register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Open Track järelkaja   1 2 3 4  
Poster Message
_tom_
Open Track järelkaja
Jätkates offtopicut- see paljuräägitud 206GTi peal olev mootor paistab silma veel selle poolest, et ta väänab päris madalalt. Mis tähendab, et saugal näiteks tagasipöördest läheb ta üsna reipalt ära, samas kui mõnedki vabalthingavad teise käiguga kukuvad ebasoodsasse pööretevahemikku. Kinnitan (mitte, et minu kinnitusest siin ilmas midagi sõltuks:) ), et ka vedrustus on tal tõesti selgelt jäigem kui RX-8 stock ja minu 9-sekundi-autoga kõrvuti kiirendades olid pezo esimesed paarsada meetrid rämedalt kiiremad.
22.09.2003 at 14:09
devilc
Moderator
Open Track järelkaja
Minu VBOXi fail on siin.
22.09.2003 at 14:28
matukas
  
Open Track järelkaja
See zip ei tule lahti. Annab CRC errori.
22.09.2003 at 14:48
devilc
Moderator
Open Track järelkaja
quote:
matukas: See zip ei tule lahti. Annab CRC errori.
My bad. Proovi nüüd.
22.09.2003 at 15:12 Last edited 22.09.2003 at 15:12 by devilc (Moderator)
rustang
  
Moderator
Open Track järelkaja
Kust selle analüüsisofti saigi?
22.09.2003 at 15:45
devilc
Moderator
Open Track järelkaja
http://www.racelogic.co.uk/vbox/
http://www.racelogic.co.uk/downloads/demo/vbox-demo.zip

Edit: rajapiirid, stardijoon ja kasutamisõpetus olid meilis, forwardisin selle Sulle kah.
22.09.2003 at 15:48 Last edited 22.09.2003 at 16:05 by devilc (Moderator)
raulionu
Open Track järelkaja
quote:

Aga OT ( offtopic siis :) ) : et on see vedrustus seal taga hea vai halb?
Kui korras on töötab väga hasti. Ainult et pug205/309/405 torsooni nõellaagrite tihendid annavad otsad umbes 100.000 km peale, millepeale sodi pääseb sisse, laagrid jäävad kinni ja vedrustamine muutub hmm puudulikuks (ja parandamine on suht kallis). Kuidas 206 see vastu peab, ei oska õelda. Igastahes tehakse ralli/krossi jaoks see süsteem ümber laagritelt puksidele, just vastupidavuse pärast.
22.09.2003 at 16:21
matukas
  
Open Track järelkaja
Seoses OT-ga jäi mul õhku rippuma mõte, et mis otsa pealt minu massinal/tihendil puudu jääb alistamaks 43 sek. Massin muidu kompu 6 kilo per HP aga kuidagi oleks vaja need 2 sek maha kärpida. Vaatasin devilc vbox faili ja seal paar purakat tundus olevat S-kurv ja tippkiirus. Huvitab, kas see 15kph S-kurvi suurem kiirus annab nõnda palju juurde? Kommentaare?

edit- Kahju, et vbox-i võimalusi ise ei kasutanud :(

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
22.09.2003 at 17:06 Last edited 22.09.2003 at 17:09 by matukas
devilc
Moderator
Open Track järelkaja
quote:
matukas:Huvitab, kas see 15kph S-kurvi suurem kiirus annab nõnda palju juurde? Kommentaare?

Aga arvuta ise:

* S kurvi algusest kuni järgmise pidurduspunktini on u. 150 m.
* Minu keskmine kiirus sellel lõigul on u. 130 km/h (36 m/s), Sinul siis 115 km/h (32 m/s).
* Minul kulub lõigu läbimiseks 150/36 = 4.16 s, Sinul 150/32 = 4.69 s, ehk siis kaotus sellel lõigul 0.53 s.

