| Poster |
Message |
Astro-97
|
küsimus monopritse kohta
autol siis peal tavaline monopritse.nüüd küsimus,mis seal
reguleerib külma mootori käivitamisel seda veidi kõrgemat
tühikäiku,mis siis mootori soojenedes vaikselt ise alla kukub
kas aju ise, või on seal mingi andur mängus? ning kas võib
olla ka selline asi,et mida külmem väljas,seda kauem see
mootor kõrgema tühikäiguga käib? (see nn. tühikäiguvidin
on vahetatud 4kuud tagasi)
olen vahest täheldanud,et asi ketrab vahest lausa 7-8 min.
ega kavatsegi alla oma tühipööret lasta,ehkki salong juba
ammu soe. siis abiks korraks käik sisse ja hopsti---ongi siis
tühikäik normaalne ja madal.millest selline nöök?? |
| 13.03.2004 at 23:42 |
|
ull17
|
küsimus monopritse kohta
Millisest autost on jutt?
Golfil näiteks on jahutusvedeliku temperatuuri pealt reguleeritav. Bimetall ja membraani kompott jubib vanematel autodel tihti, sest jääb kinni.
Võib ka tühikäigu mootor jebida(Mondeo). |
| 14.03.2004 at 01:15 |
|
Astro-97
|
küsimus monopritse kohta
quote: ull17: Millisest autost on jutt?
Golfil näiteks on jahutusvedeliku temperatuuri pealt reguleeritav. Bimetall ja membraani kompott jubib vanematel autodel tihti, sest jääb kinni.
Võib ka tühikäigu mootor jebida(Mondeo).
autoks
on Astro,nagu ka kasutajanimest on näha.....
|
| 14.03.2004 at 01:24 |
|
ull17
|
küsimus monopritse kohta
Pole Astrot olnud. |
| 14.03.2004 at 01:36 |
|
Astro-97
|
küsimus monopritse kohta
quote: ull17: Pole Astrot olnud.
pole hullu,et ei ole omanud...
samas kaldun mõtlema,et äkki on sellelgi see variant,kus
asi siis reguleeritakse temp.anduri järgi?? äkki targemad
teavad....ise ei jaga elektroonikast mõhkugi.
|
| 14.03.2004 at 10:35 |
|
altraditional |
küsimus monopritse kohta
Mul on mõnikord samamoodi, et läheb "toore" režhiimile ja tõstab pöörde üles, ning enam alla ei lase. Sel puhul puudutan varbaotsaga korraks gaasipedaali (u. cm jagu) ja lasen kohe lahti, mille peale pööre normaalseks laskub. On jäänud tunne, et nii saab automaattoorest lahti igal juhul, isegi kui on tugevad miinused ja masin äsja käivitatud. Masinaks Buick, samast aastast, mis sul Astro järgi mainitud. |
| 14.03.2004 at 11:28 |
|
Astro-97
|
küsimus monopritse kohta
quote: udu56: Mul on mõnikord samamoodi, et läheb "toore" režhiimile ja tõstab pöörde üles, ning enam alla ei lase. Sel puhul puudutan varbaotsaga korraks gaasipedaali (u. cm jagu) ja lasen kohe lahti, mille peale pööre normaalseks laskub. On jäänud tunne, et nii saab automaattoorest lahti igal juhul, isegi kui on tugevad miinused ja masin äsja käivitatud. Masinaks Buick, samast aastast, mis sul Astro järgi mainitud.
jah,aga see
pedaalipuudutus ei aita midagi,olen proovinud ja siis läheb
pööre hoopis üles...
vaatasin üht põtrade foorumit,seal pakuti hoopis sellist
varianti mis sealsetel astrotel hädaks: TBI tiiviste tai TBI-n
kaasuläpän anturi---siis tä reostaatti...
toredad pakkumised seal soomemaal
|
| 14.03.2004 at 11:53 |
|
mr. RocknRoll
|
küsimus monopritse kohta
quote: ASTRO-87: quote: udu56: Mul on mõnikord samamoodi, et läheb "toore" režhiimile ja tõstab pöörde üles, ning enam alla ei lase. Sel puhul puudutan varbaotsaga korraks gaasipedaali (u. cm jagu) ja lasen kohe lahti, mille peale pööre normaalseks laskub. On jäänud tunne, et nii saab automaattoorest lahti igal juhul, isegi kui on tugevad miinused ja masin äsja käivitatud. Masinaks Buick, samast aastast, mis sul Astro järgi mainitud.
jah,aga see
pedaalipuudutus ei aita midagi,olen proovinud ja siis läheb
pööre hoopis üles...
vaatasin üht põtrade foorumit,seal pakuti hoopis sellist
varianti mis sealsetel astrotel hädaks: TBI tiiviste tai TBI-n
kaasuläpän anturi---siis tä reostaatti...
toredad pakkumised seal soomemaal
Minuteada pole (kaasuläpän anturi---siis tä reostaatti...) nö. tb sellega kuidagi seotud. Kui on pritsung siis on kindlasti tühikäigu mootor, mida käitatakse andurilt saadud temp. näidu põhjal. Kui pöörded alla ei kuku on kas mootor kinni või elektrikala.
