Poster |
Message |
partel |
Infoks Kaimole
Paigalda oma Civicule wheelie-bars, pingega, nii-et tagarattad eriti maad ei puutu.
Sekund kukub.
Terv:
Pärtel
____________________________
_ |
12.07.2004 at 16:29 |
|
Olds |
Infoks Kaimole
jätke nüüd Kaimo civic rahule
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
13.07.2004 at 06:24 |
|
memphis |
Infoks Kaimole
Kusjuures täna näitas LX Poweri saates TV3'e pealt paari lõiku Speedrockilt. Ja Kaimo starti vaadates kuluks tõesti see asi vististi ära.
Start, 25m musta jutti. 2. käik, 25m musta jutti. 3. käik, 25 m musta jutti jne. |
16.07.2004 at 02:44 |
|
Olds |
Infoks Kaimole
pigem on vaja ehitada tagasillaveolist (õigesillaveolist)kiirendusautot. Probleem oleks lahendatud...kuid eks näeme, mis rohu Kaimo team välja mõtleb.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
16.07.2004 at 06:15 |
|
diesel |
Infoks Kaimole
eks sivikule saaks ka tahapoole ühe vedava silla tekitada. |
16.07.2004 at 07:59 |
|
Fog |
Infoks Kaimole
mis seal ikka, mootor,kast ja sillad välja ja mr2'le vahele.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
16.07.2004 at 08:06 |
|
vvt |
Infoks Kaimole
Ähh, mis te seletate oma emmerridest Kujutan seda üsna elavalt ette, milline on selle auto käigukasti ja pooltelgede eluiga, need jupid sealmaa autodel ülimalt peenikesed ja ei kesta eriti standardmootoritki, kui vähe järsem sõidustiil on.....
Sügav selle vaeva eest!
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.07.2004 at 08:54 |
|
partel |
Infoks Kaimole
Kasti reiting on 9500 p/min pealt täisgaasil ilma sidurita käiguvahetused.
____________________________
_ |
16.07.2004 at 10:12 |
|
smr |
Infoks Kaimole
quote: partel: Paigalda oma Civicule wheelie-bars, pingega, nii-et tagarattad eriti maad ei puutu.
Sekund kukub.
Kas polnud mitte reegel siin, et konkreetsele kasutajale mõeldud sõnumid kirjutatakse privasse? |
16.07.2004 at 11:55 |
|
Olds |
Infoks Kaimole
Mina näit. seda reeglit ei mäleta/pole näinud. Sorry. Aga milles sina "smr" ennast puudutatuna tunned?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
16.07.2004 at 12:09 |
|
newton Moderator |
Infoks Kaimole
Siin panin kunagi mõned soovitused kirja:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9546
Seda, et konkreetselt kahe inimese vaheliseks suhtlemiseks on otstarbekamaid kanaleid kui foorum, pole vast vaja suurte tähtedega kuhugi kirjutada? Aga kui Pärtli eesmärgiks oli hoopis järjekordne läbuga vürtsitatud diskussioon tekitada, siis ei jää üle muud kui edu puhul õnne soovida. |
16.07.2004 at 12:27 |
Last edited 16.07.2004 at 12:27 by newton (Moderator)
|
partel |
Infoks Kaimole
Kaimole privapostituse asemel foorumiteema tegemisel oli põhjuseks see, et tema Civic ei ole ainus esiveoline kiirendusauto.
Minu nõuanne kehtib kõigile esiveolistele, kes tahab, võtab kuulda...
Mingit läbu ei olnud kavas tekitada ja ei olegi kunagi minevikus ega ka tulevikus olnud teha.
____________________________
_ |
16.07.2004 at 16:58 |
|
smr |
Infoks Kaimole
quote: partel:Mingit läbu ei olnud kavas tekitada ja ei olegi kunagi minevikus ega ka tulevikus olnud teha.
Höhöhöhö
|
16.07.2004 at 17:05 |
|
13piisab |
Infoks Kaimole
quote: partel: Paigalda oma Civicule wheelie-bars, pingega, nii-et tagarattad eriti maad ei puutu.
Sekund kukub.
kui edasi arendada, siis avatud difri omanikud võiks veel ühe esiratta kah üles tõsta ning jäigalt kere külge kinnitada
quote: vvt:Kujutan seda üsna elavalt ette, milline on selle auto käigukasti ja pooltelgede eluiga, need jupid sealmaa autodel ülimalt peenikesed ja ei kesta eriti standardmootoritki, kui vähe järsem sõidustiil on...
nojah, moment lõhub - mitte võimsus. Moment on aga võrdeline võimsusega ning pöördvõrdeline pööretega. VABALThingavatel (suht võimsatel) hondapoistel pole momenti ollagi. Ise kummardan nende mootorite max võimsust, aga jah - vaadake nüüd seda (andmed carfoliost):
1.6VTI - 160bhp@7600rpm, 150Nm@7000rpm (õumaigaad!)
2.0 typeR - 197bhp@7600rpm, 196Nm@5900rpm (siiski kõrgevõitu...)
huvitav, kui kõverad need momendikõverad veel on? Ok, A-tähed pole siinse foorumi teema...
____________________________
vanem on parem |
17.07.2004 at 02:29 |
|
Kaimo Krikk |
Infoks Kaimole
Tänan Pärtel.
Plaan on kindlasti hooaja lõpuks wheelie barsid teha.
Praegu tegeleme vedava sillaga. Kui selgub, et on parem pidamine, hakkame mootorit tõsiselt üle laadima.
Tahaks sellel aastal veel Soomes või Rootsis proovida. Ehk õnnestub 10,... kihutada.
K. |
20.07.2004 at 18:21 |
|
vvt |
Infoks Kaimole
Pärtli jutus (kui esitlusvorm kõrvale jätta) on alati Sügav Point sees
Nii ka seekord. Wheelide tegemine on kõige efektiivsem asi veermikus, mida Sa teha saad. Esisillaga jamamine on mõttetu raha raiskamise. tõsta tagarattaid vähe maast lahti ja mis küll juhtub esisilla teljekoormusega
Tegelikult saad natuke hiljem aru Mõtte Sügavusest
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
20.07.2004 at 18:37 |
|