register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.   1 2 3  
Poster Message
MikeHotel
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Tere


Nüüd vist leidsin koha kus küsida kogu tõde dodge challengeride kohta. Küllap leidub siin kedagi kes suudab anda objektiivse kirjelduse või ülevaate oma praeguse või endise challengeri kohta. Või äkki mäletad mida mõni sõber või tuttav rääkis.
Mida ma siin ikkagi silmas pean? Ülalpidamine, enam esinevad vead, V6 või V8, plussid ja miinused jne. Ahjaa, kindlasti ära unusta seda rõõmu pakkuvat poolt kirja panna mis saab challengeri omanikule osaks.
Niisiis räägime masinatest mis on sündinud aastatel 2008-2015 (V6, R/T, SRT, SXT)

Miks ma küsin? On tekkinud suur huvi selle auto soetamiseks aga enne eelistan natuke uurida. :)

Kui leiad oma kõige muude tegemiste kõrvalt siia midagi kirja panna, siis tea et mina olen sulle väga tänulik!
21.12.2021 at 22:45
Check Engine
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
auto.geenius.ee lehel on paar ülevaadet olnud kasutatud Challengeri kohta. Seal oli American Beauty kommentaar ka. Võid näiteks sealt lugeda alustuseks. 1€ maksab kuuks ajaks artiklite lugemise võimalus.
22.12.2021 at 07:05
charger
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Endise Charger SRT omanikuna ütlen, et ainult V8 ja kui SRT-d ei leia, siis R/T. Ülalpidamine on neil suht sama (kütusekulu jne), SRT-l on originaalis kohe suuremad rattad ja pidurid (Brembo), sillad on pea samad MB S-klassiga. SRT on ilmselt kõige vastupidavam, käigukast on Mersult, elektroonika suuresti Bosch. USAs on know-howd kamaluga, probleemi korral loed natuke foorumeid ja saad vastuse.
22.12.2021 at 10:26
MikeHotel
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Tänud vastamast.

Panen siia paar linki neile kes tulevikus sarnaselt minule infot otsivad ;)

Kasutatud Dodge Challenger: lahe disain ja vastupidav tehnika, kuid kerele tasub tähelepanu pöörata.SEE ON VÄGA ASJALIK ÜLEVAADE :)
https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/kasutatud-dodge-challenger-lahe-disain-ja-vastupidav-tehnika-kuid-kerele-tasub-tahelepanu-poorata/

Kasutatud Dodge Challenger SRT: kui kulukas on sellise muskelauto pidamine ja millist versiooni eelistada?
https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/kasutatud-dodge-challenger-srt-kasikastiga-saab-muuseas-ka-aga-millised-kulud-kaasnevad/?nocache=1
22.12.2021 at 13:12
MikeHotel
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Aitäh abi eest :) :)
22.12.2021 at 13:12 2 edits. Last edited 22.12.2021 at 13:14 by MikeHotel
DevilDeVille
  
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Üldine konsensus on see, et kui poly puksindust ei ihale, siis ainus enamvähem kestev lahendus on SRT otsa kraam.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
22.12.2021 at 13:45
Rainer
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Mul on kogemus kahe täiesti erineva Challengeriga, mõlemad aastast 2017:
- GT AWD 3.6 V6 (309 hj)
- R/T 5.7 V8 Hemi (380 hj)

Talvel liiklemiseks on GT selliste hangedega väga mõnus, tänu neliveole liigub kohalt paremini minema ja üldse lõbusam liigelda.

Aga mitte midagi ei saa vastu R/T 5.7 V8 Hemi mootori möirgamisele - see annabki antud autole kogu selle ilu ja mõnu ning naerunäo :)

Ma valisin enda auto spetsiaalselt alates 2017, sest siis tuli standarvarustusega active exhaust system - elektrooniliste klappidega väljalase.
Näiteks 2015 - 2016 V8 mootoritega isendid on selle kõrval täiesti vaiksed. Vaid 6.4 mootoritel oli juba varem klappidega väljalase.

