register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Rooliotsade taastamine   1 2  
Poster Message
Madman
 
Rooliotsade taastamine
Kes, kus võiks sellise asjaga tegeleda, uued on ulmelise hinnaga.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
06.01.2004 at 17:34
Astro SS
Rooliotsade taastamine
Ei taha pahasti öelda, aga see tegevus tundub preservatiivi lappimisena.
Piduri ja rooliga ei tasu pornot teha , see võib kurvalt lõppeda.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
06.01.2004 at 21:48
pytsep
Rooliotsade taastamine
Rakvere lähedal Vinnis tel.056471397 rooliots 150.- sharniir 150.- Siiamaani ei ole nurinat kuulnud aga eks ta õigem ole ikka uued asjad panna.

____________________________
ford bronco 5,8l 86a
06.01.2004 at 22:30
roby
 
Rooliotsade taastamine
eks neid tegijaid ikka leidub igalpool.Aga pole nagu mõtet teha, sest kui teed siis saad poole aasta pärast seda kõike korrata.OSTA UUS!!!

____________________________
tramm nr. 66
06.01.2004 at 22:32
pritsa
Rooliotsade taastamine
mina päris nii ei arva, et rooliotsade taastamine päris jama on. Toon ühe näite- B-varuosa sharniir (pole küll rooliots) kestis 6000 km, taastatud sharniir on hetkel sõitnud 100000 km ja loksu veel pole. Ja seda ei ole rääkinud mitte ainult üks inimene. Loomulikult A-varuosa on parem kui taastatud aga hinnavahe on teinekord oma 10 kordne. Oleneb kus ka taastatakse.
06.01.2004 at 23:24
Ets
Rooliotsade taastamine
Btw, miskit 10 aastat tagasi juhtus mu ühest esimestest isiklikest sõiduriistadest (konnasööjate oma oli) mõlemal alumisel žarniiril eri aegadel selline juhus, et munakad lihtsalt hüppasid pesadest välja ja selle tulemusena oli nokk maas ja sõit selleks korraks läbi:) Eks rahakott oli õhuke ja Autoabi veel loomata ning tuli lasta kohalikel seppadel lihtsalt üks ümmargune sõrmus või leitud 7-8 mm traadist rõngas pesale, munaka kohale peale keevitada (et ta enam oma tegu ei kordaks) ja sõit võis jätkuda:D
Uudishimulik küsimus, et kuidas siis tänapäeval žarniire ja rooliotsi tegelikkuses "taastatakse", mis põhimõttel?
06.01.2004 at 23:40
rrrr
  
Rooliotsade taastamine
quote:
Madman: Kes, kus võiks sellise asjaga tegeleda, uued on ulmelise hinnaga.
Saan ehk aidata!
Sõber Tartus sellises kohas nagu AS Autoring Nissaneid hooldab. Seal nad pidavat tihti maasturite rooliotsi jms. (mõni uus lausa 8000.- maksvat) taastada laskma. Väitsid, et pidi uutest "B" omadest kauem kestma. Kuna esialgu tundus kogu see taastamine uskumatu teema, siis lasin oma vana sarniiri prooviks taastada. Lugu maksis vist mingi 100-200 krooni. Tagasi saades nägi sarniir nagu uus isegi lutt seal peal oli mingi uus pandud.

____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid
07.01.2004 at 00:12
max
Rooliotsade taastamine
Nt 3. põlve f-body omi ei pidavatki taastada saama, mingi kangem teras või ei saa lahti võtta vms.
07.01.2004 at 01:08
canarbic
Rooliotsade taastamine
Pärnu kandis saab neid jubinaid taastada EKTO nimelises firmas, seal üks Jussi nimeline vanem härrasmees. Sai seal lastud üle käia kõik Lincolni esisilla liigendid. Taastatud juppe üle andes ütles vana et aasta pärast võiks üle määrida....
Peaaegu olematu kuu läibisõiduga hobiauto puhul võiks kindlasti esmalt taastamist proovida.
Ps. Ja taastatud jupp on kindlasti parem kui iga suvaline B-kat varuosa. Muidugi taastada saab ka mitut erinevat moodi.....

____________________________
V8 TDI
07.01.2004 at 08:02
pampkuri
 
Rooliotsade taastamine
Jussi töö on päris hea aga tolmukaitse mis ta sinna peale paneb Laguneb kole ruttu ära tulemus on null,tutav veoautoremondi mees rääkis kuidas nemad taastavad pressi all nii suurte kui väikeste autode rooliotsi.

