2024 MustangHobusepildid peaks suuremad olema, muidu võib mingi Skoda taksoga segi minna
Ekraan peaks ka veel suurem olema sest muidu äkki kisub esiklaas ja väljas toimuv tähelepanu endale.
"More on that handle in a moment, but these new digital displays utilize the Unreal Engine 3D to deliver customization and control features that are straight out of the gaming world. In much the same way you might customize a character or vehicle in a game, you can do the same with the 2024 Mustang."
Ma vist räägin kogu foorumi nimel kui võtaks selle kokku kahe sõnaga:
2024 Mustangkas just konservatiivne uuendus...
vana hea manuaalne seisupidur muutus elektriliseks aga Ken Blocki soovitusel on see elektriline kang "drift handle" ning kellaploki saab muuta Foxbody kellaploki sarnaseks, kes old-schooli hindavad... No seegi hea, et see jõuetu hingamisaparaadiga R4 ära kaotati. Täiesti mõttetu õlijoodik ja peavalu.
Ja no kuigi praeguse kere baasil, siis väidetavalt 85% autost on ikkagi uus. K.a Torsen tagadiff ja jutud. Igatahes meeldib.
Mitte nagu euroopa autotootjad, kes on CO2 päästuga nii ära kägistatud, et iga vähegi bensiini rüüpava 180kW auto tootmiseks peab tootma 75 elektriautot, et saada CO2 keskmine pääst alla nõuete...
quote:madis: Hobusepildid peaks suuremad olema, muidu võib mingi Skoda taksoga segi minna
Ma vist räägin kogu foorumi nimel kui võtaks selle kokku kahe sõnaga:
Fuck. Off.
Madis presidendiks !
____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
Ekraan peaks ka veel suurem olema sest muidu äkki kisub esiklaas ja väljas toimuv tähelepanu endale.
"More on that handle in a moment, but these new digital displays utilize the Unreal Engine 3D to deliver customization and control features that are straight out of the gaming world. In much the same way you might customize a character or vehicle in a game, you can do the same with the 2024 Mustang."
Ma vist räägin kogu foorumi nimel kui võtaks selle kokku kahe sõnaga:
Fuck. Off.
Mitte, et ma ei nõustuks, et megaekraanid igal pool on tobedad ja tähelepanu hajutavad, kuid eks asi on selles, et need ekraanid on standardiseeritud - sama kräpp läheb külge pea kogu line-upile. Ehk siis omahind tootmisel odavam, kui igale autole eraldi kelladeplokk teha.
Teine asi on see, et kes tahab V8 mootoriga, räuskavat ja perutavat autot, ostab ta olenemata ekraanidest, sest valik on enam-vähem kolme ameeriklase ja mõne sakslase vahel. Aga kes lepib mingi lahjema mootorivariandiga, see hakkab vaatama, et tema nutitelefon ühenduks mugavalt (sh carplay), kõike saaks muuta ekraanilt intuitiivse käeviipega ja sellise kliendi jaoks on igasugune "old-school tech" välistatud. Kõik peab olema nutikas ja moderne. Teie keegi ei jätaks ju selle ekraanide rohkuse pärast ometi V8 autot ostmata? Kui muid valikuid pole...
Kerekuju on nagu mingi jo... KIAl või teslal, kõrge jura. Absurd
Ja see ekraan on nagu narva taksojuhi opelis.
Ja miks sel 4 ust on ?
Põhimõtteliselt on vaja peitlit, sellega saab hobuse ära kangutada. Ja järelejäänud raibe tuleb müüa maha mõnele idioodile nimetusega "elustiiliauto" ehkki me ei tea mis kuradi elu see on.
2024 MustangKes imalast lobast ja sähvivast pildist ei hooli, siis 14 min pikkuse video kokkuvõte on see, et tehti GT3-st inspireeritud Mustang GTD, mis sõitis Nürnburgringil 2-3 sek alla 7 min. Ma ei saanud aru, kas see on one-off või läheb seeriasse.
2024 MustangSuvel sai seda ise nähtud, väga ägeda väimuse ja tehnikaga masin ! Ja kiire hoolimata peaaegu 2 t. kaalust koos juhi ja vedelikega. Kaalu arvestades tegu pigem kollektsiooni/näituseautoga kui RS Porsche sarnase tänavalegaalse rinkapilliga.
Kuna neid tehakse vist ainult 1000 siis selle koguse müügiga vaevalt probleemi tekib.