Lisaks tuli alates 2017 Apple CarPlay ja Android Auto tugi, kui peaks huvipakkuma Waze'i jms äppide kasutamine.

Ülalpidamiskulud on täiesti tavapärased, pigem soodsamad, paljud jupid ühised kogu Dodge/Chrysler/Jeep valikus. Kogemusest võin öelda, et MB ja BMW hooldus on olnud kulukam.

Miinuseid ei oskagi välja tuua, sest selle auto välimus ja V8 mootor varjutavad kõik muud asjad. Sest olgem ausad, nt BMW ja MB salongid on kõvasti kvaliteetsemad ja ägedamad.

Ahjaaa, meenus üks miinus - pimenurk. Nimelt vahetades rida, jäävad enamus autod täiesti märkamatuks ja tagurdades näed vaevu midagi välja.
Aga ikkagi, kui käivitad selle V8 ja kuuled ta möirgamist, siis kaovad ka pimenurga miinused :)

Selle auto välimus ja V8 mootori kombo on täiesti super, ütleks nii, et paneb ka mitte autohuvilise pead keerama.

____________________________
Vette C4
LHS -97
Concorde LXI -98
300C -04
Mustang Convertible -11
Mustang EB -16
Challenger R/T -17
Challenger Scat Pack -15
Durango AWD -18
27.12.2021 at 12:08
charger
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Selle peakeeramisega on nii, et liiguvad enamasti meeste pead, puzzymagnetit pole sinna autosse installitud :D
Kui see peaks oluline olema...
27.12.2021 at 12:21
mrtn
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
quote:
charger: Selle peakeeramisega on nii, et liiguvad enamasti meeste pead, puzzymagnetit pole sinna autosse installitud :D
Kui see peaks oluline olema...

Naised vaatavad et mingi Taunus.
27.12.2021 at 13:16
olevtoom
 
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
quote:
mrtn: ...
Naised vaatavad et mingi Taunus.
Laia silmaringiga naised siis ;).

____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
27.12.2021 at 15:06
Yll
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
quote:
olevtoom:
quote:
mrtn: ...
Naised vaatavad et mingi Taunus.
Laia silmaringiga naised siis ;).

Just just enamikul naistel on arusaam,et kui on neli ratast ja rool,siis on auto(pole vahet mis värvi või kuju muidugi juhul kui sellega ise sõitma ei pea!)
27.12.2021 at 15:11 1 edit. Last edited 27.12.2021 at 15:12 by Yll
MikeHotel
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
quote:
Rainer: Mul on kogemus kahe täiesti erineva Challengeriga, mõlemad aastast 2017:
- GT AWD 3.6 V6 (309 hj)
- R/T 5.7 V8 Hemi (380 hj)

Talvel liiklemiseks on GT selliste hangedega väga mõnus, tänu neliveole liigub kohalt paremini minema ja üldse lõbusam liigelda.

Aga mitte midagi ei saa vastu R/T 5.7 V8 Hemi mootori möirgamisele - see annabki antud autole kogu selle ilu ja mõnu ning naerunäo :)

Ma valisin enda auto spetsiaalselt alates 2017, sest siis tuli standarvarustusega active exhaust system - elektrooniliste klappidega väljalase.
Näiteks 2015 - 2016 V8 mootoritega isendid on selle kõrval täiesti vaiksed. Vaid 6.4 mootoritel oli juba varem klappidega väljalase.

Lisaks tuli alates 2017 Apple CarPlay ja Android Auto tugi, kui peaks huvipakkuma Waze'i jms äppide kasutamine.

Ülalpidamiskulud on täiesti tavapärased, pigem soodsamad, paljud jupid ühised kogu Dodge/Chrysler/Jeep valikus. Kogemusest võin öelda, et MB ja BMW hooldus on olnud kulukam.

Miinuseid ei oskagi välja tuua, sest selle auto välimus ja V8 mootor varjutavad kõik muud asjad. Sest olgem ausad, nt BMW ja MB salongid on kõvasti kvaliteetsemad ja ägedamad.

