register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Open Track järelkaja   1 2 3 4  
Poster Message
ats
 
Open Track järelkaja
Mõned kommentaarid Jamesi kommentaaridele :)
* Eiki väitis, et rehvid puuduvad peaaegu üldse - nii kulunud olid
* Integra - oli Sauga ringi üle 1000 korra sõitnud ehk rinkavend
* 206GTI - mootor on 2L 0-100km saadakse alla 8 sekundi ning vedrustus on väga jäik. Uuem versioon (206RC) sellest on veel kiirem
* Peebu auto kohta jutt väljas, aga vedrustus/pidurid on ikka korraliku upgrade saanud ja tegelikult tahtis ta ikka konjakit saada :D
* Supral olid taga dragid ja eks võimsa auto õige võimsuse rajale saamine nõuab mõnevõrra sõitmist
22.09.2003 at 07:50
silver
Open Track järelkaja
quote:
devilc: sõitsingi (ajad 39.949, 39.957, 39.965, 40.016, 40.016, 40.020, 40.020, 40.027, 40.031, 40.035). :)
Ander@happy
Kas rehvide tühjemaks laskmisest oli ka kasu või oli see pigem näiline ja aitas lihtalt raadio.
22.09.2003 at 08:05
smr
Open Track järelkaja
quote:
ats:
* Integra - oli Sauga ringi üle 1000 korra sõitnud ehk rinkavend

Sõitja oli siis Tanel Lepp, kes eelmisel aastal hõljukiga ringi lasi :)

Tausta leiab natukene siit: http://www.hot.ee/tanel789/
22.09.2003 at 08:11
wax
 
Open Track järelkaja
minu pisike panus eilsesse päeva :)
http://www.stokker.com/files/uploaded/Sauga/sauga210903.html
22.09.2003 at 08:22
peep
 
Moderator
Open Track järelkaja
Mis selle ürituse korraldajaid puutub, siis ülimalt keeruline on kõiki üles lugeda, kuna isegi täpselt ei tea :), kes abistada soovib see seda ka teeb. Oskan momendi seisuga nimetada alljärgnevaid kodanikke:

Martin P. Rinne ehk martini_
Ats Vooglaid ehk ats
Jaanus Palm ehk jaanus

Nemad kolmekesi on selles süüdlased, et meil on ajavõtuseadmed, tarkvara mis nendest seadmetest tulenevat infot töötleb, sidekanalid, et see info liiguks ja web, et saaks tulemusi näha. Ehk kogu tehniline/tarkvaraline pool on olemas tänu neile. Kes mida konkreetselt teeb, ei julge väita.

Tõnu Kits ehk RNT kes on aidanud raadiosaatjatega ja muidu ka seal, kus abi vaja.

Ja loomulikult Tarmo Sulger ehk Garfield ,kelle juhendamisel on nii mõnigi mees oma ringiajast sekundeid maha saanud ja tänu kellele on üritusel algusest peale ka natuke "päris" ringrajasõidu lõhna juures.:)

Ja peale põhitegijate on abiks olnud veel päris palju inimesi, stardirivi korraldamas, lippu lehvitamas ja ajavõttu organiseerimas. Ei oska neid eraldi ära nimetada aga ilma nendeta ka asi ei toimuks.

Kui olen nüüd kellegi ära unustanud siis ehk keegi täiendab minu nimekirja !

OT:

quote:
riisiveski: Edit: Hommikul tegi keegi Laagris nalja, et muhk läheb suvilast kraami talvekorterisse tooma. Tundub, et väga mööda ei pannudki :rollin

Kusjuures kes tähele pani, siis juhil oli peas igivana "Tallinn '80" nokamüts ja ta oli natuke Ervin Abeli nägu.
22.09.2003 at 08:34
devilc
Moderator
Open Track järelkaja
quote:
silver:
Kas rehvide tühjemaks laskmisest oli ka kasu või oli see pigem näiline ja aitas lihtalt raadio.
Kusjuures tundus, et oli - aeg läks kohe 0.2 s kiiremaks. Lasin ka teist korda õhku välja, aga see oli juba natuke liig.

