register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : P1-sc Prochargeri hooldus  
Poster Message
Tuulepoiss
  
P1-sc Prochargeri hooldus
Tere

Nädalavahetusel tuli Procharger P1-SC propelleri polt kompressoril lahti ja vaja mõned jupid ( hammasratas suur, võll/väiksem hammakas, Abec-7 laagrid, simmerid) tellida ja paikka panna.

Kas keegi teab kes kompressoreid remondib hooldab ka Tallinna kandis või on kellelgi mingeid juppe juba olemas seismas riiulis
No file was uploaded.
?



Kristo

5113699

____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
11.07.2022 at 09:41 1 edit. Last edited 11.07.2022 at 09:41 by Tuulepoiss
Peeter82
 
P1-sc Prochargeri hooldus
Erkki Engineering peaks ikka hakkama saama.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
12.07.2022 at 15:09
Tuulepoiss
  
P1-sc Prochargeri hooldus
Tere

Ise küsin, ise vastan.

Sai siis American Beautyst leti pealt näidis kompressori korpust möödaminnes uuritud ja tundus et näidis korpuse sees ka võllid kõik olemas ja mingi komplekt laagreid ja tihendeid ka on. Algul tahtsin sisu ainult omandada kuid siis sai kogu komplekt ostetud.

Kõige olulisem tihend (output shaft seal) on jäetud panemata külge, sest ka kiri suurelt kompressoril et DISPLAY.

Sai tihendid, (input sahft seal, output sahft seal, korpuste vahel käiv tihend) ka tellitud www.superchargerrebuild.com nimelisest kohast koos järgmise D1-sc propelleriga.

Lisaks tuli vanalt korpuselt õlivarda katteplekk ümber tõsta ja kolm ava (pildil ka näha kuuskantide otstega) 8mm stutsidega sulgeda.
Õlipump (saeketas paremal) tuli ka ümber tõsta vana pealt , puhastada ja teritada hambad.

Siis kõik 6 kuullaagrit, 2 võlli, 3 tihendit kokku panna.

Output sahft seali jaoks tuli vasktorust rakis teha et tihendi kael õiget pidi jääks korpuse poole kaldu paigaldades.

Jama tuli muidugi uue liiga suure avaga propelleriga mis nüüd läks ilma kuuma andmata võlli peale. Kõik eelnevad kolm propellerit käisid kuumaga peale ja maha.

Müüjaga veel toote ümbervahetus arutelu käib, et kes ikka praak toote müüs või näpuvahel propelleri ava 0,1 mm suuremaks puuris.

Muidu kokku kompressor sai ja ka võistlusel (AmeerikaAuto EDRA Finals 2022 28.08.2022) testitud- puhus 5 PSI asemel nüüd 12 PSI d välja peale viimast silindrit tagaseinast mõõtes.

Nüüd võib öelda, et Oru Motorsi Kerdiga 1 kompressor lahti võetud ja juhendamise abil kokku pandud ning siis iseseisvalt järgmine lahti võetud ja kokku pandud.

Et kes Eestis analoogset rihm kompressorit lahti võtab ja remondib siis võib helistada, saan näpunäiteid jagada kuni on veel meeles.



____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
29.08.2022 at 21:45 1 edit. Last edited 29.08.2022 at 21:51 by Tuulepoiss
Tuulepoiss
  
P1-sc Prochargeri hooldus
Täiendan teemat,

1) Sai peale remonti 2022 suvel hooaeg lõpuni sõidetud ja tekkis imelik undamine prochargeri sisse.

Sai lahti võetud ja sisend võlli( rihmratta pool) tihend mis oli www.superchargerrebuild.com ist ostetud.
tihend oli pikuti pooleks rebenenud. Pildil parempoolne

Üks pool oli võlli küljes vedruga paigal, teine pool oli korpuse küljes ja korpus musta plastiku narmaid täis. Et kas müüakse Euroopasse siis vananenud rabedaid tihendeid mis kuuma ei kannata või mingi muu jama?

Sai see tihend Varsonist tavalise (ühekihilise) kummitihendi vastu vahetatud ja peab siiamaani ( 2 võistlust).

Väljundvõlli ( tiiviku pool) tihend (PTFE/Viton hybrid output shaft seal) lekkis eelmine suvi selle vahetasin ka kevad 2023 ära. pildil siis vasakpoolne. Tihendi välimine pool on üks kummisegu "PTFF" ja sisemine pool "Viton" on teine kummisegu kui ma õieti aru sain.
Välimine tihendi segu oli samuti kummist narmasteks muutumas , sisemine tihendisegu tundus normaalne.

Igaljhul vahetasin selle ka ära kuna olin tellinud eelmine aasta 3 tk.

Ilmelik hääl ka kadus prochargerist ja oletasin et viga leitud.


2) Peale Selle nädalavahetuse Ameeria Auto EDRA Nationals 2023 Haapsalu võistlust prochargeril jälle hääl sees. Sai eile lahti võetud. Selgus et õlivarras näitab et õli on normis korpuses kuid kui õli välja valasin oli alles ainult 3 untsi 6 st untsist.

Nüüd juba kõrisevad sisend võlli laagrid 6206 d ilmselt õlipuudusest ja need ka häält tegid. Vaja laagrid vahetada ja kokku panna, et siis õlileke tuvastada.

3) Propelleri müüja oma viga ei tunnista, kuid on nõus ümber vahetama kui saadan vana tagasi. Ise nagu ei taha saata propellerit usasse ja siis oodata et äkki saadavad uue. Ehk kui talvel võtan ette.

4) Küsimus ka ainult neile kes on kursis, kas on ka mõnda muud kummitihendit olemas mis võiks 60 000 rpm pöörleva võlli ümber paigal püsida ima murenemata suurusjärk 80 C kraadis kuumuses ja õli kinni hoida PTFF/Vitoni asemel?

Üks kahtlus tekkis kas asi ikka tihendis ikka asi või kolmes stutsi avas mis äkki lekivad propelleri all korpuses mis sai korpust tihendades suletud keermeliimiga. Vaja reaalselt testida ja uurida.

____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
04.07.2023 at 11:12 1 edit. Last edited 04.07.2023 at 11:13 by Tuulepoiss
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : P1-sc Prochargeri hooldus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.