Ahjaaa, meenus üks miinus - pimenurk. Nimelt vahetades rida, jäävad enamus autod täiesti märkamatuks ja tagurdades näed vaevu midagi välja.
Aga ikkagi, kui käivitad selle V8 ja kuuled ta möirgamist, siis kaovad ka pimenurga miinused :)

Selle auto välimus ja V8 mootori kombo on täiesti super, ütleks nii, et paneb ka mitte autohuvilise pead keerama.


Tänud, olen sulle pudeli vanakat võlgu selle eest! :D
27.12.2021 at 15:21
maalo
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
LX põlvkonna Challenger on laisk ja uimane. E-klassi mersu põhi, S-klassi veermik (ainult selle vahega, et kaikad on rauast, mitte alumiinium ning rattalaager maksab 10x vähem). V6 mootor on kulgemiseks, midagi muud ei anna. Välimus vaid äge.
Pentastari V6 on facelifti peal juba natuke ägedam ja ökonoomsem, V8 väidetavalt remonditi ära. Kuni 08 HEMIdel on klapipesad sisse istutatud ja ei ole palju vaja kuuma anda, et mootoris süsteemid kokku saaks. Väidetavalt raviti, kuid foorumid on ikka juttu täis ka uuematest autodest. Ja siis tuleb müüti kummutada - käigukast ei ole Mersu oma, vaid ZF. Mersu kasutab analoogi, ameeriklasele pandi oma versioon. Klapivad vaid hooldusega seotud varuosad ning Dodgele mersu kasti istutades saab auto igasugu tulesid vilgutama panna. :)
Heaks versiooniks loetakse 2012+ masinaid, millel 8-astmeline ZF juba küljes. See on ka ühtlasi maailma parimaks käigukastiks tituleeritud ja oma suuruse ning võimekuse kohta ei ole kellelgi midagi halba öelda. 8HP95 on ülelaadimisega variandil ning nendest ka kõige tugevama sisuga, kui vana peaks sidurid lilleks kulutama ühel hetkel.
Ei saa salata, GMi toote kõrvale tahaks ka ise uuesti Dodge märgiga autot, vaatan küll Chargeri poole, aga tehnika ja põhimõte sama. Leidsin ka ise, et 2017+ oleks kõige etem valik ning nendele on võimalik armatuurile sisse lugeda ka SRT soft, millel on mõned lisad, mida V6 kellaplokk ei oska kuvada (kiirendusega seonduv), paar tk on ka auto24 müügis olnud, kus just eputati, et näe, SRT soft on sisse loetud, saad launchi ja värgid.. paraku ilma mootoriaju näppimata launch ei tööta, aga küll kõik loendurid ja taimerid. :)
Ise endise LX kere omanikuna oskan lugu pidada heast asjast.
Lisaks - ei ole olemas sellist asja nagu "SRT kraam". Sillajupid on samad kõikidel. On vaid võimalik saada polüpuksiga "reissing" variante. ise kasutasin viimast sillatala pukside juures, sest Silber tahtis 4 kummipuksi eest 640 eurot, aga USAst sai polüpuksid natu üle 300. Küsisin juba siis, et andke kangem kraam, siis vaadati lolli. Varuosakoodid on kõigil ühed, lihtsalt V8 on niipalju raskem ja vajutab sillad kiiremini laiali. V6 diisel 300C peal on näiteks raskem, kui Hemi. Sõber vahetab esisilda 2x aastas. Minul läks Magnumile 1x kord ja enne mind oli ka mõni aasta juba sõitnud uute asjadega.
Aga paraku on nendel tuuningasjadel ka kangem hind, kes autot isuga tarbib ja eesmärgipäraselt seierit seal punasepoole hoiab, siis peab arvestama mõne asjaga, kuid hoolduskulud on ülimadalad, ka isegi Hellcati versioonil. :) Odavam, kui bemm, igal juhul!
27.12.2021 at 20:10
m2ssu
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Ise ostaks kohe SRT, varem või hiljem jõuad nagunii järeldusele, et see oleks ainuõige otsus olnud. Hoolduskulud võrreldes teiste tänapäeva autodega nagunii kõigil Moparitel suhteliselt olematud aga SRT kannatab ka n.ö lõhkumist rohkem.
02.09.2022 at 09:38
MRT00
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Oleneb milleks ostad. Puudu jääb jõudu alati.
Ostin eelmisel talvel igapäeva autoks 16a RT ja ei arva küll, et oleks pidanud 15-20 tuhat rohkem maksma 80 lisa kw eest. Üks teeb sajani veidi üle 5s ja teine veidi alla 5s. Hääl on mõlemal hea. Väljast mõne stange lipi ja laiema veljega sama. Mis seal rohkem või vähem lõhkumist kannatab?

