Poster |
Message |
aivar |
92 CAMARO
Tere
Lugesin TqHq foorumi sünnipüeva teemat jo olen täiesti nõus, et siinse foorumi rahval huvitavaid tegemisi ja projekte palju rohkem kui siin kajastust leiab. Mina olen üks nendest, kes tehnilisi teemasid lugeda tahaks aga ise kirjutada ei viitsi või siis leian vabanduse, et ei jõua. Proovin nüüd ennast parandada ja tasapisi (osaliselt tagantjärgi) anda teada millega tegelen.
Niisiis 92 3gen camaro minu valduses aastast 2002. Auto esimene lugu usaraua foorumis. https://usaraud.ee/?id=5_5_20_444
Kuna elus muudki peale autode siis tuli vahepeal tegeleda teiste asjadega ja nii seisiski sinine camaro ca. 10a. millest 3 talve ka mitte kõige paremates tingimustes. 2019 a. sügisel lõi vana pisik jälle välja ja otsustasin camarole hääled sisse lüüa. Veidi kasimist ja kohendamist ning läksin ARK-i et kas õnnestub ümberehitused seadustada - nii läkski. Ümberehitused registreeritud läksin ligeimasse ülevaatuspunkti et vaataks üle mis oleks vaja korda teha (ringi teha) et kevadel ülevaats läbida. Selgus et kõik korras ja ülevaatus käes. Sellest sain hoo sisse ja esialgne plaan oli tlvel siit sealt veidi kohendada aga nagu ikka läksid asjad käest ära.
19 a. sügis ja talv saigi tegeletud põhiliselt plaanide tegemisega (mis kogu aeg kasvasid) ja info kogumisega. Peale esimest ehitamist nägi camaro küll välja ilus kuid tegelikult ei olnud ma sellega üldse rahul. Nüüd aastad hiljem otsustasin teha selle korralikult nii et saaksin rahulikult magada teades et ka sealt on ilus ja korralik mis välja ei paista ning et kõik mis küljes töötaks.
Esimene suurem otsus oli LS swap. Kui ostetud väidetavalt töökorras mootor kodus oli, tuli ka esimene tagasilöök. Karteripõhja eemaldades avane selline vaatepilt:
Klapikambrikaane alt oli liiva täis:
Seestpoolt ei olnud parem:
Peale mõtlemist - kaalumist otsustasin kapitaalremondi teha. Kuna endal niigi palju tegemist siis otsustasin kindlapeale välja minna ja pöördusin mootori murega Erkki Engineeringusse. Vaatasime koos maalriga ka kere üle ja esialgsest plaanist teha värviparandused ei jäänud ka suurt midagi järgi. Mõistlik ikka üleni teha. Need kaks põhjust andsidki lükke miks see projekt sellised mõõtmed sai. Kui juba mootor uus ja kere ilus (põhjaalune oli nagunii plaanis) siis tuleb teha kõik nii hästi kui oskan ja võimalik. Mootor läks Erkki juurde ja seal sai ta lisaks uuele sisule ka pisut suurema nukkvõlli (stage 2), vastavad klapivedrud, LS6 õlipumba, tugevamad kepsupoldid. Hiljem tellisin veel LS6 sisselaske, pikad torukollektorid ja portisin TB.
Teisel jaanuaril 2020 algab lammutustöö. Lahkub L98.
Siin põhjus põhjaaluste tööde vajalikkusest. Ei näe just eriti hea välja.
Peale lammutamist ja kõva puhastustööd saab põhi roostekrundi ja raptor värvi analoogi 4CR TITANIUM SHELL. Müüja soovitas panna 5% vähem kõvendit, et elastsem oleks. Minule tundub see siiski liiga habras. Kui peaksin uuesti tegema siis prooviks veel vähem või isegi elastikut hulka. Nii et päris rahul ei ole aga eks aeg näitab kuidas püsib. Hetkel viisakas.
Alla läheb 4gen plastik paak koos EVAP süsteemiga mille ka tööle panen kuna lahtine paagituulutus sõidust tulles ikka haiseb garaasis. Kompaktne ja ei roosteta. Külge läheb üks ühele, isegi 4gen kuumaplekid sobivad, ainult sissevalamistoru vaja veidi ehitada.
