam ei toimi. Kurb.
Luban esimesel vabamal hetkel end parandada, tööd on peale visanud..

Mis siis taas uut.

Eelmisel korral sai siis tehtud korralik pumbavahetus, uus ABS andur, hunnik muud nänni..
Õlirõhk sai uue anduriga ka korda ja see ka enam ei kollita.
Küll aga hakkas süvenema järsult viga, et hommikul käivitades on käivitus viitega, kesklukk laksutab mõne korra ning kast avariis ja SERVICE 4WD.
Hää küll.. Tech-II pihku ja lugema..
P2534 Ignition 1 Switch Circuit Low Voltage
C0379 02 Front Axle System Short to Ground
P0700 Transmission requested MIL

Ja noh, ei ole tore kolmanda käiguga mööda ilma ringi kärutada, eriti tõusudel start.
4 vedu sai esimesena kontrollima hakatud, aga encoder mootor töötas vahekastis ja signaal tuli ka esisilla lukustile. Tekkis mõttepaus.
Süüteluku viga ka nagu ei tahtnud kahtlustada, sest auto käivitus ja kõik oli nagu tiptop.. Jälle mõttepaus.
Siis leidsin netist skeemi oma autole, kakkusin juhtmesarjad lahti ja hakkasin esimesena massipunkte uuendama. Kõik mädad juhtmekingad eemaldasin, lõikasin nii kaugele, kuni puhas vaskkaabel vastu vaatas ja tegin uued pikendused-otsad. Kaasa arvatud raami küljes pindade puhastus. Ei aidanud.
Aku näitas, et on väsinud, vahetasin AGM aku vastu, mis on ka õige aku. Eelnevalt oli happega aku. Mure lahenes kaheks käivituseks.
Tellisin rockautost uued akukaablid, sest massikaablit painutades oli kuulda ainult krõbinat... Taaskord rõõm üürike.
Egas midagi, võtsin kõik juhtmed nüüd kasti poolelt ette, sest pinge kadu oli ainsana näha kasti ajust (ignition 1 oli stabiilne 1.2v). Selge, sealt see avariirežiim tuleb. Juhtmed kõik osutusid terveks olevat. Hea küll, hetkel TRANS TEMP on vaid 3 kriipsu, ju ma sudisin midagi ära.. aga see hetkel kasti tööd ei sega...
Nii, aga viimase asjana, kuna internet on nende Silveradode osas päris rikkalik, siis leidsin kaitsmekarbist väljavõtte ja kuna see käib kahe liigutusega autost kergelt välja, võtsin kaitsmekarbi välja ja puhastasin kõik klemmid. Midagi erilist silma ei jäänud, lasin kontaktipuhastusega kõik üle ning kuivatasin ja lasin kaitseõli täis. Panin kaitsmekarbi tagasi ja kõik vead hoobilt kadunud.
Müstika!
Selleks pidin 3 päeva pead valutama... :D
Ühesõnaga, selliste vigade puhul ikka tasub alustada kõige lihtsamast. Eelmisel aastal oli sama pull, siis aitas raami küljes massipunktide puhastus. Seekord enam ei aidanud ka lisamasside vedamine..
Kes oli juba vahetanud süütelukke ja difri aktuaatoreid tulutult, siis mõtlesin ka, et nii nõrk see GM ka nüüd olla ei saa..
Ühesõnaga, hetkel ära sõnuda ei taha, kuid 3 päeva olen saanud sõita murevabalt.
Ülevaatuse läbisin ka täiesti ilusti ja ausalt. Mootori ja kastivaheline ala on märjemaks muutunud.. ükshetk ikka vaja vist see simmeri vahetus ette võtta..
DENALI tuled sobisid ülevaatajale - ääretuled on täiesti aktsepteeritud nüüd. Aga need h13 lambid on ikka saast küll, ei saa ilma LED lampideta. Sedapuhku vaatasin Headlight Revolutioni revjuusid ja sealt jäi silma, et Hiinas toodetud AUXITO on väärt küll ja aliexpressis olid täitsa olemas. On head küll. Viimane aeg veel tellida, kes tahab, 1 juunist hakkab tollitasu kollitama, hoolimata tellimisajast.

