register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused   1 2 3 4  
Poster Message
Jackson
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Tore üritus ja väga teretulnud. Suured tänud kõigile, kes seda võimaldasid täide viia. Ilma Teieta ei avanegi tavakodanikul võimalust oma oskusi ringrajal arendada.

Mis on V-BOX?
01.05.2003 at 22:20
devilc
Moderator
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
V-BOXi stardijoon oli täpselt samas kohas, ajad peaks 100% võrreldavad olema. Minu 0.3 s parem tulemus on seletatav puhtalt parema sõiduga, sama ka Aarnel, kes teiseks V-BOXi sõiduks rehvid rohkem täis pumpas ja kiitis, et hoopis parem oli sõita.
01.05.2003 at 22:23 Last edited 01.05.2003 at 22:24 by devilc (Moderator)
peep
 
Moderator
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
quote:
Jackson:Mis on V-BOX?

http://www.racelogic.co.uk/vbox/index.html

Seda oli võimalik kasutada, a'100 eeku sõit. Kes seekord ei proovinud siis järgmine kord soovitan kindlasti. Kui oma graafikud kätte saan eks siis riputan siia ka üles (kui oskan).
01.05.2003 at 22:28
Lembit
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Tänud korraldajatele.
Oli tore spordipidu. Tulemused tagumises otsas ettearvatavad :D
01.05.2003 at 22:34
devilc
Moderator
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
quote:
peep:Vboxi andmete põhjal tundub, et kui saaks Camarole mingi pidavama rehvi alla, siis oleks temaga päris kole sõita - sirge kiirused olid STi'ga võrreldes kõvasti paremad...
Numbreid ka mäletad? Aarne STI'l oli sirge lõpuks 162-163 km/h, mul 10 km/h vähem. Sul?
01.05.2003 at 22:38 Last edited 01.05.2003 at 22:38 by devilc (Moderator)
peep
 
Moderator
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
172+ siis kui teelpüsimine ei olnud probleem ja 174+ siis kui tuli korraks parempoolsetega mullal käia.:)
01.05.2003 at 22:42
PlyVal64
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
quote:
peep:
quote:
-ollo-:Tulemus ka enamvähem OK, 15" tänavarehvi ja vana uimase pereauto kohta.
:lol - tore, kui inimesel on huumorimeelt, lisaks sõiduoskusele. Milline see hea tulemus peaks olema ? :D
Eriti lahe on vaadata absoluutselt tänase sõidu esimest ringi, mis veel päris "ujuval" rajal sõideti. Ollo, nii "möödaminnes", lajatas päeva sissejuhatuseks 45.375 :) Üldse tundub, et märg rada Subarusid eriti ei seganud.
Aga tore päev oli. Oleks võinud uut sporti harrastada, tuulegrillimist.
01.05.2003 at 22:47
vkx
 
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Üritus oli väga 5, tänud ka minu poolt korraldajatele! Oma sõiduga ja ajaga olen ka igati rahul, see oli siis esimene kord kuskil aja peale sõita oma diisel Volvoga. Raske ikka on, kurivaim, eriti nina, teravamates kurvides on Volvo päris tugevalt alajuhitav ja tahab otse minna. Oma oskused ja ajad aga paranesid iga sõiduga, parim aeg saigi sõidetud viimases sõidus. Suurim kiirus tagasirgel oli 140km/h, võibolla paar kriipsu üle, enne kui tuli hakata vasakuks kurviks pidurdama. Seal kurvis juhtus ka ainuke väljasõit, üritasin mingit Peugeot`i kinni püüda aga sattusin vähe hoogu ja kiirus sai vähe suur selle kurvi jaoks ning et vältida võimalikku rehvi lõhkumist teraval asfaldi serval lasingi masinal otse murule minna. Seda kõige viimast teravat vasak kurvi võtsin ka esimesed 2-3 sõitu liiga agressiivselt ja hoogsalt aga hiljem üritasin ikka enne kurvi hoo maha pidurdada ja asja rahulikumalt võtta, et kurvis ei peaks maadlema alajuhitavusega ja paistis, et lõpupoole hakkas asi ka välja tulema. Seda S-i sai ka algul ikka ettevaatlikumalt ja piduriga võetud aga hiljem kui sai mingi kindluse tunde kätte, siis sai S-i sisse mindud 3-da käiguga ja täiega, vahepeal korraks natuke gaasi tagasi lastud aga siis uuesti põhja, peaaegu vasaku barjääri peal kurvist väljudes. Kokkuvõtteks siis, oli vägev!!! Millal järgmine OT plaanis on?
02.05.2003 at 02:37
Kaido
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Tänud kõigile, kes korraldusega ametis, üritus oli lahe ja ootan järgmist.
Eriti tahaks tänada kodanik Garfieldi, lühike kursus andis mõnelegi asjale uue tähenduse ja kärpis kõvasti ringiaega. Tänud veelkord. Ise pidin õnnetuseks kolmest jalga laskma, sõita õnnestus vaid kolm setti - järgmine kord olen õhtuni ja alla panen midagi pädevamat kui Galaxie proti lamell (kuigi ausalt õeldes oli see lamell eilse ilma kohta kohe üllatavalt hea).
02.05.2003 at 07:46
raix_
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
VÄGA lahe üritus oli küll. tänaks kah siis korraldajaid, ning kodanik Garfield'i, kes aitas oluliselt sõitu parandada.
taga sirge lõpus 174 km/h? päris hea. mul oli vist kõige parem seal u 149 - 150km/h