____________________________
pamp
07.01.2004 at 08:31
agaa
Rooliotsade taastamine
Isiklik kogemus ütleb ,et Juss teeb head tööd aga "kummilutid" ei kesta isegi A varuosa puhul kuna meie teedele pannakse ikka jõhkralt "kloriide" .
Jussi poolt remonditud Audi100 quatro avandi sharniirid mis poes maksavad Bvaruosana 1200-eek renoveeris ta 300-eek tükk. See tegi kokkuhoidu 900-eek sharniirilt.
Kestavad juba 2 aastat. Loomulikult tasub kaaluda mis ja kuidas. Sportlikumat sõidustiili harrastades soovitaks ikkagi A või B kat varuosa . Igapäevasõidukile mille roolots või sharniir üle mõistuse kallis võiks renoveerida.
07.01.2004 at 08:54
PlyVal64
Rooliotsade taastamine
Mul siin tuttav kiidab kah mingi Tartu mehe toodangut, pidi väga hea olema. Milline tartlane täpselt, ei tea öelda. Kuid et rooliotsa ja shrniiri taastada ei võiks, ei saa nõustuda. Kuulliigend on nii lihtne sõlm, et seda mõistlikult tehes võib saada originaalist paremagi. Eriti kehtib see uuemate Audide alumiiniumist õõtshoobade kohta, mis 1500/tk pidid maksma ja iga 20 000 pealt täiesti läbi olema. Sharniir olevat nii pisike(ehk kuul sees olematu), el pesa, mille sees liigub, kulub lihtsalt ära. Hõõrdepinda liiga vähe. Pole ise seda näinud seest, kuid eks seal mingi odav uretaanipõhine plast on. Pidavat tehtama kvaliteetsemast materjalist ja siis kestvat 100 000 km.
No ja see raha küsimus muidugi ka: avatavate rooliotste remontkomplekt näiteks Mossele maksab alla 10 krooni:) Või siis vanemate Golfide ja Opelite rooliotsad alla 100 krooni, selliseid pole küll mõtet taastada. Aga 1500 krooniseid(nagu ka 5-seeria bemaril), mida korraga 4 tk vaja läheb, on asjal jumet küll ja enamgi.
OT kah: kuid ikkagi vanade autoosade taastamise teemal. Nimelt sai siis jälle eile vaadatud seda AMS TV-ajakirja satipealt. Üks lugu oli autode "ajude" remontimisest. Mingid kaks tudengit olid kunagi teinud sellise firma, no nii poolenisti hobiks ja õppe-teadustööks. Arvuti, mis simuleerib kogu mootori tööd ja sellele järgi täpselt õige juhtmeköidis. Saadetakse vana aju sinna, venand testivad ära ehk loevad koodidest vigase koha välja ja siis remondivad ära. Kogu soft on ise mõeldud, sest alguses olid autofirmad peaaegu kohtusse minemas. Aga nüüd annavad tehased juba meestele ise softi ja kasutavad vanemate autode ajude remontimisel nende abi. 9 inimest tööl ja suudavad Saksamaa vajaduse rahuldada. Näide oli mingi BMW 525(1990 aasta umbes), mille aju oli nässus. Uus maksvat 1300 eurot, auto ise omaniku sõnul u. 2500 eurot. Saadeti siis see aju kohalikust bemari esindusremondist sinna remonti, tuli välja, et süütemoodul nahkas. Vahetati ära, testiti arvutiga ja füüsiliselt(külmakappi, ahju ja vibro peale) ning anti aastane garantii. Hind u. 550 eurot koos postikuludega. Vat nii siis Saksamaal:)
07.01.2004 at 11:27
jürgen
 
