register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Andke head nõu!  
Poster Message
PlyVal64
Andke head nõu!
Küll mitte mulle, vaid Cobra ehitajale. Cobra peab ikka V8 olema, sellest on Mati lõpuks aru saanud:lol Mina pakkusin välja, et võiks olla absoluutselt odavaima mootori peale tehtud ja mis on odavam 350CID Chevyst?
Nimelt on MAtil soov tellida see mootori alus, kuid nüüd on küsimus, et millised puuduvad detailid näiteks samalt müüjalt juurde tellida. Tingimus on, et ei tuleks kokku forsseeritud mootor, vaid igati "ontlik ja töökindel" max. 250 Hj. Äkki mõni SBC spets viitsib kokku panna seal pakutavatest osades selle konkreetse ploki peale mootori. Too pakutav valmismootor on liiga võimas.
Mida üldse arvata sellest netikaubamajast ja tema pakutavast GM'i toodangust - http://www.paceparts.com
Mõni tõsisem "tegelinski" võib ju oma targa arvamuse otse ka Matile saata: http://www.rexer.ee Tuboga R6 Cobra võiks ainueksemplariks jääda...
02.11.2003 at 14:31
Vanaisa
  
Moderator
Andke head nõu!
Aga seal ju pakutakse abi - "For a complete version, please ask our sales staff about “The Universal Package”! "

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
02.11.2003 at 14:58
pisike99
Andke head nõu!
Natsa raske on lõpptulemust kokku panna, kuna ei tea kuskohta jääb sillatala (tähendab karteri lõikumist ja hullemal juhul õlipumba asendi muutmist), kas tavalise veepumba jaoks on ruumi, millised headersid mahuvad. Ühtlasi on mõtet võtta hoopis mõnest kohalikust poest Carteri 650 cfm manuaaltoorega karpa ja kõige odavam sellele ja mootorile sobiv sisselase. Sama kehtib starteri, õlirõhuanduri, küünlajuhtmete ja bensupumba kohta. Kasutatud korraliku HEJ jagaja leiab Märtini juurest, kaane ja pooli võib alati uue panna.
Kui lõpptulemuselt ei nõuta jumal teab mis väljundvõimsust, pole pontu neid asju sellelt saidilt tellida, lihtsam ja odavam on oma hoovipeal ringi vaadata.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
02.11.2003 at 15:07
5.0
Andke head nõu!
eestis liigub ringi üks 5l stangi mootoriga isend, ehk siis see variant on ära proovitud ning töötav ja 250 hp saamine üpris lihtne
02.11.2003 at 15:22
PlyVal64
Andke head nõu!
quote:
5.0: eestis liigub ringi üks 5l stangi mootoriga isend, ehk siis see variant on ära proovitud ning töötav ja 250 hp saamine üpris lihtne
Nad omavahel tuttavad ja tegelikult oli kõige esimene mõte ju kah kunagi too Rakvere Stang võtta ja selle tehnikale ehitada. Läks aga teisiti.
Chevy SB oleks just odavuse ja lõputu ümberehituse tõttu hea. Kit-cari tuleb võimalikult odavalt ehitada, kuid nii, et seda oleks võimalik ka oluliselt võimsamaks omanikul muuta. Fordiga on ses suhtes ju kehvad lood, et tal on hinna-perfomance suhe tugevas miinuses võrrelduna Chevyga. Kui oleks tegemist ülitäpse koopia-Cobraga, peaks Fordi BB poole vaatama. Tavalise kit-cari puhul on SBC igati õige, ma arvan.
02.11.2003 at 15:47
peep
 
Moderator
Andke head nõu!
Mis ajast Cobra replicad liigituvad "odavate" alla ? Ma ise nendesse Goodwrench mootoritesse eriti ei usu ja siin foorumis on ka juttu olnud nende probleemidest. Konkreetsel eksemplaril on ka malmkaaned aga nii kergel masinal võiks ikkagi alukaantega mootor olla.
Kui SBC, siis ikkagi GMPP ZZ4 või 350HO. Neid mootoreid üldiselt kiidetakse ja esimene on väga levinud kõiksugu projektidel. See lisaraha ei ole palju makstud korraliku mootori eest. Arvesta, et transa maksab sama palju, nii odavale kui kallile mootorile.

Paceparts on ok koht ostmiseks.
02.11.2003 at 16:33
PlyVal64
Andke head nõu!
quote:
peep: Mis ajast Cobra replicad liigituvad "odavate" alla ?
Siin vist mängib rolli kõigepealt Eesti ja siis see, et see ju nn."tehasetoodang". Baaskomplekt peaks siiski odav olema, kallimaks saab igaüks seda ise ehitada. Aga selle "odava" baasil tehakse ja antakse tüübivastavuse tunnistus, mis muutub kogu maailmas kõige tähtsamaks dokumendiks auto juures:( Mõte oleks, et too "odav baasmudel" poleks mitte Sierra R4 baasil, vaid ikka õige mootoriga:) Pilgrimid ja muud tootjad pakuvad "stage I" versiooniks ju mõttetuid asju...
Igasugused katalüsaatorid ja muu tänapäevaste normide saavutamiseks vajalik "stuff" tuleb niigi lisaks, seega peaks algmaterjal olema võimalikult odav, kuid ka sellisena piisav mõnusaks sõitmiseks. Teise asjana ei kannata Scorpade tagasillad suuremat "powerit", seega üle 250Hj pole tarvis.
No ja malmkaantega SBC jääb ikka oluliselt kergemaks, kui originaali 427 BBF. Ja palju see 289 kergemgi on?
02.11.2003 at 17:24
urmas
Andke head nõu!
Kle Ply, Cobra ja Chevy ei käi omavahel kokku; ei odavas ega kallis variandis. Ja et sa tulevikus paha peale ei läheks, siis tea, et Dodge Ram'le ei sobi Toyota diislit aretada.
06.11.2003 at 19:06
Astro SS
Andke head nõu!
quote:
Dodge Ram'le ei sobi Toyota diislit aretada.
Sul on õigus, Dodge Ram'ile sobib ainult üks diiselmootor ja see on ..... Cummins 6BTA 5,9 24v.
Mees teab,mida räägib.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
06.11.2003 at 19:56
vvt
  
