register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kuidas teha veerandmiili Jawat  
Poster Message
vvt
  
Kuidas teha veerandmiili Jawat
Kopi-paste auto24 mootorrattafoorumist

Nalja nabani :lol

-----------------
siin on palju jawadest juttu ning oleks sobilik lisada väikseid õpetussõnu tuunijatele, olen ise jawat tuuninud mitu aastat ja siiani on hästi välja tulnud.
Alustada tuleb sellest et pill hästi kergeks teha, kuid samas tuleb säilitada jawale omane ilus ja ajatu disain.
Paak tuleb teha alumiiniumist. Samuti küljekaaned ja porilauad, kuid need oleks soovitav teha karboonist, samuti istmepõhi suunatulede hoidjad, esitule ja spidode kinnitused jne muud pisividinad.
Tuleb vahetada amordid, väga hästi sobivad Suzuki GSX600 amordid mis tuleks analoogid tellida Öhlinsist, samuti tagaamordid Öhlinsist, mõõda pikkus ja telli vastav mudel sealt.
Esi ja tagaratas tuleb vahetada kergmetallist OZ veljede vastu niing paigalda ketaspidurid mis võiks olla Tokico radiaalid ees kaks 360mm ketas ja taga üks 220mm. Ees loomulikult ujuva kettaga ja karboon sisuga ultralight. Kettad saab Brakingust.
Rattavõllid tuleb teha titaanist ja kui juba korraga titaan asju teed siis tuleb ka kõik poldid ja mutrid mis tsikli juures on titaanist teha, sellega säästab ca 7-8 kilo jawa juures.
Raam oleks hea alumiiniumist teha aga 6063-T6 on maru raske saada kuid see oleks ainuõige lahendus, siis saab raami jäigaks ja kaalu heaks.
Samuti tuleb tagakiige alumiiniumist teha.
Nii kui seeon valmis siis on teil jawa mis kaalub tühjalt olenevalt kui palju karbooniga viitsisite mässata ca 75-85kg. ( :eek :eek )


Nüüd mootori kallale.
Kuna teete kiirenduspilli 0-100 siis pole teil vaja lõppkiirust üle 120 km/h. Käigukasti jätke alles ainult esimene-teine käik, teised hammakad visake minema, sest ballasti pole vaja kaasa tassida.
Sidur tuleb asendada ja sinna soovitaks krossi honda CR500 sidurit, väikese tööga saab paika, käigukastivõllid ja hammakad võtke ka sealt ainult esimeseks käiguks läheb teine ja kolmandaks ikka kolmas. Kui asjast õieti aru saate siis on käigud nüüd nii, et vaba kõige all ja esimene teine mõlemad üles mis kiirendab 0,2 seki kiirenduse aega.
Kui sidur paigas ja käigukast siis järgmine asi on süüde, originaal visake hästi kaugele. Soovitaks paigalda sellesama cr500 süüte.

Väntvõll ja muu
Silindrid tuleb korraga lööma panna ehk põhimõtteliselt muuta kahe kolviga ühesilindriliseks, nii saab kõvasti väänet juurde mis kiirendamisel oluline.Silindritele tuleb veidi viili anda mida aga siin õpetada ei saa ja selle töö teen ma ise kui soovite sest olen jawa spetsialist. Kolbideks olen ise kasutanud keraamilisi isetehtud kolbe. Aga materjali pole enam võtta kuna venemaa lennukitehases olnud tuttav suri ära. Peab kasutama Vertexit mis pole ka paha kuid nende juures ei kasutada L rõngast mis mulle väga meeldis.
Surveaste tuleb ka paika
ajada, kui soovite niisama ka ringi kärutada siis selline et 98 bensu saaks kasutada, kui aga tõelist 3 seki raketti siis vähe muu asja jaoks.
originaalkarpa tuleb anda mõne tuttava lapsele, las keerab kruvisid juba noorelt. Ise pidasin sobivaks kahte 36mm Keihini, kuid nüüd kui uue süütemappimise programmi tööle saan kavatsen kasutada koos uue süütega kahte 36mm Mikuni TPS karpat, nendega saab algust veidi juurde ja momendikõvera tunduvalt ühtlasemaks.Õhufilter peab olema aga olen need ise teinud sest sobivaid mis raami sobiks pole olemas.
Väntvõll tahab ka tuunimist saada, kepsud tuleb vahetada, sinna saab prox-ist tellida aga numbrit peast ei mäleta. Ühe teise tsikli omad.
Vändapõsed tuleb ka ümber teha aga selle teen ise väikese tasu eest kui huvi.
Raamlaagrid tuleb ka ära vahetada, sest originaalid takistavad normaalset keerlemist. Tegelikult tuleks ka karterid ise teha ja natuke teistmoodi aga igaüks ei viitsi ehk seda teha.
Sumbuti on üks keerulisemaid asju ja see sünnib iga silindriga kooskõlas nii et selle peate ka minult tellima.
Mis veel.. mootorikaaned võiks karboonist teha, saaks kaalu maha veel natuke ja loomulikult nagu ennist ütlesin kõik mutrid poldid titaanist.

