| Poster | Message | 
  
	    |  kadjakas 
 |  grand cherokee disla et kas keegi oskab lähemalt rääkida?pean silmas 96a. on vist lausa kaks diislit?
 | 
	
	  | 25.04.2003 at 20:38 |  | 
    
  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  grand cherokee disla OT sorry, aga alati on tore tervitada sellise usernamega inimest
   
 ____________________________
 KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
 :evil
 | 
	
	  | 25.04.2003 at 20:45 |  | 
    
  
	    |  Daniel 
   |  grand cherokee disla 
 quote:tavaliselt ikka yks mootor autokohta .... aga mine Sa neid jeebuinsenere teakadjakas: et kas keegi oskab lähemalt rääkida?pean silmas 96a. on vist lausa kaks diislit?
 
  sorry OT
 | 
	
	  | 25.04.2003 at 20:48 |  | 
    
  
	    |  ammi 
   |  grand cherokee disla http://www.connet.fi/su/uutiset/0003/0327jeep.html
 | 
	
	  | 25.04.2003 at 20:54 |  | 
    
  
	    |  Marco 
 |  grand cherokee disla Peast täpselt ei mäleta, aga 96 oli vist veel 2,5 diisel. Jõuetu, pole eriti vastupidav, mürarohke - meelde jäänud sellised arvamused. Hilisem 3,1 on küll võimsam , kuid vilets ikkagi - see Iveco päritolu ja hirmus mürarohke, veoka mootor... Ka 2,5 oli euro (Iveco?) päritolu.
 
 
 | 
	
	  | 25.04.2003 at 21:39 |  | 
    
  
	    |  rai 
 |  grand cherokee disla 96 ainult üks diisel mootor(2,5) oli, 3,1 tuli 99mudeliaasta autodele, 2,7 alates 2002aastast
 
 2,5 diisel mootoriga grand on Eestis rariteet, neid peaks alla 10 siinmaal olema
 | 
	
	  | 26.04.2003 at 08:36 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  grand cherokee disla 
 quote:rai:2,5 diisel mootoriga grand on Eestis rariteet, neid peaks alla 10 siinmaal olema
 
 Kui mu mälu ei peta, siis CAR paigutas selle oma ajal kõige kehvemate UK's müüdavate autode nimekirja ja kommentaar oli, et mootor rikub täielikult muidu suht. mõistliku masina.
 
 Eks see ole muidugi Inglise autoajakirjaniku arvamus...
 | 
	
	  | 26.04.2003 at 08:58 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  grand cherokee disla Austria tehases paigaldati mingeid Itaalia mootoreid(VM Motori).
 
 USA's neid ei müüdud, seepärast vist Chilton neid ei kajastagi ?
 | 
	
	  | 26.04.2003 at 09:36 | Last edited 26.04.2003 at 09:42 by peep (Moderator) | 
    
  
	    |  urmas 
 |  grand cherokee disla Chilton'si andmetel ei paigaldatud tehase poolt Jeep Wagoneer/Comanche/Cherokee -le diiselmootoreid aastatel 1988-1998. 1985-1987 oli kasutusel 2.1 liitrine diisel Renaultilt. Mootori võimsus oli 85hp.
 
 1996 oli mootorivalikus 2.5, 4.0 ja 5.2 liitrised bensumootorid. 1997 lisandus 5.9L mootor.
 | 
	
	  | 26.04.2003 at 09:37 |  | 
    
  
	    |  kadjakas 
 |  grand cherokee disla nii et siis disla grannil on sita maik man.äkki keegi hea mees räägib siis benamootoritest mõne sõnaga ja siis ,et kas enne 96 masin on sitem kui peale. asi ise meeldib, a sitaks palju on pikki otsi sõita - suure benamootoriga hakkab vististi pikapeale rahakotti tapma.
 | 
	
	  | 07.05.2003 at 20:40 |  | 
    
  
	    |  vkx 
   |  grand cherokee disla Search abiks, siin on Cherodest küllalt juttu olnud ja ka vastavaid linke pandud.
 | 
	