Rooliotsade taastamine
quote:
PlyVal64: Mul siin tuttav kiidab kah mingi Tartu mehe toodangut, pidi väga hea olema. Milline tartlane täpselt, ei tea öelda. Kuid et rooliotsa ja shrniiri taastada ei võiks, ei saa nõustuda. Kuulliigend on nii lihtne sõlm, et seda mõistlikult tehes võib saada originaalist paremagi. Eriti kehtib see uuemate Audide alumiiniumist õõtshoobade kohta, mis 1500/tk pidid maksma ja iga 20 000 pealt täiesti läbi olema. Sharniir olevat nii pisike(ehk kuul sees olematu), el pesa, mille sees liigub, kulub lihtsalt ära. Hõõrdepinda liiga vähe. Pole ise seda näinud seest, kuid eks seal mingi odav uretaanipõhine plast on. Pidavat tehtama kvaliteetsemast materjalist ja siis kestvat 100 000 km.
No ja see raha küsimus muidugi ka: avatavate rooliotste remontkomplekt näiteks Mossele maksab alla 10 krooni:) Või siis vanemate Golfide ja Opelite rooliotsad alla 100 krooni, selliseid pole küll mõtet taastada. Aga 1500 krooniseid(nagu ka 5-seeria bemaril), mida korraga 4 tk vaja läheb, on asjal jumet küll ja enamgi.
OT kah: kuid ikkagi vanade autoosade taastamise teemal. Nimelt sai siis jälle eile vaadatud seda AMS TV-ajakirja satipealt. Üks lugu oli autode "ajude" remontimisest. Mingid kaks tudengit olid kunagi teinud sellise firma, no nii poolenisti hobiks ja õppe-teadustööks. Arvuti, mis simuleerib kogu mootori tööd ja sellele järgi täpselt õige juhtmeköidis. Saadetakse vana aju sinna, venand testivad ära ehk loevad koodidest vigase koha välja ja siis remondivad ära. Kogu soft on ise mõeldud, sest alguses olid autofirmad peaaegu kohtusse minemas. Aga nüüd annavad tehased juba meestele ise softi ja kasutavad vanemate autode ajude remontimisel nende abi. 9 inimest tööl ja suudavad Saksamaa vajaduse rahuldada. Näide oli mingi BMW 525(1990 aasta umbes), mille aju oli nässus. Uus maksvat 1300 eurot, auto ise omaniku sõnul u. 2500 eurot. Saadeti siis see aju kohalikust bemari esindusremondist sinna remonti, tuli välja, et süütemoodul nahkas. Vahetati ära, testiti arvutiga ja füüsiliselt(külmakappi, ahju ja vibro peale) ning anti aastane garantii. Hind u. 550 eurot koos postikuludega. Vat nii siis Saksamaal:)

Nägin ka seda saadet ja päris targad mehed tegutsesid seal.
07.01.2004 at 11:56
orikas3
Rooliotsade taastamine
quote:
Madman: Kes, kus võiks sellise asjaga tegeleda, uued on ulmelise hinnaga.


On Tartus, 100 - 200 kr. ei ole kogemust ja ei tea kiita , ja Elvas on 90 - 150 kr. jätavad niplid alles kui niplid on. Mina jäin täitsa rahule kaks aastat vastu pidanud ja ülevaatusel ei ole keegi nurisenud, teepeale ka ei ole jäänud. Muidugi ega ta uus ei ole.
07.01.2004 at 12:01
vvt
  
Rooliotsade taastamine
quote:
PlyVal64: Kuulliigend on nii lihtne sõlm, et seda mõistlikult tehes võib saada originaalist paremagi. Eriti kehtib see uuemate Audide alumiiniumist õõtshoobade kohta, mis 1500/tk pidid maksma ja iga 20 000 pealt täiesti läbi olema. Sharniir olevat nii pisike(ehk kuul sees olematu), el pesa, mille sees liigub, kulub lihtsalt ära.


Uuemate Audide alum. õõtsad kulusid kiiresti ära kuni 2000 välja lastud autodel. Peale selle tärmini tulid parendatud, mis vähemalt mul 25 000 järel mingeid väsimise märke ei näidanud.

quote:

No ja see raha küsimus muidugi ka: avatavate rooliotste remontkomplekt näiteks Mossele maksab alla 10 krooni:) Või siis vanemate Golfide ja Opelite rooliotsad alla 100 krooni, selliseid pole küll mõtet taastada. Aga 1500 krooniseid(nagu ka 5-seeria bemaril), mida korraga 4 tk vaja läheb, on asjal jumet küll ja enamgi.


500se bmw korralikud tarvikotsad, mis minu ühel autol juba 90 000 kestnud on, maksavad igas varuosapoes kusagil 240 kr/tükk. Pooltel mudelitel on need samad kui
70ndate alguses. Evolution is better than revolution;)
See mosse kausijama on :bs, need suvalisest firmast ostetud kaussidega ei kesta 5000 kilomeetritki :( Kui
oleks korralike b-osa juppe saada, ei tasu vaeva.

