Poster |
Message |
pisike99 |
Pontsu
Kuigi ei peaks seda hetkel tegema, ei saa kuidagi mokka maas hoida: usa- semu on saavutanud Ponso T/A GTA WS6 convertible -87 mis minu arvates on maailma kõige ihaldatum auto. Loodame kõige paremat, ehk siis kevadel seda siin näha / sõita. Kui tuleb, luban ausalt, et katsun kõigepealt keelega seda...
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
31.10.2003 at 19:23 |
|
newton
Moderator |
Pontsu
Mis Firebirdide keelega katsumisse puutub, siis kindlasti ei jää ma sinust selles kaugele maha ja tahaks ka väga seda autot näha, aga märkusena niipalju, et kõik GTA-d olid WS6-d ja päris "ametlikud" convertible 3. põlve Firebirdid (ainult baasmudelid ja TA-d, mitte GTA-d) tulid välja alles '91 mudeliaastal.
Siin paar asjakohast teemat thirdgen.org'ist:
http://www.thirdgen.org/techbb2/showthread.php?threadid=202308
http://www.thirdgen.org/techbb2/showthread.php?threadid=151018
http://www.thirdgen.org/techbb2/showthread.php?threadid=127330
http://www.thirdgen.org/techbb2/showthread.php?threadid=119018
|
31.10.2003 at 20:42 |
|
pisike99 |
Pontsu
Seda jah: The reason an 87 Camaro convertible would have more value than an 87 GTA convertible is simple... Officially, in 1987 GM didn't offer the GTA as a convertible. It was a dealership/owner contract, not a GM contract. However, in 87 GM contracted with ASC to have cars converted. The Firebird convertible wasn't official until 1991. Even then, only the Trans Am and the base Firebird could be had as a convertible.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
01.11.2003 at 10:36 |
|
|