Poster |
Message |
jungle |
BBC Deck Height
BBC puhul annavad ploki tootjad deck height 9.8" või 10.2". Kui vaadata kepsude/kolbide tabeleid, siis räägitakse 9.78" ja 10.18". Millest see 0.02" erinevust?
____________________________
'68 Camaro
'88 Corvette
'97 Tahoe 2d 4x4 6.5TD |
16.04.2008 at 13:34 |
|
partel |
BBC Deck Height
Lambist arvan, et see tähendab, et kolb jääb 0.020 võrra "auku" (TDC's siis). Kui tahad zero decki, pead plokki millima 0.020 võrra madalamaks. Hetkel pole aega uurida.
Ja deck height on erinevatel "BBC"'del a la 9.000 (DRCE 3 miinimum) - 11.625. DRCE on Drag Racing Competiton Engine, GM'i Pro Stocki (500 cid) plokk, disainitud 6 kordse PS meistri "Professor" Warren Johnsoni poolt.
Teine asi on Bore Spacing, ehk silindritsentrite vahe. 4.84 (stock), 4.900 (DRCE), 5.0 ja viimasel ajal isegi 5.3. Point mõistagi suuremas sil läbimõõdus ja töömaht on ju sellega veel ruutvõrdeline. Kuidas muidu 900 cid BBC'd saada
Lisaks veel raised cam, ehk tõstetud nukkvõll, mis võimaldab pikemat kolvikäiku, ilma et vastu hakkaks käima ja DRCE puhul lühemaid tõukurvardaid klapiajami stabiilsuse jaoks 10000+ pöörde juures.
Lisaks on veel billet plokid, näiteks:
http://www.cnblocks.com/5inbbc.htm
Pole vaja lisada, et neil pole originaalplokiga midagi ühist ja õnneks ka. Tänapäeva valikuvõimaluste juures on orig ploki kasutamine sama "geniaalne" nagu luksusvilla ehitamine sohu.
Töömahu kohta, et turbote default hetkel tundub olema 600 cid, N2O puhul ongi 800-900 cid kant, 738 on levinud alamates autodes, 706 on "väike" ja 632 mõttetu mikromootor (pole uurinud, neid võib-olla saab USA'st poolmuidu kui nurgas vedelevat EMEX'i kraami).
____________________________
_ |
17.04.2008 at 06:36 |
|
jyrki |
BBC Deck Height
'70 'cuda street car project |
17.04.2008 at 11:23 |
|
vvt |
BBC Deck Height
700 hj koos siidpehme tühikäiguga
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
17.04.2008 at 11:39 |
|
partel |
BBC Deck Height
Now you know Jyrki, who is a Finnish Street King, a little better...
____________________________
_ |
17.04.2008 at 12:55 |
|
partel |
BBC Deck Height
Ehk alati:
Nothing Beats Cubic Inches.
Ei ole nii, et võtad väiksema käiguga vända (s.t. väiksem töömaht) ja keerutad kõrgemale. Suurem töömaht jääb alati peale ka madalmatel pööretel.
____________________________
_ |
18.04.2008 at 05:30 |
|
Olds |
BBC Deck Height
quote: partel: Ehk alati:
Nothing Beats Cubic Inches.
Ei ole nii, et võtad väiksema käiguga vända (s.t. väiksem töömaht) ja keerutad kõrgemale. Suurem töömaht jääb alati peale ka madalmatel pööretel.
Sa ikka ei saa üle...
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
18.04.2008 at 08:16 |
|
vvt |
BBC Deck Height
Egas Autodel pole mingeid ülekandeid ka vahel, vedav ratas otse väntvõlli otsas (muidu saab ju kiiremapöördelisele mootorile panna kõrgema peaülekande ja saada ratastel isegi rohkem momenti).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
18.04.2008 at 14:40 |
|
partel |
BBC Deck Height
quote: vvt: Egas Autodel pole mingeid ülekandeid ka vahel, vedav ratas otse väntvõlli otsas (muidu saab ju kiiremapöördelisele mootorile panna kõrgema peaülekande ja saada ratastel isegi rohkem momenti).
Nope!
Kiiremapöördelisel väiksemal mootoril on väiksem moment ja suuremad hõõrdekaod, mis tõttu on tulemus kehvem kui aeglasemal suurel mootoril.
____________________________
_ |
07.05.2008 at 05:22 |
|
otipoiss |
BBC Deck Height
F1 mootorid oma nüüdsel hetkel miski järelejäänud 800hp juures pidid ju vist alla 400nm torquet tootma. Pöörded siis 4000-19000rpm nondel. |
07.05.2008 at 23:48 |
|
lucifer |
BBC Deck Height
quote: vvt: Egas Autodel pole mingeid ülekandeid ka vahel, vedav ratas otse väntvõlli otsas (muidu saab ju kiiremapöördelisele mootorile panna kõrgema peaülekande ja saada ratastel isegi rohkem momenti).
Nothing beats cubic inches - point ei ole siin usa vs japsi mootor, point on otseselt töömahus. Kui muidu aru ei saa siis võta bmw 2l ja 2,5 l mootor, kõik pmst sama, kuid ühel on mahtu rohkem ja ka jõudu. Kui nüüd edasi forseerima hakata siis kummast sa saad lõppkokkuvõttes rohkem hobuseid 2l või 2,5l. Kui asi oleks vastu pidi siis keegi ju ei puuriks mootorit suuremaks, pigem pannaks siis ju hülsse sisse et vähem mahtu oleks. Võtame need ülekanded siis mängu nüüd mis sa välja käisid, kui paned sellele suurema töömahuga autole, mis ka rohkem jõudu välja andis samad ülekanded mis sellele väiksemale mootorile siis ikkagi saad ju suuremast mootorist suuremad numbrid. Ma ei saa aru miks te seda siin jahunud olete ala 10 aastat juba, kindel on see et pärtelil sellel kohal on õigus ja ülejäänus võrdsetel tingimustel on töömaht üle.
Edit: kui nüüd hakkate turbodest jahuma, siis suuremale mootorile turbo pannes on ikkagi suuremast ju suuremad numbrid |
08.10.2008 at 17:51 |
1 edit. Last edited 08.10.2008 at 17:52 by lucifer
|
Jesper |
BBC Deck Height
K: Mis on erinevat lumel ja tqhq töömaht vs pöörded vs turbod vs torque jne fleimil?
V: Mõni talv lund ei tule
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
08.10.2008 at 18:57 |
|