Serbia vanasõna - rohkem mõtteid, vähem emotsioone, elad kauem;)



____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
07.01.2004 at 12:16
Madman
 
Rooliotsade taastamine
Tänud kõigile info eest, ma usun ka et korralik taastamine tasub ära kui hinnavahe on ca 10 kordne.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
07.01.2004 at 12:23
MitsuPower
 
Rooliotsade taastamine
quote:
pritsa: mina päris nii ei arva, et rooliotsade taastamine päris jama on. Toon ühe näite- B-varuosa sharniir (pole küll rooliots) kestis 6000 km, taastatud sharniir on hetkel sõitnud 100000 km ja loksu veel pole. Ja seda ei ole rääkinud mitte ainult üks inimene. Loomulikult A-varuosa on parem kui taastatud aga hinnavahe on teinekord oma 10 kordne. Oleneb kus ka taastatakse.

olen sama juttu kuulnud ja ei arva samuti , et see ennast ära ei tasu...aga jahh parem oleks teada kohta kust keegi tuttav või tuttava tuttav juba antud tööd tellinud on ja kuidas asi vastu pidanud on...sest kvaliteet pidavat ikka väga erinev olema....
ise olen kuulnud mingist vennast kes Pärnu kandis teeb....ja tema töö kohta siiani nurinat kuulnud pole... aga ega igaveseks ei tee seda temagi.....
07.01.2004 at 13:44
MELKA
Rooliotsade taastamine
Jou
Teab ehk keegi Tallinnas mõnda head tegijat?

____________________________
EagleVision, Ply Arrow
05.07.2005 at 23:28
LaSa
 
Moderator
Rooliotsade taastamine
Kas tasub ikka jantida?
Rockautos on näiteks tükihinnaks $30.
06.07.2005 at 09:00
MELKA
Rooliotsade taastamine
Jah, proovida võib ikka. MOOG`i oma pidas vastu nov-märts, pisut üle 2000 miili, et nagu paari tankimise järel esisilla liigendid vahetada on ka jama. BTW, sama firma stabika kont väsis juba jaanuaris.

____________________________
EagleVision, Ply Arrow
06.07.2005 at 09:42
kalev35
  
Rooliotsade taastamine
quote:
LaSa: Kas tasub ikka jantida?
Rockautos on näiteks tükihinnaks $30.
$30 eest iga kell uued pulgad!
Kui +$100 tasuks alles mõtlema hakata... :smokin pole kunagi odavat ja taastatud juppi tarvitanud - tahaks elada veel natuke


____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
06.07.2005 at 14:37
Taurus_93
Rooliotsade taastamine
Vaadates nende juppide kvaliteeti, mis siin erinevad ameerikauato poed toovad, nimedest mäletan ainult MOOG-i aga ka teisi oli, siis need varuosad on ikka tösine kaka. Tellisin MOOG sarniiri, mis oli koos öötsaga. Köik kena ainult see kummikott oli liiga väike selle öötsa jaoks, tuli aretada midagi seal. hind 1800. Oleksin lasknud selle renoveerida siis kestaks kindlasti kauem ja oleks asi kvaliteetsem. Dodge Caravanile läeb moogi silladetaile iga 20000km tagant, kusjuures auto söidab headel teedel, mitte tallinnas.
Seega minu järeldus asjast on: uut asja ostes saad kindlasti ebakvaliteetse, renoveerides vöib juhtuda et tuleb hästi välja
BTW hoian sarniiri alles kui järgmiseks ölivahetsueks see MOOG öhtal on...

EDIT: loodan, et nüüd teemaga ei eksinud... siin mingi split ka...

____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6
06.07.2005 at 17:31 Last edited 06.07.2005 at 17:38 by Taurus_93
LaSa
 
Moderator
Rooliotsade taastamine
Mina panin just kaks uut Falconi rooliotsa ja ilma sildita pendelhoova autole alla üleeile. Näis siis, et kaua kestab...
06.07.2005 at 17:46
Cardo
 
Rooliotsade taastamine
Lugesin teemat ja võin omadest kogemustest ütelda, et 2 kuud tagasi nägin Emexi platsil suurt hunnikut Audide õõtsasid, millel sarniir oli lohvka kuid puks teises otsas nagu uus, õõtsad ise läikisid, ju siis Audi teenindus nad sinna viib, neelata oli raske, aga polnd ka nendega miskit teha.
06.07.2005 at 20:59
MELKA
Rooliotsade taastamine
Küsisin esindusest originaaljupi hinda, rooliots 1780.-. Tsiisus, kui selline junn hõbedast teha, maksaks ca 700.-.

____________________________
EagleVision, Ply Arrow
07.07.2005 at 13:05
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Rooliotsade taastamine   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.