Poster |
Message |
Tuulepoiss
|
P1-sc Prochargeri hooldus
Tere
Nädalavahetusel tuli Procharger P1-SC propelleri polt kompressoril lahti ja vaja mõned jupid ( hammasratas suur, võll/väiksem hammakas, Abec-7 laagrid, simmerid) tellida ja paikka panna.
Kas keegi teab kes kompressoreid remondib hooldab ka Tallinna kandis või on kellelgi mingeid juppe juba olemas seismas riiulisNo file was uploaded. ?

Kristo
5113699
____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4 |
11.07.2022 at 10:41 |
1 edit. Last edited 11.07.2022 at 10:41 by Tuulepoiss
|
Peeter82
|
P1-sc Prochargeri hooldus
Erkki Engineering peaks ikka hakkama saama.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
12.07.2022 at 16:09 |
|
Tuulepoiss
|
P1-sc Prochargeri hooldus
Tere
Ise küsin, ise vastan.
Sai siis American Beautyst leti pealt näidis kompressori korpust möödaminnes uuritud ja tundus et näidis korpuse sees ka võllid kõik olemas ja mingi komplekt laagreid ja tihendeid ka on. Algul tahtsin sisu ainult omandada kuid siis sai kogu komplekt ostetud.
Kõige olulisem tihend (output shaft seal) on jäetud panemata külge, sest ka kiri suurelt kompressoril et DISPLAY.
Sai tihendid, (input sahft seal, output sahft seal, korpuste vahel käiv tihend) ka tellitud www.superchargerrebuild.com nimelisest kohast koos järgmise D1-sc propelleriga.
Lisaks tuli vanalt korpuselt õlivarda katteplekk ümber tõsta ja kolm ava (pildil ka näha kuuskantide otstega) 8mm stutsidega sulgeda.
Õlipump (saeketas paremal) tuli ka ümber tõsta vana pealt , puhastada ja teritada hambad.
Siis kõik 6 kuullaagrit, 2 võlli, 3 tihendit kokku panna.
Output sahft seali jaoks tuli vasktorust rakis teha et tihendi kael õiget pidi jääks korpuse poole kaldu paigaldades.
Jama tuli muidugi uue liiga suure avaga propelleriga mis nüüd läks ilma kuuma andmata võlli peale. Kõik eelnevad kolm propellerit käisid kuumaga peale ja maha.
Müüjaga veel toote ümbervahetus arutelu käib, et kes ikka praak toote müüs või näpuvahel propelleri ava 0,1 mm suuremaks puuris.
Muidu kokku kompressor sai ja ka võistlusel (AmeerikaAuto EDRA Finals 2022 28.08.2022) testitud- puhus 5 PSI asemel nüüd 12 PSI d välja peale viimast silindrit tagaseinast mõõtes.
Nüüd võib öelda, et Oru Motorsi Kerdiga 1 kompressor lahti võetud ja juhendamise abil kokku pandud ning siis iseseisvalt järgmine lahti võetud ja kokku pandud.
Et kes Eestis analoogset rihm kompressorit lahti võtab ja remondib siis võib helistada, saan näpunäiteid jagada kuni on veel meeles.    
____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4 |
29.08.2022 at 22:45 |
1 edit. Last edited 29.08.2022 at 22:51 by Tuulepoiss
|
|