register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Turboautol õli kaob  
Poster Message
TSIAWD
Turboautol õli kaob
... et mootoriõli tõmbab turbo kaudu udu otse sumpsi?
probleem selline, et peale mootori kapremonti (turbo jäi vana, väidetavalt korralik) on õli kulu ikka jube suur, mis siis et juba 5K miili seljataga. Küünlad justkui ei näita, et erilist õli põlemist toimuks aga kui tuld anda siis on õli põlemise vanjuuga üleval küll. Mootor ise on ilus kuiv ja sisselasketorustik peale turbot on piinlikult kuiv. Samas õli surve on väidetavalt liigagi kõrge... külmast peast laksab kell 100 PSI peale kohe (max näit) ja naljalt alla ei tule. Täiesti sooja mootoriga tõuseb õli rõhk kuskil 3.5K-4K juures 100PSI peale ja roniks ka edasi aga kuna mul kell rohkem ei näita siis täpselt ei tea. Õlirõk pruukis vähe tõusta ka selle pärast, et balantsiirvõllid sai mootorist välja visatud ja nende õlitusaugud kinni pandud.
Ehk siis küsimus ikka kas turbost võib reaalselt üli aint kui sumpsi poole udu tõmmata ja kas selline suht kõrge õlisurve võib äkki olla põhjuseks?
Tegemist on usas tehtud 2 liitrise mitsubishi 4g63 turbo mootoriga ja õli kaob liiter ca 500 miili peale või nii...
16.01.2004 at 00:16
newton
 
Moderator
Turboautol õli kaob
Palun katsu teemasid natuke informatiivsemalt pealkirjastada.
16.01.2004 at 09:09
pisike99
Turboautol õli kaob
Tsau Kotkas. Idee poolest on see võimalik küll, aga siis peaks õlirida sumpsist väljas olema. Kas kat on alles?

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
16.01.2004 at 10:12
ollo
Turboautol õli kaob
Mis sul selle mootori kap remondi ajal õlipumbaga tehti? Idee poolest peaks pumba küljes olema ülerõhuklapp, mis rõhul päris lakke ei lase ronida. Või ongi 100+ psi sellel autol normaalne rõhk???
Turbo laagrite kaudu võib õli väljalaskesse vabalt sattuda, liiga suur õlirõhk aitab sellele kenasti kaasa. Turbo väidetav korralikkus on väidetud ikka sellise tegelase poolt, kes enne ka turbot näinud oli?
16.01.2004 at 13:30
Quattro
  
Turboautol õli kaob
Endal pole kül sama auto, aga külma mootoriga on samuti õlirõhu näitaja põhjas, mis on 5+ bar. peaks olema ka ligilähedane 100 PSI ga.
Edit: ikka sutsu vähem

____________________________
Passat,R1100GS
16.01.2004 at 13:45 Last edited 16.01.2004 at 13:46 by Quattro
TSIAWD
Turboautol õli kaob
quote:
newton: Palun katsu teemasid natuke informatiivsemalt pealkirjastada.

ok, pardon!

quote:
pisike99 : Tsau Kotkas. Idee poolest on see võimalik küll, aga siis peaks õlirida sumpsist väljas olema. Kas kat on alles?

yo pisike! kle kat on kadund ja õlirida sumpsist pole nagu päris näinud aga ots on must küll. ja haiseb päris kõvasti:) kas õlirida oleks ikka reaalne sest kas mitte tulelont seda õli ära ei põletaks?

quote:
-ollo- Mis sul selle mootori kap remondi ajal õlipumbaga tehti? Idee poolest peaks pumba küljes olema ülerõhuklapp, mis rõhul päris lakke ei lase ronida. Või ongi 100+ psi sellel autol normaalne rõhk
Turbo laagrite kaudu võib õli väljalaskesse vabalt sattuda, liiga suur õlirõhk aitab sellele kenasti kaasa. Turbo väidetav korralikkus on väidetud ikka sellise tegelase poolt, kes enne ka turbot näinud oli?

õli pumba hammasrattad ja see pind mida mööda õli liigub sai kõik korralikult läbi vaadatud ja polnud näha mingeid kulumise märke, ehk vana õlipump jäi peale. reduktsiooniklappi minu teada ka ei muditud. tundub et ta ikka töötab sest kui kiirendada siis alates mingist 5.5-6K pöördest hakkab õlikella osuti kiirelt alla-üles sahmima mis vist näitab et reduktsiooniklaap rakendub või mis?
Turbo käis kontrollis Jaagu juures seal Vabaõhukooli tee lõpus. ma enam firma nime ei mäleta aga nad teevad seal ka plokikaani ja vist ka mingi vormelitega sahkerdamine toimus seal...

quote:
Quattro: Endal pole kül sama auto, aga külma mootoriga on samuti õlirõhu näitaja põhjas, mis on 5+ bar. peaks olema ka ligilähedane 100 PSI ga.
Edit: ikka sutsu vähem

100 on midagi 6.8 bari või nii aga ta tõuseb mul ikka sellest 100 kõrgemale. ja samas tühikäigul sooja mootoriga kisub sinna nulli kanti. täpselt jälle ei tea sest esimene number on 25 PSI ja kuski seal 0-25 vahel ta vibreerib :(
16.01.2004 at 15:35
blazerK5
Turboautol õli kaob
küsiks vahele et kas turbo laagreid ja tihendeid on võimalik ka kodus näpuvahel vahetada? loll küsimus vast aga selle kohapealt olen täielik võhik!
16.01.2004 at 15:50
Erkki
  
Turboautol õli kaob
Nende mootorite tüüp häda/viga on see, et nad rüüpavad õli. Õli lekib läbi rõngaste silindrisse ja põleb ära. Aitab rõngaste vahetus koos silindrite hoonimisega.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
16.01.2004 at 17:49
Hylas
Turboautol õli kaob
Kuulen, et sa pole ikka leidnud oma murele lahendust :(
Turbot ei julgeks nagu kahtlustada sest reeglina hakkab ta lekkima ennem külma poole pealt ja siis peaks ka sisselase õlist ujuma.
Räägi mis värvi suits tagant tuleb kui peenestada, alustaks sellest.
Ise kahtlustaksin ikka mootorit ja kolvirõngaid.
Kuidas kompresioonidega lood on ?