Aga nüüd on siis üle Boschi S5 aku (kes tahab, küsige) ning paraku tekkis vajadus esidifri ja tagadifri järgi. 3,73 ülekanne ning taga on Posi, mis hetkel, tõsi, on monomähkur. Kellel üle, võib pakkuda. Samuti otsin ka käigukasti torusid aga ilmselt jääb variant, et viin hydroscandi. Painduvad osad lekivad. Rockautos on mõlemad torud kokku 39 eurot, kuid transa ja toll on kokku 428 euri. Loobusin. :)
Naljaga pooleks - isa töökaaslane tellis oma Sprinterile kliimatorud - sai paki kätte, torud olid kokku painutatud, et ära mahuks. DPD kuller saab kõrvad punaseks mingi hetk. :D :D :D
Juku kliima süsteemis avastasin ülevalt servast rohelise radika, süsteem on tühjaks jooksnud ning kuivati vahetan ka välja ühe hooga..

Ootan suve.. :)
15.04.2021 at 21:12
maalo
GMC Yukon XL 2007
Aprillist on pikk aeg möödas... Tõsi, endiselt pole suutnud usaldusväärset pildipanka tekitada, aga parandan end lähiajal, ausõna!

Aprilli viimastel päevadel, ühel ilusal päikeselisel õhtul, töölt koju sõites, käis järsku pauk, ja vedu kadunud. Veeresin u 200m edasi tanklasse, veendusin, et kõik vedelikud on omal kohal, miskit ei ripu, kuid D on tumm. Siis leidsin, et 1 ja 2 käik on olemas ja keerasin otsa ringi ja tagasi tööjuurde. Kiire guugel ütles, et ju see low sprag puruks on ja vaja kast laiali tõmmata. Kuna ma parandan pilusilmi ja hispaania hõimulõvisid, siis paraku ükski tõstuk ja abivahend ei võimalda mul mitmesaja kilost jurakat eemaldada, liiati veel autot rippu jätta... Paraku, rumalasti läksin Texas Servise uksest sisse, sest siiani see suhe toimis laitmatult.. Aga tagantjärgi, kui 2.5 kuud autota olin, sain aru, miks internet kirjutab neist nii, nagu kirjutab.
Ühesõnaga, kast võeti maha, läks Recrosse ja seal tehti sisu uueks. Natuke läks raudvara lisaks ja tagasi sain päris ilusa läikiva asja. Palusin ka selle käigus, kui kast juba maas on, vändasimmeri ja tagakaane tihendi ka ära vahetada ning kastitorud uueks teha, kui kast juba nagunii küljest on. Vändasimmeri ja kaanetihendi nad tegid, kastitorud pean nüüd ikka ise maha rookima mingi hetk... Maha ei tee ma kedagi ega midagi, igaüks teeb äri nagu soovib, lihtsalt valetamine ja tühjakäimised hakkasid ära tüütama. Kui väideti, et kast käis juba korra all aga vahetas halvasti ja nad saatsid kasti tagasi (esimese 2 nädala jooksul), siis reaalsus ja auto tracker väidavad, et esimesed 24 päeva ei keeranud keegi sellel autol süüdet ja kuna ma töötan lähedal, tegin iga päev kliendiautoga kontrollsõite sealt mööda, siis ma nägin, kuda Juku nukralt seisis, nii nagu ma ta sinna jätnud olin. Lisaks kõik muud asjad, kuniks telefonivastamine muutus väga harvaks. See selleks. Juuli keskpaigas, 2200 eurot hiljem, sain ikkagi töötava auto kätte. Veendusin, et ka kliima oli selle seismisega tühjaks saanud, siis okei, tehke pakkumine. Tundus mõistlik, radikas + kuivati + võtsin ka rooliotsad, kuna ühel on juba kumm katki ja teen korraga välimised otsad ära. Aga mida ei ole siiani 2 kuu jooksul tulnud, on asjad. 4x käisin kohal, siis kaupa polnud/homme tuleb/on kohal aga sorteerimata. Ja 4s kord oli kolleeg letis, kes ütleski, et ta ei ole kindel, kus need asjad on... ja lahkusin. Tänaseks on jupid tellitud teisest kohast, sain vähem kui 10 päevaga kätte ja auto toodab külma. Ilmselt enam ei hakka isegi küsima ka, telefoninumbrit on ilmselt võimalik leida seal igalt teiselt vihikulehelt, kuhu kõik üles kirjutati ja meiliaadress pole ka muutunud. Kõikse rohkem teebki haiget valetamine... Kuna ajalist lepet polnud otseselt, siis pidin leppima olukorraga, aga oleks siis keegi öelnud, et läheb ikka tiba rohkem aega. Ega see töösse võtminegi oli nii, et reedel viisin ära, et esmaspäeval võtavad kohe kasti alt, siis paraku ei liikunud auto 3 nädalat.
Kahjuks avastasin nüüd, et kellaplokis ei näita kasti temperatuuri. Hommikul külmaga viskab neliveo errori, mis tuleneb kiirusanduri signaali veast ja iga kord kui vigu loen ja kustutan, siis korraks ilmub kasti temperatuur -40C ja mingi hetk on kriipsud. Seega kuskil on mingi kala. Kast töötab, OD töötab, anomaaliaid justkui ei ole. Ise küsimus - kas nii võib sõita ja kaua ja kuidas ma veast lahti saan? Solenoidiploki vahetusega? Kardan, et Texase uksest sisse minnes jään jälle mitmeks kuuks autost ilma ja tuleb mõelda muu variant.
Üks mis kindel, "uue" kastiga on difri kolks taga eriti tuntav ja esidiffer on ka hakanud rohkem undama. Tõesti siis kellelgi 3.73 ülekandega difreid pole? V8importi pole mõtet soovitada, olen saanud sealt telefonis kahel korral käratuse, et kirjuta info meilile ja kõik meilid on vastuseta jäänud. Ja rootslane käseb suhelda Eesti kolleegidega.

