Poster |
Message |
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Jätkub siin...
Reede õhtul ja laupäeval (11 tundi) sai kõikvõimalikke juppe lõplikult külge installitud, juhtmeid veetud, esi- ja tagasilda reguleeritud jne jne.
Nüüd ongi vaja see päris korralik juhtmete ussipesa lahti harutada ja ka nii mõndagi muud nipet-näpet teha.
____________________________
_ |
10.07.2006 at 04:41 |
1 edit. Last edited 10.07.2006 at 04:53 by partel
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Eile õhtul sai peamiselt elektritöid tehtud: ühendada sobivalt omavahel laes olev lülitiplokk, armatuurlaua näidikud, andurid, süüteboks, starter, ventikad, shift light jne jne.
Laes on järgmised lülitid: Starter (pushbutton), süüde, veepump, tagatuled, suur ventikas, õliradika ventikas.
Näidikud: vee temp, tahhokas, õlirõhk, kastiõli temp, voltmeeter on armatuuris, boost ja kütuserõhk on "õues"
Nipet-näpet on veel teha...
____________________________
_ |
11.07.2006 at 07:03 |
|
mr. RocknRoll |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Wiring harness on home made või valmis mõnest custom shopist tellitud?
____________________________
44269 |
11.07.2006 at 09:51 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Viimased paar päeva:
4-linki sättimine, sai aukude asendeid mõõdetud ja paberilahmakale joonistatud, seejärel siis sobivad asendid leitud.
Väljalaske otsad keevitas Kaimo TIG'iga kokku, siis pidi tiibasid natuke trimmima, et korralikult ära mahuks.
Kapotti lõikasime lõpuks bloweri augu, ei rikkunudki maalinguid praktiliselt üldse.
Esiklaasi ette installisime kütuserõhu ja boosti näidikud.
P.S. Ilmunud on uus Hobiklubi, kus PlyVal on kokku miksinud väikese artikli. Megatänud kõigile asjaosalistele!!
____________________________
_ |
14.07.2006 at 08:03 |
|
Olds |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
quote: partel: P.S. Ilmunud on uus Hobiklubi, kus PlyVal on kokku miksinud väikese artikli. Megatänud kõigile asjaosalistele!!
Njaa...juba poelettidel nähtud
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
14.07.2006 at 10:00 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Nonii, eile õhtu sai siis natuke pauku tehtud... Mehhaanilise pumbaga võtab ikka aega kui kütus paagist mootorisse jõuab. Seejärel ei tahtnud ikkagi käima minna... bensuhaisu oli kõik kohad täis, aga sädet ei olnud. Selgus, et süüteboks ei saanud korralikku massi.
Uus katse. Käiab ja käiab ja siis PIRAKAS!!! Näpud olid teadagi kõrvas, aga pärast ikka vilisesid Vähemalt kütuserõhk oli olemas.
Täna siis veel nipet näpet ja homme siis Haapsallu!
____________________________
_ |
15.07.2006 at 07:42 |
|
Hardy500 |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Loodame, et Haapsalus läheb kõik hästi. Hobi ajakirjas oli küll väga huvitavalt masina ehitusest räägitud. |
15.07.2006 at 13:49 |
|
hents99 |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Haapsalus käidud ja Camaro etteastega rohkem kui rahule jäänud. See masin hakkab kolinal rekordeid purustama.
9.5xx oli vist parim aeg(teine ehk viimane sõit).
Edu ja jaksu.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
16.07.2006 at 20:27 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Nonii, esimesed meetrid sõidetud lõpuks ometi. Mõistagi on Camaro täiesti seadistamata, seega mingeid erilisi tulemusi ei tulnud.
Esimene ajasõit oli lihtsalt läbi cruisamine, burnouti ei teinud, 60 jalga 2.285 sek , siis poole gaasiga edasi. Aeg 11.211, kiirus 238 km/h. Ikka oli slikkide äärtest u. 1 cm puutumata. Lasin siis veel õhku välja: 9 psi -> 8 psi.
Teine sõit sai ka väike burnout tehtud, mispeale Erkki kuulis kahtlast kolinat. Kõrvade teritamine rikkus stardi ära, seetõttu tuligi ajaks vaid 9.500, kiirus see-eest oli üsna hea 258 km/h, u. 5-10 km/h rohkem kui ma lootsin. Ja see ei olnud ikkagi täiega panek.
Lahe oli see kui Erkki tagasi boksi jõudis. Tegin ukse lahti:
Mina: "Üheksa-viis, kaks-viis-kaheksa."
Erkki: "Misasja?!?! Ei ole võimalik!"
Vaatasin siis tahhoka peak-pöördeid: 8700... ups! Default piiraja on 9500, mis jäi 7000 peale alla tõmbamata. Vasak klapikambrikaas maha, tundus OK. Aga hooratas koos turbiiniga loksus päris korralikult. Seega selleks korraks game over.
