Poster |
Message |
resident |
V6 vahetamine V8 vastu
Tere,kuna ei leidnud korraliku sellist teemat,siis uuriks natuke tausta,hettkel vahel firebirdil 3.1v6 tahax asja nats kurjemax saada ja vahele ajada 5.7v8.Seega küsimus mis ette võtta,mis ümber teha jne?
samas kui kellegil pakkuda kah stock komplektset 5.7 koos kastiga,siis ootan pakkumisi mailile..
ette tänades.. |
08.10.2007 at 22:32 |
1 edit. Last edited 09.10.2007 at 08:04 by peep (Moderator)
|
Fog |
V6 vahetamine V8 vastu
1. Teed ARK-i avalduse.
2. Saad jaatava vastuse kuna 5,7 on tehasest olnud.
3. ostad mootori, kasti, turbiini.
4. aretad vahele.
5. regad ära.
6. avastad, et roolilatt on vale(mingiGen oli vahe, kas V8 v V6 lock-to-lock ratiol).
7. avastad, et pidurid vajavad upgrade.
8. avastad, et esivedrustus vajab vahetust tänu V8 kaalule(spring-rate on teine).
9. avastad, et raha on otsa saanud.
10. saad naise käest sõimata, et kohe V8 ei ostnud (1,5x odavam).
Mootorivahetus tasub ära siis, kui paned vahele midagi mida niisama osta ei saa mõistliku raha eest. 5,7 on mõistlikum osta.
See kõik siis minu 0,02$
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
08.10.2007 at 22:43 |
|
DevilDeVille |
V6 vahetamine V8 vastu
mingi 5,7-ga pole tõesti swapi tegemisel mõtet. kui tahad kurja tänavaautot bang for the buck stiilis siis õiged valikud http://schradersspeedandstyle.com/Cadillac.html ja käimakotiks vana pommikindel 400 koos vajaliku mudruga lehelt http://www.400raptor.com/#400%20Level%202. ja kui keegi "paadiankrut" raskeks peab siis think again, on teine kergem kui malmkaantega SBC. mikidemaal sedasorti swapid väga levinud ja ilmselt põhjusega
Edit: arkitainastele võid ka viielirtsusest SBC-st rääkida, ega need peale küünlajuhtmete arvu suurt targemat sealt kapotialt vaadata enivei ei oska. ja võib ka üldse mittemiskit mainida, ning ülevaatuse tarbeks miski usutavalaadse kirja õhupuhastile sokutada
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
08.10.2007 at 22:57 |
3 edits. Last edited 08.10.2007 at 23:01 by DevilDeVille
|
DJ Seebimull |
V6 vahetamine V8 vastu
iseenesest väga lihtne ette võtmine. Esivedrude vahetus on küll väga küsitav. Mitmel pannil, millel oleme sama jama orgunnind ei ole vedrusid vahetanud.
Täiesti lihtsalt teostatav, selline mõnus nokitsemine. Ja kas mõtekas või mitte, see juba su enda otsustada. Aga kui sa juba v8 vahele ehitad, siis hilisemal soovil bbc läheb sinna juba vabatahtlikult.
PS kui 5,7 lirtsust ei leia, siis miski vähe punnitatud 305 cid on ka täiesti mustikas ja sinu praeguse mootoriga võrreldes ikka hoopis teine tubakas.
____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam) |
09.10.2007 at 07:44 |
|
Vanaisa Moderator |
V6 vahetamine V8 vastu
Mulle on jäänud mällu kuskilt Peebu vastus mulle samal teemal, et see siiski nii lihtne pole - vahetada on vaja pea terve esiosa alates sillast jne. Vist oli ka kapoti alla mahtumisega probleeme.
Odav see lõbu olema ei saas - ses suhtes on jah õigem kohe osta suure mootoriga isend. |
09.10.2007 at 08:20 |
|
Maik |
V6 vahetamine V8 vastu
Minule tehti ka selgeks sama,et pole mõtet asja aretama hakata kui doonorautot pole...
samas 3genil peaks see siiski oluliselt lihtsamalt käima kui 4genil . Eks Dj Seebimullil kogemust rohkem.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
09.10.2007 at 08:35 |
|
camsist |
V6 vahetamine V8 vastu
3 genil on see vahetus suht bolt on ja kallist ei ole seal midagi, ise teed siis aind oma töötund on kulu. 4 gen on jah tsipa teine teema.