VBOXi vennad mõõtsid rehvitemperatuuri, tulemuste põhjal oli eilse ilmaga nende rehvide optimaalne rõhk kuskil 1.6 at kandis. Natuke lisa-külgkallet oleks kah ära kulunud.
22.09.2003 at 08:44
JustMe
Open Track järelkaja
quote:
ats:
* 206GTI - mootor on 2L 0-100km saadakse alla 8 sekundi ning vedrustus on väga jäik. Uuem versioon (206RC) sellest on veel kiirem
*

Vale informatsioon.
Mootor 2.0 100kw, kiirendus 0-100ni 8.9 sekundit ja see on ka õige number. Vedrustus ei ole jäik midagi, pehmema poolne rohkem ja tagavedrustus on sõltuv! Aga auto iseenesest suht kerge ja juht pole kah päris oskamatu , nii et nii see aeg tuligi.

Muidu üritus oli korralik. Enda tulemusega võib vist isegi rahul olla, mõte oli alla 44 saada ja 43.680 tuligi. Kuid eks seal veel paranemisruumi vist isegi oleks, kui vaid oskaks :P Järgmise korrani
22.09.2003 at 09:02 Last edited 22.09.2003 at 09:03 by JustMe
Gsi7
Open Track järelkaja
Tore üritus oli küll!

Peugeot 206 S16 on 100kw ja 1050kg, potentsiaali natuke on, sõitja on ka väheke harjutanud!
22.09.2003 at 09:10
peep
 
Moderator
Open Track järelkaja
Mis minu aega puutub. siis rehvi taha jäi päris palju, muud asjad võivad ju parendatud olla aga see nõrgema lüli seadus kehtib. Need rehvid on mu autol juba kolm suve all olnud ja saanud nii kiirendust kui rada rääkimata tagarehvide piinamisest tavakasutuses (25 tuh. km) ja ikka on veel mustrit kõvasti alles ehk ise võite ette kujutada kui hea pidamisega nad on.;) Auto kaal koos juhiga on 1600 kg. ehk kerge pole aga niiväga raske ka mitte IMO.

Aga üldiselt ongi just õige suhtumine see, et üritada enda aega parandada ja endale seatud eesmärke ületada. Tegemist ikkagi enesearendamisega, mitte võistlusega.
22.09.2003 at 09:11 Last edited 22.09.2003 at 09:14 by peep (Moderator)
BlueStang
 
Open Track järelkaja
Võtan siis ka sõna. Tänud Anderile, kes mu OTle meelitas:) Väga hea mulje üritusest ja korraldusest. Enda esmakordse etteaste kohta (44.902) ei oska ise midagi öelda (rustang, mis see "rookie" muidu tähendab), aga tänud Tarmo Sulgerile, kelle näpunäited aitasid enda esimest tulemust üle sekundi parandada. Eks V-BOX näitab ka veel, mida ma rajal tegin ja mida veel saab teha.

Põhiliselt aga käisin rajal, et uue stangi tehnilist korrasolekut natuke ekstreemsemates tingimustes testida. Ise poleks midagi leidnud, aga tänu Mr. Ford(jaanus)killer abile sain teada, et kusagilt pressib ilmselt käigukastiõli välja - sellest andis märku paks suits kõhualt pärast seda, kui Jaanus MustStangiga rajalt tulles auto seisma jättis:) Vaatab, mis see on, aga tundub, et mitte midagi tõsist peale käigukasti ja sidurikoja vahelise simmeri, mille vahelt kõrgetel rpm-del käimari õli kollektoritele viskab?