Igatahes tänud kõigile fännidele ja mõistagi korraldajatele!
____________________________
_ |
17.07.2006 at 07:36 |
|
jürgen |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Ega siis vist Kohukese sõidule ei jõua?? |
17.07.2006 at 09:05 |
|
foke |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Õnnesoovid! Paistab, et uus lehekülg on keeratud ette sellel spordialal siin mättal.
Mis 60'ft tuli sellise jõnks-jõnks-stardi kohta? |
17.07.2006 at 09:10 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Oli vist 1.7 - paber jäi Erkki kätte.
Eks täna õhtu saab täpsemalt vaadata, mis kahjud on. Kohukesele loomulikult üritame tulla.
____________________________
_ |
17.07.2006 at 10:29 |
|
max |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Kas kast ja turbiin jäid terveks? Päris kahju oleks, kui need viga said... |
17.07.2006 at 11:04 |
|
Olds |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Erkki ja Pärtel- palju õnne! Need kaks etteastet olid lihtsalt suurepärased! Loodetavasti jõuate masina K-race`ks korda.
Jõudu!
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
17.07.2006 at 11:41 |
|
lucifer |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
pole küll II gen aga erkki kunagi ütles et talle meeldib selline kah väga, way to go erkki ja jaksu edasiseks
http://videos.streetfire.net/hottestvideos/2/C7BF2E28-32E7-4904-B5F9-F3D0275DC7D8.htm
|
17.07.2006 at 12:19 |
|
prr |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Ei tegi, kuhu nüüd õigem kirjutada oleks - kas siia või ABCS teemasse...
Kui ma ei oleks pidanud seal kommenteerima, siis Erkki auto oleks mind sinna kohale vedanud igaljuhul. Ja ma sain ootuspärase elamuse
Igaljuhul superhea tulemus ja K-Racel näeme !
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
17.07.2006 at 12:57 |
1 edit. Last edited 17.07.2006 at 13:25 by prr
|
urb |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Õnne ja jõudu ka minu poolt! |
17.07.2006 at 13:06 |
|
hunt |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
quote: partel:
Lahe oli see kui Erkki tagasi boksi jõudis. Tegin ukse lahti:
Mina: "Üheksa-viis, kaks-viis-kaheksa."
Erkki: "Misasja?!?! Ei ole võimalik!"
Kas juba Pärnus avate uue lehekülje Eesti kiirendusspordi ajaloos ?
Lõppkiirus nagu lubaks...
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
17.07.2006 at 13:13 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Rääkisin just Erkkiga. Hooratta poldid olid lihtsalt end lahti kruvinud, kuna augud olid paksu värviga koos, seega oli metall-metall ühendus kehva.
Homme siis pidurvarju installima, tundub teine vajalik ja kohustuslik asi olema...
Ehk praeguse seisuga on olukord suht hea!
____________________________
_ |
17.07.2006 at 21:27 |
|
karvake |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
ilusa ja tragi masina valmis meisterdanud au ja kiitus |
18.07.2006 at 10:10 |
|
rusty |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
jaa väga kuri aparaat |
18.07.2006 at 12:38 |
|
spinna |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Woooooow! Ja seejuures on tegu endiselt ikka veel AUTOga, mitte mingi suvalise kiirelt sõitva torustikuga.
Kahju, et seda korda pooleli jäi. Mis sest et teised sellise ajani ei küündinudki |
19.07.2006 at 12:16 |
|
Jansa |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
quote: spinna:Ja seejuures on tegu endiselt ikka veel AUTOga, mitte mingi suvalise kiirelt sõitva torustikuga.
Millest meenus hiljuti teeveest nähtud võistlus ühes Austraalia lugematutest rajasarjadest. Vaatasin, et ohoo, lahedad sõidukid kõigil, Saabid ja buumerid, paar õige vana olemisega kohalikku toodet ka (olid need Holdenid või Fordid või mingid kolmandad, jumal teab), kõik vihases külg-külje nügimises. Ühes kurvis käis siis kerge tripsakas-apsakas ja kaks tükki lendas põllule, üks neist eriti õnnetult, ei jäänud ratastele. Saltotamise ajal paljastas auto aga oma tõelise pale- kõik plast lendas nelja tuule poole laiali ja alles jäigi too 'kiirelt sõitev torustik'.
Loo moraal on see, et välimus võib tihtipeale olla petlik.
|
19.07.2006 at 14:10 |
|
spinna |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Tean küll, mis sellegi auto välimiku taga peitub. Aga lisaks sisule on ka kesta teostus niivõrd täiuslik, et võiks ju lausa oodata, millal esituled särama löövad
Ikkagi auto.... |
19.07.2006 at 15:48 |
|
Tim |
Blower Camaro ehitus, vol. 6
Aga mis eelmisest punasest camarost sai? |
19.07.2006 at 20:05 |
|
|