register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Väike testiala võistlustel?  
Poster Message
partel
  
Väike testiala võistlustel?
Selline asi, et kui näiteks on laenatud slikid ja/või seni proovimata vedrustuse seaded jne, siis oleks hea proovida kas lähevad koopasse või mitte. Miski 0-30 km/h või 0-50.

Muidu äkki rajal juhtub midagi ja siis on p.....

Enamuse asju saab muidugi enne võistlust omal jõul testida, aga kunagi ei tea, mis võistlustel toimub.

Aga mõistagi ei taha, et kohtunikud viskavad saapaga, mis liigub ülehelikiirusel :)

On kellegi mõtteid/ideid ???


____________________________
_
28.05.2004 at 12:46
foke
 
Väike testiala võistlustel?
samad mõtted mul ka peas, eile ei tulnud kõik kohe meelde:)
28.05.2004 at 12:54
jaanus
 
Väike testiala võistlustel?
Ei
28.05.2004 at 12:56
foke
 
Väike testiala võistlustel?
quote:
jaanus: Ei
mis see tähendab? et ei ole mõtteid v. ei tule sellist ala?
28.05.2004 at 13:09 Last edited 28.05.2004 at 13:11 by foke
jaanus
 
Väike testiala võistlustel?
Ei tule sellist ala.
Mõistlikum oleks nõuda rohkem test'n'tune päevasi.
28.05.2004 at 13:13
partel
  
Väike testiala võistlustel?
Aga mida peab selleks tegema, et CTree paneks kuhugi kõrvalisse kohta (siis Tallinna kandis, mitte võistlustel) 0-60 ft või isegi 330 ft andurid üles?

Vedrustust vaja testida ja Erkki pole vast ainus...


____________________________
_
28.05.2004 at 14:08
foke
 
Väike testiala võistlustel?
quote:
jaanus: Ei tule sellist ala.
Mõistlikum oleks nõuda rohkem test'n'tune päevasi.
Nagu ma aru saan, siis see on, Jaanus, sinu isiklik seisukoht. Vastavasisulist arutelu pole BHRA-s ametlikult toimunud ja kui on (juba), siis oleks mõistlik edaspidi sõitjate huve puudutavatel aruteludel ka sõitjate (vähemalt BHRA liikmestaatuses olevate) seisukohti kuulata.
Krt, see hakkab ära tüütama, nii vähe kui võistlejatel üldse siiani mingeid arvamusi on, ei võta keegi neid tõsiselt!!!
Nalja teeme siin või?

Lp. Dragracingu arendajad, paneme pead kokku ja püüame leida lahendi, mis kõigi huve arvestab - nii palju kui see vähegi võimalik on.
Maybe seda konkreetset ettepanekut on tõepoolest igal rajal keerukas ellu viia, aga selline resoluutne seisukohavõtt ei sisenda just kindlustunnet edaspidisteks pööreteks paremuse poole. Think about!

Kus on Pärtli ettepaneku iva? Iva on selles, et suurema osalejatearvuga võistlustel on eelsõitudel võimalik rajal käia ca 3 korda. Testpäev on küll mõistlik ettepanek, aga auto on nagu naine:), igal konkreetsel päeval vajab isemoodi lähenemist. Mõttetu teha setinguid süütes, vedrustuses, rehvirõhkudes, karburaatoris, kui selle teadasaamiseks pead kolmveerand tundi line-up'is seisma ja siis esimese 10 meetriga on asi selge, et ei toimi. Teed oma sõidu ära, lähed krutid midagi ringi... ja jälle sama jama. Ning siis on ellminaator käes. Tulemused on viletsad, frustratsioon nii publikul, kui võistlejal.

Ma ei taha nüüd kuulda siin jälle juttu, et mujal maailmas pole dragracingus mingeid testialasid. Mujal maailmas pole ka dragrace esimest aastat registreeritud spordiala.
28.05.2004 at 14:08
partel
  
Väike testiala võistlustel?
Rahu, ainult rahu. :)

Neid asju tuleb lihtsalt rahulikult läbi arutada.

____________________________
_
28.05.2004 at 14:12
PlyVal64
Väike testiala võistlustel?
quote:
partel: Rahu, ainult rahu. :)
Kas ainult minul on tunne, et Pärtlis on eile õhtust saati :beer käes(ees):D

Aga see turvaala vist ikka reaalse ohutusega seotud. Mujal ilmas on lihtsalt tiimidel tohutud kogemused ja info erinevate setupide toimimise kohta erinevatel radadel ja ilmastikus. Aga vist ilma T&T päevadeta välja ei vea:(
28.05.2004 at 14:17
vvt
  
Väike testiala võistlustel?
Kui võistlus toimub mõnel lennuväljal (kus nad enamasti toimuvadki) - siis oleks ju targem alustada enne ametlikku avamist 2-3 tundi telle test-and-tunega - ühest häälestamisüritusest saadavast kasust võib rääkida ainult see, kes asjast ikka midagi ei tea. Arvan, et ka pealtvaatajad jälgiks sellist asja suure huviga.

See on ikka tõsine jama teha sellist häälestamist Tallinnas-kus kuramuse kohas seda teha siin üldse-kihutades avalikel maanteedel või? Ei hakka ju sõitma keegi 100 km Haapsallu, et seal käekellaga aega võtta....

Selline avalikel teedel toimuv autode häälestamine, mida kahjuks viljeletakse, peaks küll BHRA silmis taunitav tegevus olema...

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.05.2004 at 14:18
foke
 
Väike testiala võistlustel?
quote:
partel: Rahu, ainult rahu. :)

Neid asju tuleb lihtsalt rahulikult läbi arutada.
ettepanek on 100% õige, samas mulle on arusaamatu selline asjade arutamine:
quote:
jaanus: Ei tule sellist ala.
28.05.2004 at 14:20
partel
  
Väike testiala võistlustel?
Eks ootame ära kuni "paks Newton" :) :) :), kes on vahepeal kaalujälgijaks hakanud, BHRA foorumi teeb, siis saab rahulikult asja arutada...


____________________________
_
28.05.2004 at 15:05
jaanus
 
Väike testiala võistlustel?
Foke,
Miks sellist ala ei tule põhjendan sulle (ja ka teistele) miski hetk, kui rohkem aega. Hetkel OMC'ga sebimist. Jõudsin küll enamuse (kõik?) vastu- ja poolt argumente enda poolt läbi mõelda, kuid cps rate jääb väheseks, et see siin kiiresti ära kirjeldada.

Tegin ka pakkumise - rohkem testimise ja tuunimise päevasi. Arutagem pigem seda, kus ja millal tuning day läbi viia ja ärgem solvugem selle peale, kui keegi asjaga kursis olev ning riske hinnata suutev isik (hetkel siis mina) mingi otsuse vastu võtab.
Ma olen pigem nõus terve ühe päeva ajamõõdu seadmetega maadlema, kui võistlustel mingit täiendavat (ja väga suurt) riski võtma.
28.05.2004 at 16:39 Last edited 28.05.2004 at 16:40 by jaanus
tqhq.ee foorum : Üritused : Väike testiala võistlustel?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.