Muus osas, tegin hoolduse taaskord. Kliimaradika vahetus tundus internetis keerulisem lugu, kui päriselt oli. Nina ei pea täielikult lahti võtma, piisab esitulede eemaldusest ja stange eemale liigutamisest. Kuivati oli valusam lugu, selle kinnihoidva rõnga poldike oli mäda ja murdus tulemüüri küljest ära. Õnneks jäi piisavalt pikk tikk alles, et sain mutri otsa panna hoopis ja toimib. Kogu lõbu koos kliimaseade 45min vakumeerimise ja täitmisega kokku oli u 2.5h. Uus radikas oli ilmselt transas kuskile vahele jäänud, oli veidi paindes, aga ei hullu. Paine oli sobivas suunas ja oli parem teda sinna ninaraami sisse istutada. teine lugu on selles, et kui keegi veel seda teeb, siis originaalradikas on kummipatjadel, B-osa on alla äärde valatud "jalad", mis sinna enam ei mahu, kus orikas kinnitub. Pidin need kummipadjad ära võtma, leidsin sahtlist sobiva paksusega kummi ja lõikasin uued vaheribad, et alumine ots põrkama ja liikuma ei jääks.

Veljed on ka paras prügi juba. Viskan vist lamellid peale, värvin kooruva kroomi siseküljel mingi paksu värviga üle, et oleks raskusi kuhugi kleepida ning jäävad talvevelgedeks. Nõme on koguaeg maast kleebitavate ribasid leida ja sõites tõdeda, et jep, vist olid minu omad. :D
Olen nüüd 4wd ka rohkem rakendanud ja lülitused toimivad juba pea märkamatult. Peab tõdema, et üpris maastikusuutlik on see jurakas. Roolivõimupump on alt märg ja eelmise omaniku jutt, et pump on vahetatud, ei päde ilmselt. Vahetatud ta on, aga ilmselt samasuguse vastu, sest õlitorusid on keegi torutangidega painanud (spetsiifilised märgid jäävad tangide kasutusest)...
Iluvõret kaunistab endiselt PVC tuuning, ei ole jõudnud korraliku võre ehitamiseni, selles osas võtan laiskuse eest süü omaks.