Kuna kanal nii lühike, et tervet põhja korraga ei saa teha siis tagasild alla ja ümberpöörd. Kinnikatmist rohkem aga saab hakkama. Tagasild sai kõik uued laagrid, tihendid ja teo taldriku reguleerimise Erkki juures. Kõik puksi lähevad sel korral standard kummipuksid kuna tegemist tänavaautoga millega rajale asja ei ole. 15a. tagasi panin kõik polüretaanist ja no ei meeldi mulle see tunne nagu lohiseks tagumikuga mööda asfaldit.
Garaasist värvikamber
Eest värvitud ja sild hakkab alla minema.
Terve elu autodega tegelenud aga poleks uskunud kui kaua võtab aega näiteks sildade kokkupanek nii, et midagi eriti ära ei kriibi. Suuremate tööde kõrvalt on puhastatud värvitud suures koguses pisidetaile. Poldid, mutrid, klambrid mida uutega ei ole asendatud on klaasipritsiga puhastatud tsingitud võimalusel värvitud. Mittekandvates konstruktsioonides on roostevabad poldid, mutrid jne. Pleki sisse keeran kruvi viimases hädas kui võimalik siis neetmuttrid. Värvid on kahekomponentsed tööstusvärvid. Aeg on näidanud, et spray värvilt pikka kaitset pole oodata. Suuremad silladetailid on pulberkrunt + pulbervärv. Enamus asju Teknose epovärv - see läheb otse metallile, ei vaja krunti. Sellised on olnud põhimõtted ehitamisel.
|
29.03.2021 at 23:50 |
|
aivar |
92 CAMARO
Rattad jälle all sai tegeleda värvi ettevalmisusega. Kõige jubedamad olid need stanged. Saagu mis saab - sai kõikidele kõveratele kohtadele neetide ja klaasiliimiga alumiiniumplaadid sisse tõmmatud. Peale eeltööd kuivasid stanged kuu aega siis maaler tegi viimase lihvi ja värvis ära. Juba kambris soojas tulid needikohad nähtavale. Siis kruntis uuesti ja praadis suvi läbi neid päikese käes ning lihv ja värv ca. 6kuud hiljem. Nüüd on värvimisest 5 kuud möödas - praegu on OK- eks aeg näitab kuidas edasi. Igaljuhul neid kõverikke ka ei tahtnud autole külge.
Ka kõik uued asjad sai üle värvitud või lakitud kuna nende tehasevärv vaid pakend. Näiteks amordil tuli karukeelega matistades kohati metall välja.
Vedama sai juba eelmine kord enam vähem, loodan et sel korral saab pidama ka.
Minul oli algselt plaan auto värv samaks jätta aga maaler ütles, et ma olen rumal kui värvi ei vaheta. Niikuinii on üleni tegemine , kas vana värv pole ära tüüdanud. Niisiis algas kannatusterada värvi otsimisel. Seda ma tedsin et sinine aga mis tooni? Sai päris palju näidiseid värvitud, sai ka ise kokku segatud aga lõpuks sai sinisest camarost veel sinisem camaro ja valituks osutus GM WA388A BLUE ME AWAY või HYPER BLUE. Natuke sai otsustavaks ka see, et see on GM -i värv ja alates 2016 pakuti ka camarole. Kõigepealt said värvitud sisepinnad, mitte küll metallic aga sinine ja tugev tööstusmasinavärv.
Vahepeal sai Erkkil valmis mootor.
Sai siis vahepeal kui auto värvis tegeleda mootori komplekteerimisega. Sai ka alumiiniumilakiga üle lakitud. Torukollektorite proovimisel sellgus et need pisut kõverad ja kuna tahtsin kindlasti kasutada metalltihendeid siis tuli need viia meistrimehe kätte kes tööpinnad üle freesis. Käigukastiks valisin raske südamega 4l60e. Kogu aja olen sellele autole ihaldanud manuaalkasti kuid ainuke mõistlik variant T56 jäi hetkel mulle kättesaamatuks. Otsisin ka võimalikke alternatiive ja leidsingi Poolast ettevõtte kes teeb LS mootori otsa hoorattaid ja vaheplaate sachsi siduri ja getragi või ZF-i kasti jaoks aga nendel kastidel ülekanded nii aeglased ,et ei mängi välja. Niisiis leppisingi 4l60e kastiga kuna leidsin lahenduse kuidas teha see veidi tänapäevasemaks - kangist on PRND siis kang enda poole ja + - täismanuaal reziim (sellest hiljem). Kuna tegemist siiski tänavaautoga siis hetkel enam automaati ei põe. Kasti sisu vaatas üle ja vahetas tarvilikud detailid oma ala spetsialist Imre. Minu osa oli kosmeetiline pool.
