register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : GMC Savana 2006 5,3 400A generaator  
Poster Message
xcad
GMC Savana 2006 5,3 400A generaator
https://www.mechman.com/alternators/chevrolet/astro/4-3l/1987-1995/400-amp-alternator-for-left-mount-cs-130/
Bussile oli pandud 400A generaator. Erinevus originaalist on veorulli 10mm väiksem diameeter ja seoses sellega suuremad pöörded. Probleem on selles, et suurematel tarbimistel ~150A lülitub välja mingiks ajaks, siis aga lülitub tagasi. Pinge on tal natuke kõrgem 14,8 - 14,9V. Sai pandud tagasi 150A originaal generaator ja samuti ~100-120A lülitub mingiks ajaks välja. Masinal on 2 akut, starter aku 100ah ja kuudi aku 178ah. Mõlemat ühendab kokku 250A relee ja 35 ruudune kaabel. Kumbki generaator ei anna üle 100A pidevat laadimist. Tundub nagu mootori aju juhiks, sest aku kompuuter näitab kuni 400A laadimist & tühjendamist, lisaks pingeid mõlemal akul ja kuudi aku järgijäänud mahutavust.
Kas kellelgi on tekkinud analoogseid probleeme. Minul on soojuspump mis läbi inverteri tarbib 90-120A ja seoses sellega ongi probleem. Eeldan, et 400A generaator kannatab pidevalt ~250A laadimisvoolu ja sellest mulle piisaks.

____________________________
xcad
22.08.2023 at 22:57
v6sa
GMC Savana 2006 5,3 400A generaator
Kas laadimise ajal on mõlemad akud paralleelis järel?

Kas genekas on väljalülitumise ajal kuum ka?
23.08.2023 at 07:47
xcad
GMC Savana 2006 5,3 400A generaator
quote:
v6sa: Kas laadimise ajal on mõlemad akud paralleelis järel?

Kas genekas on väljalülitumise ajal kuum ka?

Jäigalt paralleelis 250A relee ja 35 ruuduse kaabli kaudu. Relee mähis saab toite tagumiselt akult, kui kaob laadimine siis tagumise aku pinge langeb ja relee kukub välja. Proovisin ühendada akusid paralleeli veoki 70 ruuduste käivituskaablite kaudu, täpselt sama. Pinge langeb alla 10V ja siis ikka inverter kukub välja. Inverter on siinus 3000W ehk 2000W peaks pidevalt kannatama, lisaks on sundjahutusega ja vaba õhuruumiga. Genekas ei ole kuum vaid nagu töötaval autol ikka. Ka külmal ajal kui kõik on - kraadides on sama lugu (mäletamise järgi aga vajab üle kontrollimist!). Tekib selline tunne, et generaator on välise juhtimise all, nii 150A kui 400A?

____________________________
xcad
23.08.2023 at 08:44
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : GMC Savana 2006 5,3 400A generaator  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.