register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Probleemid käivitamisel  
Poster Message
Noobel
Probleemid käivitamisel
Tere.
Minu autot (Dodge Spirit) vaevab pikemat aega juba probleem käivitamisel.
Nimelt tõusevad pöörded kävitamisel 3000ndeni tavalise 1500-1700 asemel. See omakorda kahjustab mootorit ennast päris palju.
Samas ka pöörded kõiguvad kui auto töötab park reziimil.
Äkki oskab keegi soovitada abi või võimalikku lahendus varianti.

ette tänades.
02.04.2002 at 14:19
bels
Probleemid käivitamisel
olin kunagi sama asjaga hädas ja soovitati aku klemm maha võtta mingiks 30 minutiks. ei tea kas oli kokkusattumus või mis, aga kui hommikul klemmi tagasi panin ja käivitasin oli see "lõugamine" kadunud. see nali toimib ainult pritsungi puhul...kui yldse toimib ;)

____________________________
Ford Explorer
02.04.2002 at 16:13 Last edited 02.04.2002 at 16:15 by bels
Noobel
Probleemid käivitamisel
quote:
bels: olin kunagi sama asjaga hädas ja soovitati aku klemm maha võtta mingiks 30 minutiks. ei tea kas oli kokkusattumus või mis, aga kui hommikul klemmi tagasi panin ja käivitasin oli see "lõugamine" kadunud. see nali toimib ainult pritsungi puhul...kui yldse toimib ;)

tänud, ma siis proovin seda annan peagi siis teada, kas minu autole sobis see variant.
Samas, kas võib olla viga süütes, et peaks seda reguleerima. Hakkas see viga autol peale mootori vahetamist.
02.04.2002 at 16:17
bels
Probleemid käivitamisel
eks see telefooni teel ja foorumi kaudu auto remont yks kandossi nõelumine ole ;) kui pöörded kõiguvad n.ö. park reziimil siis eks ta vast kuskilt lisa õhku kisub.

____________________________
Ford Explorer
02.04.2002 at 16:30
madis
Probleemid käivitamisel
osadel mootoritel on throttle body küljes mingi idle-õhuklapp, mis tühikäigul, kui tb on kinni tiksub ja õhku mootorisse laseb. Kui see on p***** siis on täitsa võimalik et pöörded kõiguvad.
02.04.2002 at 16:31
newton
 
Moderator
Probleemid käivitamisel
quote:
madis: osadel mootoritel on throttle body küljes mingi idle-õhuklapp, mis tühikäigul, kui tb on kinni tiksub ja õhku mootorisse laseb. Kui see on p***** siis on täitsa võimalik et pöörded kõiguvad.
.. ja on tühikäigul ülemäära kõrged.
02.04.2002 at 16:34
Noobel
Probleemid käivitamisel
quote:
bels: eks see telefooni teel ja foorumi kaudu auto remont yks kandossi nõelumine ole ;) kui pöörded kõiguvad n.ö. park reziimil siis eks ta vast kuskilt lisa õhku kisub.

Jah sul on õigus bels, eks ta ole küll sarnane tegevus, kuid siin on päris asjalikud kommentaarid, et ehk saab veel asja.

igal juhul tänud kõigile, kes üritavad aidata
02.04.2002 at 16:38
bels
Probleemid käivitamisel
siin on päris asjalikud kommentaarid, et ehk saab veel asja.
quote:


asjalikuses ei kahtlegi, muidu ei loeks seda foorumit ;)


____________________________
Ford Explorer
02.04.2002 at 16:52
max
Probleemid käivitamisel
quote:
madis: osadel mootoritel on throttle body küljes mingi idle-õhuklapp, mis tühikäigul, kui tb on kinni tiksub ja õhku mootorisse laseb. Kui see on p***** siis on täitsa võimalik et pöörded kõiguvad.
Chevyl oli see klapp (IAC) elektrimootoriga avatav/suletav. Nii et kui asi peetis, siis peaksid pöörded kas liiga kõrged või liiga madalad olema, oleneb, kui palju see klapp avatuks jäi. Tühikäigul kõikumine vist ikka miskist muust... Kas veakoode ei anna?
02.04.2002 at 17:36
Noobel
Probleemid käivitamisel
quote:
max:
quote:
madis: osadel mootoritel on throttle body küljes mingi idle-õhuklapp, mis tühikäigul, kui tb on kinni tiksub ja õhku mootorisse laseb. Kui see on p***** siis on täitsa võimalik et pöörded kõiguvad.
Chevyl oli see klapp (IAC) elektrimootoriga avatav/suletav. Nii et kui asi peetis, siis peaksid pöörded kas liiga kõrged või liiga madalad olema, oleneb, kui palju see klapp avatuks jäi. Tühikäigul kõikumine vist ikka miskist muust... Kas veakoode ei anna?

Kui sa mõtled veakoode mis annab mulle compu manuaalsel vaatlusel, siis on need numbrid 51, 52, 55 (kontrollin veel täpsemalt üle)
02.04.2002 at 17:40
minimum
Probleemid käivitamisel
quote:
madis: osadel mootoritel on throttle body küljes mingi idle-õhuklapp, mis tühikäigul, kui tb on kinni tiksub ja õhku mootorisse laseb. Kui see on p***** siis on täitsa võimalik et pöörded kõiguvad.
Kui IAC (Idle Air Controller) on kinni või lusika nurka visanud, siis on pöörded kõrgel. Proovida tasub Throttle Body puhastamist (ajapikku ikka mingi saast koguneb), IAC pistiku lahtiühendamist töötaval mootoril (ja/või IAC küljest ära keeramist - sellisel juhul peab miskit augu ette ajutiselt panema). Kui see pöördeid ei mõjuta eriti, siis viga mujal. Probleemiks võib ka olla (eriti kui pöörded kõiguvad) pragu mõnes vaakumtorus. Selle jama leidmine on tiba keerulisem. Soovitati kasutada mõnd kergelt põlevat ainet (ntx külmkäivitusaerosool) - lasta jupp-haaval vaakumtorudele: kui pöörded tõusevad, siis leke lähipiirkonnas. Igatahes selle viimase variandiga ettevaatlik peaks olema et Autot (nojah, isened kah) põlema ei paneks ;)
02.04.2002 at 17:42
Ago
 
Probleemid käivitamisel
51 Fuel system lean
52 Fuel system rich
55 End of error messages (If you get this only, no errors were found)
Et siis sellised vasted sain vigadele. Need pärinevad muidugi 95.a. Neoni küljest ja ei pruugi päris 100% õiged olla - väljaarvatud viimane mu meelest.
Siin on ka vähe koode http://www.allpar.com/fix/codes.html
02.04.2002 at 18:05 Last edited 02.04.2002 at 18:19 by Ago
max
Probleemid käivitamisel
Nulli aju ära ja võta uuesti koodid ja nende seletused.

Katkise IAC puhul ei pruugi pöörded _kindlasti_ kõrgemad olla, sest IAC võib tavalisest ka rohkem kinni olla sel hetkel kui ta ära kooleb. Sellisel juhul on tühikäik hoopis olematu ja auto sureb välja.
02.04.2002 at 18:14
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Probleemid käivitamisel  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.