Mootor ostes:
Mootor valmis:
Kast ka valmis:
|
30.03.2021 at 01:26 |
|
hents99 |
92 CAMARO
Põnev projekt, hea vaadata
Automaatkast on täna ilmselt mõisikum manuaalist kui just rinkale ei lähe kestvussõitu tegema. Aga hea jahutusega saab harrastada...
PCS on mikimaal laialt kasutatav kasti kontroller, eks neid on muidugi palju erinevaid veel.
Labade/nuppude abil käiguvahetus, Turbiini juhtimine jne.
Edu ja ootame põnevat teemaarendust!
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
30.03.2021 at 08:50 |
|
Vanaisa Moderator |
92 CAMARO
Tubli tegemine. |
30.03.2021 at 09:00 |
|
aivar |
92 CAMARO
Selle kasti juures häirib mind veidi, et ainult 4 käiku aga eks see enda peas kinni. Pole ju proovida saanud.
Kasti hakkab juhtima TCI controller. |
30.03.2021 at 09:06 |
|
hents99 |
92 CAMARO
quote: aivar: Selle kasti juures häirib mind veidi, et ainult 4 käiku aga eks see enda peas kinni. Pole ju proovida saanud.
Kasti hakkab juhtima TCI controller.
No kuule...2- ja 3-käigulised on järgmine samm
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
30.03.2021 at 09:14 |
|
DevilDeVille |
92 CAMARO
Hää lugemine, kiitus!
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
30.03.2021 at 09:24 |
|
max |
92 CAMARO
quote: aivar: Selle kasti juures häirib mind veidi, et ainult 4 käiku aga eks see enda peas kinni. Pole ju proovida saanud.
Kasti hakkab juhtima TCI controller.
Mida võimsam mootor, seda vähem käike vaja on.
Mul on TR6060. Vahepeal tüütab ikka ära, kui linnas aeglaselt jukerdad...
Millest selline amortide valik? Ma pole ise nendega kokku puutunud. Tellisin USAst kollased Konid, sest Euroopas keegi neid tarnida ei suutnud. |
30.03.2021 at 10:53 |
|
peep Moderator |
92 CAMARO
Ilus töö ja näha on, et tuleb 5+ lõpptulemus ! 3-gen on mu suur lemmik, ilmselt kuna see oli esimene "äge" usakas mille rooli ma istusin.
|
30.03.2021 at 12:08 |
|
TTUUL |
92 CAMARO
Tubli tegu.
____________________________
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... M: 2700.-
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... M: 5700.-
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades. |
30.03.2021 at 12:12 |
|
aivar |
92 CAMARO
Nende Koni kollastega endal ka läbikäidud tee. Olid need ka minu esimene valik (peale põgusat uuringut, et mis võiks olla parim). Kuna tööalaselt üks koostööpartner oli koni maaletooja siis sai kohe tehasest uuritud kas saab. Öeldi et 4 kuu pärast hakkavad partiid tegema - jäin ootele. Kui aeg käes siis sai küsitud ja selgus, et tagumisi (4gen sama) saab aga esimesi ei tehtagi enam. Vahepeal olin palju uurinud seda amordi teemat ja jäi mulle arusaam, et kollased konid rohkem rajale ning KYB AGX rohkem tänavale sobib. Kuigi olen rohkem jäigema vedrustuse austaja, valisin KYB-i. Ega niikuinii ei tea ennem kui pole proovinud ja ühele üks teisele teine. Veel tundus koni tagumiste regull liiga vaevarikas. Tundes ennast (olen väga pirtsakas) siis ilmselt saan neid kümneid kordi kruttida enne kui endale sobiva seade leian. Ühesõnaga kusagilt tuli peale hakata ja need tundusid minu projekti iseloomuga paremini sobivat. Kas olen rahul saab teada kui auto teel? |
30.03.2021 at 12:39 |
|
hents99 |
92 CAMARO
Aga custom amordid? Kui auto täitsa valmis, saab kaaluda ja tellida oma speci järgi sobivad.
Mul katsejäneseks vana mersu SEC(vast suht sarnase massiga), millele parasjagu vedrustust aretame....
Custom Bilstein B8 amordid oma andmete järgi lastud teha. Bilstein,’sest see on hea hinna/olemusega ja lähedal pink, kus vajadusel järgi teha saab lasta.
