» Chevy van g20 6.2 C-Tech 1990 .. Häbi ei tunne sest ise tehdud hästi tehtud. Kauplus ütles et ei kata hästi ja võta 8L värvi. Võtsin 10L aga ikka vähe.
» American Beauty Car Show 2018 Pilte ja videot paraadilt: Autoleht. Samas uudises on ka näituse galerii link.
» Desoto Firesweep Shopper 1957 . . . siis leides Desoto müügikuulutuse, ei olnud mõttehetk enam eriti pikk. Kappasin Soome apastraati üle kaema ja no ütleme nii ...armastus esimesest silmapilgust. Olin otsinud wagonit juba mõnda aega, aga seda, et leian endale ühe haruldasema, mida üldse leida saab, oli liiga hea võimalus, et seda mööda lasta.
» '95 Jeep Cherokee XJ ... Lihtsalt jäi ette ja vana armastus lõi lõkkele, eriti kuna seekord sattus täiesti ideaalne kooslus - '95 auto ehk juba uus high output MPI mootor, aga veel vana klassikaline sisu, NP242 vahekast, täisvarustus, Šveitsi päritolu ehk väga korralik salong ja kere...
» 2mode hybrid Me täna just võtsime ühe Tahoe hybriidi aku laiali (toodud USA-st oksjonilt, siia jõudes lõpetas liikumise), et vaadata mis karul kõhus on :) Kahjuks mõõtmiste tulemusena üle poolte elementidest on alla arvestuse ja tuleb välja vahetada. Eesti tingimustes on uute elementide saamine keskmisest keerulisem. Ainukesena pakutakse tervet akupakki, mis maksab $$$$ ... Knowhowd sellise asja kohta maarjamaal ka suhteliselt vähe.
» TqHq 18 aastane ! ! ! Ilmselgelt on juba üks põlvkond siin koos üles kasvanud.
Palju Õnne meile kõigile, kes me siin koos oleme!
» Kustomkalender 2018
Kalendris on põhirõhk küll kustom kulture temaatilistel näitustel-kokkutulekutel jne, kuigi vahele satub ka veidi laiema ampluaaga üritusi (näiteks American Car Show Helsingis jne).
Samuti on suurem osa pigem nö lähikonnalised (Euroopa jne), kuid lisaks ka mõned Jaapani ja Austraalia omad ning ehk satub mõni USA oma ka.
» Camaro 79 berlinetta Lisaseadmeteks generaator; kliimakompressor ja roolivõimendi pump.
» GMC Savana 2008 ... sai teoks tehtud ammune unistus ja soetatud omale USA raud, GMC Savana 1500, 7 kohaline. Mootor 5,3 V8 bensukas. Nüüdseks olen sellega aasta otsa sõitnud ja vägev relv on küll, enam ära ei anna seda käest.
» ‘68 Pontiac Bonneville coupe hardtop ... Peale arutelusid, kalkuleerimisi, unetuid öid :) otsustasin, et see talv pühendun auto tehnilisele poolele ja salongile. Võtta kõik asjad korraga ette on nii ajaliselt kui finantsiliselt paras overkill.
» Üks isemoodi autoklassik. Changer
See lugu saab alguse kirgastumisest, mis tabas möödunud sajandi kuuekümnendate alguses kõiki USA autotootjaid peaaegu korraga. Sellest sai alguse muskelautode kuldne ajajärk, mis kestis pisut üle kümnendi, enne kui seitsmekümnendate alguses lahvatanud naftakriis sellele kindla käega kaane peale pani.
» Kenny B tegutseb taas :P ... Masinavärk on küll julm...
» Eesti autonduse ajaloost James on teinud ära hiiglasliku ja tänuväärse töö, ning kogunud ühte artiklisse palju huvitavat. Lugemist jätkub kauemaks.
» RoRo vs Container shipping RoRo variant proovitud. Athens GA - Paldiski. 1 kuu ja koos kindlustuse ja maismaa transpordiga läks 1500$. Kasutasin shipoverseas teenust.
Üks stang Maarjamaal juures :)
» Eesti mehed teevad tegusid ... Viimane sõit keerasime kraanid lahti, et saaks teha väga madala 6 sekundi sõidu. Kahjuks stardis vedas veel rohkem vasemale
ja kui korra tõstsin ning uuesti peale vajutasin, tõmbas auto kohe vasemale. Auto riivas vähe seina, kuid õnneks midagi hullu ei juhtunud.
» Hasselhofi autogramm puhus KITile elu sisse ... Autosse on läinud meeletus koguses juhtmeid, et KITT räägiks ja näitaks pilti. Koopiaga veel tegu pole, kuid kes meist poleks sellest autost kunagi unistanud.
