| Poster |
Message |
Godwin |
Hemi-mootor
Lihtsalt huvi pärast küsin. Kuulsin, et tuttav rääkis, et hemi-mootoritel on hemisfääriline põlemine. Kas selline termin on olemas ja kui on, mida see tähendab. Hemi mootoriga autod USA-s jälle tootmises, mis vahe on tänapäeva hemil ja esimestel? |
| 07.11.2003 at 23:09 |
|
max |
Hemi-mootor
Põlemiskamber on hemisfäärilise kujuga. |
| 07.11.2003 at 23:15 |
|
newton
Moderator |
Hemi-mootor
http://auto.howstuffworks.com/hemi.htm/printable
ja kui rohkem sügavuti minna:
http://www.highperformancepontiac.com/tech/0209hpp_fire/
Tänapäeva Hemi on kunagise kuulsa 426 Hemiga võrreldes väiksem ja kergem, vähem "hemi"-tüüpi põlemiskambritega ja kahe küünlaga silindri kohta. |
| 08.11.2003 at 00:11 |
|
vvt
|
Hemi-mootor
Kõige levinum hemi praegu on hoopis R4, töömahuga reeglina kuni 2l--kuigi põlemiskambri järgi on hemi praktiliselt iga neljaklapitehnikas mootor. Kõige ARK andmete põhjal on kõige levinuim Hemi eestis Mostkvits 412.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 08.11.2003 at 09:59 |
Last edited 08.11.2003 at 10:00 by vvt
|
Astro SS |
Hemi-mootor
Minu meelest on Hemi ka Ecorti 1,6 XR3
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 08.11.2003 at 20:27 |
|
vvt
|
Hemi-mootor
quote: Astro SS: Minu meelest on Hemi ka Ecorti 1,6 XR3
Siis peab olema nn laia kaanega mootor. HSC või &( mootor ta nüüd ongi...ühesõnaga see laia plekist klapikambrikaanega
Edit: arusaamatuks ainult jäi, miks NL rallispordis kasutati just Lada mootorit, tehnilise lahenduse mõttes on M412 mootor samm ees -ladal on kiilukujulised põlemiskambrid, pole cross-flow
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 08.11.2003 at 23:05 |
Last edited 08.11.2003 at 23:07 by vvt
|
Astro SS |
Hemi-mootor
Kas too Mosse 412 mootor pole mitte BMW mingi mootori koopia ?
Täis alumiiiniumist mootor ei saa olla ju venkude leiutis ja lisaks veel tema asetus - pool vildakil.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 09.11.2003 at 16:12 |
|
rain333 |
Hemi-mootor
Just see ta ongi,väikeste muudatustega muidugi.Kusjuures klapikambri kaaned on peaaegu identsed ja mis puudutab venelaste auto tööstust on see 50% välisriikide autotööstuste koopia.
____________________________
Ford F-150 85' |
| 09.11.2003 at 17:53 |
|
vvt
|
Hemi-mootor
quote: Astro SS: Kas too Mosse 412 mootor pole mitte BMW mingi mootori koopia ?
Täis alumiiiniumist mootor ei saa olla ju venkude leiutis ja lisaks veel tema asetus - pool vildakil.
Tehniliselt on ta BMW M10 seeria 1500 cc mootori koopia. Kuid only just. BMW on malmist plokiga, alu on tõesti venelaste leiutus, nagu ka täisalu mootoril volgal ja gaz-53-l BMW mooritele tuli aluplokk alles 90ndate keskel.
Kui sa aga kaks mootorit kõrvuti paned, siis näed, et samahästi võib ta olla Mercedes M102 koopia vms - bmw-le sarnane on ainult plokikaane ehituse ning mootori viltu asetuse pärast. Kõik ülejäänu on sootuks teine maailm (jagaja ajam, sissepandavad märjad hülsid vs pressitud kuivad hülsid jne jne). Ühesõnaga-selline kahes reas klappide ja keskel asuva nukkvõlliga klapiajam on kindlasti vähemalt kümnekonnal autol ning kaldus mootor pole ainult bemmi iseärasus.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 09.11.2003 at 19:21 |
|