register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Viivitus kütuse pealeandmisel  
Poster Message
Sammalhabe
Viivitus kütuse pealeandmisel
Mis võiks olla põhjuseks, kui ühegi veakoodita Fordi 302 EFI mootor tühikäigult järsku gaasi andes piisavas koguses (põhja surudes lausa tagasilöök) kütust peale ei saa (benasurve on eeskujulik)- kas võiks põhjuseks olla väsinud pihustid?
05.05.2003 at 11:37
Kert
Viivitus kütuse pealeandmisel
mis aasta mootor? kas mass airiga või ilma?
05.05.2003 at 12:02
Sammalhabe
Viivitus kütuse pealeandmisel
86 ja ilma
05.05.2003 at 12:17
anryo
Viivitus kütuse pealeandmisel
quote:
Sammalhabe: Mis võiks olla põhjuseks, kui ühegi veakoodita Fordi 302 EFI mootor tühikäigult järsku gaasi andes piisavas koguses (põhja surudes lausa tagasilöök) kütust peale ei saa (benasurve on eeskujulik)- kas võiks põhjuseks olla väsinud pihustid?

Mul samal mootoril sama viga. Aastaks minu omal '88 ja SD.
Süütesüsteemi viga olla ei tohiks, küünlad vahetatud ja korras. Vanad küünlad olid ka kõik muide täiesti korras ja ilusad helepruunid...
Täna homme on nii-ehk-naa diagnostikasse minek...

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
05.05.2003 at 12:52 Last edited 05.05.2003 at 13:01 by anryo
rustang
  
Moderator
Viivitus kütuse pealeandmisel
quote:
anryo:
Täna homme on nii-ehk-naa diagnostikasse minek...
Kuhu? Sa koduse diagnostika (=veakoodid) analoogtestriga ikka tegid ära?
05.05.2003 at 12:54
anryo
Viivitus kütuse pealeandmisel
quote:
rustang:
quote:
anryo:
Täna homme on nii-ehk-naa diagnostikasse minek...
Kuhu? Sa koduse diagnostika (=veakoodid) analoogtestriga ikka tegid ära?

Aga kuidas? Ma põgusalt sirvisin seda osa raamatus aga sain sealt aru, et kui "check engine" ei põle - on kõik korras...
Diagnostikasse lähen tuttava juurde Mersu keskusesse, ta on neid asju päris hästi alati jaganud...

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
05.05.2003 at 13:03
rustang
  
Moderator
Viivitus kütuse pealeandmisel
quote:
Sammalhabe: Mis võiks olla põhjuseks, kui ühegi veakoodita Fordi 302 EFI mootor tühikäigult järsku gaasi andes piisavas koguses (põhja surudes lausa tagasilöök) kütust peale ei saa (benasurve on eeskujulik)- kas võiks põhjuseks olla väsinud pihustid?
See viitaks nagu liighilisele süütele... Kas kompu ikka suudab süüdet varasemaks keerata?
05.05.2003 at 13:04
rustang
  
Moderator
Viivitus kütuse pealeandmisel
quote:
anryo:
Aga kuidas? Ma põgusalt sirvisin seda osa raamatus aga sain sealt aru, et kui "check engine" ei põle - on kõik korras...
Diagnostikasse lähen tuttava juurde Mersu keskusesse, ta on neid asju päris hästi alati jaganud...
Kaks klemmi kokku ühendada ning analoogtester on kõik mis vajad. Kui on tuttav, siis võib sellest diagnostikast isegi olla - las ta loeb siis ise need veakoodid ka välja. Võta Chilton igaks juhuks kaasa.
05.05.2003 at 13:07
Sammalhabe
Viivitus kütuse pealeandmisel

See viitaks nagu liighilisele süütele... Kas kompu ikka suudab süüdet varasemaks keerata?
See kahtlus võib isegi õige olla, sest jama vist siis hakkaski, kui Ledoviini sell väitis, et mul süüde vale ja selle ära muutis, ning kuna ta on jutu järgi tubli tegija, ei hakanud selles kahtlema...
05.05.2003 at 13:08
rustang
  
Moderator
Viivitus kütuse pealeandmisel
Kuule - minu autol on vaja süüte seadmiseks üks pistik lahti võtta. Kui see tagasi panna, keerab kompu ise süüte tublisti varasemaks. Kui vaja, vaatan kodus raamatust järgi, mismoodi see asi Econolinel käib, kui vaid ära ei unustaks :)
05.05.2003 at 13:12
Sammalhabe
Viivitus kütuse pealeandmisel
quote:
rustang: Kuule - minu autol on vaja süüte seadmiseks üks pistik lahti võtta. Kui see tagasi panna, keerab kompu ise süüte tublisti varasemaks. Kui vaja, vaatan kodus raamatust järgi, mismoodi see asi Econolinel käib, kui vaid ära ei unustaks :)
Seda minagi, et üldjuhul sel autol süüdet jagaja keeramisega ei reguleerita, aga kas Sindki ei võtaks veidi kahtlema, kui seda kogenud diagnostik teeb..;) Samas, tal võis õiguski olla, sest kapotil on juhend, et tuleb mingi juhe lahti võtta ja siis süütehetk 10 kraadi enne ÜSS seada...
05.05.2003 at 13:18
anryo
Viivitus kütuse pealeandmisel
quote:
rustang:Kaks klemmi kokku ühendada ning analoogtester on kõik mis vajad. Kui on tuttav, siis võib sellest diagnostikast isegi olla - las ta loeb siis ise need veakoodid ka välja. Võta Chilton igaks juhuks kaasa.

