Poster |
Message |
Hellborn |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
Seoses erilie vajaduseg modifitseerida väntvõll ümber peenema kepsusaale peale tekkib vajadus kepsulaagri pind taaskarastada.
Seega.... kes ja kus on võimalik sellist protsetuuri teha?
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
FULL THROTTLE CLUB |
18.01.2009 at 21:28 |
1 edit. Last edited 24.01.2009 at 17:30 by Hellborn
|
Olds |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
kas õiget/vastavat väntvõlli siis ei pakuta?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
19.01.2009 at 08:12 |
|
vvt |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
põhjuseks võib olla nt strokeri tegemine
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.01.2009 at 14:43 |
|
Astro SS |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
helista R-Koneistusse
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
19.01.2009 at 17:06 |
|
Hellborn |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
Pakutakse , kuid kõik on samuti eritellimus ja loomulikult soolase hinnaga pluss transa ja toll.
Seega tasub alati uurida kohalike tehnoloogilisi võimalusi
NB: põhjus läks naelapea pihta.....
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
FULL THROTTLE CLUB |
19.01.2009 at 17:07 |
|
vvt |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
Erkki jt tegemised kohalikega väntvõllide teemal pole just julgustavad, nagu siit lugeda on saanud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.01.2009 at 19:11 |
|
Olds |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
quote: vvt: Erkki jt tegemised kohalikega väntvõllide teemal pole just julgustavad, nagu siit lugeda on saanud.
Just seda ma silmas peangi. Nii koguka ja kalli projekti puhul võiks pigem koguda ja tellida kohe õige asi, eriti kui asi puudutab mootori detaili/detaile
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
20.01.2009 at 08:20 |
|
Hellborn |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
quote: Olds: quote: vvt: Erkki jt tegemised kohalikega väntvõllide teemal pole just julgustavad, nagu siit lugeda on saanud.
Just seda ma silmas peangi. Nii koguka ja kalli projekti puhul võiks pigem koguda ja tellida kohe õige asi, eriti kui asi puudutab mootori detaili/detaile
Usun Olds, et sa tead millist liiki mootorile olen hinge andnud aastatid tagasi, siis vast peaksid ka oletama, et sellele pakutav staff on kordades kallim kui sinu hingelähedasele mootorile.
nimelt paljas väntvõll muudetud käiguga maksab mulle usas rohkem kui 440 BBM stroker KIT 493 cid peale. + transa ja toll .....
Sai helistatud täna soomlastele.....
jah teevad mis vaja:
lihvimine 400 euri
nitreerimine -200
tasakaalustamine -200
seega kokku orejenteeruvalt 800-1000 euri mis on kaks pool korda vähemalt odavam kui usast selline asi lasta teha ja saata.
siin juures võiks kaaluda eestis lihvimist..... sellega ju ometi peaksid asjalikumad mootori tegemis kohad hakama saama.
Või tõesti on kõik nii skeptilised kohalike suhtes
Edit by Fog: Läbiv bold maha.
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
FULL THROTTLE CLUB |
20.01.2009 at 17:32 |
1 edit. Last edited 22.01.2009 at 09:39 by Fog
|
raimo_r |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
Kui väntvõll maksab 50k eek ja ülejäänud mootor 10k eek, siis võiks ümber teha küll. Kui ülejäänud mootor maksab ka juba 50k eek, kas siis on mõtet riskida?
Kui istehtud väntvõll saba annab, siis palju sealt korras juppe järgi jääb?
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
20.01.2009 at 21:19 |
|
Hellborn |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
quote: raimo_r: Kui väntvõll maksab 50k eek ja ülejäänud mootor 10k eek, siis võiks ümber teha küll. Kui ülejäänud mootor maksab ka juba 50k eek, kas siis on mõtet riskida?
Kui istehtud väntvõll saba annab, siis palju sealt korras juppe järgi jääb?
eks igal asjal on mõtet ja mitte
PS: oldsil annab enne plokk sabad kui vänt.....kuid ka sellele on mõeldud
Selle kohta ütlen : - "et hädasti on tarvis"
oldsi strokerväntvõllid on mikimaal karjuv enamus tehtud originaal materjalist ümber sellistes R-konestuse taolistes sepikodades.
Ja töötavad suurepäraselt, lähim koht rootsi kui ma ei eksi
ja kusjuures toorikuna saab edukalt kasutata väntvõlle mille kepsukael on viimasesse remontmõõtu lihvimiseks liiga kulunud .
Miks mitte seda teha kui seda tööd teevad inimesed kellel on kogemusi vajalike protsetuuride läbiviimiseks.
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
FULL THROTTLE CLUB |
20.01.2009 at 23:04 |
|
KaroK |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
Tehke ära muidugi, kui võimalik.
