register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 305 vs 350  
Poster Message
Fog
 
305 vs 350
Igalt poolt vôib lugeda, et 305 on :( ja 350 on :). Mis neil siis selle vahe teeb, see 45cid ei tohiks ju nii palju vahet olla???
17.05.2001 at 17:13
partel
  
305 vs 350
305 on väiksema sil läbimõõduga, -> klappidele ebasoodne.
17.05.2001 at 18:08
peep
 
Moderator
305 vs 350
Ilmselt asi selles, et 305 on n.o. perspektiivitu mootor ja seetottu talle eriti performance kama saada pole. Sama kehtib ka koikide V6'te kohta.
17.05.2001 at 18:09
partel
  
305 vs 350
Seda veel, et small-blockidest rääkimseks tuleb mul kasutada tahavaatepeeglit, lihtsalt nende vastu pole 3+ aastat huvi tundnud.

305 kohta on Newton kõige pädevam teatud põhjustel.
17.05.2001 at 18:15
partel
  
305 vs 350
quote:
partel wrote:
305 on väiksema sil läbimõõduga, -> klappidele ebasoodne.

S.t. väiksemad klapid -> kehvem hingamine -> vähem torque't -> vähem hj..

GM "pidurdamine" vast, detaile ei tea, ega tahagi teada.
17.05.2001 at 18:17
max
305 vs 350
quote:
reinz wrote:
see 45cid ei tohiks ju nii palju vahet olla???
45/305=15%, so. üldistatult ligikaudu 15% (200hp vs. 230hp) võimsam mootor, ceteris paribus. See ei olegi ju teab mis väike vahe. Samamoodi võib ju öelda, et 454 ja 350 vahel on kah väike vahe, kõigest 104cid'i.
17.05.2001 at 18:40
partel
  
305 vs 350
quote:
max wrote:
quote:
reinz wrote:
see 45cid ei tohiks ju nii palju vahet olla???
45/305=15%, so. üldistatult ligikaudu 15% (200hp vs. 230hp) võimsam mootor, ceteris paribus. See ei olegi ju teab mis väike vahe. Samamoodi võib ju öelda, et 454 ja 350 vahel on kah väike vahe, kõigest 104cid'i.

Arvestada tuleb, et muskelauto definitsiooni üheks koostisosaks on pakutud 1.1 hj/cid, nii et 50 hj vahet selle tõttu. Tegelikult on 305 veel kehvemas olukorras minu eelnevates postides toodud põhjustel.

Max'i numbrid on erinevate stock asjade kohta. Normaalne 350 igapäevatänavasõidumootor annab 350 hj @ 5500 rpm, sellele saab 150 hj eest nitrot selga lasta. NASCAR'i 358 annab vist 700 hj kanti.
17.05.2001 at 18:56
partel
  
305 vs 350
quote:
max wrote:
...Samamoodi võib ju öelda, et 454 ja 350 vahel on kah väike vahe, kõigest 104cid'i.

454 on (tollides) 4.25x4.00 BBC ja 350 on 4.00x3.48 SBC. Big-block on sama töömahu juures võimsam, näiteks HRM testis oli 408 cid BBC vs SBC, suurusjärk umbes 440 vs 400 hj. 408 pole muidugi kuigi soodne small-blocki jaoks. Ning ka hind oli $4400 vs $3000 mälu järgi.

Newton meil arhiiviguru, ehk täpsustab, kuigi ei usu, et väga puusse panin.

17.05.2001 at 19:12
jyrki
305 vs 350
The difference between a 305 and a 350 is bigger than just the displacement. The main thing is that the 305 is a small bore engine with a relatively long stroke. It means that since the bores are so small you can't put big valves in to the heads. That limits the breathing. Since newer 305&350 have the same induction pieces the difference in power isn't greater, but when you begin to modify them the 305 falls way back. With the level you need to make 350 hp out of a 305 you'll get over 500 out of a 350. This is just my opinion, but I would not use a 305 anywhere. The 350 has way more power and torque to start with and is a bolt on.
18.05.2001 at 13:25
Fog
 
305 vs 350
Ok, sain poindile pihta, seda vaja oligi.
Thnx.:)
18.05.2001 at 13:51
Fog
 
305 vs 350
nyyd veel üks küsimus:
Kumba pidi see oli, kas pikem kolvikäik=rohkem pöördesse vôi vastupidi ehk siis kumb läheb rohkem pöördesse 350 vôi 383stroker???
18.05.2001 at 14:18
jyrki
305 vs 350
More low end torque with the 383, not much difference in all out hp, everything just happens at lower rpm. Don't count the 400 out either if you can find one; it's got a bigger bore and a couple of cu ins more. The comparo with the 402 vs 400 in Hot Rod was won by the 402 mainly because of BB's better cylinder heads and a 'bigger' cam because of its 1.7:1 rockers. The BB was about 1000$ more expensive though.
18.05.2001 at 15:02
peep
 
Moderator
305 vs 350
Umbes midagi sellist:
Lühem kolvikäik = võimsus kõrgematel pööretel
Pikem kolvikäik = võimsus madalatel pööretel
18.05.2001 at 15:35
partel
  
305 vs 350
quote:
jyrki wrote:
The comparo with the 402 vs 400 in Hot Rod was won by the 402 mainly because of BB's better cylinder heads and a 'bigger' cam because of its 1.7:1 rockers. The BB was about 1000$ more expensive though.
I guess there is more than one test then. The I referred to was "numbers matching" ;)408 cid's ??? I don't remember the numbers - borrowed that HRM.
18.05.2001 at 15:39
Fog
 
305 vs 350
Nii et kogu jutu kokkuvôtteks ainus small-block millest midagi saab on 350.

P.S. kas 305-e ja 350-e vändad on samad?
18.05.2001 at 15:44
partel
  
305 vs 350
350 on jah kõige levinum mootor maailmas, odav soetada ja pidada ja jõudu on ka kui ehitada. Soovitav puurida 0.030 tolli üle 355'ks, mis võib juba tehtud olla.

383 eelis on suurem pöördemoment nii töömahu kui ka pikema kolvikäigu tõttu. Ideaalne tänavamootor, mis aga pöördesse eriti ei lähe. Näiteks tuttava LPE 383 annab 450 hj @ 5000 p/min.

Väntvõllide kohta ei mäleta, pakun et ei ole samad, näiteks BBC puhul 427 on sisuliselt "puuritud" 396. Neil ei ole samad, vastukaalud erinevad.

Kuna sa vist inglishid spiigid, siis võta mõni usa foorum ette, seal on iga kümnes teema 305 vs 350. :evil
18.05.2001 at 16:02
max
305 vs 350
Torque ei kannata võrdlemist:
305

vs,
350


Samad jubinad, aga efekt 350 juures ikka meeletu võrreldes 305 -ga.

max@otsib.350-t

[Edited by max on 30.05.2001 at 18:03 GMT]
30.05.2001 at 19:01
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 305 vs 350  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.