ning samuti iga ringiga ajad ning rooli (tee)tunnetus aina paranes.

väga viis:)

oma ajaga võib ilmselt rahul olla. kuigi lihvida oleks veel võinud...
02.05.2003 at 08:10 Last edited 02.05.2003 at 08:34 by raix_
brg
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Omalt poolt ka siis tänud... mõnus oli. Tihend tahab ikka kõvasti veel timmimist saada :D
02.05.2003 at 08:18
riisiveski
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
neid pildistajaid oli peale tfr-i seal veel, kas kellelgi need kuskil maailma avarustes ka levima hakkavad?

____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal.
02.05.2003 at 08:41
ollo
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
quote:
PlyVal64:
quote:
peep:
quote:
-ollo-:Tulemus ka enamvähem OK, 15" tänavarehvi ja vana uimase pereauto kohta.
:lol - tore, kui inimesel on huumorimeelt, lisaks sõiduoskusele. Milline see hea tulemus peaks olema ? :D
Eriti lahe on vaadata absoluutselt tänase sõidu esimest ringi, mis veel päris "ujuval" rajal sõideti. Ollo, nii "möödaminnes", lajatas päeva sissejuhatuseks 45.375 :) Üldse tundub, et märg rada Subarusid eriti ei seganud.
Ärge mind nüüd üle ka kiitke, äkki tekibki veel tahtmine autosse investeerida:D
Hea tulemus oleks see olnud, kui kõik Porsched oleks selja taga olnud, mitte ainult pooled
Märg rada mind isiklikult üldse ei seganud, hea rahulik kulgeda. Nelivedu oli siis kõvasti rohkem abiks (kuivaga viskod pigem segavad sissekeeramist) ja vahe 15"-17" rehvi vahel ei ole ka märjaga nii oluline, pidamist nagunii pole.
VBOXi andmeid oleks küll hea teistega võrrelda, mul oli sirgelõpukiirus stabiilselt 153+-1 (kolmandaga piirajas, vahetada proovisin aga polnud mõtet). Vaesed ämblikud said kõik mootorist kinga.
02.05.2003 at 08:58
raulionu
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Suured tänud korraldajatele ja Garfieldile, kelle õpetus oli suureks abiks.
Loodetavasti on järgmine kord vähem tuult ja rohkem aega :)
02.05.2003 at 09:21
RNT
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Kiitus rajale laskjatele keda tuul ei suutnud minema puhuda, ajavõtjatele ja muidugi initsiaatoritele. Kokku saadud autopark oli tõeliselt esinduslik (mitte küll selle saidi alatooni arvestades). Eilne päev läheb eestimaa ajalukku sellega, et esimest korda oli ringrajal ferrari. VINGE!
Endaga ma rahul ei ole. Ollo-ga ka mitte :) Kuda krt on võimalik nii kiiresti sõita? Ahjaa, rustang ka täiesti käest ära läinud oma autoga. Masendav. Devilc-st saab varsti eesti esimese ringrajakooli omanik-instruktor. Niivõrd väsimatut ringi nühkimist ilma vigadeta ei suuda küll ükski mõistlik mees. Võibolla on viga ka autos, ei tea.
Kas on kellelgi (tqhq admin?) võimalust ja tahtmist tegeleda VBOX-i andmete avaldamise ja analüüsiga? Ehk võiks panna kokku erinevate sõitjate andmed ühele saidile kust saab siis omale tõmmata huvipakkuv data ja analüüsida kes kus kuipalju võitis-kaotas.
02.05.2003 at 09:41
Lancia
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Lahe üritus, tänud. Selgus ka kurb tõsiasi, kui eelmisel aastal praktiliselt mustrita ja tuntavalt kehvema pidamnisega kui uuena - Continental PremiumContact 195/55/15 ikka midagi pidas (aeg 43.152), siis praktiliselt uus, ehk mingi kuu all olnud ja tänava max 2000 km läbinud Dunlop SP Sport 3000 205/50/15 oli ikka väga libe:(
02.05.2003 at 09:49
wax
 