	  | 07.05.2003 at 20:47 |  | 
    
  
	    |  Tarmor 
 |  grand cherokee disla Kui on vaja pikki otsi sõita, siis oleks vist 4,0 mõistlikum, sel on kütusekulu mõistlikuse piires. 5,2 V8 on küll kõrval hea kuulata ja muidu ka sõidumõnu, aga kütusekulu natuke valus teema...
 `96-up facelift on ilusam nii seest kui väljast, kuid probleemsed on sillad, -hakkavad undama.Üks põhjuse versioon olevat vist see et silla korpus on alumiiniumist ja pikapeale annavad lihtsalt laagrid järgi, kui õigel ajal ära ei vaheta on hiljem lisaks laagritele ka ring&pinioni vaja..
 Vanematel grandidel (`93-`95) on sildadega probleeme tunduvalt vähem.
 | 
	
	  | 07.05.2003 at 20:58 |  | 
    
  
	    |  kadjakas 
 |  grand cherokee disla palju see neljane maanteel reaalselt võtab? olen enne kuskilt kuulnd, et neljane pidavat kestma paremini, on tõsi see? neljased on vist lülitatava veoga - siis laredo?ehk kannatab sellega ka ökotada.või mis?
 | 
	
	  | 07.05.2003 at 21:13 |  | 
    
  
	    |  pärdik 
 |  grand cherokee disla terekest!Maanteel ei võta v8 väga palju mdagi.Mul on 5.9 ja maanteel saab 12l sajale hakkama küll(kuskil 110 ga).Linnas on vähe hullem 16 sajale.Kui väga hellitada gaasiga siis saab natsa vähemaga ka hakkama.Mina sõidan kuskil 4000 km kuus ja ei ole häda midagi.Ma panen küll 1000 krooni kuus rohkem kütte peale, see eest aga remo peale ei läha suurt midagi(sõbral on disla patrol ja kogu aeg kukkub midagi küljest ära.)mina soovitaks küll v8 -t.
 | 
	
	  | 07.05.2003 at 21:27 |  | 
    
  
	    |  BENBEN 
   |  grand cherokee disla Kle kadjakas, mis ullu juttu sa nende vedude lülitamisega räägid, kesse asfaldil sõites siis sillalülitust näpib, ainult see kel rahaga midagist peale pole akata, kuiva ja kõva maa peal sõidatakse ainult tagaveoga ja seal pole ökonoomitada midagi. Offroadi mehed räägivad näiteks Wrangleri puhul, et 2,5-ne võtab pea samapalju kui 4,0. Aga mootori kestvus läeb 4-se kasuks. Cherokee vähe suurem ka, eks seal ole vahe tuntavam. Alla 4L pole mõtet. Arvutusi tehes tundub, et mul tuleb keskmiseks kuluks kuskil 13-14L ja massinal mootor 2,5. Aga Wrangler on vähe kergem kui Cherokee.
 | 
	
	  | 07.05.2003 at 22:32 |  | 
    
  
	    |  79capri 
   |  grand cherokee disla 
 quote:kadjakas: palju see neljane maanteel reaalselt võtab? olen enne kuskilt kuulnd, et neljane pidavat kestma paremini, on tõsi see? neljased on vist lülitatava veoga - siis laredo?ehk kannatab sellega ka ökotada.või mis?
 
 Kui vene keelt oskad soovitan seda lugeda:
 http://www.jeep.auto.ru
 
 | 
	
	  | 08.05.2003 at 08:02 |  | 
    
  
	    |  urmas 
 |  grand cherokee disla 
 quote:Seal üks Fedja kirjutab väga tabavalt: Kaif V8 mootorist on suurem, kui $200 aastas ökonoomiat diiselmootoriga. Üks teine Kuliibin jälle õpetab, mitu elektroonset kilomeetrilugejat autol on, kus nad paiknevad ja kuidas neid kruttida õnnestub.79capri: Kui vene keelt oskad soovitan seda lugeda: http://www.jeep.auto.ru
 
 
 