Ausõna, luban järgmine kord juba rohkem pilte toppida.


22.09.2021 at 18:58
Rein000
 
GMC Yukon XL 2007
Kas ristid on pidama jäänud? Mina neid enne pidama ei saanud, kui HevyDuty ristid panin. Etiti just tagumised. Mul AWD ka kusjuures, et eriliselt hullu koormust tagumine eraldi ei saa.
06.10.2021 at 16:19
maalo
GMC Yukon XL 2007
No siiani ei saa kurta. Törts määret ikka regulaarselt. Muret tekitab tagadifri lõtk ja see, et eelmine omanik tuksis ristiga nii kaua sõitis, siis on pesa ära kulunud yoke sees ja pidin õllepurgist lõikama õhukesed lehed, et klambrid ära pingutaks. Aga muus osas ei ole etteheidet. Praeguse plaani kohaselt rohkem kardaaniliini ei remondi, vaid vahetan difrid ja lähen sealt edasi...
06.10.2021 at 17:24
DevilDeVille
  
GMC Yukon XL 2007
Tagadifriga on vähemalt lihtne, ühe soojaga saad kohe Truetrac-iks asja ülendada.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
06.10.2021 at 22:44
maalo
GMC Yukon XL 2007
Devil, sinu postituse järel pidin tõdema enda harimatust ning interneeduse abiga sain aru, millest jutt.
Truetrac on siis torseni laadne asi. Tundub tõesti parem, kui praegune Posi, mis on oma sidurid minetanud ja joonistab number 1 asfaldile. Märjaga vaid 2 jutti...
Paraku on mul difri korpus ka üpris mäda, et pigem seda ei tuuniks enam. Otsin paremas korras tüki ja näpin toda ehk.. Peab tõdema, et ka xdalys ja ss.lv ei suuda pakkuda otsitavat ning tuleb jebai mängu panna. :)
Endiselt olen avatud pakkumistele. Ei tahaks ülekannet muuta väga, kui kiiremaks muuta, siis vb enam ei käi jõud üle, kuigi see 4käiguline on päris sitke, jõuab teise käiguga 100ni tõmmata küll, eriti nüüd, kus sisu on uus... 3.42 ülekandeid isegi leiab aga 3.73 on justkui lumeinimene - kõik teavad, et on olemas aga keegi pole näinud...
07.10.2021 at 11:58
DevilDeVille
  
GMC Yukon XL 2007
Mida difrikorpuse all silmaspead? Sillatala? Point selles, et Truetrac tulebki terve kobakana mille külge polditakse taldrik.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
07.10.2021 at 21:11
orubenno
GMC Yukon XL 2007
quote:
maalo:
Peab tõdema, et ka xdalys ja ss.lv ei suuda pakkuda otsitavat ning tuleb jebai mängu panna. :)


Ise olen kasutanud rrr.lt portaali ja alati rahule jäänud.
08.10.2021 at 09:57
maalo
GMC Yukon XL 2007
quote:
DevilDeVille: Mida difrikorpuse all silmaspead? Sillatala? Point selles, et Truetrac tulebki terve kobakana mille külge polditakse taldrik.
mhmh, pidasin silmas jah tervet tala, mis ongi antud hetkel korpus. Truetrac on siiski pusle kujul, mis tuleb sisse istutada aga jah, hetkel oleks see sea selga sadula panek...

rrr.lt kahjuks mulle ei paku midagi. Ei ühtegi vajalikku asja vähemalt... GMT900 võlu ja valu...