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Väga tore ja mõnus päev oli. Päike paistis ja tuuleke silitas juukseid :D
Respect korraldajatele, vaevanägijatele ja sõitjatele, ilma kelleta seda üritust poleks toimunud :evil Tegin mõned pildid. Järgmine kord jälle :)
02.05.2003 at 09:55
devilc
Moderator
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
quote:
wax:Tegin mõned pildid.
Head pildid! Eriti meeldis see (lisaks saame seda kasutada illustreerimaks, kuidas sõita ei tohi :)):

http://www.zone.ee/torque2003/PICT0060%20copy.JPG
02.05.2003 at 10:23 Last edited 05.05.2003 at 09:06 by peep (Moderator)
rustang
  
Moderator
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Sinna kurvi peaks koonuse vms panema järgmisel korral, ühe sessiooni ajal oli seal näiteks sisekurvis kõvasti mulda rajal.
02.05.2003 at 10:30
Garfield
  
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Lõppkiirustest. Peale ajavõtu lahkumist sai korra selle kollase turbo-Porchega rajal käidud ja omanikule trajektoore tutvustatud. Enne kiiret kurvi oli spidomeetril 175km/h aga vahetult enne pidurdamist ei jõudnud vaadata - ei tahtnud pidurdusmaa märki silmast lasta. Ehk siis tsipa alla 180km/h võibolla...
Muidu oli selle autoga lust sõita - ainuke asi mis häiris, olid vilkuvad lambikesed armatuuris (elektroonilised abimehed andsid enda tegevisest märku). Auto sõidab nagu mõte - ka automaatkast käitub nii, nagu peab ehk alati on see käik sees, mis olema peab. Selle autoga peab olema võimalik alla 40 sekundi aegu sõita ja mitte 39,9 :o).

Järgmise korrani...

Aiaaa...kes tahab elamust saada, peab tõesti Rustangi Mustangiga sõitma. Selle teel hoidmine on esimesel hetkel tõeline katsumus - tegelikult, kui sellega palju sõita - harjud ära ja tekkib tunnetus. Esimesel hetkel tekkib aga tõesti küsimus, kuidas sellega üleüldse (mitte kiiresti) sõita saab.

____________________________
Focus RS
02.05.2003 at 10:31 Last edited 02.05.2003 at 10:48 by Garfield
Ets
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Olin esmakordselt!!! sellise ettevõtmise juures nagu asfaldiringrada! Hilinesin muidugi kõvasti, et asjast üldse ülevaadet saada, aga ka see üürike tunnike, mis ma kohapeal veetsin jättis tunde, et järgmine kord ilusama ilmaga on ettevõtmine veelgi toredam:) Kommentaaridest selgub, et ootamatult tugev tuul sõitjaid ei seganud. Küll aga mind, kui pealtvaatajat! Ikka päris viltu puhus:)
Järgmine kord julgeks ehk juba ka kellelgi kõrval istuda:D
02.05.2003 at 11:04
rustang
  
Moderator
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
quote:
Garfield:kes tahab elamust saada, peab tõesti Rustangi Mustangiga sõitma. Selle teel hoidmine on esimesel hetkel tõeline katsumus
Kahjuks on Garfieldil õigus. Potentsiaalsed põhjused:
1. Roolilatt
2. Bumpsteer (oleks vaja installida vastav "elimination kit" )
3. Pehmed vedrud ja amordid
4. Lahjad tagapidurid
5. Kitsas rehv

Waxi pildilt on näha, et kurvis hoiab autot teel vaid välimine esimene ratas.
02.05.2003 at 11:09 Last edited 02.05.2003 at 11:10 by rustang (Moderator)
PlyVal64
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
quote:
Garfield: Aiaaa...kes tahab elamust saada, peab tõesti Rustangi Mustangiga sõitma. Selle teel hoidmine on esimesel hetkel tõeline katsumus - tegelikult, kui sellega palju sõita - harjud ära ja tekkib tunnetus. Esimesel hetkel tekkib aga tõesti küsimus, kuidas sellega üleüldse (mitte kiiresti) sõita saab.
Nuvat, siin tulebki vahe sisse meeste autodel ja muudel pool-iseliikuritel. Ega asjata V8+RWD "muskelautoks" kutsuta. Oli ju mulgi võimalus Avo kõrval istuda, kui ta neid 42 sek. aegu sõitis(ja kurikahtlane tunne logi vaadates ütleb, et kiireimad tulid just siis. Ma nagu vaatasin kella, et 17.00 me olime rajal). Mõnus võimas müdin, vähe käiguvahetusi, hirmu mittemingit. Pigem igav ja turvaline. "Närvilisust" selles autos küll ei tundunud olevat ja "kvalifikatsiooni" sõites peaks Avo vist 40sek aega suutma sõita - tagakurvidesse jäi püsivalt kasutamata meetreid rajalaiust= mõni km/h kiirust.
Peebu Camaro oli ju pea kogu aja "laperdav", jõud käis rehvidest üle. Nii paistis kaugelt vaadatuna.
02.05.2003 at 11:24 Last edited 02.05.2003 at 11:25 by PlyVal64
Mell
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
quote:
Ajatabelit vaadates torkab silma Melli/Turboroveri ja Rustangi hea esinemine. Hästi sõidetud! Võimsus mängib sellel rajal rolli! (Järgmisel aastal me veel vaatame seda asja ). Lajal on küll napilt eest ära, aga arvestades, et teine, 35 hj nõrgem STI sai tänavarehviga lõpuks kõigest 0.4 s kehvema aja, ehk oleks veel kiiremini saanud?