» Pontiac Star Chief Catalina 1957 ... istud nagu vanaema juures verandal vanal vedrudiivanil, hollywoodi diagonaalrehvid kiunuvad igas kurvis. Edasi astub suht jõuliselt, jalgu sellega kellegile küll ei jää tänavapildis. Autot kavatsen eelkõige kasutada sihtotstarbe päraselt ehk siis sõita suvel nii palju kui kannatab. Originaali säilitamine ei ole püha eesmärk, peaasi, et endal mõnus kulgeda oleks.
» American Beauty Car Show 2017

» CCCP 2017 ... Väidetavalt oli laevalt maha tulnud 200 autot. Suurem osa oli koos sadamas.
» '73 El Camino ... Saanud inspiratsiooni ja motivatsiooni Youtubest (loe Roadkill) sain uuesti hobile hoo sisse. Sai ehitatud esmalt mootor ning seejärel ka üks vihmavari üle lahe toodud. Auto on aastast 73 ning seest sama raju kui väljast.
» Kustomid, rodid. ... arvatakse olevat liiga vähe raha millegi ägeda ehitamiseks või suhtumine a la "kui pole '31 Ford või '50 Merc (loe: kõige legemad ja üldjuhul ka kalleimad kustomitoorikud), siis ei ehita üldse". Rohkem kastist väljas mõtlemist ja saab ka esmapilgul täiesti välistatuna tunduvast toorikust midagi ägedat.
» RETRO - MINSK 2017, 12.-14.05.2017. .. Selle 450 tonnise kandevõimega auto rooli pääseb 10 minutiks 245 euro eest, 130 tonnise sanga saab 39 euroga. Lisaks on võimalus saada esmakoolitus karjääri veokite juhtimiseks ning omanimeline rahvusvaheline sertifikaat kõigest 5,5 euroga.
» Cuba - kaduv maailm ... jagada Teiega oma muljeid veebruaris toimunud reisilt Kuubale. Õeldakse, et reisimuljed peavad laagerduma, selleks on nüüd piisavalt aega olnud. Kuna tegu on USA autode foorumiga, siis põhjuseks on muidugi eelkõige needsamad autod aga üritan natuke kirjeldada muud olustikku oma täiesti subjektiivsete emotsioonide põhjal.
» Kustomturism: Kustom Kulture Show 2017 (Helsingi, Soome) ... Nagu öeldakse, siis "devil is in the details" ja kustomi puhul on detailid tähtsad. Need ongi need, mis auto juurde naelutavad ja seda pikemalt avastama sunnivad. Eldorodil detailidest puudust ei tule. Tegu on korraliku showrod-kustomiga.
» 1972 Plymouth Roadrunner 440 Six Pack ... Et siis veel vanemas eas tunda kordki oma südant kiiremini löömas sai vaadatud üks selline tore liikur :)
» Cadillac Escalade — valgehai autode hulgas Auto ostmisel on tavaliselt kaks poolt — praktiline ja emotsionaalne - ning vähestel on need tasakaalus. Ühes äärmuses otsitakse kõige soodsamat ja muretumat, võimalikult halli ja tavalist sõidukit, mis elu ei segaks. Teine äärmus armastab ekstreemsusi — 70ndate "ameerika muskel", vana Volga või tuliuus Itaalia sportauto. Mis oleks, kui neid asju saaks ühendada? Erineda massist ja saada sõiduelamust, tunda end mugavalt, aga nautida seda x-faktorit, mis suunurgad üles veab?
» 1979 Lincoln Continental Ei teagi kus kohast alustada, ilmselt algusest: "Sündisin 1986-ndal Pelgulinna sünnitusmajas, isasid sel ajal majja ei lubatud...". Näh, jälle sai liiga kaugelt pihta hakatud, samas kuskilt pidi see pisik tulema, ilmselt geenidest, mis on alguseks täitsa loogiline. Kuigi reaaluses on pisikuks veel praegugi alles olev ja garaažis seisev Olds, mis oli alates 1999. aastast pereautoks. Hoogu lisas asjale juurde kunagi Õismäel pesitsenud "Suur ja roosa".
» Ühe Ramchargeri ehitamise lugu. Sai võetud siis kolmas auto juurde.Juba tükimat aega olen mõelnud, et tahaks midagi teistsugust ka(teised on 4 ukselised sedaanid).Siiamaani olen ostuga Väga rahul,kuigi auto ise on veel antud hetkel Soomes.Nimelt siis toomisel juhtus insident kiirteel,mille tulemusena vanker uppi lendas.Olen ise süüdi ja ootan sõimukirju :D Väga kahju et selline asi juhtus,ennem oli ilus külg,nüüd vaja kõvasti rohkem tööd teha.Hea et keegi viga ei saanud.
Plaanin raami ja kere eraldada,natuke keevitada ja puhastada,ning kokku tagasi.Värv tuleks ka uus.Teh passi järgi on auto 64mm tõstetud,ülejäänud peaks olema originaal.318 mopar 4x4 muidugi ka.Sisu on suhteliselt korralik.Masin seisis metsas 15 aastat.Mootor töötab väidetavalt,kuid karpa leke olevat meeletu,pole ise jõudnud uurida veel.
