Poster |
Message |
vrcr |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
sellel nädalavahetusel toimub ju kiirendusvõistlus, ja siis lugesin et seal võistleb kah see kurikuulus blower camaro |
13.09.2005 at 20:30 |
|
Erkki |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
Kiire Camaro ehitus hetkel seisab, kuna tuli mõte ehitada punasele Camarole üks 500-600 Hp-ne tänavasõidu kõlbulik mootor. Täna õhtul sai esimesed kiiremad ringid Mustamäe mändide vahel tehtud ning tulemus on rõõmustav: pidamise probleemid kõikidel käikudel.
Kuna tegemist on 100% tänava kombinatsiooniga, siis võistlen tänavaautode C klassis.
Kiire Camarole projektile otsin hetkel võimalikku rahastajat, et saaks ehitustöödega edasi liikuda.
Kui teate mõnda, siis andke mulle ka teada.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
13.09.2005 at 21:25 |
|
Madman |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
quote: Erkki: Kiire Camarole projektile otsin hetkel võimalikku rahastajat, et saaks ehitustöödega edasi liikuda.
Kui teate mõnda, siis andke mulle ka teada.
Skype ex omanikud. Sorry for OT
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
13.09.2005 at 21:41 |
|
newton Moderator |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
Kas see tänavamootor on vabalthingav BBC? Ja mis töömahuga? |
13.09.2005 at 22:03 |
|
Stealth |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
quote: newton: Kas see tänavamootor on vabalthingav BBC? Ja mis töömahuga?
Lugesin osavõtjate tabelist välja et Erkki oli oma auto töömahuks kirjutanud 7,4 liitrit.Eks ta täpsustab muid asju ise. |
13.09.2005 at 22:22 |
Last edited 13.09.2005 at 22:23 by Stealth
|
Erkki |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
Tegemist on jah vabalthingava 454 CID BBC-ga. Edelbrock RMP seeria reqtangular port kaaned. Kaaned on pärit Lauri eelmise aasta mootorilt. Kuna klappidega oli mingi äpardus juhtunud ja samas mõõdus klapi tellimine võttis oma 3-4 nädalat aega, siis otsustasin installida sinna suuremad sisselaskeklapid 2.19" -> 2.25" Edelbrock sisselase ja Cranecams tagasihoidlik ning tänavasõidu sõbralik 234-242@0.050 rullnukk. Kolvid on Speed Pro hüpereuteetilised ja Moly rõngad. Surveaste umbes 10.5
Tühikäiul nurrub ilusti 800-900 RPM. Ehk siis pesuehtne street & strip pill.
Ideest teostuseni 3 nädalat.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
14.09.2005 at 08:58 |
|
capricorn |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
igati thumbs up, et ikka tuled sõidad ka paar sõitu see aasta. Aga mis sel on siis manuaal või? kuidas igakäiguga muidu ratta ringi saad?
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
15.09.2005 at 22:23 |
|
Erkki |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
Automaat ikka, TH350. Lihtsalt pöördemomenti on laialt käes
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
15.09.2005 at 22:33 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
quote: capricorn: igati thumbs up, et ikka tuled sõidad ka paar sõitu see aasta. Aga mis sel on siis manuaal või? kuidas igakäiguga muidu ratta ringi saad?
700++ Nm ja "vihmakummid" teevad tänavad üsnagi libedateks igal käigul.
Aga muidu ei maksa arvata, et see mootor on mingi custom juppidest tehtud ning 100 dyno run'i seljataga.
Pigem üsnagi vastupidi, lihtsalt riiulis vedelevatest juppidest kokku loobitud (krt, mitmes mootor see juba ongi?? ), seega ei ole optimaalsest combost juttugi.
Aga sõidab siiski!
____________________________
_ |
16.09.2005 at 07:13 |
|
IceUul |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
quote: Erkki: Tegemist on jah vabalthingava 454 CID BBC-ga. Edelbrock RMP seeria reqtangular port kaaned. Kaaned on pärit Lauri eelmise aasta mootorilt. Kuna klappidega oli mingi äpardus juhtunud ja samas mõõdus klapi tellimine võttis oma 3-4 nädalat aega, siis otsustasin installida sinna suuremad sisselaskeklapid 2.19" -> 2.25" Edelbrock sisselase ja Cranecams tagasihoidlik ning tänavasõidu sõbralik 234-242@0.050 rullnukk. Kolvid on Speed Pro hüpereuteetilised ja Moly rõngad. Surveaste umbes 10.5
Tühikäiul nurrub ilusti 800-900 RPM. Ehk siis pesuehtne street & strip pill.
Ideest teostuseni 3 nädalat.
Seda oleks võinud juba hooaja alguses teha. Oleks saanud võistelda C klassi MM tiitli eest ja pealtvaatajatel oleks kah huvitavam olnud, oleks...
|
16.09.2005 at 10:58 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
BHRA Finals:
Hommikul 6 üles, 8 paiku garaazhis. Veel viimane kontroll, mootori all polnud tilkagi, tea kas big blocki ehitamiskogemus hakkab vaikselt tekkima...