Kui see kõik on valmis siis teil on pill, kaalub keskeltläbi 80 kg ja arendab 350cc kubatuuri juures võimsust ca 58hp väändemomendiga(!!!) 75Nm !!
Kui tahate rohkem tippvõimsust ehk lõppkiiruse pilli siis tuleks jätta mõlemad silindrid "eraldi" tööle, kuid see varaint pole mul veel päris valmis kuigi esimesed mõõtmised näitavad tippvõimsuseks ca 75Hp mis peaks lubama tippkiirust 220-240 kanti, kuid selleks tuleb muuta juba raami liiga palju ning jawa ilus välimus saaks kannatada. Seepärast ma selle projektiga ei tegele ja ostsin oma Suzuki Hayabusa mis läheb 290 ilma tuunimata.

Ja nüüd mis see asi maskma läheb.
Kui teete minu õpetuste järgi ja liigselt lollusi ei tee siis
saate ca 100 -150 tuhande krooniga ehk hakkama.
Kuid ainult sel juhul kui kõik treimis ja muud tööd ise teete

Õnnelikku tuunimist !


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
03.06.2004 at 11:05
hents99
  
Kuidas teha veerandmiili Jawat
quote:
...ostsin oma Suzuki Hayabusa mis läheb 290 ilma tuunimata.
tohoh. Jawa pealt Hayabusale üle - way to go :)

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
03.06.2004 at 11:27
vvt
  
Kuidas teha veerandmiili Jawat
Tegelikult jooksev tekstist läbi rivi poode, mida minu andmetel vähemalt siin pole, poolte juppide asju "ei mäleta" ja loomulikult pole ühtegi telefoninumbrit "meeles".

Virtuaalne sikliDriver :lol

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
03.06.2004 at 11:30
hents99
  
Kuidas teha veerandmiili Jawat
Kõige parem on see, et ise ei saa eriti midagi teha, kõik tuleb lasta teha autoril.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
03.06.2004 at 11:31
About
Kuidas teha veerandmiili Jawat
nali naljaks
http://mobile.de/SIDlqj4jDmo3P0gGa575Mz0GA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1086270357A1LsearchPublicD1300IMotorbike%5B-t-vctpLtt~BmPA1C161B20C163d-t-vCa_X_Y_x_ysO~BSRA6C106A2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&id=11111111118384216&top=164&
03.06.2004 at 15:52
wagoneer
Kuidas teha veerandmiili Jawat
Selle mehe jutt ju valdkonnast millest laulab Peeter Oja-
Teeme ise peedist pesumasinale trumli :lol
03.06.2004 at 16:36
..Engeer
Kuidas teha veerandmiili Jawat
Vahekene ot aga olen hetkle Kyprosel ja juhtusin siin nagema Hayabusat mille tolgendas kyljes NOS pudel ??? ja hunnik voolikuid ei teadnudki et tsiklitele kah NOS i saab panna vai on se fake ? sry aga ma pidin kysima


03.06.2004 at 19:15
askeldaja
 
Kuidas teha veerandmiili Jawat
Pannakse ka tsiklitele.
Nitrokitid on ka netis vabalt saadaval.
03.06.2004 at 19:22
tfr
 
Kuidas teha veerandmiili Jawat
Tsiklimootor on samasugune sisepõlemismootor nagu autolgi ju, miks sinna panna ei peaks saama.
03.06.2004 at 22:24
ylovoitka
Kuidas teha veerandmiili Jawat
quote:
tfr: Tsiklimootor on samasugune sisepõlemismootor nagu autolgi ju, miks sinna panna ei peaks saama.
Sest see põleb su oma munade vahel..
03.06.2004 at 00:09
askeldaja
 
Kuidas teha veerandmiili Jawat
Siin üks kit

Muud kaupa ka

Valik nänni :)

03.06.2004 at 00:35 Last edited 03.06.2004 at 00:44 by askeldaja
..Engeer
Kuidas teha veerandmiili Jawat
quote:
ylovoitka:
quote:
tfr: Tsiklimootor on samasugune sisepõlemismootor nagu autolgi ju, miks sinna panna ei peaks saama.
Sest see põleb su oma munade vahel..


irw
05.06.2004 at 18:53
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kuidas teha veerandmiili Jawat  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.