» Jarmo : 25th Yokohama Hot Rod Custom Show 2016 .. Soovitan varuda aega - tehke kohvi ja võileib vms, sest pilte on palju, väga palju ...
.. Eelmisel aastal nähtu jättis nii sügava mulje, et kohe pärast mullust reisi oli plaanis püüda kindlasti ka järgmisele jõuda, eriti kuna seekord oli ka juubeliaasta - üritus on nüüd toimunud veerandsada aastat. Paljud külastajad räägivad ka, et "got to make it a habit". Ürituse tase on lihtsalt nii kõrge, et see on vaieldamatult üks maailma kõige kõvemaid selle teema näitusi.
» Nimetu kirjutas .. Nüüdseks olen 100% veendunud, et unistama peab suurelt ja väga suurelt, sest unistustel on kombeks täituda. Tuleb vaid uskuda!
Üks minu suurtest unistustest jõudis 03.01.2017 hommikul laevaga Inglismaalt Harwich´i sadamast Paldiskisse. Ja juba kevadel võib Eestimaa teedel näha vuramas ühte elegantset Plymouth Fury´t aastast 1960, mille kapoti all tuksub 5,2L 318cui V8 mootor.
» Põnevaid elektriautosid ... Oeh, meie vaesed lapsed ja nende järeltulijad. Enam ammu ei saagi üles kasvada kräunuva Moskvitši mootoriakustika saatel, tunda salongis okseleajavat gaasivingu ja ärgata hommikuti koos naabrimehe käiatava Žiguliga. Kõik koos nagu ühe pere lapsed. Kõigile võrdselt. Nüüd on asi jõudnud nii kaugele, et auto hakkab tegema samasugust häält nagu mikrolaineahi või peenem tolmuimeja. Ei tilkuvat tosooli, ega õliseid näppe. Vaid isad hakkavad poegadele varajases nooruses õpetama kuidas kaablit lahti kerida ja millisele numbrile helistada, kui masinast "elu on otsa saanud"... Pierre kurb lugu.
» Eesti mehed teevad tegusid ... Pühapäeva hommikul saime suht kohe peale. Silla setup sama, kuid kütust sai maha võetud ja uuesti proovitud. Tulemuseks ikka sama probleem, et esimese käigu lõpus kustuvad osad silindrid ära. Tulemus sama 7.1@322 km/h .
Nüüd olime jõudnud juba eliminaatori esimesse ringi ja igaks juhuks sai natuke ka kütuse rõhku maha võetud.
Läksime esimes ringis vastu nitromootoriga autole, mis sõitnud 6.99 sekundit. Kuna kuna kvalifikatsiooni ringi sai sama mehega koos sõidetud ja ta starti tuli hästi rahulikult, siis ei hakkanud eel spoolimist tegema ja läksin esimesena kiiresti stagesse turbosid ülesse spoolima. Kuid nüüd mees oskas seda arvestada ja tuli samuti kiiresti sisse. Seega pidin startima ilma boostita ja alles 1.5 sekundiga tuli soovitud turborõhk ülesse. Kuna sai vahetatud ka wastegate vedrud, et saada vähe kõrgemat turborõhku rajal, siis saime seekord 2 bar-iga teha ühe korraliku sõidu rajal. Aeg 7.31 kuid kiirus tuli juba 334,5 km/h :) Kütuserõhu mahavõtmisest oli kasu ja ainult üks silinder hakkas kustuma alles finishi joonel.. .. Hetkel oleme üldarvestuses 3 kohal. Stay tuned ;)
» Erkki kirjutas: Mõned mõtted karpa reguleerimisest. Olles selle teemaga juba 15 aastat kokku puutunud, võin omadest praktilistest kogemustest kinnitada, et valdav osa karpade reguleeringutest päädib mootori remondiga. Harva, võiks öelda, et isegi haruharva saab probleemse mootori käima lähenedes karburaatorile kruvikeerajaga. Üsna tihti on viga hoopis süütesüsteemis ja seega ei anna karpa torkimine mingeid tulemusi. Kui kahtlustan siiski karburaatori viga, olen pannud prooviks peale uue karpa, et veenduda diagnoosi õigsuses. Vahest võtab vea üles leidmine 16-20 tundi aega. Pannes selle tundide hulga rahasse, saame 300-400€. Selline summa puhtalt vea diagnoosimise eest käib ikka kõvasti rahakoti pihta. Tekib surnud ring, et spetsialistil pole tööd, sest puudub maksejõuline klient ja teisalt ei viitsi keegi omale asja süvitsi selgeks teha kuni pole maksjat. Puudub lahendus, et odavalt ja korralikult. Samal põhjusel kerkib siin foorumis karpa reguleerimise teema üsna tihti esile.
 
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2018. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.