Samamoodi võid arvestada kaotust ülejäänud rajalõikudel.
22.09.2003 at 17:33 Last edited 22.09.2003 at 17:37 by devilc (Moderator)
matukas
  
Open Track järelkaja
Võtsin täna tagumiselt küljeklaasilt seda Cooper klepsu maha ligi 5 minutit (värvikaabitsaga)!!! Kuna paigaldamisel olin hoolas, siis sai alt kõik puhtaks ka tehtud. Kuidas teistel mahavõtmine on õnnestunud? Igatahes tavaline kontoriklepsu peale tehtud asi (number) minu massinale ei kõlvanud. Suvise ürituse oma tuli küll hästi maha.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
22.09.2003 at 19:13
ollo
Open Track järelkaja
Vaatasin devilci selle korra faili ja võrdlesin ühe vanaga (41.2 vms). Mootoriehitusest on ikka tiba kasu ka olnud, ainuüksi sirgel võidab vanast ajast about sekundi.
Powerit on sellegipoolest vähe, kiirendusel tuleb minu 7kg/hp tank veel järele. Selle põhjal tundub lubatud 195 hp (@ 1075kg?) küll BS olevat või siis ei käi aparaat veel kaugeltki optimaalselt. Arenguruumi on:D
Järgmise aasta OT'l seisab ka mu kulgur juba kindlamalt maa küljes, töö käib...
22.09.2003 at 20:22
peep
 
Moderator
Open Track järelkaja
Sry, ei viitsi ise maha laadima hakata kogu seda nodi, palju mx-5'l sirge lõpus kiiruseks tuli ?
22.09.2003 at 21:07 Last edited 22.09.2003 at 21:10 by peep (Moderator)
rustang
  
Moderator
Open Track järelkaja
About 160 kph
22.09.2003 at 21:22
peep
 
Moderator
Open Track järelkaja
Sti sai ju 162-163 kmh ja sellel jõudu vist mingi hulk peale 200 hj. ehk 160 ju 195 hj. jaoks päris reaalne ?
22.09.2003 at 21:40
tfr
 
Open Track järelkaja
STI on 265. Ma ei mäleta, kas sellel, millega siin võrreldakse, mingid Prodrive pakid ka peal olid. Kui olid, siis nendega saab selle numbri 300 peale.
22.09.2003 at 21:50
devilc
Moderator
Open Track järelkaja
Tõsi ta on, ega midagi silmipimestavat pole, aga samas ei tundu kiirendus 1175 kg (koos juhiga) / 200 hj masina (mul nipet-näpet veel tehtud lisaks kitile) kohta ka väga ebareaalsena.

>
265 hj STi'le kaotus sirge lõpus jah 4 km/h, lisaks oli kevadisel üritusel pikal sirgel metsik taganttuul, mis u. 2-3 km/h lisaks andis. Sellest saab hästi aru, kui võrrelda mu kevadist ja nüüdset graafikut esi- ja tagasirgel.

Ka said mootoril vahetatud ca 1500 km tagasi kõik saaled, nii et äkki ei käi veel päris nii vabalt kui võiks?
>

Edit: Murakas kah seekord ütles, et tal sirge lõpus tiba peale 160 oli.
22.09.2003 at 22:11 Last edited 22.09.2003 at 22:13 by devilc (Moderator)
meph
Open Track järelkaja
reporting from United Motors'i WiFi leviala hetkel :) Sauga ei mõjunud autole hästi :> Rool loksub üles alla kahtlaselt autol... härrased mehaanikud on autol kallal hetkel, varsti saab siis teada, kui palju pühapäevane päev fun'i maksma läheb...

Aga üldiselt oma ~45.3 sek ajaga suht rahul, arvestades, et autot veab edasi sääskede kergejõustikukoondis. Põhilised kohad kus aega sai kaotatud olidki sirged ja kurvidest väljaminekud, pluss siis loomulikult oma sõiduvõtted vajavad ka veel kõvasti lihvimist. Enda 1.6 liitri ja 103hj'ga sai taga pika sirge lõpus kätte kusagil 135-140km/h.
23.09.2003 at 07:44
lauri
Open Track järelkaja
quote:
matukas: Võtsin täna tagumiselt küljeklaasilt seda Cooper klepsu maha ligi 5 minutit (värvikaabitsaga)!!! Kuna paigaldamisel olin hoolas, siis sai alt kõik puhtaks ka tehtud. Kuidas teistel mahavõtmine on õnnestunud? Igatahes tavaline kontoriklepsu peale tehtud asi (number) minu massinale ei kõlvanud. Suvise ürituse oma tuli küll hästi maha.