 Tegelikult väga hea sait.
 | 
	
	  | 08.05.2003 at 21:53 |  | 
    
  
	    |  kadjakas 
 |  grand cherokee disla ma ei tea, kas tänada või hoopis kurjustada.tibla jeebi-lehekülg oli vägagi hariv a need roelise orvis`e pildid ei lase magada. olen kahte sellist eestis näind a need ei old pooltki nii korralikud seest.oi jah oi jah,isegi õlu ei lähe enam alla...
 | 
	
	  | 09.05.2003 at 18:46 |  | 
    
  
	    |  urmas 
 |  grand cherokee disla Ära põe, Grand Cherokee pürgib täiuslikkuse poole. Osa sellest, mis '96 kuulus Orvis paketti, oli '97 juba põhivarustuses. Ca 5.a sõitnud Grandidel on kogu see nodi omanike poolt peale laotud, aga turuhind on ikkagi kõigil sama.
 | 
	
	  | 09.05.2003 at 22:49 |  | 
    
  
	    |  reimo 
 |  grand cherokee disla Ostsin just 4,0 Laredo, pole veel paaki tühjaks sõitnud, aga müüja (naaber) ütles, et suvisel ajal tagaveoga sõites tuli maanteel ca 10l/100km, talvel neliveoga paar liitrit rohkem. Seega kui pikad otsad plaanis, vaata kindlasti sellise jaotuskastiga versioon, kus 2WD olemas.
 Osadel pole aga püsivat 4WD mis talvel hea sees pidada.
 Limited on kõik ilma 2WD võimaluseta.
 
 ____________________________
 Grand Cherokee ´93 - müüdud
 Grand Cherokee ´12
 | 
	
	  | 12.05.2003 at 12:26 |  | 
    
  
	    |  79capri 
   |  grand cherokee disla 
 quote:reimo: Ostsin just 4,0 Laredo, pole veel paaki tühjaks sõitnud, aga müüja (naaber) ütles, et suvisel ajal tagaveoga sõites tuli maanteel ca 10l/100km, talvel neliveoga paar liitrit rohkem.
 
   talvel tuleb ikka 14-16. | 
	
	  | 12.05.2003 at 15:23 |  | 
    
  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  grand cherokee disla Kas mitte 2WD jaoks ei panda esisilla otsa mingid muhvid/lülitid, mida siis manuaalselt oma pisikeste valgete kätega keerata?
 
 ____________________________
 KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
 :evil
 | 
	
	  | 12.05.2003 at 15:34 |  | 
    
  
	    |  reimo 
 |  grand cherokee disla 
 quote:A selle eest ei pea labidat kaasa vedama79capri:
 quote:reimo: Ostsin just 4,0 Laredo, pole veel paaki tühjaks sõitnud, aga müüja (naaber) ütles, et suvisel ajal tagaveoga sõites tuli maanteel ca 10l/100km, talvel neliveoga paar liitrit rohkem.
 
   talvel tuleb ikka 14-16. 
  Mul igapäevane töölesõit ca 45km edasi-tagasi, seepärats suvine 2WD variant hea.
 
 ____________________________
 Grand Cherokee ´93 - müüdud
 Grand Cherokee ´12
 | 
	
	  | 12.05.2003 at 15:42 |  | 
    
  
	    |  urmas 
 |  grand cherokee disla 
 quote:Uuematel Cherokeedel selline võimalus puudub. Vanemate kohta ei tea öelda.Vanaisa: Kas mitte 2WD jaoks ei panda esisilla otsa mingid muhvid/lülitid, mida siis manuaalselt oma pisikeste valgete kätega keerata?
 
 
 | 
	
	  | 12.05.2003 at 19:04 |  | 
    
  
	    |  tfr 
   |  grand cherokee disla 
 quote:Eesti keeles on nende asjade nimi manuaalselt lukustatavad rummud, inglise keeles manual locking hubs.urmas:
 quote:Uuematel Cherokeedel selline võimalus puudub. Vanemate kohta ei tea öelda.Vanaisa: Kas mitte 2WD jaoks ei panda esisilla otsa mingid muhvid/lülitid, mida siis manuaalselt oma pisikeste valgete kätega keerata?
 
 
 
 Standardvarustuses Cherokeel jah ei ole, aga need sillad seal all peaks piisavalt standardsed olema, et suvaline suurem kolmanda partei tegija (üks suurimaid on näiteks SuperWinch) neid pakuks.
 
 Frontera omamise ajal loetud Isuzu-foorumis said tegelased ikka märkimisväärseid kütusekuluvahesid (2-3l maanteel) nende installimisega. On ikka vahe, kas esimesed rattad veerevad vabalt või ajavad silda ja kardaani kuni vahekastini ringi.
 | 
	
	  | 12.05.2003 at 19:30 |  |