10k eest võib prochargeri soetada ja 400 kw kui hädasti vaja.
27.09.2022 at 16:44
Henri_
 
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Mu naisel on olnud nüüdseks umbes pool aastat igapäevaseks sõitmiseks 2018a R/T ning peab ütlema, et ta on pere kõige ökom auto. Isegi ilma LPG'ta on numbrid muljetavaldavad, 4-silindri välja lülitamise korral maanteel ca 7,2L ning keskmine suveperioodil ca 12 sajale. LPG'ga u 10€ sada kilomeetrit. Hooldus-varuosad on soodsad (õnneks küll midagi ootamatult vahetamist pole vajanud).

Sõiduomadused on veidi sellised nii ja naa. Ta pole üldse halb auto sõita, kuid jõu maha saamine on ettevõtmine. Hea poolslikk aitaks kindlasti kõvasti kaasa. Samas on selle auto üks suuri võlusid igal gaasivajutusel veidikene saba liputada.

Olen saanud sõitu ka Hellcatiga ja kiirenduses on muidugi tuntav vahe (kuigi kumbki ei saa tavalisel, puhastamata ja preppimata tänaval jõudu maha), siis reaalselt on tunne autos üsna sarnane. Häälelt lisandub vaid kompressorivilin. Suhteliselt sama emotsiooni saab kätte nii R/T, Scatpack kui Hellcat mudelitega. Burnouti teevad nad kõik, mitte kõige paremal asfaltil suudab R/T mõlemat rehvi põletada kuni kuuenda käiguni. Hellcat läheb ilmselt siis kaheksanda käiguni välja. Kõige suurem eelis nende suurema mootoritega autodel on tagasillas olev LSD. R/T'ga pead veidikene autot sättima ja väga konkreetne olema, et mõlemad rattad kohe ringi tõmbaks.

Tähelepanu saab see auto metsikult, eriti Demon Redeye kapoti ja Hellcati stangega. Mul on olnud varasemalt Corvette C6, aga see, kuidas poisikesed Challengeri lähenedes hakkavad oma telefone otsima ja inimesed tänaval ümber pööravad ja poisikesed isadele autot näitavad, on meeletu. Kui sa pole edev inimene, siis võib sellega sõitmine veidikene stressirohke olla. Ma pole kindel, kas anonüümne värvgi aitaks.

2017+ mudeleid peetakse ihaldusväärsemateks, sest alates sealt tulid väljalaskesse klapid. Kuigi auto on vali igast asendist. Öösel salaja koju sellega juba ei tule. Lisaks parandati mõned titevead (kütusepaagi tuulutusega olla varasematel mingeid muresid jne).