Andke head nõu!
quote:
PlyVal64: Küll mitte mulle, vaid Cobra ehitajale. Cobra peab ikka V8 olema, sellest on Mati lõpuks aru saanud:lol

Ikka 427 :devil


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
06.11.2003 at 20:02
vvt
  
Andke head nõu!
quote:
urmas: Kle Ply, Cobra ja Chevy ei käi omavahel kokku; ei odavas ega kallis variandis.

Miks ei käi??? Niipalju kui mina sellest Weinecki overkill
1200 hp Cobrast aru sain, just GM mootori mingid jäänused seal aluseks?




____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
06.11.2003 at 20:03
PlyVal64
Andke head nõu!
quote:
urmas: Kle Ply, Cobra ja Chevy ei käi omavahel kokku; ei odavas ega kallis variandis. Ja et sa tulevikus paha peale ei läheks, siis tea, et Dodge Ram'le ei sobi Toyota diislit aretada.
Jälle tagantpoolt: seal, kuskohast ma Ram'i tõin, vedeles üks vana Chevy Beauville, millele oli püütud peale panna Nissani R6 diislit. Kole oli, nii buss ise ,kui mootor. Ja kunagi sõitsin ja plaanisin osta vana kastiga Ram'i(sellist, kui Madise oma on), millele oli Soomes installitud Mitsu R6 diisel. Aga ostmata ta jäi, sest piduritel oli kaks seisundit: vaba ja blokkis ning mootor ei surnud välja:) Ja just sedapidi, käima läks jube hästi kuid suretamiseks tuli mootoriruumis mingit erilist kangi tõmmata, mis kõrgsurve pumbaga midagi tegi.
Teab keegi, kas selline veel alles on kusagil: väga ilus kuldpruun pärla ja fleetside, vist kas 76 või 77 aasta.
EDIT: Hakkasin toda kastiga RAM'i "ostmise" asja meenutama. Hoopis mitte osta ei tahtnud, vaid seda pakuti vahetuskaubaks 4,5 meetrise kastiga 83 aasta Toyo Dyna vastu. Aga kuna üks ehitusfirma pakkus Dyna eest head raha, siis nende vigade tõttu sai tookord loobutud vahetusest.... Äkki too RAM läks Saaremaale, sest Dynat taheti just sinna mingile talumehest sugulasele saata?

Aga see, et Chevy ei sobi Cobrasse ... mnjah, kuidas võtta. Äkki hoopis Fordi V8 ei sobi, on ju auto tegelikult originaalis AC'na R6. Tegelikult ütles teatud mõttes ainuõigesti kunagi Margus61: "Kui juba Shelby Cobra, siis originaal ja 427". Ehk Cobra välimusega Rex R12 võib SBC'ga küll olla. See minu arvamus. Plastkoorikuga kitcarile pole mõtet kallist Fordi BB'd välja ajada ja F-302 või C-350, muud vahet ju põhimõtteliselt pole, kui 48CID'i:burnout
06.11.2003 at 23:01 Last edited 06.11.2003 at 23:10 by PlyVal64
BlueStang
 
Andke head nõu!
Panen allpool mõned katked ühe sõbra Cobra Replica saamisloost - peaks olema üheslt arusaadav, et mootoriks sobib vähemalt 5-liitrine ameerika V8:) Chevy võib ka vaalt olla, kuigi ise rohkem Fordi pooldaksin - et siis nagu oriinaalilähedasem copy või nii - samas Ply-l ja margus61 ka õigus, kui originaalilähedust taga ajada siis juba originaalShelbyCobra ja 427:) Kõik ülejäänu on nagunii viimase odav kopia, niiet vahet pole mis seal vahel täpselt on - peaasi, et ameeriklane, min. 5.0 V8:)

__________________________


You know, one of my workmates asked me what is this car, and why it has to be so loud? - NO SOUND, NO POWER, I replied. How could you explain to a man not having enough imagination to put his money on anything but a brand new Volvo, being most safe and most boring, that a Cobra is a Cobra, it is supposed to LOOK MEAN, SOUND BAAAD, REEK OF POWER, AND FEEL GOOD - it's supposed to SHAKE, RATTLE AND HUM.

Now wait a second - a Cobra need really to combine all those ambitions! Cobra with at least 5 liters, the sound and torque of a healthy V-8.

Now I just needed to find a donor car. I started by examining the Standard Catalog for an American production car with all the necessary features, a full frame chassis being the most important. Moreover, the side rail spacing and track width should be fairly narrow. And there it was, the GM G-body, Chevy Malibu, produced 1978 onwards, inexpensive and plentiful in Scandinavia.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
08.11.2003 at 00:05
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Andke head nõu!  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.