register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Chrysler 300C katuseluuk segi  
Poster Message
Märt J
Chrysler 300C katuseluuk segi
Tere, pea 2 kuud tagasi juhtus nii, et katuseluuk hakkas ise avanema oma suva järgi, leidsin kalibreerimise õpetusi, lihtsam versioon nuppudega ei töötanud, töötas kaitsme eemaldamine samal ajal kui luuki nupust liigutada. Töötas käesoleva hekteni, kui avastasin et luuk on ennast avanud lukus oleval autol. Leidsin ka teoreetilise seose, et eelmine kord oli väga vihmane ilm, nii nüüdki, sadas kõvasti ja hakkas trikitama. Eemaldasin juhtlülitilt pistiku. Luuk ei avane küll enam, kuid peale auto nö lukust avamist, mingi intervalliga mootor siiski liigutab seal midagi korraks(vähemasti 3 korda vo minutise vahega). Ei oska kuskilt otsast harutada seda asja. Kas kuskil on mingi tarkus, mis seda juhib, kas see on niiskusega segi läinud, miks luuk ikkagi oma elu tahab elada hoolimata sellest, et võti pole süütelukus ning luugi pistik lahti ühendatud(miks sinna impulss tuleb)?Tänud kui keegi viitsib kaasa mõelda.

____________________________
Chrysler 300C
13.10.2021 at 16:31 1 edit. Last edited 13.10.2021 at 16:33 by Märt J
v6sa
Chrysler 300C katuseluuk segi
Kus on sel luugi mootor? Et see loigus ei oleks.

Kas luugi drenaažid jooksevad kenasti läbi ette/taha?
15.10.2021 at 09:43
antennimees
 
Chrysler 300C katuseluuk segi
Kogu tarkus on luugi mootori sees, lüliti lahtiühendamine ei aita kuna toide ja data lähevad mootorisse.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
15.10.2021 at 21:23
Märt J
Chrysler 300C katuseluuk segi
Luugi mootor on luugist nõks tagapool, drenaaž tundub toimivat, vett ei kogune , esimesed avad on küll puhtad, tagumiste eest pead ei anna. Antennimehe vastus selgitab isepäise käitumise, kuid viga on siis tõenäoliselt mootoris, kust tarkus on plehku pannud? Mootori pistiku eemaldamine toob rahu maale, senis kuniks mahti mootoriga tegeleda?

____________________________
Chrysler 300C
16.10.2021 at 07:37 1 edit. Last edited 16.10.2021 at 07:49 by Märt J
madis
Chrysler 300C katuseluuk segi
Kas seal ei ole mingit andurit (lülitit) mis kaitseb giljotineerimise eest ? Või siis lõpplülitit, mis selle kaitsme luugi viimases asendis tühistab ?
Võiks arvata et giljotiinikaitse töötab sõltumata lukust jms.
16.10.2021 at 14:24
antennimees
 
Chrysler 300C katuseluuk segi
quote:
madis: Kas seal ei ole mingit andurit (lülitit) mis kaitseb giljotineerimise eest ? Või siis lõpplülitit, mis selle kaitsme luugi viimases asendis tühistab ?
Võiks arvata et giljotiinikaitse töötab sõltumata lukust jms.

Seal on ainult tark mootor mis tõenäoliselt saab aru kui takistus suureneb ja siis kas jääb kas seisma või annab tagasikäigu. Mingeid lisaandureid ei ole. Samas ega ma muidugi ei tea isegi seda mis aasta auto see on sest seda ju pole avaldatud, ma eeldasin et on esimene põlvkond 300c.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
16.10.2021 at 20:37
Märt J
Chrysler 300C katuseluuk segi
Sorry, jah, 2006 on.

____________________________
Chrysler 300C
16.10.2021 at 21:54
kuripiiritus
 
Chrysler 300C katuseluuk segi
Mul oli sama asi natuke aega tagasi. Tagumised äravoolud umbes. Tagumised matid läksid märjaks. Kui uurima hakkasin kust vesi tuleb ja laepolstri eemaldasin, olid kõik asjad seal lae all märjad. Peale kuivatamist ja äravoolu puhastamist pole luugi isetegevust toimunud.