Kokkuvõttes ostjana vaataks ma peale oma rahakotile, valiks endale meeldiva värvi, lisavarustuse jms järgi. Otsiks välja USA oksjonisaidi pildid, et näha potentsiaalseid kahjustusi (enamus on avariilisena toodud ja see on jumala fain, "puhta ajalooga" autod maksavad ca 15k rohkem ja tegelikult ei tea meist keegi, kas kuskil Saksas või Poolas on mõni auto avarii teinud), mida siis kontrolliksin kuskil tõstuki peal ning proovisõiduga. Eestis olevad mehed, kes Challengere hulgaliselt müüvad, remondivad neid ka õnneks korralikult. Mõned sellistest, mis Leedus üles löödaks, tehakse siinmaal varuosadeks. Pigem korralikult tehtud, viisakas R/T Eestist, kui üle jala tehtud 6.4 Leedust. Ja muidugi kui rahakott kannatab, siis muidugi Hellcat, lihtsalt sellepärast, et see on üks viimaseid omasuguseid, tõeliselt priiskavaid, häbituid muskelautosid. Mitte sellepärast, et ta parem oleks, objektiivselt võttes on mõlemad vabalthingavad mõistlikumad, sest nendega saab ühe paagitäiega 2x rohkem sõita ja rehvikulu on ilmselt umbes 4x väiksem.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
17.10.2022 at 10:57 1 edit. Last edited 17.10.2022 at 10:59 by Henri_
Ilves
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Tere,

Kiidan teemat, endal samad plaanid mis teema algatajal, lisaks veel mõned küsimused.

5.7 vs 6.4 kogemusi kellegil? Vastupidavuse, kütusekulu, kasko vahe?

Paljudel teist autol on kasko olnud peal? Mis aastamakse on olnud?

Kuidas kasko suhtub näiteks salvage titlesse, kui sellise peaks ostma?
Kas üldse uurivad vôi saab vabalt kaskot teha ja pole probleemi?

Kui keegi peaks lähikuudel enda v8 müümist plaanima siis võib mulle pakkuda.

Tänud info eest!
08.11.2022 at 22:51
Rainer
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Olen omanud mõlema mootoriga, nii 5.7 (sõitsin 14 000 km) kui ka 6.4 (sõitnud 11 000 km) - kiirenduse ja pidurdamise osas nagu öö ja päev.
6.4 on teine tera, vägevam mootor (485 hj ja 644 Nm), paremad pidurid (Brembo), parem vedrustus (jäigem ja veidi madalam), parem differ (LSD), paremad istmed (toekamad) jne. Neid erinevusi ikka jagub.
Kiirendus on 5.7 vs 6.4 puhul 5.4s vs 4.5s ja veerandmiili aeg 13.5s vs 12.6s - need numbrid ütlevad nii mõndagi.

Vastupidavuse osas võin mõlemat kiita, pole mitte ühtegi halba sõna öelda.

Kütusekulu osas vahet põhimõtteliselt pole, 6.4 saab maanteel püsikaga hakkama 7.5 l/100 km ning 5.7 võttis gramm vähem 7.2 l/100km.
Kuid maanteel oleneb tuulest, välistemperatuurist jms. Linnas ei ole samuti kütusekulus vahet, pigem sõltub otseselt jalast, ütleks vahemiku 13 - 17 ehk keskmiselt 15 l/100km.

Kasko (salvage title) pakkumise 5.7 puhul sain 74€ (PZU), 6.4 puhul pole teinud.

____________________________
Vette C4
LHS -97
Concorde LXI -98
300C -04
Mustang Convertible -11
Mustang EB -16
Challenger R/T -17
Challenger Scat Pack -15
Durango AWD -18
09.11.2022 at 15:36
madis
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
Kas tohib küsida, miks kuradi päralt see auto 2 tonni kaalub ?

Et saaks aftermarket juppidega sadu kilosid maha ja vastavalt rõõmu tuuningust ?
09.11.2022 at 19:25
DevilDeVille
  
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
quote:
madis: Kas tohib küsida, miks kuradi päralt see auto 2 tonni kaalub ?