Sai siis 2500 rpm, 12 in Hg vaakumi ja ilma jahutusventikateta Haapsalu poole cruisatud.
Poolel teel hakkas järsku ratta taktis käima kolk-kolk-kolk. Seda olen ennegi kogenud - esimene kord Lauri Camaro roolis (taldrikul 3 hammast väljas), teine kord Erkki Camaros peale 10.3 sek sõitu (taldrik praktiliselt pooleks). Mõlemal juhul kehitati lihtsalt õlgu - sild mootori jaoks selgelt alamõõduline.
Aga seekord oli ju tegemist vaid 500+ hj'ga... Vaikselt sai siis võistlusele cruisatud, tagarattad alt, vasak ok, aga paremast tilkus õli. Pooltelg välja, laager kutu, MOTT.
Kuna laager on üsnagi spetsiifiline, siis asendust ei olnud käepärast võtta ning treileri tellimine võiski alata.
Garaazhis sai natuke hooldustöid tehtud ning seejärel uue Camaro asju aetud.
Nojah, juhtub ebameeldivaid asju, aga oleks näiteks klapp silindris või rulltõukur läinud, siis... That's racing, postmarkide kogumine eriti huvi ei paku.
Varsti peaks korda saama, paak sai just Haapsalus täis pandud, kuidagi tuleb need 60L 95E'd ka ära kulutada.
P.S. Mega thanks to Jyrki for ET Streets!!!
____________________________
_ |
17.09.2005 at 20:29 |
|
capricorn |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
kuradi kahju jah et te laupäeval sõita ei jõudnud, kui tulin siis nägin et mõlemad rattad alt ära, lootsin et vahetate pidureid, aga mis te õhtu poole tegite, proovisõitu?? olite paar kilti lennujaamast.
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
18.09.2005 at 09:39 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
Sõitsime treilerile vastu.
____________________________
_ |
18.09.2005 at 10:12 |
|
Erkki |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
Tänu sellele laagrile jäi siis sõit tegemata. Peaks küll nagu racing osa olema, aga näe, juhtub paremateski peredes.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
19.09.2005 at 10:20 |
|
Andrus BHRA |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
No ei tähenda ju "racing"osa automaatselt eluaegset garantiid! Ja "ehtsad racing" laagrid ikka palju suuremad ja selle silla sisse ei mahugi! Ja "racing" autodega on ikka nii, et kui enne ei ole ära koolenud, siis hooaja lõpul võetakse pulkadeks! Ja see väike viga oleks välja tulnud enne! Tegelikult need tagalaagrid saavad ikka kohutavalt valu! Jama lugu, et sellise väikse asja pärast jäi meil ilus punane rajal nägemata!Kahju. Aga olen juba enam kui kindel, et järgmisel aastal.........ohohhooooo! |
19.09.2005 at 14:53 |
|
madis |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
Äkki panen väga mööda, kuid kui sa tead laagri tüüpi, siis annaks otsida analoog paremate omadustega (äkki keraamiliste kuulidega ?) Alati on võimalus et racing osa on see osa mis on riiulist võetud ja ilusamasse karpi topitud. |
19.09.2005 at 18:26 |
|
Erkki |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
Nüüd alles süvenesin tootekataloogi ja panin tähele, et seal on juures pisike märkus: for dragracing only.
Ehk ilmselt ongi tema tööiga seoses silmnähtava aladimensioneeringuga väga lühike, ütleme et 1000 starti. See teeb 1000 x 400m = 400 km Ma olen nende laagritega vähemalt 4000 km sõitnud.
Laagri teeb unikaalseks see, et välisläbimõõt on 72.00 mm ja sisemine mõõt on 1.4" ja paksus 0.9"
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
19.09.2005 at 21:37 |
|
PlyVal64 |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
quote: Erkki: Nüüd alles süvenesin tootekataloogi ja panin tähele, et seal on juures pisike märkus: for dragracing only.
Ika väidavad kogenumad, et hästi valitud Vene laagri vastu ei saa mitte üks "for racing" lääne laager. Laagritehased olid ju kõik sõjatehased ja seal juba kehva materjali polnud
Kuid 10kordne läbisõit on siiski arvestatav kvaliteedinäitaja. Kahju, et head mõtted kevadel teoks ei saanud. Maikuus oleks ju jõudnud asju parandada...
Jõudu uue masina ehitamisel aga ära ennast rooste lase. 4lingiga mürsuga pole vist päris niisama sõita ... ja kuidas need FIA reeglid dragi litsentside ja indeksite kohta ka räägivad? Et boliidiga võistelda peab enne ikka teiste "aeglaste" autodega sõitnud olema. Ehh, ma niisama norin |
19.09.2005 at 23:46 |
|
vvt |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
quote: PlyVal64: quote: Erkki: Nüüd alles süvenesin tootekataloogi ja panin tähele, et seal on juures pisike märkus: for dragracing only.
Ika väidavad kogenumad, et hästi valitud Vene laagri vastu ei saa mitte üks "for racing" lääne laager.