Hylas


16.01.2004 at 18:07
gretzky
 
Moderator
Turboautol õli kaob
quote:
blazerK5: küsiks vahele et kas turbo laagreid ja tihendeid on võimalik ka kodus näpuvahel vahetada? loll küsimus vast aga selle kohapealt olen täielik võhik!


See rohkem kellaseppale sobiv töö, remodist tulnud turbotel on blommid garantii peal. ups hylas loogitas ette :)

____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
16.01.2004 at 18:36 Last edited 16.01.2004 at 18:40 by gretzky (Moderator)
Hylas
Turboautol õli kaob
quote:
gretzky:
See rohkem kellaseppale sobiv töö, remodist tulnud turbotel on blommid garantii peal. ups hylas loogitas ette :)

Jäin nyyd mõtlema, et kuhu nad selle blommi panevad ?
pole ise nagu näinud, ainuke loogiline koht oleks äki värvitäpike kompressori tiiviku mutri külge maalida ?

njahh kellaseppa tööriistade hulka vast nii suurt haamrit ei kuulu millega vahest tuleb turbo pooleks peksta :p :)
16.01.2004 at 19:04 Last edited 16.01.2004 at 19:05 by Hylas
TSIAWD
Turboautol õli kaob
quote:
Erkki: Nende mootorite tüüp häda/viga on see, et nad rüüpavad õli. Õli lekib läbi rõngaste silindrisse ja põleb ära. Aitab rõngaste vahetus koos silindrite hoonimisega.

rääkisin siin rallisõidutüüpidega kes väidavad, et kui remont on hästi tehtud ei võta need autod (evo3-l sama mootor) _absoluutselt_ õli.
mul on remont tehtud ja sees on uus vänt, saaled, uued kepsud, kolvid ja rõngad ja hoonitud jne. remonti tegi ka mitte mingi täiesti suva vend ning küünlad ei näita erilist õli põlemist. veidi aga igaljuhul mitte sellist, et 600-700km/liiter. ja mootor on ka väljast jumala kuiv. õli lihtsalt haihtub a`la õhku...

kas keegi oskab soovitada kus töökojas saaks mootori õli rõhku mõõta? seal kus käin ei ole vastavat üleminekut, et minu blokiga nende kella kokku panna... samas otsiks ka kohta kus saaks adekvaatselt kopressiooni mõõta.
16.01.2004 at 19:41
Erkki
  
Turboautol õli kaob
Kompressiooni mõõtmine aitab viga diagnoosida: kui kompressioon on ebanormaalselt kõrge, siis näitab see seda, et õlirõngad ei tee oma tööd piisavalt. Nad lasevad õli läbi ja "tihendavad" ülemised kolvirõngad niimoodi kunstlikult tihedaks, et mõõtmisel näitab manomeeter normaalse 10 kg asemel 12-13 või isegi 14 kg survet.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
16.01.2004 at 22:33
TSIAWD
Turboautol õli kaob
quote:
Erkki: Kompressiooni mõõtmine aitab viga diagnoosida: kui kompressioon on ebanormaalselt kõrge, siis näitab see seda, et õlirõngad ei tee oma tööd piisavalt. Nad lasevad õli läbi ja "tihendavad" ülemised kolvirõngad niimoodi kunstlikult tihedaks, et mõõtmisel näitab manomeeter normaalse 10 kg asemel 12-13 või isegi 14 kg survet.

hea point. tegelt mõni aeg tagasi sai kompressiooni mõõdetud tulemustega 10-11-11-10 kusjuures norm peaks tal olema kuskil 12 ühikut kui ma ei eksi. ehk liiga hea ei olnud aga tingimused olid sellised, et aku suri viimase püti survestamise lõpuks täiesti ära ja mootor oli ka külm. ehk tahaks uuesti nüüd kuskil kompressiooni mõõta korralikes tingimustes ja hea kellaga!
17.01.2004 at 13:50
Mell
Turboautol õli kaob
Enda Roveril kunagi peale remonti puhastasin õlikanaleid suruõhuga,et kuskilt peale kokkulappamist enam üllatusi kolvitükkide näol ei ilmneks...ja panin turbo õlitusaugule ka suruõhu taha...tagajärgedele mõtlemata hoidsin vahepeal teiselpool (kust siis õli turbost lahkuma peaks)"naljaviluks"näppu ees,ja kuna kompressor suudab ka mingit kuni 10bar rõhku tekitada,lükkas ilmselt tihendi/puksi paigast ära,sest hiljem sõitma hakates oli ka minu auto ennem korralik turbo hakanud õli sisselaskesse lappama...tagantjärele mõeldes tundus see rõhu tekitamine ainuke loogiline põhjus olema,miks...
Täitsa usutav,et sinu autol siis see karm õlirõhk on ka otsinud üles kõige nõrgema koha,kust välja saada,ja see sattus turbo õlituse väljalaske poolne tihend olema?

____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0
17.01.2004 at 20:21
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Turboautol õli kaob  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.