Sain ka lõpuks mahti kribada ja esimese asjana pean mainima,et kiired ringid mu autoga sõitis sõber nimega Indrek Ein,mitte mina ise.Et siis aupaiste vale inimese pea kohal ei säraks,võib tabelis muudatused ära teha.Ise käisin alguses rajal,aga kuna noore inimesena olid mul eelmine päev ka volbri-tähistamine,siis enesetunne oli nagu oli ja sõitmisest ei tulnud midagi välja...
Aga Ints vähemalt tõestas,et mu auto sõidab küll kui vaja-ainuke asi,mis ta ütles-et mu autol puuduvad absoluutselt pidurid,et seal taga on sekundi jagu kindlasti veel varu.Võibolla on see hea ka kui võõras inimene auto kohta midagi otse välja ütleb,ise olen selle koha pealt kogu aeg üritanud silma kinni pigistada ja ainult lisahobuste peale mõelnud :) Jah,kuigi aasta alguses mõtlesin suuremate pidurite peale vahepeal,aga IMS tehniline juhend lükkas selle mõtte kaugele tulevikku esialgu,eks siis nüüd peab ikka midagi ette võtma.
Muidu oli igati väärt üritus,silmailu käis rajal rohkem kui rubla eest...enda meeldis vaadata veel,kuidas Peep oma Audiga päris kenasti liikus,kohati tundus isegi et kiirendab paremini kui Rover,siis Devilci igati veatu sõit,muidugi sinine Subaru(seda on ka ajatabelist näha..) .
Minu poolt siis kah SUURED TÄNUD korralduse poole eest ja loodab,et järgmine kord saab ka ise normaalset sõitu ette näidata.

____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0
02.05.2003 at 12:55
Garfield
  
Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused
Kõigile sõitjatele. Mille kallal sõitjad võiksid vaeva näha ja harjutada.
1. Enamusel kipub kurvide sisekülgedesse palju ruumi jääma - ehk kasutamata ala, sama on vahel ka välisäärega - 1m on enamusel varuks.
2. Täpne sõit - ehk püsimine õigel trajektooril. Hea on öelda, aga sõitma peab peaga. Võtmesõnad on konsentreerumine ja meelde jätmine - 5 ringi ja kõik erineval trajektooril - see näitab, et sõidetakse ühte kurvi ja kui see hästi läbitud sai, tekkib mõnulemise koht - aga järgmine kurv on juba tulekul ja pidurdusmaa või sellele sättimine hiljaks jäänud. Mina sõidan tavaliselt 1 aste ette, ehk mõtlen alati järgmisele elemendile ja püüan hetkel läbitava elemendiga ennast nagu järgmise jaoks "ette valmistada", et mul oleks järgmisesse elementi jõudes maksimaalne võimalus (auto asend, kiirus jne). Ja kurvikompleksides peab ette mõtlema 2 või 3 elementi...
3. Trajektoore õppige linnaliikluses - igatsugu kurvid ja keerutamised - võtke teekatte märgistuse välisäärde, siis roolid sujuvalt kurvi sisse ja rooli korrigeerimata kogu kurv läbi nii, et sisekurvis rattad äärekivi/teekatte joone juures ära käivad. Kurvist väljudes sujuvalt rooli järgi ja jälle välisäärde. Eriti hea on neid elemente harjutada seal, kus iga päev sõidad - ehk endale tuntud kurvid. Kiirus ei pea seejuures üldse suur olema - legaalsest täiesti piisab. See annab lõpuks tulemuse, kus õige trajektoori valik muutub kiiremaks - saabudes suvalisele ringrajale võib peale 3-4 ringi juba kiirust tõsta ja hakata juba nii trajektoori täpsustamine kui ka pidurdusmaadega tegelema.



____________________________
Focus RS
02.05.2003 at 12:55
tqhq.ee foorum : Üritused : Sauga Open Track 01.05.2003 tulemused   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.