Lisaks sai tellitud nö rätsepa tööna Intrax’ist Hollandist seadistatavad amordid ja 2 komplekti oma speciga vedrusid....et siis omakorda kiiremini sobiva speciga mitteseadistatavate amortideni jõuda.
Paras aretamine, et hea saaks.
3-gen camarole peaks muidugi bolt-on mistahes seadetega igasugu asju saada olema.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
30.03.2021 at 13:23 |
|
max |
92 CAMARO
quote: aivar: Nende Koni kollastega endal ka läbikäidud tee. Olid need ka minu esimene valik (peale põgusat uuringut, et mis võiks olla parim). Kuna tööalaselt üks koostööpartner oli koni maaletooja siis sai kohe tehasest uuritud kas saab. Öeldi et 4 kuu pärast hakkavad partiid tegema - jäin ootele. Kui aeg käes siis sai küsitud ja selgus, et tagumisi (4gen sama) saab aga esimesi ei tehtagi enam. Vahepeal olin palju uurinud seda amordi teemat ja jäi mulle arusaam, et kollased konid rohkem rajale ning KYB AGX rohkem tänavale sobib. Kuigi olen rohkem jäigema vedrustuse austaja, valisin KYB-i. Ega niikuinii ei tea ennem kui pole proovinud ja ühele üks teisele teine. Veel tundus koni tagumiste regull liiga vaevarikas. Tundes ennast (olen väga pirtsakas) siis ilmselt saan neid kümneid kordi kruttida enne kui endale sobiva seade leian. Ühesõnaga kusagilt tuli peale hakata ja need tundusid minu projekti iseloomuga paremini sobivat. Kas olen rahul saab teada kui auto teel?
Neid partii tootmise ja üldse mitte tootmise lugusid kuulsin kah korduvalt, sellest ka otsus otse USAst tellida. Ei viitsi kuulata neid enda huvitavaks tegemise lugusid.
Tagumise regullil pole häda midagi - jätad regulli hooajaks vaiba otsad lahti tagumise istme tagant. Kõige pehmemas asendis on tänaval täitsa mõnus, kaalun isegi jäigemaks tegemist. Vahe eelmiste suvaliste KYB gaasikatega on ikka tohutu - enne põhimõtteliselt amorte polnud, ehkki olid korras.
Torukolled on kelle toodang? Ma maksin hingehinda (1 7/8 primaries, 3" kollektor) roostevabade eest, tootjat ei mäleta, aga istusid ülihästi. Pidi olema ainukesed sellised (LS + 3. gen + 1 7/8" primaries). Samas, flantsid pidi ikka üle keevitama torude ühenduskohtadelt ning pinnad üle lihvima. Peaks küll saama, mille eest maksad, aga võib-olla oleks odavamatega veel rohkem vaeva olnud. |
30.03.2021 at 13:37 |
|
aivar |
92 CAMARO
quote: hents99: Aga custom amordid? Kui auto täitsa valmis, saab kaaluda ja tellida oma speci järgi sobivad.
Mul katsejäneseks vana mersu SEC(vast suht sarnase massiga), millele parasjagu vedrustust aretame....
Custom Bilstein B8 amordid oma andmete järgi lastud teha. Bilstein,’sest see on hea hinna/olemusega ja lähedal pink, kus vajadusel järgi teha saab lasta.
Lisaks sai tellitud nö rätsepa tööna Intrax’ist Hollandist seadistatavad amordid ja 2 komplekti oma speciga vedrusid....et siis omakorda kiiremini sobiva speciga mitteseadistatavate amortideni jõuda.
Paras aretamine, et hea saaks.
3-gen camarole peaks muidugi bolt-on mistahes seadetega igasugu asju saada olema.
Just nimelt kui auto täitsa valmis saab. Muidugi väga hea teada, et Eestis keegi asjaga tegeleb ja katsetab. Hetkel raske ennustada kuna ei tea auto kaalugi. Bolt-on ei ole väga minu teema, minu jaoks auto ehitamine ongi leiutamine ja katsetamine, kuigi alati on ka eerandeid. Vedrustusse tõin veel hiljem ühe keerulise muutuja - õhkvedru, sellest aga täpsemalt hiljem kui jutke sinnani jõuab.