Wax, ilusad pildid - eriti üks must auto seal meeldib mulle;)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
22.09.2003 at 10:31 Last edited 22.09.2003 at 10:36 by BlueStang
rustang
  
Moderator
Open Track järelkaja
quote:
BlueStang: mis see "rookie" muidu tähendab
Pehmelt öeldes uustulnuk :)
22.09.2003 at 10:36
Raceboy
 
Open Track järelkaja
...ühinen sellega, mida kõik juba lugematuid kordi öelnud on: tegemist on ilma liialduseta Eesti ühe parema korraldusega üritusega, ning ei saa mainimata jätta tõsiasja, et nii väikese raha eest nii palju sõita saab...
Enda sõidu kohta ainult seda, et kui soe sees juba oli, oli seda ka kahjuks piduritel, nii et õiget (=maksimum) tulemust ei tulnudki...:( Aga OT tuleb ju veel? Right?:)

____________________________
www.vems.ee
22.09.2003 at 10:36
RNT
Open Track järelkaja
Tore üritus. Tundub, et kevad-sügis hooaeg on rahvale kõige meelepärasem sellise trenni jaoks. Endale ja ka teistele tupikusse jõudnutele õppetund, olin 2 korda OT-l enne käinud ja mõlemad korrad 43,3-ga lõpetanud. Seekord 2 esimest sõitu samasse auku, teises parandus 0,004 sek. Masendav. Mehe ja auto piir käes. Ja siis paar tundi vahet ja viimasele katsele, pool sekundit kukkus. Aegajalt paistab valgust prao vahelt :) (järgmine kord viskan kola ka autost välja)
22.09.2003 at 10:56
vvt
  
Open Track järelkaja
Sorry for OT aga piltidel paistid paljude autode kapoti alt lahtised K&D filtrid -et kas see on ikka hea, eriti supral (neid lausa 2 tk)???
22.09.2003 at 11:49
Raceboy
 
Open Track järelkaja
...mis seal ikka halba on: paar mesilast võibolla koguneb...:)

____________________________
www.vems.ee
22.09.2003 at 11:57
vvt
  
Open Track järelkaja
quote:
Raceboy: ...mis seal ikka halba on: paar mesilast võibolla koguneb...:)

Vanemalel siibertüüpi õhulugejaga autodel pole vastu vahet, aga uuematel, mis mõõdavad kuumtraadiga õhu massi on vahe sees, kui kasutada +5 või +50 õhku...
22.09.2003 at 12:00
Raceboy
 
Open Track järelkaja
...selles suhtes küll: mida jahedam õhk, seda rikkam segu...It`s their loss...:)

____________________________
www.vems.ee
22.09.2003 at 12:03
devilc
Moderator
Open Track järelkaja
quote:
vvt:Vanemalel siibertüüpi õhulugejaga autodel pole vastu vahet, aga uuematel, mis mõõdavad kuumtraadiga õhu massi on vahe sees, kui kasutada +5 või +50 õhku...
Reeglina on masinatel ka õhu temperatuuri andur.
22.09.2003 at 12:05 Last edited 22.09.2003 at 12:16 by devilc (Moderator)
ollo
Open Track järelkaja
quote:
vvt:Vanemalel siibertüüpi õhulugejaga autodel pole vastu vahet, aga uuematel, mis mõõdavad kuumtraadiga õhu massi on vahe sees, kui kasutada +5 või +50 õhku...
Mida sa selle "vahe" all silmas pead? Siiber mõõdab mahtu, mahus on eri temperatuuril erinev kogus hapnikku, ehk temperatuurimuutus keerab segu p...sse (soojem õhk->vähem hapnikku->rikkam segu). Kuumtraat (MAF) andur mõõdab tõepoolest õhumassi, hapniku hulk massiühiku kohta ei muutu temperatuuri muutudes, segu jääb paika. Võimsust kaob muidugi, aga siis saab ju ülelaaderõhku tõsta:)
22.09.2003 at 12:08
ats
 