tellisin Usast igaks juhuks uue komplekti võtmeid ja pulte. Alist tellitud pultidest suri üks täpselt aastaga maha ja teine on nüüd kasutuses. Amazonist valisin natukese kallima variandi, tundus ka rohkem positiivseid tagasisidesid olema ja väidetavalt võtmed on OE kvaliteediga aga ilma logodeta.. No enivei pakk jõudis täna kohale. Amazonis saab ka valida juba tollimaksud ette ära ja 30 rublasele ostule läks 12 eurot juurde ja DPD tuttav kuller potsatas töö juurde. Lasin Lõunaka Võtmemeistril võtmed valmis lõigata, progemine võttis 2 sekundit aega ja nüüd on komplekt võtmeid olemas, kui olemasolev peaks ära koolema. Võti on veidi kiivas juba, ammu tekitas muret... Samas kui kiip on võtmest väljakougitud, käivita või naelaga.. :D

Igahommikune tervitus Service 4WD system päädis sellega, et sai üks 40eurine andur tellitud ja ehk parandab haavad. Õigemini siis output shaft speed sensor error. Juhtmestik on okei, eeldan, et andur on väsinud. Nüüd tagasimõeldes, siis tegi sama asja ka eelmine sügis-talv ja soojade ilmadega viga kadus. Samuti ei rakendu praegu AUTO režiimis nelivedu, vaid pean päris 4Hi peale lükkama. Samas 4Lo peal lülitab veojõu ilusti välja, mida enne ei teinud ja paistab, et mootorite mängitamine aitas, lülitusnõksud on vähem kuulda ja tunda ning toimetavad veidi kiiremini.

Makk on hakanud kolli tegema ja jookseb mitu korda kokku. Pioneer ei ole kunagi alt vedanud, paistab, et nüüd pean arvamust muutma. Silm piilub uuemat 2DIN androidi ikkagi. Sain proovida teises autos Xtronsi margikohast asja ja peab tõdema, et päris kiirelt toimetab ja pakis on kõik vajalik CAN süsteemiga liitmiseks, k.a roolinuppude toimimine. Samuti saaks liita tagurduskaamera ja tulevikus ka videoregistraatori pildi sinna.. maasvedelevad 400 eurot tuleks nüüd ainult leida... :D
22.10.2021 at 19:54
DevilDeVille
  
GMC Yukon XL 2007
Truetrack ei ole pusle, pusle on powertrax jms mis käib olemasoleva difri satelliitide asemele.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
23.10.2021 at 10:12
Vanaisa
  
Moderator
GMC Yukon XL 2007


____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
23.10.2021 at 10:29
maalo
GMC Yukon XL 2007
Pikendan natuke saagat jälle...

Viimastel hommikutel oli sage külaline "Service 4WD" kiri ekraanil. Õnneks sõitu ei seganud aga panin taaskord kaarti oma Tech2 sisse ja hakkasin lugema.
C0300 Rear propshaft signal missing.
Kummardasin, vaatasin, noup, tagumine kardaan on ikka alles, ilmselt on kala mujal. Tõmban D sisse, siis hakkab esikardaan juba keerlema. 150 pööret, taga 0. Ja kuna veakood loetakse sisse esimese 30s jooksul, kiirusel kuni 10mph, käik sees, siis juhtuski nii, et nii kui 3. käik sisse lülitub, viskab vea sisse. Anduri vahetasin, abi oli vähe. Keerasin andurit veel õrnalt peale, tundus, et ma ei olnud korralikult sisse julenud veel keerata.
Sain kardaanikiirused ühtlaseks. Vana andur on õnneks terve, jääb varuks. Mõlemad vahekasti andurid on ühesugused. Korraks arvasin ka, et pistikud vb vahetuses, kuid ei olnud ikka. Kui pistikud ära vahetada, siis spido jääb 55mph peal seisma, hoolimata, et 150km/h on lennus. :D
Nullisin vahekasti siduri ära, sest see oli juba tühikäigul 1% rakendatud ja sellega kadus ära kolks käigu lülitusel D või R peale.
Kasti adaptsioone veel ei nullinud, tegin kõigepealt gaasisiibri puhtaks, nullisin tühikäigu ära ja masin hakkas käivituma ka nagu v8 käivituma peab! Kasti adaptsioonid teen hiljem. Texas ilmselgelt seda ei teinud...
Tankimise osas ka süvenesin uuesti probleemi. Solenoidid toimivad, paagi osa puhastasin kevadel, kui pumba vahetasin. Järelikult on kuskil veel umbes või söepaak ummistunud. Võtsin paagist tuleva vooliku otsa lahti ja lähen pärast proovima, kas tankimise mure lahenes või ei. Kui jah, siis on uut söekanistrit vaja.

