Poster |
Message |
rnx69 |
1991 Pontiac Firebird
Kui kõik juba eputavad, mis siis ikka, tuleb ka ise mõned read võrguavarusse jätta. Ühel teisel saidil juba väike blogi tegelikult ajapikku kujunenud on, aga ega topelt kärise.
Auto ise siis nagu pealkiri ütleb Pontiac Firebird, vanust ka juba sinnakanti, et tütarlapse puhul võiks öelda, et juba täiskasvanuikka jõudnud, väljalaskeaastaks siis 1991 ning arvele võetud esmakordselt Šveitsis aasta lõpus. Ajaloost niipalju, et Eestis olen esimene omanik, enne seda sõitis Šveitsis sellega sama inimene, kes selle uuena 19. aasta vanuselt ostis, kuni aastal 2007 maha müüa otsustas. Vahepeal siis seisis auto üle aasta erinevatel müügiplatsidel ilmselt. Omaniku soetamisaegset vanust vaadates võib eeldada, et eriti hellalt autoga ringi käidud ilmselt pole, aga eks pole tegu ka autoga, millega pühapäeva hommikul kirikus käia ainult
Mina ostsin selle eluka detsembris 2008. Vahetanud olen senimaani praktiliselt ainult kuluosi tegelikult. Arvestades auto vanust ning seda, et kõik vahetamist vajanud osad sinna külge tehases paigaldatud olid, siis on see auto vanust arvestades täiesti normaalne Täpsemalt suurematest asjadest nõudsid vahetamist jagaja, tagumised amordid-vedrud, stabikaotsad, kõik filtrid-õlid jms kraam otse loomulikult, paar andurit. Probleemide tõttu heitgaasidega said paigaldatud torukollektorid ning kaks kõrge voolavusega Magnaflow katalüsaatorit, elimineeritud AIR süsteem. Eelmine sügis said ära lapitud paar põhjas olevat roosteauku ning kokku keevitatud omavahel poolraamid. Igasugu europorno (peeglid, traktorilt pärinevad ääretuled jms) peale km/h näitava spidomeetri on elimineeritud. Üll on aparaadil veel tehasevärv ning see vajaks vähemalt kergemat sorti parandusi, eriti all ääres - eelmine omanik on seda pintsli ning suvalist tooni valge värviga kohati "parandanud", aga üldiselt väga suurt vajadust tervet autot üle värvida veel ei tunne
Paigaldamisjärge ootavad uued mootoripadjad, LT1 mootorist pärinev nukkvõll, klapisääretihendid, jäigemad klapivedrud ning kaherealine klapiajamikomplekt. Ka väljalase tuleks lõpuni roostevabaks valmis ehitada, hetkel lõppeb roostevaba osa katalüsaatorite taga. Kallal on endiselt ka paar ongermanni - mootor kipub tühikäigul ning madalatel pööretel kaootiliselt vahele jätma ning seetõttu on kütusekulu tiba suurevõitu. Ka kast vahetab tibake imelikult - kerge gaasijala puhul kipub vahel vahetusega natuke viivitama ning siis kerge kolksuga käigu sisse laskma, WOT vahetab ilusti ning kiiresti. TV-trossi olen reguleerinud, nii palju, kui see automaatregull seda võimaldab, õli tase on normis ning õli-filter värsked. Kui kellelgi on ideid, siis olen üks suur kõrv. Vaja oleks hankida veel uued tagaluugi amordid ning vähemalt taha pidavamad rehvid.
Pildid katsun lisada õhtul, hetkel töö juures neid pole.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
28.04.2010 at 16:02 |
2 edits. Last edited 02.05.2010 at 21:08 by rnx69
|
rnx69 |
1991 Pontiac Firebird
Piltidega läks natuke kauem aega kui arvasin, läpakas sortima hakates ei jäänud midagi riputamisväärset silma, niisis tuli tee ääres kinni pidada ja paar uut klõpsata
Vabandused pisut mudase auto eest, hommik otsa kallas mõnuga vihma ning õhus on siinkandis päris jubedalt tolmu ja tahma miskipärast...
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
02.05.2010 at 20:25 |
|
rescue |
1991 Pontiac Firebird
see on see vulkaanipurske tuhk mis katab kõike |
02.05.2010 at 20:31 |
|
rnx69 |
1991 Pontiac Firebird
Pigem kivisöega kütvad naabrid enamasti, aga hetkel vast jah sajab tuhka alla
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
02.05.2010 at 20:35 |
|
Lowrider |
1991 Pontiac Firebird
Väga väga ilus auto ja vägaväga ilusad pildid. Eriti meeldivad kaks viimast ning tagatulest tehtud pildid. |
03.05.2010 at 17:53 |
1 edit. Last edited 03.05.2010 at 17:53 by Lowrider
|
rnx69 |
1991 Pontiac Firebird
Kirjutaks ka midagi üle hulga aja teemasse, on ka natuke põhjust. Eile öösel sai lõpuks aiste vahele värskenduskuuri (uued saaled, lihvitud vänt, uued rõngad, tihendisari, porditud kaaned, 1994 B-body LT1 nukkvõll, CompCamsi 1.6 ülekandega Magnum nookurid ja veel nipet-näpet) läbinud mootor, täna ehk jõuab ka esmakäivituseni Toimetamist on veel räigelt palju, aga eesmärk on laupäevaks kuidagi käima saada ning F-Body kokkutulekul ikkagi rivis olla.
Paar telefoniga tehtud udust klõpsu ka, eks kui päris koos on, saab ka parem kaamera välja võetud…
Mootor praktiliselt koos:
…ja lõpuks aistevahel:
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
31.05.2011 at 08:01 |
|
Martin K |
1991 Pontiac Firebird
Nice . Kas konditsioneer ja muu mitte vajalik kraam jääb kapoti alt välja? Ma oleks ise kapoti aluse kerega sama värvi jätnud. |
31.05.2011 at 12:26 |
|
rnx69 |
1991 Pontiac Firebird
Kont ja kõik muu mittevajalik rändas parematele jahimaadele. Kapotialuse värvi puhul määras valiku praktilisus - valge pealt paistab lihtsalt iga pisimgi täpike kohe välja ning neid sinna kindlasti tekib ka ekspluatatsiooni käigus.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
02.06.2011 at 10:47 |
|
|