____________________________
'79 Mark V
25.10.2021 at 17:46
Märt J
Chrysler 300C katuseluuk segi
Kõik vastab kuripiirituse kirjeldusele, siit küsimus, kas tagumisi äravoole on kuidagi võimalik puhastada ka laepolstrit eemaldamata, näiteks nö alt üles? Kus on tagumiste drenaažide väljaviik kerelt? Pakiruumi põhi, kus aku ja varukas upuvad samuti, piilusin nii palju kui võimalik laepolstri peale, vettib seal jah kenasti.

____________________________
Chrysler 300C
06.11.2021 at 21:39
Virko
Chrysler 300C katuseluuk segi
Lihtsalt selline vahemärkus. Olen ise korda kolm / neli proovinud äravoolusid suruõhuga puhastada, nagu sa kirjeldasid, tagant ette. Igal korral on asi lõppenud sellega, et voolik on eraldunud liitmikust ja ühel korral kenasti ka puruks läinud (vooliku materjal ajaga rabedaks muutunud ). Lõpuks tuli kõik ikkagi lahti lammutada.


____________________________
65 Deville
06.11.2021 at 23:19
Märt J
Chrysler 300C katuseluuk segi
Valmistusin hoolega, ehituspoest ostsin mitu meetrit trossi, apteegist ostsin 100ml süstla ja kateetrivooliku. Esimesed äravoolud, mis küll läbi käisid, käisin veel trossiga ja kodukootud survekaga süstlast ja voolikust(suruõhku polnud võtta)üle. Siis valmistusid psüühiliselt ette ja hakkasin tasapisi harutama. Esmalt vaatasin, mis pakiruumi põhjas toimub-3l vett. Pole plastikutega kunagi läbi hästi saand, seepärast kartsin midagi ära lõhkuda, kuid eemaldasin tagaistujate käepidemed/valgustid, polstri tagumise otsa plastkatte, D-piilari katted ja nikerdasin natuke C-piilari katetega ja voila- ligipääs rahuldav. Võimalik, et eelise andis vagun tüüpi kere, sedaani kohta ei oska rääkida. Oma valik, kas läheneda tagant pakiruumist või küljepealt tagaukse kohalt polstri ja katuse vahelt, mõlemad on võimalikud. Eemaldasin hõlpsalt voolikud luugi raami küljest, loputasin süstla ja kateetrivoolikuga voolikud mitu korda läbi. Äravoolu väljaviik on ilmselt kuskil tagaratta ees, tungi tõstekoha kanti jõudis vesi välja. Võimalusel siis inspekteerisin ka luugi pistikut-tagantvaates vasakpoolsel klemmid rohelised. Määrisin wd40ga ja praegu jätsin lahti, ei tunne luugi järele mingit vajadust ning seni kuni seal on nii kõrge niiskus, võib ta ikka lollusi teha. Meedia sain tagasi, enne liikusin kaitse väljas ringi, meedia on luugiga sama kaitsme all. Eks paistab, kas oli abi, läbi need voolikud suuga puhudes igatahes käima hakkasid, enne olid tõesti vett täis. Tööaega niimoodi normaalselt ja esimest korda tehes 3 tundi, järgmine kord ilmselt u 1,5. Loodame parimat, aga jupike targem ja julgem jälle.

____________________________
Chrysler 300C
07.11.2021 at 22:27
v6sa
Chrysler 300C katuseluuk segi
Täpselt nii see töö käibki: uurid välja, kus loffid kulgevad ja veendud, et:
1) need käivad läbi JA
2) need on veel ühes tükis ja vettpidavad.

Luugi raami tuleb ka kriitiliselt piielda, kuna meie kliimas on esinenud juhtumeid, kus luugiraamis loksunud vesi on külmudes surunud toruotsad vanni küljest lahti. Rääkimata vanemate autode läbiroostetamise hädast.

Suvise autopesuga on seda kontrolli hea ühitada: lased peene nirena vett luugile ja neljast kohast peaks veenired välja tulema auto alt mõne aja pärast. Ärge siis survepesuga seda otsesihtimisel tehke...
08.11.2021 at 10:36
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Chrysler 300C katuseluuk segi  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.