Kaalust veel niipalju, et loodan võrreldes endisega 100+ kg kaaluvõitu. Minema lendab pagassist lustikummut, kraapisin välja pea 40 kg nooruses kleebitud pigimatti jne. |
30.03.2021 at 15:21 |
|
aivar |
92 CAMARO
quote: max: quote: aivar: Nende Koni kollastega endal ka läbikäidud tee. Olid need ka minu esimene valik (peale põgusat uuringut, et mis võiks olla parim). Kuna tööalaselt üks koostööpartner oli koni maaletooja siis sai kohe tehasest uuritud kas saab. Öeldi et 4 kuu pärast hakkavad partiid tegema - jäin ootele. Kui aeg käes siis sai küsitud ja selgus, et tagumisi (4gen sama) saab aga esimesi ei tehtagi enam. Vahepeal olin palju uurinud seda amordi teemat ja jäi mulle arusaam, et kollased konid rohkem rajale ning KYB AGX rohkem tänavale sobib. Kuigi olen rohkem jäigema vedrustuse austaja, valisin KYB-i. Ega niikuinii ei tea ennem kui pole proovinud ja ühele üks teisele teine. Veel tundus koni tagumiste regull liiga vaevarikas. Tundes ennast (olen väga pirtsakas) siis ilmselt saan neid kümneid kordi kruttida enne kui endale sobiva seade leian. Ühesõnaga kusagilt tuli peale hakata ja need tundusid minu projekti iseloomuga paremini sobivat. Kas olen rahul saab teada kui auto teel?
Neid partii tootmise ja üldse mitte tootmise lugusid kuulsin kah korduvalt, sellest ka otsus otse USAst tellida. Ei viitsi kuulata neid enda huvitavaks tegemise lugusid.
Tagumise regullil pole häda midagi - jätad regulli hooajaks vaiba otsad lahti tagumise istme tagant. Kõige pehmemas asendis on tänaval täitsa mõnus, kaalun isegi jäigemaks tegemist. Vahe eelmiste suvaliste KYB gaasikatega on ikka tohutu - enne põhimõtteliselt amorte polnud, ehkki olid korras.
Torukolled on kelle toodang? Ma maksin hingehinda (1 7/8 primaries, 3" kollektor) roostevabade eest, tootjat ei mäleta, aga istusid ülihästi. Pidi olema ainukesed sellised (LS + 3. gen + 1 7/8" primaries). Samas, flantsid pidi ikka üle keevitama torude ühenduskohtadelt ning pinnad üle lihvima. Peaks küll saama, mille eest maksad, aga võib-olla oleks odavamatega veel rohkem vaeva olnud.
Torukolled SpeedEngineering USA-s $269.99 https://www.speed-engineering.com/ls-conversions-swaps/1982-1992-camaro-firebird/headers-exhaust/ls-header-exhaust/ls-swap-camaro-firebird-headers-1982-92-third-gen-f-body-ls1-ls2-ls3-ls6.html
Roostevaba, istuvad ülihästi, midagi üle keevitama ei pidanud. Ühe lambda pesa panin ringi kuna ära mahtus aga vahetama ei mahtunud nii, et kolle kinni. Ainukesed miinused,et flants on mustast metallist ja pidi üle lihvima. Otse tellida ei õnnestunud, Top Partsi Kaido tellis Hind tuli 500- +km. Minu arvates hinna kvaliteedi suhe ülihea. |
30.03.2021 at 15:32 |
|
max |
92 CAMARO
Mul olid need:
https://www.hawksmotorsports.com/82-92-camaro-firebird-lsx-conversion-stainless-1-7-8-primary-long-tube-headers-w-3-slip-fit-collector-hawks/ |
30.03.2021 at 15:36 |
|
max |
92 CAMARO
"these are the 300$ headers that everyone complains about being knock offs of ssw version."
https://www.thirdgen.org/forums/ltx-lsx/682799-those-stainless-swap-headers.html
Tõenäoliselt sul siis põhimõtteliselt samad. |
30.03.2021 at 18:55 |
|
aivar |
92 CAMARO
Kõigepealt tänud kaasaelajatele. Proovime nüüd autoehitusega edasi minna.
Auto värvitud, meel hea, kojugi toodud. Päikeselisel päeval õue lükates aga selgus et keredetailidel toonivahed sees. Värvi retsepti uurides selgus, et see peaaegu effektvärv (kuigi tootja nii ei väida) ja seda erinevatel detailidel värvida nii,et jääks täpselt sama väga keeruline. Maalri ja värvimüüjaga arutades ja katsetades selgub ka tõde - kuigi tume värv kuid ei kata hästi ja värvides näha ka pole. Vaja lihtsalt rohkem värvi lasta. Sai siis otsustatud, et panen kapotialuse ja alt kokku siis paneelid külge ning värvib välispinnad korraga uuesti. Vahepealne kokkupanek oli selleks, et auto vahepeal kuivaks mõned kuud siis saavad ka pinnad paremad. Piltidel toonivahet näha pole.