Open Track järelkaja
quote:
JustMe:Vale informatsioon.
Mootor 2.0 100kw, kiirendus 0-100ni 8.9 sekundit ja see on ka õige number.
Juht on kindlasti hea ning tehaspec võibolla, mis tahes (8.4 muide, mitte 8.9),kuid enamus (kui antud auto foormumit lugeda) sõidavad sellega siiski alla 8, nagu ka Martini näiteks
quote:
Vedrustus ei ole jäik midagi, pehmema poolne rohkem ja tagavedrustus on sõltuv!
Defineeri jäik vedrustus - vedrustus on näiteks jäigem, kui stock MX-5/RX-8 sport. Aga pehmemapoolne on küll solvang võrreldes enamuste praegu müüdavate autodega :)
22.09.2003 at 12:29
JustMe
Open Track järelkaja
quote:
ats:
quote:
JustMe:Vale informatsioon.
Mootor 2.0 100kw, kiirendus 0-100ni 8.9 sekundit ja see on ka õige number.
Juht on kindlasti hea ning tehaspec võibolla, mis tahes (8.4 muide, mitte 8.9),kuid enamus (kui antud auto foormumit lugeda) sõidavad sellega siiski alla 8, nagu ka Martini näiteks
Stock andmed antud autole on 8.9 sekundit! http://www.peugeot.fi/mallisto_frame.cfm?Malli=2&Tyyppi=2&KayttajaID=0
Ja võrreldes minu autot ja seda autot , siis ma väga palju maha ei jäägi, nii et ma siiski usun seda numbrit rohkem.

quote:
Vedrustus ei ole jäik midagi, pehmema poolne rohkem ja tagavedrustus on sõltuv!
Defineeri jäik vedrustus - vedrustus on näiteks jäigem, kui stock MX-5/RX-8 sport. Aga pehmemapoolne on küll solvang võrreldes enamuste praegu müüdavate autodega :)

Sellel autol on taga üldse üks imelik vedrustus aga otseselt väga jäik see auto ju siiski pole. Aga noh, tuleb siiski tunnistada et ega auto väga halb olla ei saa, et sellist aega sõita.
22.09.2003 at 12:44 Last edited 22.09.2003 at 12:44 by JustMe
raulionu
Open Track järelkaja
quote:
Sellel autol on taga üldse üks imelik vedrustus
See imelik vedrustuse nimeks peaks olemas torsoonvedrustus:)
22.09.2003 at 12:58
JustMe
Open Track järelkaja
quote:
raulionu:
quote:
Sellel autol on taga üldse üks imelik vedrustus
See imelik vedrustuse nimeks peaks olemas torsoonvedrustus:)

Seda ma arvasingi aga kindel polnud :P

Aga OT ( offtopic siis :) ) : et on see vedrustus seal taga hea vai halb?
22.09.2003 at 13:01
lauri
Open Track järelkaja
Tänan siis ka omalt poolt korraldajaid hästi organiseeritud ürituse eest. Kuigi osavõtjaid oli rohkem, kui eelmine kord, sai siiski päris palju sõita.
Ja mis kõige tähtsam, tänu kogenumate sõitjate näpunäidetele ja parematele kummidele parandasin oma aega peaaegu 3 sekundit võrreldes eelmise korraga.
Jään siis ootama järgmist korda, et saaks veelgi kiiremini proovida sõita...


____________________________
Porsche 944 '85
22.09.2003 at 13:08 Last edited 27.09.2003 at 18:33 by lauri
ats
 
Open Track järelkaja
Noh, rämedalt offi läheb, aga noh
quote:
JustMe:Stock andmed antud autole on 8.9 sekundit! http://www.peugeot.fi/mallisto_frame.cfm?Malli=2&Tyyppi=2&KayttajaID=0
Ja võrreldes minu autot ja seda autot , siis ma väga palju maha ei jäägi, nii et ma siiski usun seda numbrit rohkem.
Kas vanasti oli auto kiirem või on eesti autod kiiremad ;) - Kommesti 2 aasta tagune lehekülg annab 8.4
Ja kus palju maha ei jää? Veerandmiil, ringrada, 0-100?
Aga emaili, mõõdame Sinu auto sama kiirendusmõõtjaga ära, siis saaks võrrelda, kui palju näitajad erinevad.
22.09.2003 at 13:29
tqhq.ee foorum : Üritused : Open Track järelkaja   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.