____________________________
44269 |
| 14.03.2004 at 13:20 |
|
Sarv
|
küsimus monopritse kohta
Kogu süsteemi juhib ikkagi arvuti, mis saab infot: sisseimetava õhu temperatuuri andurilt (on paigaldatud pihusti lähedusse), mootori temperatuuri andurilt, gaasiklapi potensiomeeterilt (klapi avatusnurga määraja), lamda andurilt ja mootori pöörlemissageduse info.
Tühikäiku reguleerivad tühikäigu regulaator (tühikäigu mootor) ja tühikäigu lüliti. Et viga võib siis nendest komponentidest otsida. |
| 14.03.2004 at 13:47 |
|
Astro-97
|
küsimus monopritse kohta
quote: Sarv: Kogu süsteemi juhib ikkagi arvuti, mis saab infot: sisseimetava õhu temperatuuri andurilt (on paigaldatud pihusti lähedusse), mootori temperatuuri andurilt, gaasiklapi potensiomeeterilt (klapi avatusnurga määraja), lamda andurilt ja mootori pöörlemissageduse info.
Tühikäiku reguleerivad tühikäigu regulaator (tühikäigu mootor) ja tühikäigu lüliti. Et viga võib siis nendest komponentidest otsida.
milline see lüliti välja näeb
ja kus see asub?? samas üks tuttav väidab,et asi algab ikkagi pihta temp.andurist mis asetseb kusagil termostaadi
kõrval... ise kurask ei pääse ligi kuhugi, vähe ruumi ja katted igalpool peal. p.s lamda on ka uus ca. 1,5 kuud.
|
| 14.03.2004 at 14:08 |
|
Sarv
|
küsimus monopritse kohta
Lüliti käitatakse gaasiklapi võllilt aga ma ei ole kindel, kas tühikäigu mootor on korraga kasutuses eraldi asetseva lülitiga. Tühikäigu mootoril peaks samas kestas olema samasugune lüliti, mis suletud asendis annab ajule infot, et on tühikäik.
Targemad täpsustage.
Termostaati läheb sisse üks juhe aga temperatuuri andurisse peaks neid mitu minema.
Kuna pühapäev, siis huvi pärast tuhlasin sissepritse käsiraamatus(trükk 1994.a Tln) |
| 14.03.2004 at 14:40 |
|
Astro SS |
küsimus monopritse kohta
Mul on olemas Astro Repair Manual, seal saad ise sirvida ja näpuga järge ajada.
Astro SS@ 50 63403
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 14.03.2004 at 15:33 |
|
jaanus
|
küsimus monopritse kohta
aju poolt mõjutab tühikäigu mootorit chevyl temperatuuriandur, map ja siis see (kaasuläpän anturi---siis tä reostaatti...) <- ilgelt lahe termin kusjuures
kuna sul ta peale jääb, siis kas map või tps. tempi ei tahaks eriti süüdistada. map'i korrasoleku selle probleemi juures saab lihtsalt teada - võta saba tagant, chevy aju peaks seepeale usaldama ainult tps'i. tps'i saab aga voltmeetriga kontrollida. ei pea mootorit käimagi panema, lihtsalt vaatad, et ühe otsa peal volt muutuks vastavalt pedaalivajutusele. tähtis ka see, et langeks samasse tagasi. üldiselt miski 0.5 volti kinni ja 4.5 volti lahti. |
| 14.03.2004 at 16:10 |
|
Astro-97
|
küsimus monopritse kohta
quote: Astro SS: Mul on olemas Astro Repair Manual, seal saad ise sirvida ja näpuga järge ajada.
Astro SS@ 50 63403
katsun sulle homme helistada,et siis täpsustada Manual-i
sirvimisreegleid.
|
| 14.03.2004 at 23:02 |
|
Astro-97
|
küsimus monopritse kohta
quote: jaanus: aju poolt mõjutab tühikäigu mootorit chevyl temperatuuriandur, map ja siis see (kaasuläpän anturi---siis tä reostaatti...) <- ilgelt lahe termin kusjuures
kuna sul ta peale jääb, siis kas map või tps. tempi ei tahaks eriti süüdistada. map'i korrasoleku selle probleemi juures saab lihtsalt teada - võta saba tagant, chevy aju peaks seepeale usaldama ainult tps'i. tps'i saab aga voltmeetriga kontrollida. ei pea mootorit käimagi panema, lihtsalt vaatad, et ühe otsa peal volt muutuks vastavalt pedaalivajutusele. tähtis ka see, et langeks samasse tagasi. üldiselt miski 0.5 volti kinni ja 4.5 volti lahti.
saatsin Sulle messi,vaata kas tuli kohale.
|
| 14.03.2004 at 23:14 |
|
|