13.11.2021 at 14:47
maalo
GMC Yukon XL 2007
Pikendan monoloogi...

Sai eelmine kord vähe ennatlikult kribatud...
Tõsi, GMT900 peal on juba "self-learning" kast. Ehk siis adaptsioonide nullimine ei olegi vajalik ka siis, kui on miljon miili turjal ja pannakse tutt-uus kast alla. GMi tehnik ütles, et ilmselt sel ajal, kui sa sõidad adaptsioone nullima, on kasti aju juba end uue kasti järgi "ära õppinud". Seega seda ma ei puutunudki.
Nagu kirjutasin, siis nullisin vahekasti wet clutchi mootori ära. Lõppes see sellega, et kasti tekkis kõrin. Hoidsin pead kinni, sest just sai nagu andurit keeratud ja nüüd adaptsioon nullitud.. ja enam ei õpi uuesti ära ka! Nüüd oli lugu veel sügavam, sest tagumise kardaani kiirus ei tulnud enam üldse üles ja auto 4WD lülitus kohe 4HI peale. Sügasin tükk aega kukalt, tegin proovisõidu, kõrin muutub kiirusega kärinaks. Selge, miskit on jama.
Kuna see kõik toimus järgneval päeval kodus, kortermaja ees, siis võtsin toast teki, ronisin auto alla ja kontrollisin, et äkki sai andur vastu hammasvööd.. Ei saanud õnneks. Keerasin nüüd mitte nii sisse, vaid noh, et tunda, et on nüüd kinni. See sobis paremini, sest kohe hakkas tagumise kardaani kiirus ka jälle ilusti lugema. Õppis ka järsku vahekasti siduri ära ning täiesti uue autoga oli järsku tegu. Käisin proovisõidul, suu kõrvuni. 12 eurot maksnud tech2 GM kaart tasus end just kuhjaga ära, kuigi olen aus, vea põhjus on siiani teadmata, mistap võib see mind uuesti tagumikust tulla hammustama. Vaevalt see pistikute lahti-kokku tegemine nii palju mõjuda võis...
Siiski on olemas TSB ka selle C0300 kohta ja seal ongi kirjas, et tehas soovitab kastiaju üle lugeda sellise veakoodiga, kui muid hädasid pole. Eks tuleb seda kunagi teha aga hetkel on probleem selles, et peale kasti remonti on mul armatuuris Trans Temp --- ning aju näeb -40C kasti õli temperatuuriks.
Samas kast töötab veatult, vahetused on kiired ning turbiin lukustub kiirelt.
Idle learning andis nii palju tulemust, et auto on erksam, kütusekulu on väiksem sutsu ja v4 režiimil sõidab ka nüüd linnas, mida enne ei olnud.

