| Poster |
Message |
cutlass |
Küsimus mootorite kohta?
Küsimus siis selle oldsu 307 ja chevy 305 mootori kohta,et oldsil võiks ikka see 307 vast peal olla või on targem panna chevy oma.On neil suuri vahesi ka peale panekul(mootori padja kinnitus,jne)kast on th350.Kumb nagu vastupidavam on ja modimise suhtes on vist ikka chevy odavam,rohkem saadaval(sisselase,karpa,gaasijaotus)oldsi omast või olen valesti aru saand.Jõudu vist ühepalju on enamvähem.Ja kas väljalase on täiesti erinev siis 260 (4,3) ja 305 cid mootoril. |
| 28.04.2004 at 21:32 |
|
Olds
|
Küsimus mootorite kohta?
Olen kuulnud, et Oldsi 307 mootori osad (performance)on kallimad kui Chevil. Kuid mootoriploki tugevuselt pidavat Oldsmobile oma parem olema.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 29.04.2004 at 07:16 |
|
79capri
|
Küsimus mootorite kohta?
quote: cutlass: Kumb nagu vastupidavam on ja modimise suhtes on vist ikka chevy odavam,rohkem saadaval(sisselase,karpa,gaasijaotus)oldsi omast või olen valesti aru saand.Jõudu vist ühepalju on enamvähem.
Edelbrock Performer(RPM) 307-le saab ka tellida.
307cid '85 ja uuem - roller lifters |
| 29.04.2004 at 10:58 |
|
fire83
|
Küsimus mootorite kohta?
Olds 307 and Chevy 305 on täiesti erinevad mootorid. 307 silindri läbimõõt on 3.80" ja kolvikäik 3.385", samas kui 305 silindri läbimõõt on "ainult" 3.736" ja kolvikäik 3.48". Sarnaseid juppe praktiliselt pole.
Chevy 305 on muidugi enamlevinud ja mõnede arvates ka võimsam.
Oldsmobile 307 on oma pöördemomendi tõttu disainitud töötama päris kõrgel käigul (2.56-2.73), kuid stockmootoril on siiski liialt vähe jõudu - 140-160 hp siis tehasest.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
| 29.04.2004 at 12:15 |
|
fire83
|
Küsimus mootorite kohta?
Kui 307 võimsusest täpsemalt huvitab, siis sõltub mõnevõrra ka väljalaskeaastast. Kontrollida saab VIN koodi järgi (kui see kusagilt võtta on).
quote: 1980-1984 307, Vin code Y, Hydraulic lifters, 150HP by 255ft lbs. torque
1983-1985 307, Vin code 9, Hydraulic lifters, 180HP by 245ft lbs. torque
1985-1990 307, Vin code Y, Hydraulic roller lifters, 140HP by 255ft lbs. torque
1986-1990 307, Vin code 9, Hydraulic roller lifters, 170HP by 235ft lbs. torque
The 1980-85 307s have no potential because they are regular hydraulic lifter motors and are not worth a decent build up.
The reason for the poor figures in the 1986-90 307 9s is because oldsmobile went to heads that had the same intake and exhaust runner size that chevy uses(6A, 7A, small tubular instead of large square bore). All a roller 307 vin 9 motor needs is a set of 5A heads off of an 85 and below 307 and the A4 intake to make some real power.
Your 84 delta would have either thee vin 9, or Y hyd. lifter 307.
The limit to the wheels is about 250HP, but HP is not as important as torque at lower sppeds. Maximum torque to the wheels is about 280ft lbs. (At the crankshaft were talking about 300HP and 340ft lbs.) Also 307s are about the cheapest olds engine to build up, if you have a roller 307 core that is.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
| 29.04.2004 at 12:21 |
Last edited 29.04.2004 at 12:25 by fire83
|
Marco |
Küsimus mootorite kohta?
Ega Chevy 70 keskpaiga kuni 80 keskpaiga chevy 305 võimsam pole, kõige lahjem versioon oli 115 hobujõudu, tipp oli 190hj. H.O. versioon 3. gen F bodys, tavaliselt nimetatud ajavahemikul võimsus siiski 130-150 hj vahemikku jäi. |
| 30.04.2004 at 17:46 |
|
|