Saab äkki üle sellest "Bolt On" värgist, mis niikuinii külge ei sobi ja normaalselt ei tööta.
|
21.01.2009 at 01:11 |
|
Olds |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
Go for it Gerro!
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
21.01.2009 at 08:35 |
|
bastion |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
Tere,
Saan pakkuda võimalust metallide nitriidgaasidega töötlemist ühes välismaises(väljaspool EU-d) tehases, kes muidu toodab laskemoona ja militaarvarustust. On tegeletud nii väntvõllidega, nukkadega kui ka erinevate muude veidrustega.
Rohkem selle tehnoloogia kohta võib lugeda siit : http://steel.keytometals.com/Articles/Art117.htm
Principal reasons for nitriding are:
* To obtain high surface hardness
* To increase wear resistance
* To improve fatigue life
* To improve corrosion resistance (except for stainless steels)
* To obtain a surface that is resistant to the softening effect of heat at temperatures up to the nitriding temperature
Olavi
tel 5282031
____________________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - tel 6701222 (Wiseco,K1,JE Pistons,ARP,Cometic,Trend,Dart,Diamond) |
21.01.2009 at 20:51 |
|
tõnisson |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
Keraval Racers Place pakub 440source stroker kitte(500-543) ja hinnaks on ca. 2100 euri
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
23.01.2009 at 16:49 |
|
Hellborn |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
quote: tõnisson: Keraval Racers Place pakub 440source stroker kitte(500-543) ja hinnaks on ca. 2100 euri
Loomulikult ostaksin ka selle rahaeest kui pakutaks......
Aga ole mees ja leia Olds 455 mootorile analoogne KITT selle rahaeest eestisse ja või siis põhjanaabrite juurde. )
L
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
FULL THROTTLE CLUB |
23.01.2009 at 18:41 |
|
incognito |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
Summitt racingus on olds 455 terasest vänt $500, forged kolvid $450 ja eagle H-beam kepsud $660 |
23.01.2009 at 20:31 |
1 edit. Last edited 24.01.2009 at 02:31 by incognito
|
Hellborn |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
quote: incognito: Summitt racingus on olds 455 terasest vänt $500, forged kolvid $450 ja eagle H-beam kolvid $660
täpsustaks $499.69 vända eest mis isegi pole veel sepistatud
mida õnneks ajajooksul päris mittu tekkinud koju erinevatest kohtadest.
mis teha, alati lähevad need algsed teemad lappama........
pakutakse väntvõlli originaal kolvi käiguka 4.250" ........... mis teeb mootori kubatuuriks 455 cid kuid vaja on lasta teha väntvõll millega saavutada kubatuuri 500+ cid ehk siis stoke 4.500"
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
FULL THROTTLE CLUB |
23.01.2009 at 21:06 |
|
Bikerman |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
Niipalju võin öelda,et olen siin(eestis) nii taastanud ,kui tuuninud väntvõlle-ükski pole pidama jäänud.
Pole nii rikas,et aretamisele raha raisata.Pinnakate on puudulik.
Aga igal juhul edu.
Edek |
23.01.2009 at 22:22 |
|
incognito |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
Kui küsida tohib siis missugune oldsu conf (kaaned?) see nii karm on et tavaline cast vänt enam ei kannata? |
24.01.2009 at 02:31 |
|
hents99 |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
quote: incognito: Kui küsida tohib siis missugune oldsu conf (kaaned?) see nii karm on et tavaline cast vänt enam ei kannata?
Kas sa teemat ka loed?
quote: pakutakse väntvõlli originaal kolvi käiguka 4.250" ........... mis teeb mootori kubatuuriks 455 cid kuid vaja on lasta teha väntvõll millega saavutada kubatuuri 500+ cid ehk siis stoke 4.500"
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
24.01.2009 at 10:57 |
|
Hellborn |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
quote: incognito: Kui küsida tohib siis missugune oldsu conf (kaaned?) see nii karm on et tavaline cast vänt enam ei kannata?
Kas ma olen kusagil poole sõnaga maininud , et valatud vänt ei kõlba......( Lauri vana 454 kombo elas üle üsna karmi nitropauku valatud võlliga)
Ja märgiks ära, et oldsu vänt on märksa jämedamast rauast tehtud.
455 BBO-u sepistatud vänt on kahjuks päris haruldane asi mille kasutatud tooriku hinnad algavad mikimaal 1000 daalast, kusjuures neist paljud on ümber tehtud 425 cid BB vändast .
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
FULL THROTTLE CLUB |
24.01.2009 at 17:27 |
|
Hellborn |
455 BBO vända strokimine & taaskarastamine
Kuna teema algsest pealkirjast välja valgub ...... siis tegin olude sunnil muudatuse pealkirjas....
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
FULL THROTTLE CLUB |
24.01.2009 at 17:31 |
|