| Poster |
Message |
hirax
|
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
Kas on võimalik panna 88a. 2,2l vabalthingavale mootorile plokikaan(s) mis pärit 90a 2,5l turbo pealt??
Kuna nad olevat "common heads" ja "casting nr" ning välimus on neil samad peaks ta olema "bolt on"
Küsimusi tekitab aga nukkvõll ja klapid.
Ühed ütlevad, et turbo nukal on väiksem "duration" ja sellega laseb palju power-it sellest natukesestki jalga mis tal on.
Ok panna siis 2,2-se nukkvõll aga nendel nukkvõllidel on ka erinevatel andmetel kord sama- siis jälle erinev "bearing journal diameter" .
Ka olevat klappidel erinev pikkus ja klapitaldriku läbimõõt (kui klappide "Head oD" seda ikka tähendab)
Samas kui netikaupmehed annavad neile nukkvõllidele ja klappidele samad "part nr"-d , seega peaks nad samad olema ?
Segaduses 
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 02.11.2003 at 21:57 |
|
T_P_B |
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
mis sul täpsemalt katki on?
või tahad lihtsalt leiutada? |
| 03.11.2003 at 11:18 |
|
hirax
|
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
Ei, katki pole midagi (veel )
Ehitan pisitasa oma liikurile teist mootorit.
Ja on võimalus saada 2,5-se plokikaan soodsalt.
Uurin lihtsalt tagamaid ja võimalikke tekkivaid probleeme, et ei ostaks asja niisama nurka vedelema.
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 03.11.2003 at 14:33 |
|
T_P_B |
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
ma loodan et sa oled teadlik 2,5 peade tüüpveast?
90% nendest peadest on pragudega klappide vahel ja neid on tõesti võimalik odavalt osta.
et mul endiselt komlpektne aga mittetoimiv 2,5 kodus garaazis. Osta juppideks ära. |
| 03.11.2003 at 17:00 |
|
crossfire |
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
ja mul seisab üks 2,2 turbo mootor komplektne koos turboga.Odava raha eest. |
| 03.11.2003 at 17:22 |
|
hirax
|
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
quote: T_P_B: pragudega klappide vahel
Kas klapipesadel praod sees või selles mõttes, et klapid kõverad ja ei istu täielikult pesa tihenduspinnal ??
Või hoopistükkis kaanel kahe klapipesa vahel pragu ??
Edit. to crossfire: kas juppidena ei müü?? ja palju on odava raha eest eek-ides?
Edit2: Mis aasta mootorid on ??
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 03.11.2003 at 21:53 |
Last edited 04.11.2003 at 00:56 by hirax
|
crossfire |
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
mis juppe täpsemalt sul vaja on,ma annaks kogu komplekti sulle koos ajuga,mingi hinna eest ära,paku hinda! |
| 04.11.2003 at 10:16 |
Last edited 04.11.2003 at 10:17 by crossfire
|
jyrki |
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
The heads are interchangeable. If I remeber correctly, there is some differnce in the head bolt diameter between different years. The early versions had some head gasket problems and the gasket was changed & bigger diameter bolts installed |
| 04.11.2003 at 10:19 |
|
T_P_B |
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
klapipesade vahel praod
aga pea on komplektne koos hea nukiga jne. Endiselt kogu mootor 1k eeguga müügis. |
| 04.11.2003 at 11:12 |
|
hirax
|
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
Üleüldse tuli see jutt nüüd varem välja kui plaanisin ja läheb natuke OT-ks kätte ära.
Põhimõtteliselt hetkel olemas puuritud ja hoonitud 2,2 plokk+ veel hunnik pisividinaid, a vat mis sinna sisse laduda seda alles uurin. Variante on palju ja tööpõld lai.
Kaaned peaksid jah vahetatavad olema. Kaante tüüp vahetus mingi 85a paiku. 81-85 "bathtub" chamber heads ja 86-95 "swirl" chamber ehk "fastburn" heads. Kunagi ostsin kaane millel casting nr ja kõik sama, ainult nukk oli slider rocker-itega. Väidetavalt saab sinna edukalt panna ka roller rocker-itega nuka(88a ja üles). A võta näpust minu nuka bearing journal mingi 0,..mm suurem ja poos laagrid kinni. Häda selles, et tegelikult nuka laagritel eraldi saalesid ei olegi. Oversize kaanel peaks mingi märk (OSJ) küljes olema. Ok oletame et maha nühitud, aga kui ma olen õieti aru saanud siis oversize peaks mingeid millimeetreid suurem olema. Tegelt oli see nüüd 0,5 või 5 mm - ei mäleta hetkel.
2,2T mootorist
Kõige rohkem huvitaks mind mis aasta mootor ja mis seisukorras ??
Turbo swap-i pole siiani planeerinud kuna mul masin igapäeva sõidus ja see juhtmete majandus...
Väike algeline projektikene, siiski ilma turbota aga turbo mootori juppidega on küll plaanis
Põhilised jubinad mis mind huvitavad on: plokikaan, sisselase koos fuel rail-i ja rõhuregulaatoriga + veel igasugu andurid sealt, võib-olla ka õhufilter. Siis veel, väntvõll ja kepsud, kui need lähevad vabalthingavale. Mõõdud peaks samad olema, vahe vist ainult materjalis ja turbo kepsud kergemad. Kas vänt on lihvitud jne.
2,2->2,5 swap oleks jälle ülevaatuse ja muidu peale vaatamise mõttes lihtsam kuna 2,5 ongi põhimõtteliselt 2,2-se stroker. Penakulugi väidetavalt sama, ainult suurem torque at low rpm. Vänt on teine,nukk ka aga kepsud ja kolvid - Osadel on balance shaft-id, osadel aastatel vist mitte. Palju sel juhul andureid ja muid pudinaid vaja vahetada,kas ka aju - ei tea veel. Uurimistöö alles käib ja pakkumine kaalumisel.
No ja selles mõttes on ikka komplektne parem, et igasugu pisividinad jne oleks siis kah olemas. Kuna rahaga on nagu ikka plaanisin pisitasa ehitada, et üks kuu üks osa, järgmine kuu teine jne. Niikuinii vaja algosadeks lammutada ja uuesti kokku laduda ehk siis kaprem ja +$$$.
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 04.11.2003 at 14:11 |
|
crossfire |
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
vaata maili ja anna teada mis asjast arvad! |
| 04.11.2003 at 14:29 |
|
jyrki |
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
2.2-2.5 short block differencies; the 2.5" has a longer stroke, the block is the same height, bore and connecting rods are the same but pistons in the 2.5 are lower. |
| 04.11.2003 at 18:53 |
|
hirax
|
Chrysler 2,2 ja 2,5 plokikaante vahetatavus
to crossfire: Kuhu kadusid Neljapäev juba käes. Või ei tule mailid läbi ??
051 30 514
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 06.11.2003 at 11:27 |
|
|