Pole see tots oma kahe tonniga mingi valge vares, isegi eurojapsi väikeautod kaaluvad moodsal ajal pea samapalju, kui sajandivahetuse esindustaksod.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
09.11.2022 at 19:57 1 edit. Last edited 09.11.2022 at 19:58 by DevilDeVille
maalo
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
on täiesti normaalne, et see auto 2t kaalub.
LX põlvkonna baasil oli universaal 300C/Magnum, sedaan 300C, Charger ja Challenger. Nad kõik kaalusid 2t. Magnumi tühimass oli ka 1900 ja peale. Volvo puhul oli S/V/C 1997-2001 põlvkonnal samamoodi, C70 oma kahe uksega oli raskem, kui V70. Ometi keegi ei imestanud....
Turvatalad, asjad.. kõik kaalub. :D Kapott on niigi alumiiniumist, vb Challengeril veel midagi. Magnumi puhul tuli ninaotsa hoida nagu oma last, kapott üksi on 1200 euri...

Kui 6.4 tundub kindlustusmaksena overkill, siis 5.7R/T on sama hea, kõik sõltub milleks autot vajatakse. Rehvidest saab lahti ka 254kW variant. Klapipesad kukuvad alla ka 6.4. Pole vahet, mida pidada. Kulu on suht ühte auku ja üpris madal. Kaskoteema on väga individuaalne, samamoodi on mul 239 ameerika kW aastas vaid 43 eurot, samas kui subaru 66kW eest küsis Ergo 770 euri aasta. Iga selts annab omadel tingimustel, eeldusel, et pole Salvage title, see ei meeldi kuskil ametiasutuses. Viimati tuli auto viia Saksamaale TÜVi, et saada seal paberid korda, ometi polnud autol mitte midagi viga, aga MNT büroo keeldus ja peale esinduses käimist ja sillaseadete kontrolli tuli tee Saksamaale võtta. Palju aega, km ja raha hiljem, on auto arvel kenasti.
09.11.2022 at 19:58 1 edit. Last edited 09.11.2022 at 19:59 by maalo
charger
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
A6 Allroad, mis on suuresti alumiiniumist, kaalub ikkagi tühjalt 2145kg
See tirts alla 2t on täitsa tavaline üle 5m kerega auto kohta, ei saa võrrelda meeter lühema kerega autode klassis.
11.11.2022 at 12:37
max
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
quote:
Rainer:
Kiirendus on 5.7 vs 6.4 puhul 5.4s vs 4.5s
Kas see on 0-100 km/h? Üsna optimistlikud, eriti veel kui slikke ja kiirendusrada ei kasuta. Tänaval võib sekundi julgelt otsa panna, ma pakun.
11.11.2022 at 14:43
charger
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
quote:
max:
quote:
Rainer:
Kiirendus on 5.7 vs 6.4 puhul 5.4s vs 4.5s
Kas see on 0-100 km/h? Üsna optimistlikud, eriti veel kui slikke ja kiirendusrada ei kasuta. Tänaval võib sekundi julgelt otsa panna, ma pakun.
Miks ta optimistlik on? 2007 Charger SRT8 tegi oma 6.1L mootoriga ka 10Hz GPS+RaceChrono järgi alla 5 sek sajani. Tänavarehviga ja tavalisel asfaldil. Tõsi, alati ei õnnestunud pidamise piiri ära tabada :)
11.11.2022 at 14:50 1 edit. Last edited 14.11.2022 at 13:09 by charger
max
Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.
quote:
charger:
quote:
max:
quote:
Rainer:
Kiirendus on 5.7 vs 6.4 puhul 5.4s vs 4.5s
Kas see on 0-100 km/h? Üsna optimistlikud, eriti veel kui slikke ja kiirendusrada ei kasuta. Tänaval võib sekundi julgelt otsa panna, ma pakun.
Miks ta optimistlik on? 2007 Charger SRT8 tegi oma 6.1L mootoriga ka GPS järgi alla 5 sek sajani. Tänavarehviga ja tavalisel asfaldil. Tõsi, alati ei õnnestunud pidamise piiri ära tabada :)
Kui keegi ette näitab, siis muidugi usun.

edit: Kui keegi Tartus kinnitada tahab, toon mõõteseadme ise kohale.
11.11.2022 at 14:52 1 edit. Last edited 11.11.2022 at 14:58 by max
tqhq.ee foorum : Autod : Kogu tõde DODGE CHALLENGERi kohta.   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.