register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 1965 cadillac DeVille Convertible  
Poster Message
Vanaisa
  
Moderator
1965 cadillac DeVille Convertible
17.09.09

Libastusin taas. Seekord siis sellise toreda raua otsa, kui 1965 lahtine DeVille.
Pilte veel pole, kuna enne tuleb masinat kenakesti küürida - on teine 2 aastat garaazis tolmu kogunud. Ega enne ei oska seisukorrast ka midagi kosta, kui ta päevavalgele saab.
Teada on, et ees ootab mootori vahetus ja ilmselt ka kõikide lahtiste põhimure - põranda keevitamine aga mis veel, seda ei tea ilmselt keegi.
Aga ilus vanainimese pasabeez värv seljas ja katus ka tundus korralik olema. Tulnud omal ajal Oregonist - ju siis Rauli või Tarmo kaudu ja siin kohe garaazi mind ootama pistetud.

Ei muud, kui katus sõitma :hat

natuke infi ka:

ENGINE
Type: V-8 Overhead valves
Block: Cast iron block
Displacement: 7 Liter
Bore and stroke: 104.9mm x 101.6mm
Compression ratio: 10.5:1
Brake horsepower: 340 hp @ 4600 rpm
Power: 255 kW @ 4600 rpm
Bearings: Five main bearings
Valve Lifters: Hydraulic valve lifters
Carburetor: Carter AFB four-barrel, model 3903
BODY
Model Number: 65-683
Style Number: 68367-F
Body Type: 2-door Convertible
Seating: 6
Factory Price: $5639
Shipping Weight: 2132 kg
Production Total: 19,200
CHASSIS
Wheelbase: 3289mm
Overall length: 5690mm
Front tread: 1588mm
Rear tread: 1588mm
Automatic level control: standard
A new engine mounting system and patented quiet exhaust were used
Tires 8.00 x 15

25.09.09

kaks ja pool aastat tolmu :)



13.10.09

täna siis sai mootorit vahetatud - siin üks pilt teelt minu garaazi:



14.10.09

jah, nüüd ongi selline jama et mootor käib :dance
veel edusammudest, et suunad ja tagatuled sai tööle, samuti paak maha - suur tänu ruberoididele, kes autot konti laadides selle tõstuki käppadega lömastasid :kill

Ja pean ütlema, et ´93 FWB valuvelg istub alla kui valatud.... muuhulgas võib pidada veel lõbusaks hetke, kui ma läbi kõrvalistuja põranda kukkusin.

homne päev möödub märksõna "Carter AFB prügikasti, Q-Jet asemele" + uued kütusevoolikud all :hat

nüüd on viskijoogi aeg :amen

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
09.04.2010 at 20:11
Vanaisa
  
Moderator
1965 cadillac DeVille Convertible
15.10.09

AFB jäi, kuna Q-Jetile polnud parasjagu käepärast ühtegi vaheplaati talle. Aga kui olin vanast karpast nii pool kilo tolmu-liiva välja pesnud, hakkas vanamees kohe vaikselt mõmisema :)
Õlid normis, kast toimib nagu vana mees, kuumaks ei lähe - mis sa ikka muud oskad soovida...

Siin väike videopilt asjast (kliki pilti)



Suitseb, kuna kährikud olid vist üritanud ohtra õliga teist mootorit lahti immutada :evil: Kui summuti alt ära võtsin, voolas sealt nii 2 liitrit hüva õli välja :hmm

Nüüd siis veel kere ja sisu teha, pidurid ja värv, kroom läikima ning valmis ongi :eye

16.10.09

sisu väljas, samuti üks racoon, kes oli ilusti skeletiks kõdunenud vaiba alla. Vastik vaatepilt oli. &(
Põhjaplekkidest jääb alles ainult kardaanitunnel, muud hoidis ainult vaip koos - niipalju siis lihtsast projektist :D

17.10.09

auto läks magama, aeg juppe tellida.
Vedrustamise ohjeldamiseks kimp amorte (tagumised mõistagi õhuga, reguleeritavad)



Esisilla saab uueks selle 330 taalase komplektiga:



Põhja tegemisel on abiks parandusplekid ebayst - kas just originaalid aga sellelaadsed küll




ja veel on vaja tellida uus katus ja hunnik tihendit.
kütusepumbaks sai valitud Faceti pisike pump (40106) - hea kuhugi mootoriruumi ära sokutada ja võimsust ka piisavalt - 113,6 l/min; 0,4bar.



sai umbes sama hinnaga, kui originaalset mehhaanilist pakutakse ning Melasis oli letikaup....

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
09.04.2010 at 20:18
Vanaisa
  
Moderator
1965 cadillac DeVille Convertible
NB! kui keegi hakkab vaipa endale tellima, siis tellige ka lisa, meetrimaterjalina sama vaibamaterjali ukse allservade, kick-panelite ja istmete taguse jaoks - reeglina on neis paikades samasugune põrandamaterjal.
Ja miks mitte siis ka pagasniku jaoks sama vaipa kasutada - ikka asisem kui originaalis olev papp.


27.10.09

Tänane päev tõi maili, milles teavitati mind ukseklaasi ja tagumise kolmnurga olemasolust mikis - hea päev seega :) $200 läks jälle usa majandust päästma :sneaky

Sama teed läks veel mingi raha erineva tihendipudi eest, vaiba ja lisamaterjali eest ja midagi oli vist veel aga ei mäleta enam täpselt... :hmm


23.11.09

Kuna riigitöötajal on teadupärast aega kuhjaga, siis homme hakkab pihta aktsioon "keretöö"
Põhjaplekid mikimaalt kohal, vaja veel sisu sadulsepa juurde viia, siis ruumi suurte plekikääride ja keevitusega möllata...loodetavasti ma ennast põlema ei pane :evil


25.11.09

Katuse valisin peale kõhklusi firmast http://www.convertibletopguys.com
peaasjalikult, kuna olid mu shippingupaigale kõige lähemal ja jutt nende kodulehel tundus usutav. Katuse pagasiruumis asetseva nahast "koti" (eraldab allalastud katuse pagasiruumist) lasen siin teha, parade boot´i peale hetkel ei mõtle, tegelikult laseks selle hoopis ehk klaasplastist siin teha....