____________________________
'86 Camaro |
09.10.2007 at 08:59 |
|
resident |
V6 vahetamine V8 vastu
ega kiirendus masinax asja ei ehita,nii et hettkel lihtsalt 5.7 karpa mootori järgi isu,ehk kui vaja saab seda kunagi järgi kah nats aidata.küsimus kuidas mootori kinnitustega lood on,kuidas nendega saab? |
09.10.2007 at 12:00 |
|
askeldaja |
V6 vahetamine V8 vastu
quote: Vanaisa: Mulle on jäänud mällu kuskilt Peebu vastus mulle samal teemal, et see siiski nii lihtne pole - vahetada on vaja pea terve esiosa alates sillast jne. Vist oli ka kapoti alla mahtumisega probleeme.
Odav see lõbu olema ei saas - ses suhtes on jah õigem kohe osta suure mootoriga isend.
Äärmisel juhul kannataks IMO kaaluda ka LSx swappimist, nendest mootoritest saab ka suht kõike: kiirust-võimsust ja ökonoomsust, lisaks päris mahukas aftermarket juppide saadavus. Ka karpakollektor jms.
LSx pada on kerge ka.
Lisatud: paar sõna veel LS1 swappimisest.
|
09.10.2007 at 12:27 |
1 edit. Last edited 09.10.2007 at 12:49 by askeldaja
|
partel |
V6 vahetamine V8 vastu
Unusta ära.
5.7 on alguses jah lahe, V8 ja liigub korralikult, aga aja möödudes jääb lahjaks.
Kui soodsat võimsust tahad, siis BBC on ainus viis.
Ehk sõida sellega, mis on ja sobival hetkel mine üle BBC peale.
____________________________
_ |
09.10.2007 at 13:19 |
|
DevilDeVille |
V6 vahetamine V8 vastu
quote: partel:
Kui soodsat võimsust tahad, siis BBC on ainus viis.
caddy paadiankur on ikka vast kõige soodsama hobujõuga, siinmail muidugi knowhow-d napib a küll kord tuleb aega...
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
09.10.2007 at 14:27 |
|
fire83 |
V6 vahetamine V8 vastu
quote: Vanaisa: vahetada on vaja pea terve esiosa alates sillast jne. Vist oli ka kapoti alla mahtumisega probleeme.
Odav see lõbu olema ei saas - ses suhtes on jah õigem kohe osta suure mootoriga isend.
Radikas on unustatud mainida. Ja aju juhul kui aju on. Ruumiga probleemi ei ole, seda on V6-ga ülearu, V8-ga muutub normaalseks. Esisilda küll vähemalt meie pole vahetanud. Ei esi ega tagasilda. Kuigi viimast "hea tava kohaselt" ju võiks.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
09.10.2007 at 14:51 |
1 edit. Last edited 09.10.2007 at 14:51 by fire83
|
incognito |
V6 vahetamine V8 vastu
turufoorumis on hetkel caddy 500cid ja th400 sinna otsa täiesti saadaval.
endal ka hetkel 3genile swap pooleli , varutud on järgmised asjad: 305cid sbc, f-body küljest TH700 (vani th700l ntks puudub torque armi kinnitus), raamipoolsed sbc mootoripadjad, v8 kardaan (pole veel mõõtnud erinevust V6ga),v8 roolivõimu pump , v8 torque arm ja hetkel about it, vedrusid soovitavad ka vahetada aga samas mõningane kirjandus väidab et madalat autot on teinekord hea pehmemate vedrudega saavutada ilma et tõsisemaid kõrvalilminguid oleks. Kindlasti tuleks vaadata kas radiaator suurema mootori jahutamisega toime tuleb.
Suurema ja võimsa mootoriga peaksid veel poolraamid kokku keevitama ja 7 tolline 10bolt tagasild kipub lahjaks minema, eriti veel 85 ja varem valmistatud 3genidel, samuti võiksid vaadata kas sul juhuslikult pole seal all 9bolt Borg warner mis peaks suht tugev olema(paigaldati hi preformance 3genidele). |
09.10.2007 at 14:55 |
4 edits. Last edited 09.10.2007 at 15:09 by incognito
|
Vanaisa Moderator |
V6 vahetamine V8 vastu
Loe Peebu vastust minu samalaadsele küsimusele siit topicust - jutt oli küll Camarost aga kas tal on Firega palju vahet?
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=4587 |
09.10.2007 at 15:10 |
|
Karl |
V6 vahetamine V8 vastu
Siin räägitakse kolmanda generatsiooni Firebirdist.
http://www.usaraud.ee/index.php?id=5_5_20_812 |
09.10.2007 at 18:07 |
|
DJ Seebimull |
V6 vahetamine V8 vastu
isegi radikaga pole väga probleeme, isegi 2,8 radikas jõuab 5,7 ära jahutada, proovitud värk.