Aga miks just analoog? Digiga ei saa, või siis miski pisikese pirniga? Või LED'iga?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
05.05.2003 at 13:22
rustang
  
Moderator
Viivitus kütuse pealeandmisel
quote:
Sammalhabe: kapotil on juhend, et tuleb mingi juhe lahti võtta ja siis süütehetk 10 kraadi enne ÜSS seada...
Jah, just nii see käib. Niiöelda baasnurk peab kompul ees olema, mida ta siis vastavalt töörezhiimile muudab. Sa võid jagaja praeguse asendi koha peale kriipsu teha ja proovida, mida ta veidi ühele või teisele poole keerates teeb. Näiteks leiad tühja teelõigu, fikseerid algseisu, keerad silma järgi 3-5 kraadi ühele poole ja proovid kiirendada. Kui läks hullemaks, proovi teisele poole. Kui paremaks, liguta veel kuni selle sweet spot-i üles leiad. Umbes sama metoodikat soovitas lunagi Hipodroomi Hannes, et võtta stopper kätte ja mõõta kiirendust erinevate süütenurkade korral ning jätta siis see kiireim võistluste jaoks. Samas tuleb tunnistada, et mõõtsime stopperiga kiirendust spido jätgi 50-120 ja mingi 5-6 kraadi piires varieerides oli tulemus kogu aeg sama, väga nurga taha ei julgenud süüdet ära keerata.
05.05.2003 at 13:25
Sammalhabe
Viivitus kütuse pealeandmisel

Jah, just nii see käib. Niiöelda baasnurk peab kompul ees olema, mida ta siis vastavalt töörezhiimile muudab. Sa võid jagaja praeguse asendi koha peale kriipsu teha ja proovida, mida ta veidi ühele või teisele poole keerates teeb. Näiteks leiad tühja teelõigu, fikseerid algseisu, keerad silma järgi 3-5 kraadi ühele poole ja proovid kiirendada. Kui läks hullemaks, proovi teisele poole. Kui paremaks, liguta veel kuni selle sweet spot-i üles leiad. Umbes sama metoodikat soovitas lunagi Hipodroomi Hannes, et võtta stopper kätte ja mõõta kiirendust erinevate süütenurkade korral ning jätta siis see kiireim võistluste jaoks. Samas tuleb tunnistada, et mõõtsime stopperiga kiirendust spido jätgi 50-120 ja mingi 5-6 kraadi piires varieerides oli tulemus kogu aeg sama, väga nurga taha ei julgenud süüdet ära keerata.
Jah, ma mõtlesin ka sama teha, sest stroboskoopi pole ja ei viitsi otsida kah, aitäh idee eest, lähen proovin pärast ära!
05.05.2003 at 13:32
rustang
  
Moderator
Viivitus kütuse pealeandmisel
quote:
anryo:
Aga miks just analoog? Digiga ei saa, või siis miski pisikese pirniga? Või LED'iga?
Lediga peaks saama. Vaja on lugeda impulsse, digiga on seda raske teha kuna pinget ei mõõdeta pidevalt. Analoogtestril näed seieri viipeid, lediga peaks olema võimalik vilkumist jälgida.
05.05.2003 at 13:36
partel
  
Viivitus kütuse pealeandmisel
Pritsungi kohta ei oska arvata, aga karpa puhul on prooviksin kiirenduspumpa turgutada...
05.05.2003 at 13:43
anryo
Viivitus kütuse pealeandmisel
quote:
rustang: Lediga peaks saama. Vaja on lugeda impulsse, digiga on seda raske teha kuna pinget ei mõõdeta pidevalt. Analoogtestril näed seieri viipeid, lediga peaks olema võimalik vilkumist jälgida.

Pinge on seal ka ikka 12V? Siis tuleb sinna miski ~3kilone takisti vahele panna?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
05.05.2003 at 13:45
Sammalhabe
Viivitus kütuse pealeandmisel

See viitaks nagu liighilisele süütele... Kas kompu ikka suudab süüdet varasemaks keerata?
Mönus!:) Auto jälle nagu vaba loom... esita Sulle või tagakummide eest arve..;)
05.05.2003 at 15:36
Sammalhabe
Viivitus kütuse pealeandmisel
Huvitav ainult, mis võib tühikäigul põhjustada seda segu põm-põmi sumpas- jubiv pihusti, väsinud hapnikuandur, klapp või midagi veel?
05.05.2003 at 15:40
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Viivitus kütuse pealeandmisel  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.