Söekanistri vooliku lahti ühendamisest oli nii palju kasu, et 118 liitrit läks sirge seljaga paaki, enam tagasi ei visanud. Ainus häda, et nüüd on reaalne oht, et üle tankides viskab sealt lonksu välja. Teine asi, auto kiunub, et "tighten gas cap", ehk siis paak on nüüd nii hästi ventileeritud, et rõhuandur paagi peal väga ei liiguta. Aga tühja temaga, sõitmist ei sega. GMi tehnik ütles ka, et suurt häda ei sünni sellest, ainult et solenoid tiksub nüüd kuuldavamalt.
Loo moraal - enam ma seisnud autosid osta ei kavatse. Sellega siin saab nalja nabani. Aga hoolimata kõigest, nüüd töötab Auto 4WD ideaalselt ning kui difrite undamine kõrvale jätta, on tegu sigahea autoga. Kevadeks ehk uued jalavarjud ikkagi soetama, sest nendel vuhvlitel on kroom nii haiget saanud, et kleebitud raskused enam ei püsi ning üks rehvirõhuanduritest ka just lõpetas töö.

Tundub, et neil GMT900 platvormi masinatel on neid hädasid ikka hulgim ka niisamagi, lugedes seda lõputut TSBde nimekirja.. Aga noh, teisalt, see superhüper Saksa premium automark, mida ma esindan ja hooldan, sellel on 2-3 A4lk vigade parandusi juba enne, kui uus mudel üldse Eestissegi jõuab.

Tundub, et "tuunimisnänni" leidmine on meie maal raskem lugu.. Tahaks Escu tagatulesid, tagaluuki, pikka pidurituld ja vb nina tükkegi koos tuledega, aga keegi ei paku.
15.11.2021 at 19:38
DevilDeVille
  
GMC Yukon XL 2007
Visuaalis on täiesti mitteokseleajavad pikad tagatuled vabamüügis. Mikistanis, mõistagi. A selle keha kõige mõistlikum üleskraadimine tuli mudelivahetuse eelse eskalaatori sisu otsapealt. Miskipärast on jäänd meelde, et täitsalõpu plaatinaversiooni tuba oli kõigest eelnenust viisakam. Ei julgeks imestada, kui sama ka siiemsiipuhul paikapeaks.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
16.11.2021 at 07:32 1 edit. Last edited 16.11.2021 at 07:32 by DevilDeVille
maalo
GMC Yukon XL 2007
Tänud taaskord kaasamõtlemast. :)
Plaanis on jah kevadel nagunii seelikut kohendada ja kergel kujul näotõste, siis ajasin siin juttu targematega, et kuda saaks kõige valutumalt passis nime korda.. Aga lõpptulemus on see, et MNT asjapulkadega vaielda on sama nagu paraolümpial võita - võit maitseb kuidagi mõrudalt. Ehk siis öeldi ära, et kui nendepoolne viga (nagu on siin variante?), siis annavad uue passi tasuta aga juba sain aru, mis pabereid mul vaja läheb tõestamiseks, siis ütlesin, et andke vaid selle ametniku kontakt, kes aastal 2007 selle auto andmed kinnitas ja ma lähen südamerahuks Jägermeistriga külla. Aga seda ei tehtud. Ehk siis Juku jääb passis Burubanniks edasi ja nagunii korjan embleemid kõik maha. Aga see selleks...

Ühel ilusal õhtul helistas mulle Antennimees ja jagas oma muljeid ja sealt võtsin snitti ning käisin ka testriga piilumas, mis pidu auto ajus toimub -


Arutlus oli teemal active fuel management ning selle kasulikkus/kahjulikkus ja Antennimees ütles, et mingil põhjusel loevad need kärakad alkoholisisalduse maru kõrgeks ja see hakkab ka mõjutama mootori tööd. Hetkel nullisin ära, jäi 4% ning linnasõidus veel aru pole saanud. Maanteele ei jõudnud proovima. Panin söekanistrile vooliku külge tagasi, et saaks veakoodist lahti ja auto ei röögiks koguaeg mulle paagikorgist.. distantskäivitus ei toimi, kui DTC on sees ja nüüd külmema hommikuga on see kuramuse hea asi.