Ma pole neid performance osi küll niipalju ostnud kui Erkki, kuid nende vähese hulgas umbes poolte valmistamise kvaliteet on juba selline, et tekib küsimus, kuidas kõlbab sinna selliseid silte külge kleepida. Ehk sõna "pereformance" karbikaanel võib ka tähendada marketingimulli, millel pole reaalse kvaliteediga midagi ühist. Lihtsalt vana hea B-varuosa probleem, osa on head ja osa kõlbab lutsu viskamiseks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
20.09.2005 at 06:29 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
Nojah, siiamaani on hooaja jooksul olnud suurusjärgus 100 starti, 10 üritust, a 10 sõitu.
Race only laager ei ole vast mõeldudki Eesti tänavate jaoks, ehk Hiinat pole eriti mõtet süüdistada.
Minu jaoks on see suht väike kahju, olen õnnelik, et mootoritel pole aastate jooksul katastrofaalseid purunemisi olnud, ptüi-ptüi-ptüi, kuigi ma pole mootorijuppidega kunagi rahul olnud. Mõningad lekked jne muidugi on olnud.
Aga hooldusvajadus läheb võimsuse kasvuga järsult üles. Näiteks vestlesin Saapola tiimipealikuga muuhulgas kepsudest, endale on silma jäänud, et Outlaw Pro Modi tüübid vahetavad u. 25-30 sõidu järel (tõsi, neil on 1/8 miil tavaliselt), ütles, et rahulikult võttes u. 40 sõitu, täiega üle 20 ei taha.
Enam ei ole, et ehitad mootori ja sõidad nii, et klapikambrikaasi ei pea maha võtma.
____________________________
_ |
20.09.2005 at 10:10 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
Nonii, viimase aja arengud:
Punane Camaro:
Uus laagrikomplekt tellitud. Paneb alla, ja siis on:
SEE
Uus Camaro:
Uue Camaro turvapuuri keevitamine on üsnagi lõpusirgel. Teadagi võib SFI 25.4 mild steel puur olla kas MIG või TIG keevitusega.
Turvanõudeid võtame me äärmiselt tõsiselt ja püüame neid ületada, seega sai turvapuur keevitatud TIG meetodiga. Kaks inimest tegid, töökvaliteeti teab Erkki, ise olin tööl. Eelnevalt kuulsin ainult kiitvaid hinnanguid...
Igatahes, kui midagi teha, siis korralikult, lükkub asi edasi, siis lükkub...
Uusi pilte saab varsti!!
____________________________
_ |
20.09.2005 at 18:26 |
|
prr |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
quote: partel:Paneb alla, ja siis on:
SEE
pärtel, mitu korda sa seda pilti oled siin vaadata pakkunud ?
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
20.09.2005 at 22:34 |
|
hypertyyp |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
quote: prr: quote: partel:Paneb alla, ja siis on:
SEE
pärtel, mitu korda sa seda pilti oled siin vaadata pakkunud ?
Üle kümne korra raudselt ja ma olen täiesti kindel, et me näeme seda ka veel tulevikus mitmed korrad
____________________________
Fordi omanik... |
21.09.2005 at 07:31 |
|
japanspeed |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
quote: PlyVal64: quote: Erkki: Nüüd alles süvenesin tootekataloogi ja panin tähele, et seal on juures pisike märkus: for dragracing only.
Ika väidavad kogenumad, et hästi valitud Vene laagri vastu ei saa mitte üks "for racing" lääne laager. Laagritehased olid ju kõik sõjatehased ja seal juba kehva materjali polnud
Pole küll dragracinguga kokku puutunud aga muu racingu kohapealt võin sulle vanarauakastist näidata suurt hulka hoolikalt valitud vene laagreid mis on erinevates variatsioonides oma töölepingu lõpetanud.
Võrreldes näiteks Koyo laagritega millega on konkreetselt null probleemi minul isiklikult.
See racing only karbi peal ei tähenda mitte midagi. Laagrid tulevad ikka kas Koyost või SKF-ist jne.
Palju targem on omale selgeks teha mis spetsifikatsiooni antud koht vajab ja siis selle järgi uurida. Tihtipeale on on muidugi jama hoopis selles, et kataloogid ei anna mingi teatud mõõtu laagrit ning kuna autotootja tahab ka teenida ning siis tekivadki sellised racing only laagrid. See ei ole alati 100% nii aga tubli 99% küll.
Samas tasub ka alati kui midagi auto juures keevitada üritada (eriti juhul kui tegemist võidusõidumasinaga) teha seda ajal kui veel ühtegi laagritega osa küljes pole. Voolu teed ( nagu jumala ) on vahel imelikud ja kuigi mass on lähimas kohas võib juhtuda ikkagi see ,et laag(rid)er on hiljem nässus.
Kui palju pöördeid antud laager teeb ja mis temp seal on ? |
21.09.2005 at 09:19 |
|
Erkki |
Blower Camaro ehitus, vol. 5
Tegelt pidasin silmas seda, et for dragrace only = limited lifetime = ise olen loll, et nende alamõõduliste laagritega tänavale ronisin.
Pöördeid pisut ikka on: 100 km/h teeb ratas ~12 pööret sekundis ja temp on miski 50-60-70* C.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
21.09.2005 at 09:42 |
|
|