Endal lasin kleepsu maha survepesuriga. Tuli väga hästi (paber ju!).
23.09.2003 at 21:02
Raceboy
 
Open Track järelkaja
...heh, olen seda tüüpi kleepse tükki viis eemaldanud, parim aeg vihmaga...:)

____________________________
www.vems.ee
24.09.2003 at 08:23
rustang
  
Moderator
Open Track järelkaja
Klepsud saime seekord ilma rahata.
Järgmisel aastal teeme äkki eraldi OT spezial klepsud?
24.09.2003 at 08:37
JustMe
Open Track järelkaja
quote:
rustang: Klepsud saime seekord ilma rahata.
Järgmisel aastal teeme äkki eraldi OT spezial klepsud?
Mina küll ei kurda ... vihmaga kukkus kleeps ise küljest ära :)
24.09.2003 at 08:57
peep
 
Moderator
Open Track järelkaja
Sama lugu, õhtul läks õhk niiskeks ja kleeps tuli ise maha.
24.09.2003 at 09:01
forced2race
Open Track järelkaja
Nu , peale pikki puhkepäevi sain ka arvuti juurde ja jagaks arvamust tore ürituse kohta . Esiteks tänud Peebule ja selle kollase kopeika omanikule , krt ei tea ta nime :) kiivrite laenutuse eest . Kindlasti korraldajatele eraldi tänud , üritus oli great , vinge ja sujuv .
Maksimil oli see esimene kord rajal supraga , kuigi Peep hoiatas et võtku rahulikult , esispoiler ikka sai puruks sõidetud . Uut ei hakanud teha ikka, sai lapatud , täna värvimisse :)
Küll ei otsi mingit vabandust , aga ikkagi kummid olid väga valed . Ees oli enam vähem ringrajalik yokohama A520 (mu isiklik lemmik ) aga see oli juba aasta aega vana ja mitte vähe kulunud . Taga drag radiaalid , ei tea , kas dragidega on hea rada sõita ?
Arvan et ikka sellepärast et nad on liiga pehmed , nad ei sobi rajale . Soobiks parem kõva seintega aga pehme mustriga rehv . Või siis slikid ,ettenähtud rajale...
Kindlasti on vaja ka juhi oskus parandada ja seepärast ootame järgmiseid OT -e.
Hea oli Ander-i sõite vaadata , nüüd ka veel kompressoriga , jõudsid ette :)
Vinge oli kui põlema läksid :)
Peep jäi ka mu lemmikuks oma powerslide-idega , sai filmitud ka :)
Üldiselt kõike ma ei hakka siin kirjutada , kõik sai juba räägitud , Evo ja Jaanus duet aeg !!!
Hea oli näha Stangi rajal .
Wax , thanks , väga ilusad pildid !!!
Ja thanks ka to Eiki Lill wrench-ide eest . See spoileri nurga muutmise andis kohe tunda ennast .
Ja rada on jah nats väike :)


____________________________
Save The Wave (vette 91 )
24.09.2003 at 10:30 Last edited 24.09.2003 at 10:33 by forced2race
forced2race
Open Track järelkaja
Ja Wax-i piltidelt on hästi näha , et mitte ainlt golfidel vaid ka Evodel läheb sisemine taga rattas õhku ,pööret läbides :)

____________________________
Save The Wave (vette 91 )
24.09.2003 at 10:38
devilc
Moderator
Open Track järelkaja
Need Nitto tagarehvid, mis Supral all olid, sobivad kuulu järgi ka ringrajale üsna hästi. Muidugi, sellise võimsuse juures oleks pigem suuri täisslikke vaja. :)
24.09.2003 at 10:47 Last edited 24.09.2003 at 10:48 by devilc (Moderator)
tqhq.ee foorum : Üritused : Open Track järelkaja   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.