Poolkogemata avastasin, et kui veojõukontrolli vajutada, lülitab välja ainult veojõukontrolli aga kui hoida all u 5-6s, siis tuleb ka Stabilitrak OFF ja lase põiki kuda tahad. Mis teha, sain just mõni päev tagasi 37 aastat nooreks aga see poisike seal ajukurdude vahel tahab ikka lumistel teedel kelgutada. Ohutus kohas ja valitud kiirusel muidugi. Eilse paksu lumega oli ka 5km/h väga lõbus.

FB marketplace's müüb üks pikkasid tagatulesid aga defektiga, klaas puruks. Iseenesest ei ole vast hullu, kui toimib. Pleksiklaasi mul jagub lappimiseks, niisama kõvatamiseks kõva küll vast. :) Pean vaid otsusele jõudma, kas 150 euri on seda väärt.
27.11.2021 at 14:47 1 edit. Last edited 27.11.2021 at 14:47 by maalo
maalo
GMC Yukon XL 2007
Jälle natuke aega vahele siginenud...

Midagi väga põrutavat pole kirja panna. Viimased kuu aega vahelduva eduga jälle Stabilitraki sõnumeid lugenud ja ABS märgutulega tõtt vahtinud.. Viga välja raalitud - parempoolne tagumine andur viskab villast. Detsembris sai alguse see hoopis tühjaks minevast esirehvist, aga kuna ma, tubli mees, unustasin peale rehvivahetust talle asendid uuesti selgeks õpetada, siis tema jaoks läks tühjaks vale rehv ja nii ma maadlesin tükk aega selle yaw sensoriga, kuniks rõhuandur päriselt ära suri ja ma asendasin selle katkise üldse tavalise ventiiliga. Mind see märgutuli ei häiri. Veljed on nii tuksis, et kui talvekad maha võtan, on prügikastikaup. Tellisin suveks uue jooksu natuke paremaid susse. Andureid tõenäoliselt ei pane.

Kergelt mõlguvad müügimõtted. Hetkel on selline seis, kus kinnisvara soetamine plaanis ja kuna ka nii suurt autot enam vaja pole, siis on ehk temast kellelegi teisele rohkem rõõmu. Teine aspekt on see, et pidin selja tõttu pidin mehaaniku ameti maha panema ootamatult ja nüüd on ka autosse sisse-välja käimine veidi keerulisem. Vajan midagi madalamat.
Ülevaatus on ka ukse ees, aga selle läbib muretult, vaja see ABS andur enne ära vahetada ja seisupidur puhastada, üks pöörel ikka kipub kinni jääma... Esialgu plaanin teda siin foorumis pakkuda.

Üks vant tagurdas maja juures mingil öisel hetkel tagastange pihta ja nii ma avastasin katkise rippuva tagurdustule ühel hommikul. Ka see vajab asendust. Otsin tähisega LED tuld sinna, siis ehk näeb ka midagi. Eelmine talv juba vandusin, et uueks talveks sebin aga nüüd on seegi talv möödunud juba ja pole ma kuhugi jõudnud. Suvalist tööriistamarketi kärakat ei taha ka panna, on kellelgi mingi äge uputatav variant. Parkimisabi tal nagunii ei tööta, panen mõlemale poole anduri asemele tagurdustule ja udutule stange sisse.
Küljesuunatuled tahaks ka panna pisemad LEDid aga ei leia ka neid selliseid, mis sobiks või meeldiks. tilgakujuline oleks mahe. Magnumile oli pandud Astra F küljesuunad üldse, need olid kujult ja kõigelt sobivamad, kui need ZILi omad, mis praegu on. :D

Nüüd muidugi on kehvem, kus mul TECH2 ligipääsu enam pole, pean leppima Launchiga. Julgelt võib öelda, et pooled funktsioonid on vähemalt puudu aga üllataval kombel laseb alkoholinäidu nullida, tühikäiku õpetada ja paari õhutamist jne... Aga tundub, et pean omale selle hiina klooni ikka sebima. Kaart on ju olemas ja toimib.



20.02.2022 at 17:27
tqhq.ee foorum : Minu auto : GMC Yukon XL 2007   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.