Sillatalast eraldi pilti polnud kuid siin näha tehtud pesa kondi pumbale - sel korral tuleb konditsioneer ka. Sillatala ka veidi kitsamaks tehtud, et õlipann nii lähedal poleks ja Hawks LS swap mootorikäpad, mis sobisid nagu valatud.
Uued tulid ka kõik torud. Otsisin kaua head lahendust kütusetorudele ja leidsin lõpuks alumiinium kütusetoru rullis (pehme) (on ka musta värvi) - saab US partsist Soomes olemas. Seda saab väga hästi käsipainutajaga painutada. Vasevärvi piduritorud ka ei meeldinud - need panin termokahaneva rüü sisse. Samuti proovisin leida igasuguseid igasuguseid klambreid ja kinnitusi, et üldmulje oleks selline nagu kõik peakski nii olema.
Roostevabast kuumaekraanid ka:
Vahepeal jälle mingit pudi-padi korrastatud:
|
30.03.2021 at 19:02 |
|
hents99 |
92 CAMARO
Tip top. Silm kohe puhkab.
Anodeeritud alu toru on väga hea asi.
Mind häirib ka rohekaks muutunud vasktoru. Termokahaneva peale ajamine on teine kord päris vastik protsess.
Lisaks teatud kohtadesse olen pannud ka ussinaha peale....et nt voolikutega ühte sobiks jne.
Kodukootud sirgestaja ka:
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
30.03.2021 at 19:16 |
|
aivar |
92 CAMARO
quote: max: "these are the 300$ headers that everyone complains about being knock offs of ssw version."
https://www.thirdgen.org/forums/ltx-lsx/682799-those-stainless-swap-headers.html
Tõenäoliselt sul siis põhimõtteliselt samad.
Ei usu. Disain teine ja lingil tunduvad peenemad ka.
|
30.03.2021 at 19:18 |
|
aivar |
92 CAMARO
quote: hents99: Tip top. Silm kohe puhkab.
Anodeeritud alu toru on väga hea asi.
Mind häirib ka rohekaks muutunud vasktoru. Termokahaneva peale ajamine on teine kord päris vastik protsess.
Lisaks teatud kohtadesse olen pannud ka ussinaha peale....et nt voolikutega ühte sobiks jne.
Kodukootud sirgestaja ka:
Eriti eest taha trassile. Ussinahk peale näeb väga ok välja - ise pole selle peale tulnud. |
30.03.2021 at 19:23 |
|
hents99 |
92 CAMARO
Ussinahk on selline hea kiire ja lihtne lahendus natuke paremaks visuaali saada.
Eriti kui on selline tegemine, kus kõike toimivat voolikumajandust otseselt uuendada pole vaja, aga väsind ilme tahaks tegutsemist.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
30.03.2021 at 19:39 |
|
aivar |
92 CAMARO
Hea nipp. |
30.03.2021 at 20:11 |
|
aivar |
92 CAMARO
Käes on kauaoodatud päev mil mootor rändab oma kohale.
Uskuge või mitte aga nende soojendustorude tegemiseks kulus ca. 8m toru, enne kui tuli välja versioon millega rahule jäin. Soojenduskraan on laenatud Ford Fiestalt.
Kapoti ja põhja alla said külge enamvähem kõik asjad peale juhtmete ning kätte oli jõudnud ka sügis 2020 - autol oli aeg minna uuesti maalri juurde. Suvel valmistasin ette ja tegin ringi ka salongi juppe mis siis leidsid tee sadulsepa juurde, et neid tasapisi valmistada. Autosse lähevad Sparco R100 istmed ja seda sellepärast, et mul ei olnud autos head sõiduasendit. Pea oli liiga laes pedaalid liiga lähedal. Need istmed palju madalamad ja panin ka taha poole nii et saab jalad sirgemaks ja seljatoe üles poole ilma, et pea laes.
Istmeraamidele turvavööaasad:
Praeguseks juba ka istmed valmis:
Niikaua kui auto ära oli sai pisut juhtmetega mürada:
Sisejuhtmestiku põhiosa valmis.
|
30.03.2021 at 20:57 |
|
Tim |
92 CAMARO
Hea vaadata, väga filigraanne töö. Silm puhkab kohe. |
30.03.2021 at 21:38 |
|
|