____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam) |
09.10.2007 at 19:04 |
|
79capri |
V6 vahetamine V8 vastu
quote: DJ Seebimull: isegi radikaga pole väga probleeme, isegi 2,8 radikas jõuab 5,7 ära jahutada, proovitud värk.
kui tihti sõidad täisgaasiga, ei jõua. proovitud värk
|
11.10.2007 at 12:55 |
|
vicat |
V6 vahetamine V8 vastu
quote: 79capri: quote: DJ Seebimull: isegi radikaga pole väga probleeme, isegi 2,8 radikas jõuab 5,7 ära jahutada, proovitud värk.
kui tihti sõidad täisgaasiga, ei jõua. proovitud värk
Normaalse sõiduga pole viga kedagi ,kuumemate ilmadega elektri ventikas muidugi pidevalt töös.
kaks suve juba probleemideta möödunud
____________________________
H-D |
11.10.2007 at 14:52 |
|
Olds |
V6 vahetamine V8 vastu
no ja ca. 3500.- korraliku al radika eest pole ka ju palju mootor heaks välja käia ma leian
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
12.10.2007 at 09:31 |
|
vicat |
V6 vahetamine V8 vastu
kindlasti mitte, aga see ei tähenda ,et sõita ei saaks.
Mõnele autohuvilisele on ka 3500- suur raha ja selle raha eest saaks nii mõnegi tähtsama jupi ennem osta.
____________________________
H-D |
12.10.2007 at 16:09 |
|
vvt |
V6 vahetamine V8 vastu
my 0,02 USD
1. Korralikult ja mõistlike kuludega saab seda swapi teha siis, kui doonor on kõrval - nt üle kuudi keeratud 5,7 masin. Kui hakkad ühekaupa igasugu pudinaid otsima ja ostma, on mõistlikum ilmselt kohe 5.7 auto osta. See kehtib enamvähem kõigi autode kohta.
2. 5,0 mootori ainus pluss on tema mõistlik hind (siin on neid müüdid 4-5K eest 5,7 ca 15K vastu). Kui on kavas seda ehitama hakata, siis 5,7 osade valik on kaks suurusjärku suurem.
3. Tasub silmas pidada, et mootori vahetusel on veel üks klausel - heitgaaside saasteaine sisaldus ei tohi suureneda. St ametliku vormistamise sooviga unusta ära igasugu karpamootorite panekud - 3,1 on EFI ja kat, selle mootori saastenäitajaid saab vaid EFI ja katiga. See omakorda piirab mootorite valikut ja teeb selle kallimaks (moodsamad mootorid on kallimad).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.10.2007 at 08:01 |
1 edit. Last edited 16.10.2007 at 08:02 by vvt
|
DJ Seebimull |
V6 vahetamine V8 vastu
okey jõudsimegi nüüd sinna, kus 5,0 mootor osutus juba jälle täiseti mõtetuks võrreldes 5,7.... ei no jah
____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam) |
16.10.2007 at 14:28 |
|
Olds |
V6 vahetamine V8 vastu
quote: vvt: my 0,02 USD
1. Korralikult ja mõistlike kuludega saab seda swapi teha siis, kui doonor on kõrval - nt üle kuudi keeratud 5,7 masin. Kui hakkad ühekaupa igasugu pudinaid otsima ja ostma, on mõistlikum ilmselt kohe 5.7 auto osta. See kehtib enamvähem kõigi autode kohta.
2. 5,0 mootori ainus pluss on tema mõistlik hind (siin on neid müüdid 4-5K eest 5,7 ca 15K vastu). Kui on kavas seda ehitama hakata, siis 5,7 osade valik on kaks suurusjärku suurem.
1. Miks peaks olema kõrval kooki keeratud masin?
2. Nimeta mulle 350cid osad, mis erinevad täielikult 305cid omadest
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
16.10.2007 at 18:23 |
|
vvt |
V6 vahetamine V8 vastu
1. sealt küljest võtad KÕIK V8-le vajalikud jupid. Et ei tekiks olukorda nagu mõned postid ülevalpool, kus üks väidab, et 2,8 radikas kärab, teine, et läheb kuumaks. Seal ikka palju asju vaja, mitte paljas mootor. Kuna seaduslikult asju ajades saab tegu olla vaid EFI mootoriga, väldib see paljud dilemmad "kas 3.1 MAF sobib 5,7-le". On päris suur vahe, kas võtad mootori ise maha või on seda teinud mingid romula tondid ja pärast mõistata, mis juhe ja voolik kuhu käib.
2. võta lahti suvaline performance kataloog ja võrdle valiku suurust
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
17.10.2007 at 11:59 |
1 edit. Last edited 17.10.2007 at 12:02 by vvt
|
DJ Seebimull |
V6 vahetamine V8 vastu
jah, jube lugu, kolvid on ju teistsugused.
____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam) |
17.10.2007 at 12:19 |
|