27.11.09

Täna tuli siis esimene tagasilöök. Nägin värvinäidist suurele paneelile lastuna, mille olin salamisi plaaninud autole määrida (kuul-pähe-psühhotroopse-suure teraga tavalisest tumedam hõbe täismati lakiga) ei sobi kohe mitte kuidagi - näeb välja kui alumiiniumvärviga värvitud plekkahi :gaah
Tuleb hakata uut tooni otsima ja mattlaki võib ilmselt unustada :uhoh
Mattmustaks ka ei tahaks teha - see näitab IMHO igasugust mõttevalguse puudumist ja lisaks ilma pinstripinguta on lihtsalt kole ka (ja seda meil keegi paraku arvestavamalgi tasemel ei valda).
Tea, kas peab ikka enne mõttes mõlkunud pronksi või candy-gold /pronks toonide poole vaatama.... krt, see jälle eeldab ideaalset eeltööd. Ma parema meelega paneks selle raha bensiini, õllede ja ---censored--- alla.

2.12.2009

Salongi põhi juba ootab pigimatti, pagasiruumis esialgu veel suur auk aga eks homme on ka päev.




3.12.09

Täna sai sisu ka sisse - jänkid ikka oskavad seda mugavust pakkuda :devil



____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
09.04.2010 at 20:26
Vanaisa
  
Moderator
1965 cadillac DeVille Convertible
20.01.10

Tänase päeva konto - pidurivoolikud on valed tulnud (õnneks vanad on OK korras), kaks pidurisilindrit tuleb välja vahetada, üks tagaklots surmani kulunud ja kässari trossid ka kinni.
Käin iga päev merekaldalt vaatamas, ega laeva minu juppidega juba nähtavale ei ilmu aga siiani on vaikus.

Muidu on bensupaak vormi aetud, värvitud ja ühes uue torustikuga külge installitud, ABst soetatud 4 uut halogeenset esituld (mingi 100.- tükk), värske küünalde/küünlajuhtmete komplekt, uus kastipadi külge sokutatud ja karburaatorit värske remontkomplektiga ehmatatud.

16.02.10

Täna oli pidupäev, sai sadamas ekskursioonil käia. Näppu jäid kõik asjad, mis juba pikalt teel olnud - katus, vaip, kõik kere tihendid, amordid, puuduvad klaasid ja esisilla rebuild kit. Avan selle peale kohe õlle :beer

17.02.10

Tänane päev tõi vägeva tuuningulisa - oi, kus nüüd hakkab auto lendama :mrgreen:
Erinevatel andmetel on võimsuselisa vähemalt 55 hobujõudu, oleks kleeps ka klaasil saaks veel 15 juurde



31.3.10

Vahekokkuvõtte aeg.
Esisillas kõik mis võimalik vahetatud;
tagaamordid - õhuga mõistagi :eye - vahetatud;
tuled-suunad-kojamehed-aknad töötavad;
esiistme kogu liigutamise mehhanism lahti võetud, määritud-õlitatud ja töökorda seatud;
katuse pump-kompressor puhastet ja töötab. Sellega seoses vihje teistele hüdropumbaga katusemehhanismide omanikele - pange üles/alla lüliti juhtima releesid, mis siis endast voolu läbi lasevad. Vana aja mikid nimelt lasid selle katusepumba 30 amprit lihtsalt läbi lüliti :duh - võite siis arvata, kas lüliti kontaktid on ära põlenud või ei.
katusemees helistab ka vast nädalavahetusel, siis varsti ilmselt saab siseneda imepärasesse katuse vahetamise maailma.
Vaja veel natuke nupelda soojenduse ventika kallal - kliima kiskusin ju maha ja vaja paarkümmend meetrit vaakumvoolikut elimneerida ja kaotada igasugused sellealased lülitid. Soojasiibri tross on kinni, mis kinni, vast Volga kauplus aitab uuega.

Näis, kas saab esimese pikema testisõidu varsti ära teha.... :rollin

09.4.10

Et siis esimaiku istmetest kah:







____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
09.04.2010 at 20:32
Vanaisa
  
Moderator
1965 cadillac DeVille Convertible
16.04.10

Täna oli mesimummil pesupäev :yup

(kliki pilti - NB! 22mega)







____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
16.04.2010 at 14:57
Vanaisa
  
Moderator
1965 cadillac DeVille Convertible
07.05.10

Vahepeal, kui sai Minskis lustida, nüüd siis tsiba kergemat tööd kah - sai esiistmendusega tegeletud - nagu eelnevaltki mainit, kogu liigutamise mehhanismus laiali kistud ja määritud. Ja päris kena sai :)





Andreselt soetatud ka komplekt laia valge randiga rehve, näis kas nad FWB veljele sobivad...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
07.05.2010 at 19:40
Varblane
1965 cadillac DeVille Convertible
Must plekk näeks sada korda parem välja kui see rõve hall valuvelg, oi kui valus velg on see. Muidu 5+ masin
07.05.2010 at 23:54
Vanaisa
  
Moderator
1965 cadillac DeVille Convertible
maitse küsimus :)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
08.05.2010 at 06:40
tqhq.ee foorum : Minu auto : 1965 cadillac DeVille Convertible  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.